Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?
Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?
Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa?
Oletko kiinnostunut enkeleistä?
Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?
Kommentit (858)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko kuullut Carolyn Hamletin tarinan?
En ole kuullut. Mistä on kysymys? Ap
Hän on kyllä jo edesmennyt mutta hänellä oli kokemusta henkimaailmasta. Onhan noita tietysti paljon ihmisiä joilla kokemusta löytyy kun new age on ollut niin suosittua viime viosikymmeninä. Ja sitä ennen teosofia, esimerkiksi Minna Canth puhui henkien kanssa. Carolynin jutut on kyllä sellasia että moni jättää kuuntelemisen kesken alkuunsa. Olen useamman kerran kuunnellut hänen 7 osaisen haastattelun, kiehtovaa kuunneltavaa. Ja nyt kun aikaa on vierähtänyt niin huomaan että olen kuullut hänen mainitsemistaan asioista myös yhdeltä ihan nykypäivänkin tubettajalta. Kaikkea hyvää sinulle jokatapauksessa.
Kyllähän monilla on kokemuksia henkimaailmasta moninkin tavoin ollut aina. Ihan kaikkia tarinoita en ole kuullut, nähnyt tai lukenut mutta itsellänikin on jo lapsuudesta lähtien ollut henkimaailmakokemuksia kuten kavereillanikin. Tuntuu että vielä omassa lapsuudessani näistä puhuttiin normaalisti ja avoimesti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on kyllä jo edesmennyt mutta hänellä oli kokemusta henkimaailmasta. Onhan noita tietysti paljon ihmisiä joilla kokemusta löytyy kun new age on ollut niin suosittua viime viosikymmeninä. Ja sitä ennen teosofia, esimerkiksi Minna Canth puhui henkien kanssa. Carolynin jutut on kyllä sellasia että moni jättää kuuntelemisen kesken alkuunsa. Olen useamman kerran kuunnellut hänen 7 osaisen haastattelun, kiehtovaa kuunneltavaa. Ja nyt kun aikaa on vierähtänyt niin huomaan että olen kuullut hänen mainitsemistaan asioista myös yhdeltä ihan nykypäivänkin tubettajalta. Kaikkea hyvää sinulle jokatapauksessa.
Kyllähän monilla on kokemuksia hen
Ok. Olet ollut ihan erilaisissa ympyröissä kuin minä. Minun kavereilla tai tutuilla ei kellään ollut mitään kokemuksia henkimaailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla oli ainakin sellainen ihan normaali lapsuus ihan normaalissa pienessä kyläpahasessa. Ehkä siinä oli sitten jotakin epänormaalia, mistä sitä sitten tietää. Pelattiin spiritismiäkin ja koluttiin kummitustaloja, luettiin kummitustarinoitakin ja kuunneltiin aikuisten tarinoita henkimaailmasta. Mietittiin elämää ja henkimaailman asioita. Leikittiin paljon ulkonakin ja oltiin tavallisia lapsia. Semmosta se sitten oli. Ap
Onko jokin aspekti näkijyydessäni jäänyt epäselväksi? Saa kysyä halutessaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Etkö pelkää että ne enkelit ym. henget ovat pahoja ja haluavat sinulle pahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö pelkää että ne enkelit ym. henget ovat pahoja ja haluavat sinulle pahaa?
No en pelkää. Miksi he haluaisivat minulle pahaa? Erona on varmasti se että minulle puhutaan opettavalla tavalla ja voisin verrata keskusteluyhteyttä kaveruuteen. Ap
Ap:lle kysymys: Ajatteletko että spirituaalimaailmassa on vain hyviä olioita/enkeleitä? Ja toinen kysymys: mikä saa ihmiset tekemään pahoja asioita, sytyttämään sotia, murhaamaan jne? Ja vielä; olivatko nämä enkelit olemassa ennen kun maapallolle tuli ihmisiä?
Astraalimaailmassa on monenlaista mörköä jotka voivat haluta yhteyttä. Kaikki eivät ole hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle kysymys: Ajatteletko että spirituaalimaailmassa on vain hyviä olioita/enkeleitä? Ja toinen kysymys: mikä saa ihmiset tekemään pahoja asioita, sytyttämään sotia, murhaamaan jne? Ja vielä; olivatko nämä enkelit olemassa ennen kun maapallolle tuli ihmisiä?
Okei, kiitos. Eli puhun henkimaailmasta ja siellä asuvat kaikki mitä olemassa on, varsinaiset enkelit ja muut oppaat sekä lisäksi henget eli ihmisten tietoisuudet joita sieluiksi kutsutaan. Tässä lyhyesti ja selkeästi koko asia. Kuulen kun minulle puhutaan ja minulle siis puhutaan käytännössä koko ajan, se on arkea. Toimin toki normaalisti eikä minulle puhuta kun asioin vaan olen kuten kuka tahansa ihminen ulkoisesti.
