Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?

Vierailija
02.06.2024 |

Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?

Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa? 

Oletko kiinnostunut enkeleistä?

Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?

Kommentit (858)

Vierailija
481/858 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuvatko nämä enkelit sinulle? Käskevätkö ne sinua tekemään asioita? 

Puhuvat ja kyllä käskevätkin välillä. En haluaisi aina tehdä kaikkea sitä mitä vaaditaan. Ap.

Ja paskat puhuvat. Kaikkia höyrypäitä niitä onkin!

Vierailija
482/858 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuvatko nämä enkelit sinulle? Käskevätkö ne sinua tekemään asioita? 

Puhuvat ja kyllä käskevätkin välillä. En haluaisi aina tehdä kaikkea sitä mitä vaaditaan. Ap.

Ja paskat puhuvat. Kaikkia höyrypäitä niitä onkin!

Semmonen kohteliaisuus sieltä sitten. Mukavaa iltaa sinullekin! Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/858 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin mieleni tai mielikuvitukseni tasolla uskon enkeleihin. Minusta on aika ihana eräs UT:n säe jossa sanotaan: Moni teistä on vieraanvaraisuutta osoittaessaan saanut tietämättään palvella enkeleitä. Uskon siis että enkeli voi näyttää tavalliselta, arkiselta ihmiseltä.

Itselläni oli kauan sitten elämäntilanne, jolloin tarvitsin kipeästi apua. Törmäsin kapakassa henkilöön, joka osoittautui pelastavaksi enkelikseni. Hänen apunsa tuli oikeaan aikaan, se oli oljenkorsi johon tartuin. Raitistuin ja sain uuden elämän. Kirjoitin päiväkirjaani tuosta tyypistä, että ''joskus enkelit pukeutuvat nukkavierun ihmisen muotoon''.

Ovatko tuntemasi enkelit kauniita, eteerisiä ja onko heillä siivet? Käydäänkö teidän väliset keskustelut suomeksi vai onko viestintä sanatonta?

Vierailija
484/858 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että parempi kun puhuisit Jeesuksen kanssa. 

Vierailija
485/858 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat demoneita, Ap. Olet demoneiden kanssa tekemisissä. Tulevat johtamaan sinua tuhoon.

Käänny Jumalan puoleen ja pyydä että saisit ottaa uskoa vastaan, Jeesus elämääsi!

Vierailija
486/858 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut henkimaailman asioista ja monet puhuvat saavansa opastusta oppailta ja enkeleiltä. Harva kuitenkaan osaa kertoa konkreetrisesti vaikkapa esimerkeillä, mitä se "työskentely" niiden kanssa tarkoittaa. Otat vastaan tietoa ja keskustelet, mutta mistä esinerkiksi? Saat tietoa tulevista tapahtumista, mutta miksi? Mitä on nämä kantapään kautta opitut asiat, joista demoneihin törmänneet puhuu? Kaikki on niin yleisellä tasolla, ettei siitä saa mitään irti.

Vierailija
487/858 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollakin mieleni tai mielikuvitukseni tasolla uskon enkeleihin. Minusta on aika ihana eräs UT:n säe jossa sanotaan: Moni teistä on vieraanvaraisuutta osoittaessaan saanut tietämättään palvella enkeleitä. Uskon siis että enkeli voi näyttää tavalliselta, arkiselta ihmiseltä.

Itselläni oli kauan sitten elämäntilanne, jolloin tarvitsin kipeästi apua. Törmäsin kapakassa henkilöön, joka osoittautui pelastavaksi enkelikseni. Hänen apunsa tuli oikeaan aikaan, se oli oljenkorsi johon tartuin. Raitistuin ja sain uuden elämän. Kirjoitin päiväkirjaani tuosta tyypistä, että ''joskus enkelit pukeutuvat nukkavierun ihmisen muotoon''.

Ovatko tuntemasi enkelit kauniita, eteerisiä ja onko heillä siivet? Käydäänkö teidän väliset keskustelut suomeksi vai onko viestintä sanatonta?

