Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?
Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?
Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa?
Oletko kiinnostunut enkeleistä?
Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?
Kommentit (858)
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä ENNUSTAJAENKELIÄ paikalla
Miten loppuu venäjän sota
Voittaako trump vaalit?
Milloin tulee maailmanloppu?
Nyt ei löydy ennustuksia. Joskus olen heitellyt hatusta hyviä asioita kyllä. Emme saa aina mitä haluamme, enkelit suojelevat myös hyväksikäyttäjiltä sillä hyvät ihmiset antavat helposti itsestään aivan liikaa ja innostuvat niin kovin kaikesta hyvästä ja hauskasta tekemisestä. Pahoittelen. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se opettaja enkeli opettaa..noin esimerkiksi?
Rippikoulusta on vähän aikaa vierähtänyt.
Laitapa yksi enkeli oppi tähän palstlle.
Ne samat perusasiat elämästä on vahvistettu ja lisäksi on opetettu eri tavoin asioista liittyen elämäämme planeetta Maassa. Olen saanut myös syvällisempääkin opetusta liittyen koko ihmiseen ja sen toimintaan. Olen kyllä ollutkin aina kiinnostunut näistä asioista. Kaikenlaista. Ap.
Voisitko kirjoittaa meille jonkun kanavoinnin tai keskustelun enkelien kanssa näytteeksi?
"Jumala uhrasi ainoan poikansa, eikö enkelit kertoneet????"
Yleensä jos uhrataan niin uhrilla on myös jokin saaja. Eli täytyisi olla joku Jumalaa korkeampi olento jolle uhri annetaan. Minua vaivaa se että Jumala vaatii uhrin itse itseltään voidakseen antaa anteeksi jotakin. Kaiken lisäksi uhri nousee pian kuolleista niin koko homma tavallaan vesittyy. Eikö sinua yhtään vaivaa tällaiset asiat?
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kirjoittaa meille jonkun kanavoinnin tai keskustelun enkelien kanssa näytteeksi?
Kirjoitin aika paljon Facebookiin n. 1,5 vuotta kaikenlaisia asioita. Tälläkin palstalla olen keskustellut useammassakin ketjussa asioista.
Kirjoittaa voi automaatiollakin kuten monet muutkin itse asiassa tekevät esimerkiksi silloin kun alkavat vain kirjoittamaan jotakin tekstiä. Sinä vain kirjoitat. Voit vaikka kokeilla itsekin.
Tässä nyt teille tällainen sallittu vinkki. Ei viitsitä nyt kuulemma romaania tänne kirjoittaa turhan takia asioista. Monet ovat kyllä jo kertoneetkin tietenkin erilaisista tavoista tuottaa tekstiä tai kanavoida tietoa. Ap.
Monet kanavoinnit esim kirjat ovat usein satoja sivuja pitkiä. Teksti voi olla siirappista, sanojen pyörittelyä ja paljon saman toistoa. Tosi raskasta luettavaa. Yleensä ne eivät lopulta edes sisällä mitään kovin ihmeellisiä viisauksia. Se vähän heikentää uskoa asiaan.
Se kanavointi on vain niin siis yksinkertaista että alat kirjoittamaan täysin itse kaiken sen mikä tulee läpi tai jos haluat, ota kynä käteesi ja anna kätesi vain alkaa kirjoittamaan.
Tämä voi vaatia hieman harjoittelua sillä muista pitää kätesi kuitenkin riittävän rentona jotta tämä annistuu. Hyvä kynäote ja annat vain kätesi kirjoittaa. Käsiala vaihtelee eri ihmisillä mutta myös jokaisella käsiala saattaa vaihdella.
Samalla tavalla voit kokeilla sitä piirtämistäkin. Voit kokeilla myös piirtää kanavoiden älylaitteesi näytöllä joko käyttäen omaa sormeasi tai näytölle soveltuvaa kynää. Ota joku piirrustusohjelma tms.
Voit myös hiljentyä ja odottaa saatko mieleesi ajatuksia, tietoa, sanoja, opastusta tai ihan mitä vaan ja tätä kaikkea voit käyttää. Kirjoita ylös, laita muistiin, inspiroidu, jatkotyöstä jne.
Voit myös kokeilla kanavointia puhumalla. Hiljennyt, rentoudut ja pidät suusi rentona. Joskus onnistuu käydä niin että suusi alkaa muodostamaan puhetta tai ääniä esimerkiksi.
Kokeile kaikkea mitä keksit, se voi olla ihan jopa hauskaakin joskus!
Tämä kaikki liittyy myös ihmisen kasvuun sekä kehitykseen.
Anna palaa ja toteuta itseäsi!