Sitten tulemme tähän hyvyyteen. Kaikki auttajamme ovat hyviä mutta kuten meillä on elämässä niin on heilläkin sitä ilkeää energiaa ilmennettävänä joten oppaat voivat puhua kuten me ihmisetkin ihan millä tahansa energialla kuten äänensävylläkin. He voivat esittää mitä tai ketä tahansa monestakin eri syystä, kyseessä voi olla opettaminen tai luovuudenkin asiat. Henkimaailman kokemukset ovat taas eri asia ja kaikki mitä koemme elämässä voi pelottaa tai säikäyttääkin. Janoamme usein kokemuksia joten aikomus on hyvä tietenkin. Meitä voidaan myös pelotella mutta kaikelle on oma tarkoituksensa, myös opettavaisessa mielessä kuten tiedämmekin. Ei ole siis oikeasti ketään tai mitään pahaa olemassa siellä joka haluaisi meille pahaa vaan kaikki ovat osana meidän normaalia elämäämme.
Olivatko enkelit olemassa ennen kuin ihmisiä tuli maaplaneetalle asumaan?
Tähän vastataan että energiaolemuksia kyllä oli mutta enkelit ovat luotu ihmisiä varten ja heidät on siten nimitetty kauniisti enkeleiksi, ihmisten suojelijoiksi.
Ihmisten toiminnasta täytyy sanoa se että ihmiset päättävät itse sekä yhdessä miten he toimivat. Meillä on mahdollisuus tehdä hyvää tai tehdä pahaa joten valintoja on paljon elämässä. Luojamme sallii tehdä sitä pahaakin mutta itse toivoisin että keskittyisimme enemmän hyvän tekemiseen. Kaikella on kuitenkin jumalallinen tarkoitus mitä tapahtuu milloinkin ja ymmärrettävästi se kaikki ei ole meistä mukavaa mutta tätyy parhaamme mukaan sopeutua aina vallitseviin olosuhteisiin. Ap
Ketä niide nimet o jos saa kyssyy??
Vierailija kirjoitti:
Astraalimaailmassa on monenlaista mörköä jotka voivat haluta yhteyttä. Kaikki eivät ole hyviä.
Tavallaan se voi tuntua meistä siltä koska meitä pelottaa tai emme ymmärrä asioita. Monet myös jakavat paljon valheellista tietoa joka saattaa luoda yleisellä tasolla epäluottamusta henkimaailmaa kohtaan.
Koitan parhaani mukaan puhua asioista rehellisesti ja tuoda myös turvallisuuden tunnetta koko elämää ajatellen.
Huumorintajuisuus on hyvä asia mutta joskus täytyy puhua vakavasti jotta välttyisimme jatkuvilta ja isoilta väärinkäsityksiltä. Henkimaailmassa ei haluttaisi heitä pelättävän sillä he rakastavat suuresti ihmisiä ja tietysti hieman sitä pelottelua kuten jännityksenkin tuomista elämäämme. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ketä niide nimet o jos saa kyssyy??
No saa kysyä, opettavana enkelinä minulla on ollut Odetron niminen enkeliopas. Aina he eivät anna nimiä mutta toisinaan antavat. Lisäksi minulla oli oppaana Kalaya niminen opas joka oli soturinainen. Muita nimiä ei ole taidettu antaa nyt hetkeen. Ap
Minä uskon että nämä harhat ovat sinulle varmasti hyvin todellisia.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos linkistä ja mielelläni tutkin kaikenlaista.
En kuitenkaan puutu kenenkään tekemiseen, mielipiteitä ja näkemyksiä voin antaa sekä keskustellakin asioista tarvittaessa.
Annan jokaiselle vapauden olla ja elää omalla tavalla sekä uskoa mihin haluaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon että nämä harhat ovat sinulle varmasti hyvin todellisia.
Kyllä ne ovatkin hyvin todellisia minulle. Voin myös nähdä eri tavoin kaikenlaista, se on myös mielenkiintoista. Ap
Onko hyvinvointiin ja terveyteen liittyviä kysymyksiä? Niitäkin voi esittää ja vastailen parhaan kykyni mukaan. Ap
Heitän nyt vain tähän virkistykseksi ne aivoasiat, psyykkeen asiat, mieli sekä mielikuvitus ja se tietoisuus. Tärkeitä asioita liittyen ihmisen toimintaan. Ap
Energia on tärkeä, se liikuttaa ihmistä. Ap