Kiitos hyvästä tarinastasi. Toisinaan me ihmiset olemme pelastavia enkeleitä toisillemme.

Keskustelen enkelteni ja muiden oppaideni kanssa ihan sanallisesti. Heillä on oma energiansa mutta he voivat esittää mitä tahansa ja näyttää mitä haluavat. He kertovat myös tarinoita ja opettavat niidenkin kautta hyvin monenlaisia asioita. He ovat ystäviäni. Ap.

Vierailija
488/858 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Jeesuksenkin kanssa voi jutella mutta en saa itse valita kenen kanssa voin jutella. Olisi ehdottomasti siistiä saada jutella itse Jeesuksen kanssa ja upeintahan olisi jos saisi jakaa hänen viisauttansa. Ap.

Vierailija
489/858 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä uskon siihen että on olemassa voimia ja henkiä. Niin hyvässä kuin pahassakin. Mummoni joka oli hyvä ihminen ja hänellä oli vahva usko Jumalaansa ja Jeesukseen, näki monesti unia tulevasta ja näki enkelin kaltaisen hahmon, kun sellainen kävi ukkini vuoteen luona, mummoni miehen siis. Ukki sitten kuoli ja mummoni näki unessa omankin lähtönsä. Itse en ole enkeleitä nähnyt mutta uskon että heitä on. Niin monesti olen elämässä apua pyytänyt ja kiitoksella ylempiä voimia myös muistanut. Hyvänä esimerkkinä tästä se nyt viimeksi, kun ajokorttini oli kadoksissa. Etsin ja käänsin joka paikan ja sitten sanoin ääneen, että auttakaa nyt yläkerta minua. No, kas kummaa tuli mieleen jostain sitten että käypäs katsomassa kesäauton hanakalokerosta. Ja siellä se oli. Viimeksi ajoin sillä neljä vuotta sitten enkä ollenkaan muistanut että olisin vienyt sen kortin sinne. Tämä nyt vähän kökkö esimerkki mutta jos apua pyytää niin kyllä sitä myös saa. 

Vierailija
490/858 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat demoneita, Ap. Olet demoneiden kanssa tekemisissä. Tulevat johtamaan sinua tuhoon.

Käänny Jumalan puoleen ja pyydä että saisit ottaa uskoa vastaan, Jeesus elämääsi!

Kiitos mutta tämä ei nyt toimi kanssani, olen täydessä ymmärryksessä niin itsestäni kuin elämästäkin. Kaikkea sitä kylillä sitten kailotetaankin varsinkin nykyisin! Ap.

Vierailija
491/858 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin tietää sinusta? Jos enkeleistä haluan lukea, löydän infot. 

Vierailija
492/858 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut henkimaailman asioista ja monet puhuvat saavansa opastusta oppailta ja enkeleiltä. Harva kuitenkaan osaa kertoa konkreetrisesti vaikkapa esimerkeillä, mitä se "työskentely" niiden kanssa tarkoittaa. Otat vastaan tietoa ja keskustelet, mutta mistä esinerkiksi? Saat tietoa tulevista tapahtumista, mutta miksi? Mitä on nämä kantapään kautta opitut asiat, joista demoneihin törmänneet puhuu? Kaikki on niin yleisellä tasolla, ettei siitä saa mitään irti.

Tätä minäkin ihmettelen.

Vierailija
493/858 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan enkeleitä toisillemme. Olen saanut kokea itse olevani "pelastavana enkelinä" eli oikeaan aikaan oikeassa paikassa: Pieni 2-vuotias oli juoksemassa bussin alle ja sain hänet kiinni, äiti juoksi kaukaa hädissään, poika oli karannut. Humalainen mies meinasi pudota raiteille, juna oli juuri tulossa, sain vedettyä hänet viime hetkellä taaksepäin.

Muistakaa, että heitteille jättö on myös rangaistava teko.

