Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?
Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?
Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa?
Oletko kiinnostunut enkeleistä?
Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?
Kommentit (858)
Jos tulet siitä onnelliseksi, niin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
MIksi haluat kertoa asiasta AV:lla? Koen, että halvennat tärkeää suhdettasi enkeleihin ja kulutat tärkeää, läsnä olemisen aikaasi jollakin joutavalla keskustelupalstalla. Kuvittelisin, että enkelit nimenomaan kehoittaisivat sinut ulos ja kokemaan kiitollisuutta kesän kauneudesta?
Halusin nyt antaa mahdollisuuden kysyä minulta mitä tahansa aiheeseen liittyen. Kyllähän ne enkelit välillä sinne uloskin voisivat pakottaa tai sinne kauppaankin tai mihin tahansa. Onko tässä jokin arvoasetelma ja miksi? Tiedätkö sinä millaisia ovat oikeasti enkelit tai muut oppaamme ja tiedätkö mitä kaikkea he tekevät kanssamme ja mistä kaikesta syystä? Eivät enkelit vain lirkuttele korviimme kauniita korulauseita. Ap.
Katri Helenan kanssa samaa kastia. Ruumiit puhuvat tuonilmaisen puolelta ja ohjaavat elämän kulkua...
Suosittelen tahdonvastaista hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi voittaa, Sandalphon vai Zafkiel?
Jaa-a, nyt heitit pahan. Arvaan että tasapeli. En tiedä mistä on kysymys? Ap.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kukaan uskoisi, kun jossain vauvapalstalla joku esittää tällaisia väitteitä? Joo, huomaan että jotkut kyllä uskovat enkä todellakaan ymmärrä miksi.
Väitteisiin pitää uskoa siinä vaiheessa kun niiden totuuden puolesta on riittävä näyttö. En usko, että edes sinulla on riittävä näyttö uskoa, että kommunikoit enkelien tai joidenkin muiden henkimaailman olentojen kanssa. Saati sitten kellään lukijalla.
Olen minä muuallakin kertonut itsestäni jo monet kerrat. En ymmärrä miksi tämä paikka olisi myöskään huono paikka kertoa asioita ja keskustella. Ei ole pakko uskoa mihinkään mihin ei vain halua tai pysty uskomaan. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Sinun asemassasi, aika herkällä korvalla kuuntelisin läheisiäsi. Jos he alkavat huokailla ja pyöritellä silmiään, tai koettavat vakavasti keskustella kanssasi, niin ota se tosissaan. Se, että "juttelet" enkelten kanssa ja olet täysin varma niiden olemassaolosta on huono juttu. Saattaa olla, että sinulla on traumataustaa ja ehkä olet yksinäinen tms. Nämä jutut yleensä eskaloituu ja "enkelit" saattavat kehottaa sinua eristäytymään maailmasta enemmänkin. Sinuna hakeutuisin ihmisten seuraan ihan johonkin arkisiin juttuihin, jumppaan, kansalaisopiston kielikurssille tai muuta. Äläkä nyt, hyvä ihminen, vain hyppää näiden raamatunjakeiden jakelijoiden kyytiin. Ne jo kieli pitkällä odottaa, kun haistavat haavoittuvuuden.
Kiitos mutta olen täysin yksin elämässäni ja selviydyn varmasti aina jotenkin kuten kaikki muutkin. Olen selvinnyt tähänkin asti ja kaikki on hyvin. Älkää hyvät hyssykät olko niin kovin huolissanne koko ajan kaikesta epäolennaisesta. Kiitos sinullekin. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kukaan uskoisi, kun jossain vauvapalstalla joku esittää tällaisia väitteitä? Joo, huomaan että jotkut kyllä uskovat enkä todellakaan ymmärrä miksi.
Väitteisiin pitää uskoa siinä vaiheessa kun niiden totuuden puolesta on riittävä näyttö. En usko, että edes sinulla on riittävä näyttö uskoa, että kommunikoit enkelien tai joidenkin muiden henkimaailman olentojen kanssa. Saati sitten kellään lukijalla.
Olen minä muuallakin kertonut itsestäni jo monet kerrat. En ymmärrä miksi tämä paikka olisi myöskään huono paikka kertoa asioita ja keskustella. Ei ole pakko uskoa mihinkään mihin ei vain halua tai pysty uskomaan. Ap.
Ei ole kysymys haluamisesta tai pystymisestä. Kun asioiden totuuden puolesta on riittävä näyttö, niiden totuuteen tulee uskoa vaikkei haluaisi. Kun asioiden totuuden puolesta ei ole riittävää näyttöä, niiden totuuteen ei tule uskoa vaikka haluaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Jos tulet siitä onnelliseksi, niin hyvä.
No tavallaan. En ole enää ihan niin yksin. Kiitos sinulle. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Katri Helenan kanssa samaa kastia. Ruumiit puhuvat tuonilmaisen puolelta ja ohjaavat elämän kulkua...
Suosittelen tahdonvastaista hoitoa.
Aina saa suositella. Suosittelen sinulle sitä samaa. Kiitos. Ap.
Sitä se päihteiden/lääkkeiden pitkäaikainen käyttö tuo tullessaan, alkaa näkemään pikku-ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kysymys haluamisesta tai pystymisestä. Kun asioiden totuuden puolesta on riittävä näyttö, niiden totuuteen tulee uskoa vaikkei haluaisi. Kun asioiden
No sitten tulet jälleen samaan ymmärrykseen, mihinkään ei voi uskoa mihin ei voi uskoa mutta mihin uskoa vai uskooko mihinkään ja miten olla uskomatta vai voiko edes olla, esimerkiksi. Ap.
Kiva jos saat lohtua enkelien seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Sitä se päihteiden/lääkkeiden pitkäaikainen käyttö tuo tullessaan, alkaa näkemään pikku-ukkoja.
Tämä ei sovi minuun, kiitos. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Kiva jos saat lohtua enkelien seurasta.
Juuh kyllä, ihan on kivojakin hemmoja välillä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Pidän asiaa täysin mahdollisena, koska ole itsekin kokenut monia yliluonnollisia asioita. Omat henkioppaat antavat minulle opastusta lähinnä unien kautta, esim. voin pyytää apua ongelmaan ja he neuvovat unessa mitä pitää tehdä. Olen nähnyt valo-olentoja myös valveilla ollessa, mutta en osaa kommunikoida heidän kanssaan, tunnen kyllä heidän energiansa ja siitä tulee rauhallinen ja turvallinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän asiaa täysin mahdollisena, koska ole itsekin kokenut monia yliluonnollisia asioita. Omat henkioppaat antavat minulle opastusta lähinnä unien kautta, esim. voin pyytää apua ongelmaan ja he neuvovat unessa mitä pitää tehdä. Olen nähnyt valo-olentoja myös valveilla ollessa, mutta en osaa kommunikoida heidän kanssaan, tunnen kyllä heidän energiansa ja siitä tulee rauhallinen ja turvallinen olo.<
Kiitos tuestasi, meillä jokaisella on omanlainen yhteys. Minulle nyt vain avautui tämä selkeä keskusteluyhteys, en olisi edes osannut kuvitella tällaisen olevan mahdollista. En siis ota yhteyttä vaan se on auki koko ajan ja puhuvat mitä puhuvat silloin kun haluavat. Tämä nyt ei ole ihan sellainen kuin yleensä on totuttu ajattelemaan. Ap.
Vierailija kirjoitti:
🙄🙄🙄
Hei Pallopäähymiö! Miksi vaikenet tässä ketjussa etkä kommentoi mitään vaan pelkkää tyhjää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙄🙄🙄
Hei Pallopäähymiö! Miksi vaikenet tässä ketjussa etkä kommentoi mitään vaan pelkkää tyhjää?
Hän tuli kertomaan ajatuksensa koskien aloitustani. Ei se haittaa, tiedän kyllä että kaikki eivät vain koskaan pysty uskomaan kaikkea. Ei se haittaa, en minäkään ihan kaikkea usko aina todeksi. Ap.
Sinun asemassasi, aika herkällä korvalla kuuntelisin läheisiäsi. Jos he alkavat huokailla ja pyöritellä silmiään, tai koettavat vakavasti keskustella kanssasi, niin ota se tosissaan. Se, että "juttelet" enkelten kanssa ja olet täysin varma niiden olemassaolosta on huono juttu. Saattaa olla, että sinulla on traumataustaa ja ehkä olet yksinäinen tms. Nämä jutut yleensä eskaloituu ja "enkelit" saattavat kehottaa sinua eristäytymään maailmasta enemmänkin. Sinuna hakeutuisin ihmisten seuraan ihan johonkin arkisiin juttuihin, jumppaan, kansalaisopiston kielikurssille tai muuta. Äläkä nyt, hyvä ihminen, vain hyppää näiden raamatunjakeiden jakelijoiden kyytiin. Ne jo kieli pitkällä odottaa, kun haistavat haavoittuvuuden.