Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?
Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?
Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa?
Oletko kiinnostunut enkeleistä?
Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?
Kommentit (858)
Vierailija kirjoitti:
Oletko unohtanut ottaa lääkkeesi?
No mut ei mul oo käytössä. Kysy vaikka terkkarilta. Ap
Ajattelen että vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä ja se aiheuttaa noin suuria ongelmia että näkee ja kuulee mielikuvitusolentoja vielä aikuisenakin
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä ja se aiheuttaa noin suuria ongelmia että näkee ja kuulee mielikuvitusolentoja vielä aikuisenakin
Eihän sitä nyt kupillakaan eläisi. Mieti nyt vähän. Ehkä ryöpätöntä, muttei tavatonta.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei käytä lääkkeitä. Moni juttelee enkelien kanssa. Se on näitä naisten höpsötyksiä jotka ovat olleet viime vuosina pinnalla. Eikai siitä haittaakaan ole. Kaikilla on vähän omanlaisensa enkelit ja alan kirjailijatkin puhuvat ristiriitaisesti ja eri tavalla.
Ap, onko sinulla suvussa mielisairautta?
Vierailija kirjoitti:
Mun iskäkin sanoi aina että vian ei tarvitse olla suuri kunhan se on päässä. Se oli hauska ja me niin naurettiin yhdessä tällekin jutulle. Kaikki hyvin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se vika aina iso on, jos se on korvien välissä. Aivot vaikuttavat niin kokonaisvaltaisesti kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko sinulla suvussa mielisairautta?
Joo se on tämä syntymähulluus joka jatkuu aina kuolemaan saakka. Ilmeisesti myös sen jälkeen. Hahhah. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei käytä lääkkeitä. Moni juttelee enkelien kanssa. Se on näitä naisten höpsötyksiä jotka ovat olleet viime vuosina pinnalla. Eikai siitä haittaakaan ole. Kaikilla on vähän omanlaisensa enkelit ja alan kirjailijatkin puhuvat ristiriitaisesti ja eri tavalla.
No niinhän ne tekee vaan mää olen erilaine. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se vika aina iso on, jos se on korvien välissä. Aivot vaikuttavat niin kokonaisvaltaisesti kaikkeen.
No ei nyt aina, se vähän riippuu siitäkin onko se fyysistä vai henkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?????? Omituinen keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?????? Omituinen keskustelu.
No jep. Mun sisäine laps vastailee täälnäin. Ap
Okei, vähä huumoril katos nääs! Iskäki sanos näi(n). Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuvatko nämä enkelit sinulle? Käskevätkö ne sinua tekemään asioita?
Puhuvat ja kyllä käskevätkin välillä. En haluaisi aina tehdä kaikkea sitä mitä vaaditaan. Ap.
ja aiot jatkaa??!!!! Heratysta nyt, ne ovat demoneita. Voivat auuttaakin hetken mutta alaspain elamaasi vievat. Heidan tarkoituksensa on vieda kauemmaksi Jlasta ja aiheuttaa karsimysta
Valitettavasti pakko jatkaa koska en itse voi päättää pääsenkö eroon näistä oppaistani. He puhuvat minulle silloin ja siten kun haluavat ja niitä asioita kuin haluavat. Ei voi mitään. Ap.
Jeesus Kristus on voimakkaampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuvatko nämä enkelit sinulle? Käskevätkö ne sinua tekemään asioita?
Puhuvat ja kyllä käskevätkin välillä. En haluaisi aina tehdä kaikkea sitä mitä vaaditaan. Ap.
ja aiot jatkaa??!!!! Heratysta nyt, ne ovat demoneita. Voivat auuttaakin hetken mutta alaspain elamaasi vievat. Heidan tarkoituksensa on vieda kauemmaksi Jlasta ja aiheuttaa karsimysta
Valitettavasti pakko jatkaa koska en itse voi päättää pääsenkö eroon näistä oppaistani. He puhuvat minulle silloin ja siten kun haluavat ja niitä asioita kuin haluavat. Ei voi mitään. Ap.
Jeesus Kristus on voimakkaampi.
Olisko nyt noin. En saa Jeesukseen yhteyttä, ehkä se deletoi mun numeron kun pistin sen viestillä. Harmin paikka. Ainoa numero joka tuntui olevan käytössä oli 666. En huvikseni soittele. Ap
Heippa #IHANAT! Muistakaa puhdistautua hyvin. Olette rakkaita ja aina suojeluksessa. Pitäkää hyvää huolta myös huumorintajustanne. Ap
Ap oletko kuullut Carolyn Hamletin tarinan?
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko kuullut Carolyn Hamletin tarinan?
En ole kuullut. Mistä on kysymys? Ap