Vierailija
494/858 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän mitä tarkoitat sillä olen itsekin elämässäni tutkinut paljon henkimaailman asioita ja tutustunut enkeliopettajiin kuten erilaisiin muihinkin auttajiin. Olen miettinyt samoja asioita.

Lyhykäisyydessään työskentely auttajieni kanssa on sanallista kommunikoimista. Voimme siis keskustella. On vaikea kertoa kattavasti heidän tavoistaan opettaa asioita mutta käytännössä opetus tapahtuu kertomalla asioita, näyttämällä asioita, todentamalla asioita ihan käytäntöön asti. Kuitenkin tavallaan kuten ihminen muutenkin oppisi, elämällä, tuntemalla ja kokemalla asioita.

Mistä taas saan sitä tietoa? Kaikesta mahdollisesta. Omasta eletystä elämästä sekä saan tietoa uusienkin asioiden oppimiseen. Tällä hetkellä käsittelyssä on ollut enimmälti eletty elämä, ajankohtaiset asiat sekä kaiken ohessa lisäopiskelut. Opiskeluihini on kuulunut myös ihmisen persoonallisuuspiirteet ja koko hyvinvointi sisältä ulos asti elämään sekä elämän vaikutus ihmiseen tietenkin.

Tulevasta emme saa aina tietoa, emme varsinkaan kaikkea itseemmekään liittyen. Nk. ennustuksia pienissä määrin olen saanut, ne ilahduttavat minuakin ja tuovat luottamusta omaan tekemiseen. Olisin halukas saamaan enemmän asioita jaettavaksi muillekin mutta nyt ei olekaan ollut vielä sellaisten asioiden aika. 

On täysin luonnollista että joskus me ihmiset opiskelemme asioita mutta emme haluaisi ottaakaan heti opiksemme joten joskus opiskelemme kantapään kautta asioita joka tarkoittaa siis sitä että asiaa opiskellaan kunnes se on mennyt perille sinne ymmärrykseen. Usein oppiläksyt haastavat meitä ärsytykseen asti. Tämä ei ole uusi asia kuitenkaan.

Tässä nyt hieman jotakin vastaukseksi kysymyksiisi. Ap.

Vierailija
495/858 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisin tietää sinusta? Jos enkeleistä haluan lukea, löydän infot. 

No miksi halusit kuitenkin tulla loukkaamaan minua? Sinä saat vapaasti tehdä kuinka itse haluat. Ap.

Vierailija
496/858 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman olikin epäselko tuo pidempi vastaus mutta olen nyt hieman väsähtänyt. Pahoittelen asiaa. On myös vaikea kertoa ihan kaikkea kerralla joten siksi yritän vastata jotenkin tiivistettynä. Mitäänhän ei tule mieleen mitä ei vain tule! Se on joskus harmillista. Kysykää siis rohkeasti tarkennusta asioihin jos sille on tarvetta. Ap.

Vierailija
497/858 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten?

Vierailija
498/858 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten?

Moikka vaan sullekin. Mitä tarkoitat tarkennettuna kysymykselläsi? Ap.

Vierailija
499/858 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Jeesuksenkin kanssa voi jutella mutta en saa itse valita kenen kanssa voin jutella. Olisi ehdottomasti siistiä saada jutella itse Jeesuksen kanssa ja upeintahan olisi jos saisi jakaa hänen viisauttansa. Ap.

Et tietenkään saa valita, kun sun "ihanat" DEMONISI on kietoneet pauloihinsa. Huh huh, mitä sontaa sitä kuuleekin!

Vierailija
500/858 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?

Uskon.

Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa? 

En erityisemmin. Haluatko itse kertoa jotakin?

Oletko kiinnostunut enkeleistä?

En mitenkään erityisesti. Siinähän ovat, kuten puut ja linnutkin.

Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?

En tiedä. Meneekö noin muuten hyvin, vähän outoa tällainen kysely?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan