Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?
Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?
Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa?
Oletko kiinnostunut enkeleistä?
Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?
Kommentit (858)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/viikon-debatissa-oltiin-samaa-m…
Kiitos, täytyypäs lukaista ehdottomasti. Olisin mielelläni puhumassa enkeleistä ja muista oppaistamme sekä siten edistämässä suvaitsevaisempaa kulttuuria. Väärinkäsityksiä tulisi oikaista. Enkelit haluavat että he olisivat jokaisen ihmisen ajatuksissa positiivinen ja tukea tuova asia, heidän tehtävänsä on elää kanssamme syntymästä aina kuolemaamme saakka. Ap.
Toi ei nyt mitenkään mene yhteen kristinuskon kanssa. Ei nuo sinun enkelit ole ainakaan kristinuskon enkeleitä. Enkelit on Jumalan palvelijoita, eivätkä mitään egosentrisiä olentoja jotka haluavat että heitä huomioidaan. Niiden kuulu kirkastaa Kristusta. Ei tämä ole minun mielipide. Koettele itse Jumalan sanalla kirkastavatko nämä sinun olennot sitä ja eivät. Jos kukaan, vaikka enkeli taivaasta tai me itse, julistaa vastaan sitä sanomaa jonka olemme kertoneet, hän olkoon kirottu kirjoitti Paavali.
Sen mukaan mitä kristinuskossa ymmärretään et ole uskossa. Uskosi on enemmän New Age hömppää, jonka olennot eivät ainakaan ole niitä oikeita enkeleitä vaan kilpailevasta yrityksestä.
Tai sitten sinulla on psykiatrisia oireita. Äänten kuuleminen vaikka ei aina liitykään vakavaan sairauteen jos erottaa itse harhat harhaksi, on huolestuttava psykiatrinen oire. Se, että edeltävästi sinulla oli unettomuutta voi olla laukaiseva tekijä. Elät myös eristäytynyttä elämää joka on myös psykoosin oire. Kuvailet että toimit normaalisti mutta ainakaan ihmissuhteisiin ei toimintakykysi riitä, entä työssäkäyntiin? Mistä kuolemanraja kokemuksesi tuli? Saitko mahdollisesti jonkin vaurion päähäsi joka voisi oireitasi aiheuttaa? Liittyikö se itsemurhayritykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että parempi kun puhuisit Jeesuksen kanssa.
Kyllä Jeesuksenkin kanssa voi jutella mutta en saa itse valita kenen kanssa voin jutella. Olisi ehdottomasti siistiä saada jutella itse Jeesuksen kanssa ja upeintahan olisi jos saisi jakaa hänen viisauttansa. Ap.
Et tietenkään saa valita, kun sun "ihanat" DEMONISI on kietoneet pauloihinsa. Huh huh, mitä sontaa sitä kuuleekin!
Ei saa kukaan muukaan, voimme ottaa vastaan sen minkä annetaan. Olen jo aikanani henkimaailman asioihin tutustuessani kuullut opetettavan saman asian. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Pöpilän osastolle, mars.
Suomessa ei saa ihan kaikki apua. Pahoittelen asiaa. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Hullu on hullu.
Kyllä 🖤 Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus kysymyksiisi: EN.
muista ottaa lääkkeesi!!!
En syö lääkkeitä. Tykkään olla luonnollinen senkin suhteen. Keho on herkkä ja kuuntelen mitä se kertoo milloinkin. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia harrastuksia sulla on, tai miten sun päivät yleensä kuluu?
Tykkään olla aktiivinen kaikin tavoin. Minulla ei ole urheilu- tai liikuntaharrastuksia tällä hetkellä, tanssiminen kiinnostaisi. Hyötyliikunta ja kaikki hauska liikkuminen riittää. Tutkin kaikenlaisia asioita monipuolisesti, siinä riittää harrastuksia tälle hetkelle. Päivät kuluvat kuten ne normaalisti ihmisellä kuluvat, ei sen kummemmin. Ap.
Mitä tuo tutkiminen käytännössä tarkoittaa? Ja miten sinun mittapuullasi normaalisti päivä kuluu, siinä on kuitenkin huomattavaa vaihtelua ihmisten välillä..? Esimerkiksi suurimman osan päivään ei kuulu enkeleiden kanssa juttelu.
Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?
"En tiedä. Meneekö noin muuten hyvin, vähän outoa tällainen kysely?"
Menee ihan hyvin, kiitos kysymästä. Ei mitään erityistä mainittavaa oikeastaan. Se vähän kyllä toisaalta harmittaa kun tykkään aina kertoa kaikenlaista. Vähän outo ehkä joo mutta kunhan halusin kysyä kysymyksiä teiltä jotka eksytte ketjuun. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/viikon-debatissa-oltiin-samaa-m…
Kiitos, täytyypäs lukaista ehdottomasti. Olisin mielelläni puhumassa enkeleistä ja muista oppaistamme sekä siten edistämässä suvaitsevaisempaa kulttuuria. Väärinkäsityksiä tulisi oikaista. Enkelit haluavat että he olisivat jokaisen ihmisen ajatuksissa positiivinen ja tukea tuova asia, heidän tehtävänsä on elää kanssamme syntymästä aina kuolemaamme saakka. Ap.
