Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?
Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?
Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa?
Oletko kiinnostunut enkeleistä?
Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?
Kommentit (858)
Vierailija kirjoitti:
Olet tekemisissä demonien kanssa.
Mistä näin päättelet? Ap
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos olet itse uskomustesi sokaisema ja pidät kiinni vääristä käsityksistä jotka pohjautuvat pelkoihin ja olettamuksiin asioista?
Olennet Black Crowesien biisi
She talks to angels
Pystytkö kanavoimaan toisille ihmisille enkelien viestejä ja opetuksia joista olisi heidän tilanteeseensa apua? Ovatko nämä pelkästään sinun henkilökohtaisia keskusteluja ja taitoa ei voi käyttää toisten hyödyksi tai auttamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos olet itse uskomustesi sokaisema ja pidät kiinni vääristä käsityksistä jotka pohjautuvat pelkoihin ja olettamuksiin asioista?
Ymmärrän tämän skeptisyyden eivätkä kaikki usko enkeleitä olevan, minulle se on ihan ok. Olin itsekin ennen hieman epävarma näistä yhteysasioista ja välillä epäilin niitä enkeleitäkin mutta kuuloaistiini luotan ja kaikkeen siihen opetuksen kautta saamaani tietoon. Epävarmuuksia ja pelkojakin voi puhdistaa. On täysin ymmärrettävää että olemme jokainen erilainen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olennet Black Crowesien biisi
She talks to angels
Tämä taisi olla ketjussa aiemminkin laitettuna tämä kappale, kuuntelin sen ja osasin siihen samaistuakin. Kaunis kappale. Ap
Vierailija kirjoitti:
Me kaikki uskomme siihen mihin uskomme. Tähän jankkaamiseen ei kannata lähteä. Siinä tuhlataan kaikkien aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö kanavoimaan toisille ihmisille enkelien viestejä ja opetuksia joista olisi heidän tilanteeseensa apua? Ovatko nämä pelkästään sinun henkilökohtaisia keskusteluja ja taitoa ei voi käyttää toisten hyödyksi tai auttamiseen?
Pystyn jos se sallitaan. Itse en saa päättää asioita. En voi siis vaatia että nyt minä haluan antaa jollekin jotakin viestiä tai tietoa sillä enkelit eivät sitten vain kerro jos en saa antaa. Muuten varmasti olisin vastailemassa ihan kaikille ja kaikkiin mahdollisiin huoliinkin.
Voin jutella auttajieni kanssa ihan kavereina joten kaikkea ei ole edes tarkoitus käyttää. Täällä palstallakin olen jakanut paljon tietoa ja vastaillut muille mutta se on minulle muutenkin ollut aina luontaista joten sinänsä vaivatonta auttamista. On toki myös paljon muutakin tietoa jota olen saanut mutta mitään sellaista en saa jakaa jota ei sallita jaettavaksi. Kaikkea sitten myöhemmin toivottavasti. Ap
Minäkin keskustelen enkeltesi kanssa. Ette muuten halua tietää, mitä kaikkea ovat minulle kertoneet!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin keskustelen enkeltesi kanssa. Ette muuten halua tietää, mitä kaikkea ovat minulle kertoneet!
No eihän sitä koskaan tiedä vaikka tulisivat todellakin sinullekin kuiskuttelemaan minusta asioita. Olen itsekin kuullut muilta paljon itsestäni. Huumorikin on hyvä asia todellakin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän sitä koskaan tiedä vaikka tulisivat todellakin sinullekin kuiskuttelemaan minusta asioita. Olen itsekin kuullut muilta paljon itsestäni. Huumorikin on hyvä asia todellakin. Ap
Pointsit siitä että ymmärsit tuon huumoriksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap,
tiedän että minulla on suojelusenkeli, koska hän on minut kerran pelastanut pahasta tilanteesta.
Miten saisin tietää hänestä enemmän?
Huomenta.
Kyllä sinullakin on suojelusenkeli, meillä jokaisella on.
Voit kokeilla hiljentyä ja pyytää esimerkiksi tietoa hänestä mielessäsi, viestiä häneltä tai merkkiä auttajiltasi. Auttajamme viestivät meille myös ympäristömme kautta. Käytä mielikuvitustasi apunasi koska sekin on väylä välillänne, voit pyytää myös mielikuvaa omasta suojelusenkelistäsi.
Halutessasi voit myös puhua enkelillesi ja toivoa yhteytenne vahvistumista. On olemassa paljon opetusta enkeleistä kuten paljon tietoa erilaisista enkelikokemuksistakin ja niitäkin tutkiessasi voit saada lisätietoa siitä kuinka monin tavoin enkelit toimivat kanssamme. Ap
Kiitos kun vastasit.
