Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?
Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?
Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa?
Oletko kiinnostunut enkeleistä?
Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?
Kommentit (858)
Kai tajuat että olet tekemisissä demonien kanssa? Viimeistään silloin pitäisi hälytyskellojen soida jos KÄSKEVÄT tekemään sellaisia asioita mitkä vahingoittaa muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun deity on Lilith
Siis joku deittikö vai mitä tämä oikein tarkoittaa? Ap.
Deity: a god or goddess (in a polytheistic religion).
Okei, kiitos sinulle. Kaunis nimi tuo Lilith! Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuvatko nämä enkelit sinulle? Käskevätkö ne sinua tekemään asioita?
Puhuvat ja kyllä käskevätkin välillä. En haluaisi aina tehdä kaikkea sitä mitä vaaditaan. Ap.
Mitä enkelit ja auttajat haluavat sinun tekevän, mitä et haluaisi tehdä?
Minulla on vilkas mielikuvitus, pystyn helposti keksimään tarinoita ja luomaan erilaisia maailmoja. Samaistun tarinoihin vahvasti, elän niissä. Mutta erotan käytännössä helposti, mikä on keksittyä ja mikä totta. Samalla pelottaa, että entä jos en erottaisikaan.
Pidän jumalia, enkeleitä jne. henkimaailmaa mielikuvituksen tuotteina, mutta sellaisina, jotka ihmiset jakavat ja joihin uskovat. Mitä ajattelet tällaisesta tulkinnasta? Voisiko se mielestäsi olla totta? Miksi? Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Kai tajuat että olet tekemisissä demonien kanssa? Viimeistään silloin pitäisi hälytyskellojen soida jos KÄSKEVÄT tekemään sellaisia asioita mitkä vahingoittaa muita ihmisiä.
No kuule, mielestäni ei ole oikein vahingoittua esimerkiksi siitä että haluaa keskustella tai apua johonkin asiaan tms. Ihmiset ovat nykyisin hyvin herkkiä ja myös loukkaantuvat kaikesta. On minua pyydetty tekemään kaikenlaista mutta en minä nyt ihan tyhmä ole tai kaikkeen viitsi lähteä tai sitten ei vain kiinnosta. En tykkää esimerkiksi alkaa kiusaamaan ketään tai alkaa ilkeäksi. En tykkää ollenkaan sellaisista ihmisistä muutoinkaan tai siitä että minua yritetään pakottaa alistumaan muiden tahtoon. Se ei tunnu hyvältä ajatukselta. Ap.
Olin myos tuossa maailmassa vuosikymmenia kunnes koin Pyhan Hengen kosketuksen ja totuuden. Rukoilin johdatusta.
Ne joihin olet yhteydessa ovat muita henkivaltoja jotka pukeutuvat valon enkeleiksi. Kannattaa rukoilla etta Pyha Henki koskettaisi, nayttaisi totuuden. Totuus on Raamatussa, sita ei napeloity! Raamattu ei kehota ollenkaan rukoilemaan enkeleita ja olemaan yhteydessa enkeleihin. He ovat sanansaattajia, silloin kun Jla tahtoo.
Rukoile suoraan kolmiyhteista Jlaa. Jeesus Kristus on ainut tie isan Jlan luo ja ainut joka vapauttaa kuolemasta ja synneista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuvat ja kyllä käskevätkin välillä. En haluaisi aina tehdä kaikkea sitä mitä vaaditaan. Ap.
ja aiot jatkaa??!!!! Heratysta nyt, ne ovat demoneita. Voivat auuttaakin hetken mutta alaspain elamaasi vievat. Heidan tarkoituksensa on vieda kauemmaksi Jlasta ja aiheuttaa karsimysta
Maksaako jollekulle tästä enkelihommasta vai rahastatko muita? Sehän se koko homman idea on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule, mielestäni ei ole oikein vahingoittua esimerkiksi siitä että haluaa keskustella tai apua johonkin asiaan tms. Ihmiset ovat nykyisin hyvin herkkiä ja myös loukkaantuvat kaikesta. On minua pyydetty tekemään kaikenlaista mutta en minä nyt ihan tyhmä ole tai kaikkeen viitsi lähteä tai sitten ei vain kiinnosta. En tykkää esimerkiksi alkaa kiusaamaan ketään tai alkaa ilkeäksi. En tykkää ollenkaan sellaisista ihmisistä muutoinkaan tai siitä että minua yritetään pakottaa alistumaan muiden tahtoon. Se ei tunnu hyvältä ajatukselta. Ap.
tai sitten trollaat. Siunausta joka tapauksessa, rukoilen etta paaset eroon tuosta ja loydat Vapahtajan. Koitahan sanoa JC on Herrani. Jos on vaikeaa samoa niin olet jo pahasti demonien hallussa. Rukoile Jeesusta pelastamaan.
Vaikuttaa siltä, että tässä ketjussa on useampikin tyyppi tilannu mielialalääkkeensä Wishistä tai Temulta.
Uskon, että keskustelet jonkun kanssa, muttet Raamatun enkelien. He ovat sanansaattajia eivät mitään keskustelukumppaneita.
Kannattaisi miettiä tekeekö sulle hyvää etsiä yhteyttä näkymättömiin. Mee mieluummin vaikka uimaan tai kävelylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enkelit ja auttajat haluavat sinun tekevän, mitä et haluaisi tehdä?
Minulla on vilkas mielikuvitus, pystyn helposti keksimään tarinoita ja luomaan erilaisia maailmoja. Samaistun tarinoihin vahvasti, elän niissä. Mutta erotan käytännössä helposti, mikä on keksittyä ja mikä totta. Samalla pelottaa, että entä jos en erottaisikaan.