Toi ei nyt mitenkään mene yhteen kristinuskon kanssa. Ei nuo sinun enkelit ole ainakaan kristinuskon enkeleitä. Enkelit on Jumalan palvelijoita, eivätkä mitään egosentrisiä olentoja jotka haluavat että heitä huomioidaan. Niiden kuulu kirkastaa Kristusta. Ei tämä ole minun mielipide. Koettele itse Jumalan sanalla kirkastavatko
Kiitos, hyvä kommentti kaikin puolin. En lähde nyt enempää kisaamaan siitä kuka on oikeassa sillä uskon asiat asuvat tiukasti ihmisissä. Olet oikeassa, en ole uskossa. Olen eronnut kirkosta jo nuorena kapinallisena aikuisena. Olen vapaa uskomaan mihin haluan ja on minulla tietysti omat näkemykseni asioihin. Annan kuitenkin jokaiselle täyden vapauden elää valitsemaansa elämää enkä arvostele kenenkään uskoa. Kykenen keskustelemaan kunnioittavasti ja rakentavasti asioista.
Hieman kiinnitin huomiota kuitenkin siihen miten tulkitset elämääni täysin tuntemattomana ihmisenä. Mistä väitteesi ovat peräisin?
Avun tarvetta kartoitettaessa uskoisin että huomio voisi kiinnittyä kuitenkin tervehenkiseen suhtautumiseeni koskien elämää yleisesti joten en usko pääseväni nauttimaan näistä kansalaisen etuuksista.
Kiitos sinulle. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia harrastuksia sulla on, tai miten sun päivät yleensä kuluu?
Tykkään olla aktiivinen kaikin tavoin. Minulla ei ole urheilu- tai liikuntaharrastuksia tällä hetkellä, tanssiminen kiinnostaisi. Hyötyliikunta ja kaikki hauska liikkuminen riittää. Tutkin kaikenlaisia asioita monipuolisesti, siinä riittää harrastuksia tälle hetkelle. Päivät kuluvat kuten ne normaalisti ihmisellä kuluvat, ei sen kummemmin. Ap.
Mitä tuo tutkiminen käytännössä tarkoittaa? Ja miten sinun mittapuullasi normaalisti päivä kuluu, siinä on kuitenkin huomattavaa vaihtelua ihmisten välillä..? Esimerkiksi suurimman osan päivään ei kuulu enkeleiden kanssa juttelu.
Kuule kyllä se minulle kuuluu. Enkelit ja muut oppaani ovat osa arkeani ympäri vuorokauden. Oletko kuullut Lorna Byrnestä? Hänkin elää elämäänsä enkeltensä ympäröimänä. Theresa Caputollekin puhutaan, hänestäkin on tietoa yllättävän paljon.
Käsittääkseni jokainen saa muodostaa elämänsä kuten arkensakin mieluisaksi eikä sitä tarvitse selitellä kenellekään.
Ehkä kuitenkin pieni osa tyytymättömyyttäni arjessa on tämänhetkinen työttömyyteni sillä ymmärrettävästi työ on iso osa elämää ja rikastuttaa sitä. Siitä saisi myös rahaa joka on tärkeää jo lähtökohtaisesti mutta ilahduttaisi minua muutenkin sillä minullakin olisi monia mielekkäitä asioita mielessä jotka vain valitettavasti vaatisivat rahaa toteutuakseen.
Tutkimiseen voin sanoa että tutkiminen on ihan veressä ja sitä olen tehnyt lapsesta lähtien. Tutkin maailmaa. Tutkin kaikkea ympärilläni mutta tutkin myös kaikenlaisia asioita kuten aiheitakin. Tutkin. Kuuluu luontooni, olkoon elinikäistä harrastamista.
Arkea ei viitsi työttömänäkään täyttää liiaksi ettei mene työnhakukin vaikeaksi. Lepo ja uni on tärkeää että jaksaa jatkaa elämää.
Hyvää ruokaa ja sopivasti herkullisia asioita. Kaiken hyvän kieltäminen aina toisi lisää vain haasteita, ainakin pitkällä tähtäimellä.
Ollapa hevonen.
Haastavia kysymyksiä, elämän vastuunäytelmiä.
Kiitos. Ap.
Heippa ja hauskaa alkavaa syksyä kaikille! Vielä saisi kysellä mitä mieleen juolahtaa. Pidetään toivoa yllä onnellisemman Suomen puolesta ja tehdään jokainen vain hyvää jokaiselle kanssavaeltajalle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Heippa ja hauskaa alkavaa syksyä kaikille! Vielä saisi kysellä mitä mieleen juolahtaa. Pidetään toivoa yllä onnellisemman Suomen puolesta ja tehdään jokainen vain hyvää jokaiselle kanssavaeltajalle. Ap
Nostetaas vähän tätä ketjua vielä. Ap.
Ei nyt muuta sitten. Hyvä huomata että kaikilla ovat ajatuksetkin jo puhtaita. Jumalan siunausta! Hyviä öitä. Ap
keskustelet demonien kanssa, kukaan uskovainen ei keskustele enkelien kanssa. ne on demoneita. vain Jeesus on Herra ja tie totuus ja Elämä
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Ap,
tiedän että minulla on suojelusenkeli, koska hän on minut kerran pelastanut pahasta tilanteesta.
Miten saisin tietää hänestä enemmän?
Vierailija kirjoitti:
keskustelet demonien kanssa, kukaan uskovainen ei keskustele enkelien kanssa. ne on demoneita. vain Jeesus on Herra ja tie totuus ja Elämä
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Enkeli on Jumalan sanansaattaja. Auttajia on muitakin kuin varsinaisia enkeleitä ja puhun tällöin oppaista, he tosin voivat näyttäytyä minkälaisessa olomuodossa tahansa ja kertoa asioita eri tavoin. Oppaani ovat olleen tietoisesti kanssani nyt jo neljä vuotta joten olen jo oppinut heistä hyvin paljon. Älä huoli, kaikki on hyvin. Ap
Olet tekemisissä demonien kanssa.
Vastaus kysymyksiisi: EN.
muista ottaa lääkkeesi!!!