En ehkä viitsi näin julkisella palstalla avata kokemustani, mutta sen verran voin todeta että valittavanani oli joko uskominen sattumaan, jonka todennäiköisyys on loton päävoittoa pienempi, tai sitten johonkin muuhun.
Voitko suositella jotakin erityistä luettavaa, minkä itse olet kokenut hyväksi tms.
Kaikkea hyvää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointsit siitä että ymmärsit tuon huumoriksi...
Ymmärrän mutta toki rajansa sitten kaikella. Olen pyrkinyt ymmärtämään muita loukkaantumatta ihan kaikesta, on ollut jopa pakko. Eihän se jatkuva tölviminen mukavalta tunnu mutta ei jaksa älähdellä aina ihan kaikesta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap,
tiedän että minulla on suojelusenkeli, koska hän on minut kerran pelastanut pahasta tilanteesta.
Huomenta.
Voit kokeilla hiljentyä ja pyytää esimerkiksi tietoa hänestä mielessäsi, viestiä häneltä tai merkkiä auttajiltasi. Auttajamme viestivät meille myös ympäristömme kautta. Käytä mielikuvitustasi apunasi koska sekin on väylä välillänne, voit pyytää myös mielikuvaa omasta suojelusenkelistäsi.
Halutessasi voit myös puhua enkelillesi ja toivoa yhteytenne vahvistumista. On olemassa paljon opetusta enkeleistä kuten paljon tietoa erilaisista enkelikokemuksistakin ja niitäkin tutkiessasi voit saada lisätietoa siitä kuinka monin tavoin enkelit toimivat kanssamme
Isojakin valintoja täytyy joskus tehdä ja niitä punnita. Joskus kohdalle osuukin se lottovoitto.
Jos haluaa ymmärtää enkeleitä varsinaisesti niin suosittelen enkeliopettajien materiaaleja mutta Lorna Byrnen kirjat ovat olleet hyviä, varsinkin se ensimmäinen oli erityisen hyvä mielestäni.
Niina-Matildan (Kuusisto?) Näkijä-kirjat ovat olleet myös mieluisia, kaksi ensimmäistä. Niissä on hyviä elementtejä.
Muuten lukisin varmasti itse kaikkea mahdollista ihan vain mielenkiinnosta. Ap
Uskotko yksisarvisiin? Nehän olivat kovasti muodissa joitakin vuosia sitten. Ovat enkeleihin verrattavissa olevia olentoja.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko yksisarvisiin? Nehän olivat kovasti muodissa joitakin vuosia sitten. Ovat enkeleihin verrattavissa olevia olentoja.
Yksisarviset ovat oppaita siinä missä muutkin hahmot. Jos saamme mielikuviimme hahmoja niin silloin ne ovat sellaisessa hahmossa ja heillä on aina jokin oma sanoma.
Kuten arvata saattaa niin yksisarvisiahan ei ole oikeasti kuitenkaan olemassa sellaisina kuin niitä kuvataan mutta emmehän voi tietää onko sellaisia sarvellisia yksilöitä joskus jopa syntynyt vai ovatko tarinat yksisarvisista vain keksittyjä tarinoita. Kaikenlaisia mutaatioitahan joskus esiintyy. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap,
Huomenta.
Halutessasi voit myös puhua enkelillesi ja toivoa yhteytenne vahvistumista. On olemassa paljon opetusta enkeleistä kuten paljon tietoa erilaisista enkelikokemuksistakin ja niitäkin tutkiessasi voit saada lisätietoa siitä kuinka monin tavoin enkelit toimivat kanssamme
Ja kiitos sekä samaa sinulle, kaikkea hyvää jatkoosi. Jäi epähuomiossa vastauksestani. Ap
Siitäkin on nyt 4 vuotta ja meno jatkuukoon. Ap
Vierailija kirjoitti:
Siitäkin on nyt 4 vuotta ja meno jatkuukoon. Ap
No hups, siis jatkukoon. Aina näitä kirjoitusvirheitä! Ap
Huomenta.
Halutessasi voit myös puhua enkelillesi ja toivoa yhteytenne vahvistumista. On olemassa paljon opetusta enkeleistä kuten paljon tietoa erilaisista enkelikokemuksistakin ja niitäkin tutkiessasi voit saada lisätietoa siitä kuinka monin tavoin enkelit toimivat kanssamme. Ap