Pidän jumalia, enkeleitä jne. henkimaailmaa mielikuvituksen tuotteina, mutta sellaisina, jotka ihmiset jakavat ja joihin uskovat. Mitä ajattelet tällaisesta tulkinnasta? Voisiko se mielestäsi olla totta? Miksi? Miksi ei?
Hyvä kommentti, kiitos.
No tuossa jo kerroinkin edellisessä viestissäni esimerkkejä, ei ne sen kummempia käskytä. Tai no, joskus pakottavat esimerkiksi lähtemään kauppaan vaikka väsyttäisi tai olisin ajatellut/halunnut tehdä nyt muuta. Yleensä sillä on jokin tarkoitus, ihan kivakin kuten sellainen että saatan törmätä johonkin ihmiseen tai löytää jotakin hauskaa sieltä reissultani.
Minullakin on vilkas mielikuvitus mutta olen hieman erilainen, olen aika järkevä ihminen. Tykkään kyllä mielikuvituksellisuudesta, se on hyväkin ominaisuus.
Mielikuvituksemme kautta kanssamme toimitaan joten jokainen tulkitsee hahmotkin omalla tavalla, emme usko kaikki samoihin asioihin. Tiedän että enkelit ja henkimaailma on totta sillä keskustelen oppaideni kanssa, tämän varmemmaksi en voisi enää tulla. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Olin myos tuossa maailmassa vuosikymmenia kunnes koin Pyhan Hengen kosketuksen ja totuuden. Rukoilin johdatusta.
Ne joihin olet yhteydessa ovat muita henkivaltoja jotka pukeutuvat valon enkeleiksi. Kannattaa rukoilla etta Pyha Henki koskettaisi, nayttaisi totuuden. Totuus on Raamatussa, sita ei napeloity! Raamattu ei kehota ollenkaan rukoilemaan enkeleita ja olemaan yhteydessa enkeleihin. He ovat sanansaattajia, silloin kun Jla tahtoo.
Rukoile suoraan kolmiyhteista Jlaa. Jeesus Kristus on ainut tie isan Jlan luo ja ainut joka vapauttaa kuolemasta ja synneista
Olen ihan normaalissa ihmisten maailmassa, en elä missään harhaisuudessa. Elän tavallista elämää, älä siis suotta ole huolissasi. Kaikki on hyvin. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja aiot jatkaa??!!!! Heratysta nyt, ne ovat demoneita. Voivat auuttaakin hetken mutta alaspain elamaasi vievat. Heidan tarkoituksensa on vieda kauemmaksi Jlasta ja aiheuttaa karsimysta
Valitettavasti pakko jatkaa koska en itse voi päättää pääsenkö eroon näistä oppaistani. He puhuvat minulle silloin ja siten kun haluavat ja niitä asioita kuin haluavat. Ei voi mitään. Ap.
MIksi haluat kertoa asiasta AV:lla? Koen, että halvennat tärkeää suhdettasi enkeleihin ja kulutat tärkeää, läsnä olemisen aikaasi jollakin joutavalla keskustelupalstalla. Kuvittelisin, että enkelit nimenomaan kehoittaisivat sinut ulos ja kokemaan kiitollisuutta kesän kauneudesta?
Vierailija kirjoitti:
Maksaako jollekulle tästä enkelihommasta vai rahastatko muita? Sehän se koko homman idea on
En maksa kenellekään mitään enkä tee minkäänlaista työtä. Enkelini ja muut auttajani vain puhuvat minulle, keskustelevat kanssani ja opettavat asioita moninkin tavoin. En edes voisi tehdä tulkintoja koska sitä ei sallita ainakaan juuri nyt. En siis tee mitään laittomuuksia eikä siihen onneksi edes yritetä johdattaa. Tykkään olla rehellinen ihminen, se tuntuu omalta ja mielestäni elämä on siten helpompaa kuin huijaamalla tai tekemällä väärin tai pahaa. Ap.
Kumpi voittaa, Sandalphon vai Zafkiel?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tai sitten trollaat. Siunausta joka tapauksessa, rukoilen etta paaset eroon tuosta ja loyd
Ei minulla ole nyt mitään hätää. En vaihtaisi päivääkään pois vaikka hyvin rankkaa on ollutkin elämässä välillä. Olen ollut hämmentynyt kaikesta mutta nyt olen jo tottunut. Hienot asiat ovatkin sitten taas hienoja! Ap.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että keskustelet jonkun kanssa, muttet Raamatun enkelien. He ovat sanansaattajia eivät mitään keskustelukumppaneita.
Kannattaisi miettiä tekeekö sulle hyvää etsiä yhteyttä näkymättömiin. Mee mieluummin vaikka uimaan tai kävelylle.
Ei ole kohteliasta väittää valheeksi sitä minkä tiedän oikeaksi, sanansaattajat keskustelevat eivätkä vain heitä jotakin sanaa hattuun. En ota yhteyttä, he tulivat itse ottamaan yhteyden lähes neljä vuotta sitten enkä todellakaan kuule saa heitä pois elämästäni vaikka haluaisin. Näin se nyt vain on. En pidä myöskään tyylistäsi alentaa minua joten suosittelen käytöstapojen opiskelua. Kiitos sinulle kuitenkin. Ap.
Miksi ihmeessä kukaan uskoisi, kun jossain vauvapalstalla joku esittää tällaisia väitteitä? Joo, huomaan että jotkut kyllä uskovat enkä todellakaan ymmärrä miksi.
Väitteisiin pitää uskoa siinä vaiheessa kun niiden totuuden puolesta on riittävä näyttö. En usko, että edes sinulla on riittävä näyttö uskoa, että kommunikoit enkelien tai joidenkin muiden henkimaailman olentojen kanssa. Saati sitten kellään lukijalla.
Deity: a god or goddess (in a polytheistic religion).