Kape Aihinen kohun keskellä - syrjintää ja rasismia tylhönotossa
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4e59fee7-d0cb-4034-8fa4-283cf3e5d65f
Olipa hurjaa luettavaa Aihisen kommentit. Turha yrittää valkopestä sanomisiaan.
Muutenkin mielestäni yliarvostettu tyyppi. Tiedoksi Aihiselle ettei kahdella kattilalla pärjää kotikeittiössä.
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Pöyristyjä Millariikka Rytkönen näyttää ja on nimeltään juuri sellainen kuin mitä pöyristyjältä voi odottaa. Kuin sketsihahmo tämä täti.
Vastenmielinen sketsihahmo.
Mitä helvettiä täällä tapahtuu? Yrittäjä saa palkata firmaansa tasan kenet haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hänen ei tarvitse erikseen palkata kurkunleikkaajaa. Osaa tehdä salaatin itsekin.
Ei tämäkään nimestä selviä, samalla tavalla se Tuomas voi olla erikoistunut kurkunleikkaamiseen
Nyt tekisi kyllä mieli erota Tehystä...
On meillä "keulakuva." 😡💩
Näin unta että Kape on UPM toimari ja ihmettelin että miten vts kun ei osaa edes pyttipannua tehdä :D
No eipä onneksi tartte syödä tuonkaan ravintoloissa.
Milloin tahansa vietän aikaani mieluummin Kape Aihisen kuin Miljoonakiloa Rytkösen kanssa.
Jos laitat 700k€ ravintolan avaamiseen niin ei siinä ruveta pelleilemään. Haalitaan parhaat työntekijät 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä hain aikanaan Lentoemännäksi. Totesivat kylmästi että en täytä kriteereitä.
Olen 57 vuotias mies. Kilojakin on muutama.
Voinko tehdä rikosilmoituksen.
Minua taas ei otettu missikisoihin. Olin väärän näköinen !
Kyllä tämän ikäisen ja pikkaisen ylipainoisen pitäisi olla missikisoihin kelpaava t. seppo 55v 153kg
Nysse Kape pahoittelee sanomisiaan.. varmaan kävi kalliiksi.
https://gekkonen.net/kape-aihinen-kommentoi-kohua-somessa-olen-pahoilla…
Miten yläkoulun opettajalla ei ole sen vertaa sisälukutaitoa, että hän olisi lukuisat artikkelit luettuaan (tai edes yhden!), saatikka kuunneltuaan kyseisen podcastin, ettei Aihinen missään vaiheessa ole sanonut etteivätkö nämä vierasperäisen nimen omaavat työnhakijat pääsisi rekryssä eteenpäin haastatteluun saatikka tulisi palkatuksi? Hänhän kertoi faktana, että suurin osa hakijoista oli kyseisessä rekryssä ulkomaalaisia nimensä perusteella. On ihan oma järjetön tulkintasi, että hän karsisi nämä hakijat saman tien rekrystä.
Tämä tasoinenko opettaja opettaa tämän kansakunnan tulevia lupauksia?
Vierailija kirjoitti:
Nyt tekisi kyllä mieli erota Tehystä...
On meillä "keulakuva." 😡💩
Tuo koko vihervassariblokki näkee aina mörköjä joka puolella.
Olen suomalainen ja tykkään suomalaisesta ruuasta ja palvelusta. Jos minua tulisi palvelemaan tämä Kozeen juoksisin karkuun. Sama jos tarjoilijalla on tatuointeja, karvaiset käsivarret, lävistyksiä, hoitamaton ulkonäkö- ei kiitos. Mielestäni yrittäjä saa valita työntekijänsä sen mukaan, kuka sopii siihen tiimiin ja ravintolaa. Omassa kotikaupungissani haettiin kiinalaiseen ravintolaan tarjoilijaa-en hakenut työpaikkaa koska en mielestäni suomalaisena vaaleana pullukkana edustanut kiinalaista ruokafilosofiaa.
Vierailija kirjoitti:
millariikka rytkönen on lihava todella vastenmielisen näköinen mursu. Olisi edes kieltänyt kuvansa käytön.
Ilmoitettu asiattomaksi.
Olen nähnyt monissa työpaikkailmoituksissa että töihin etsitään ulospäinsuuntautuvaa henkilöä. Introverttinä tuo loukkaa minua, mistä voin hakea korvausta rasismista?
Mä nostaisin syytteen tuon vääristelevän vihajutun tekijää kohtaan. Hävytöntä välineellistää jonkun liiketoiminta omalle agendalle.
Tilanne alkaa olla absurdi, Suomessa ei saa valita enää suomalaisia töihin omistamaansa paikkaan. Milloin tehtiin päätös että pieni Suomi on koko maailman sosiaalitoimisto että työnvälityspaikka? Some varsinkin reddit taas täynnä suomivihaviestejä, öyhötetään suomalaisten "rässismistä" Miksi tämä kansa ei tee tälle massiivisille operaatiolle(?) monen maan jatkuvalle rasistiselle suomiviha-liikkeelle mitään? Porukka vaan nysvää netissä sanomatta mitään vaikka ympäri maailmaa kohdistetaan rasistisia vihaviestejä suomalaisiin samalla haukkuen meitä "rasisteiksi" En ymmärrä tätä, suomalaiset eivät ole KOSKAAN tehneet kenellekkään mitään tai tunkeutuneet KENENKÄÄN maille. Me olemme olleet omissa oloissa aina. Mistä tämä kohtuuton viha kumpuaa suomalaisia kohtaan? (vassarit ei ole käypä vastaus, tässä on jotain muuta)
Kritiikki Kapea kohtaan on omituista, koska hän on palkannut myös ulkomaalaistaustaisia ja kokemusta alalta riittää. Kielitaito ja henkilön taustat ovat yksi osa rekrytointia, miksi tästä niin moni on pahoittanut mielensä? Aihisen ravintolat haluavat tarjota hyvää palvelua, tottakai siellä täytyy olla henkilöitä jotka osaavat suomea ja toimia tilanteessa kuin tilanteessa ammattimaisesti.
Anteeksi, mutta moni Suomeen maah anmuutt anut ei osaa, heillä on mm. ongelmia ottaa "käskyjä" vastaan naisilta jne. Kaiketi Kapella on oikeus ajatella yrityksensä parasta ja palkata osaavimmat ja mutkattomimmat tekijät, jotta homma toimisi mahdollisimman hyvin. Kyseessä ei ole paikallispizzeria tms.
Pulla-Riikka on säälittävä olio.