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Monet kanavoinnit esim kirjat ovat usein satoja sivuja pitkiä. Teksti voi olla siirappista, sanojen pyörittelyä ja paljon saman toistoa. Tosi raskasta luettavaa. Yleensä ne eivät lopulta edes sisällä mitään kovin ihmeellisiä viisauksia. Se vähän heikentää uskoa asiaan.
Kannattaa kokeilla muuta jos ne eivät sinua kiinnosta. Voi myös olla että et täysin osaa ymmärtää kaikkia asioita.
Kun kanavoimme tietoa, kaikki tulee sillä tavalla ja siinä järjestyksessä kun tulee. Joskus näitä kanavointeja käytetään sellaisenaan tai niitä voidaan muokata tarvittavalla tavalla. Esimerkiksi näin. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Se kanavointi on vain niin siis yksinkertaista että alat kirjoittamaan täysin itse kaiken sen mikä tulee läpi tai jos haluat, ota kynä käteesi ja anna kätesi vain alkaa kirjoittamaan.
Tämä voi vaatia hieman harjoittelua sillä muista pitää kätesi kuitenkin riittävän rentona jotta tämä annistuu. Hyvä kynäote ja annat vain kätesi kirjoittaa. Käsiala vaihtelee eri ihmisillä mutta myös jokaisella käsiala saattaa vaihdella.
Samalla tavalla voit kokeilla sitä piirtämistäkin. Voit kokeilla myös piirtää kanavoiden älylaitteesi näytöllä joko käyttäen omaa sormeasi tai näytölle soveltuvaa kynää. Ota joku piirrustusohjelma tms.
Voit myös hiljentyä ja odottaa saatko mieleesi ajatuksia, tietoa, sanoja, opastusta tai ihan mitä vaan ja tätä kaikkea voit käyttää. Kirjoita ylös, laita muistiin, inspiroidu, jatkotyöstä jne.
Voit myös kokeilla kanavointia puhumalla. Hiljennyt, rentoudut ja pidät suusi rentona.
Täytyy taas korjata virhe.
"Tämä voi vaatia hieman harjoittelua sillä muista pitää kätesi kuitenkin riittävän rentona jotta tämä annistuu."
Piti siis kirjoittaman että saattaa vaatia harjoittelua sillä kaikki ei aina luonnistu kerrasta ja muista pitää kätesi kuitenkin riittävän rentona.
Näinkin voi käydä jos aivot eivät käy ihan täydellä teholla tai on häiriötekijöitä. Pahoittelen virhettä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan nyt tähän että edelliset viestini ovat vain kirjoitettu automaatiolla, käytännössä saman tekstin voisi siis opaskin sanella ja voisin kirjoittaa perästä sen tähän näytölle tai paperillekin. Minun kohdallani asiat toimivat nyt siis näin. Tämä vain opetusmielessä. Ap.
Oletko käynyt magneettikuvauksessa? Kasvain ohimolohkossa?
Minusta on ihan OK kanavoida jos kyse on kahdesta täysi-ikäisestä ja se on vapaaehtoista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt magneettikuvauksessa? Kasvain ohimolohkossa?
En ole. Jos kävisin kaikissa mahdollisissa hoitolaitoksissa, terapioissa, eri lääkäreillä tai kaikissa mahdollisissa tutkimuksissa vain siksi että olette näin ilkeitä sekä typeriä niin vaatisin jo palkkaa sillä kuvitteletteko että minulla on aikaa tai halua miellyttää teitä kaikissa ongelmissanne? Mikä hitto teitä vaivaa oikeesti? Hankkikaa nyt sitä apua lähinnä itsellenne ja antakaa nyt jo se rauha elää tätä elämääni. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan OK kanavoida jos kyse on kahdesta täysi-ikäisestä ja se on vapaaehtoista.
Ei siihen toista ihmistä tarvita, kaikki kanavointi tapahtuu ihmisessä itsessään. Älkää nyt uskoko kaikkea paskaa mitä luette sieltä sun täältä. Ap.
Eikö jännitä että siellä on Saatanapaholainen neuvoja antamassa?
Vierailija kirjoitti:
Olet paholaisen pauloissa.
Mielelläni jos paholainen on mielenkiintoinen. Kiitos. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Eikö jännitä että siellä on Saatanapaholainen neuvoja antamassa?
Juu ei kyllä pelota. Ap.
Jep jep frendit. Vielä otetaan viestejä vastaan kertovat oppaat taustalla. Antakaahan palaa vaikka koko ilta.
Huolehtikaa hyvin rakkaistanne, lapsista varsinkin! 😇 Ap.
Mitä se opettaja enkeli opettaa..noin esimerkiksi?
Rippikoulusta on vähän aikaa vierähtänyt.
Laitapa yksi enkeli oppi tähän palstlle.