Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITEN TE KASVATATTE LAPSIANNE?

Vierailija
28.01.2007 |

Osa " leikkinä" juoksentelee auto-/moottoriteillä, osa joukkoraiskaa pienempiään, osa syljeskelee lihavampien/" huonomminpukeutuvien" päälle.

Oletteko te bodypumpissa, ettekä kasvattamassa lastanne? Ja tämä ei liity varallisuuteen. On vain surullista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiin mutta äidin kanta oli että hän ei lasten tekemisiin puutu ja jos ei tyttönä pidä meidän tytöstä niin ei se hänen tyttönsä vika ole vaan meidän tytön. Eli toisen kiusaaminen on ok kun naamakerroin ei miellytä. Kauhulla jo odotan millainen pikku hirviö tuosta tytöstä kasvaa kun on nyt jo ihan kamala ja äitinsä ei välitä kasvattaa muutoin kun kodin seinien sisäpuolella eli kaikki mitä tekee muualla on ihan sama.

Vierailija
2/6 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuitenkin tuo huonostikäyttäytyvä lapsijoukko on vielä vähemmistö. Kaikkina aikoina on ollut häirikkölapsia ja vanhempia, jotka eivät kasvatustehtävästään huolehdi.

TV:n katselusta ja pelaamisesta olen huolissani. Ne vievät monelta lapselta keskittymiskyvyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ymmärrä, että rajattomuus ja ylenpalttinen individualisointi tekevät vaan hallaa.

Vierailija
4/6 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi pelätä että tulee mummonpotkijoita tai raiskaajia.

Vierailija
5/6 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten konsoli- ja tietokonepelaamisesta, ovat erittäin väkivaltaisia ja vievät todellakin keskittymiskyvyn..

Vierailija
6/6 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti mä 10-vuotiaana sain kaverieni kanssa vaikka mitä älyttömyyksiä päähäni. Kiipeiltiin katoille ja hypittiin sieltä alas, kiivettiin puihin ja tosi korkealle, odotettiin että auto tulee lähelle ja juostiin sen edestä, se oli tietenkin voittaja joka juoksi lähimpänä autoa. Oli niitä vaikka mitä älyttömyyksiä, onneksi ei mitään sattunut. Koskaan ei niistä kiinni jääty.

Mutta näitä raiskausjuttuja mä en ymmärrä, enkä väkivaltaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme