Kaveri (sh) kauhisteli, kuinka yleistä on että
lääkärit ja hoitajat muhinoivat keskenään. Moraali on alhaalla ja tämän todennut useammassa työpaikassa (tekee keikkaa).
Onko todella noin?!? Sh:t? Lääkärit?
Kommentit (14)
Mutta mikäs vika siinä jos näin olisi, työpaikkaromanssi siinä kuin muuallakin työpaikalla.
Itse työskentelen ihan eri alalla.
ap
Siis varatut vehtaavat toistensa kanssa.
ap
romanssista niin kauhisteltavan? Valitettavasti usein lääkärit ylenkatsovat meitä hoitajia (eivät kaikki, mutta usein), joten luulen olevan aika harvinaista.
Että onko sairaalamiljöö jotenkin herkempi moisille hairahduksille...
ap
Hyvä että ehditään pakolliset työt joten kuten tekemään.
Tiesittekö että arki sairaalassa ei ole ihan niinkuin Teharissa ja Bodies sarjassa?
No nyt tiedätte!
T.Lääkintävaksi
Lääkärit muhinoivat keskenään, mutta romanssit syntyvät tai ainakin sitten roihahtavat kyllä enimmäkseen työn ulkopuolisissa riennoissa (joita lääkärikunnalla tunnetusti on aivan riittämiin). Lääkäri-hoitajaromanssit ovat vähän kioskikirjallisuutta, onhan niitä kai, mutta ei edes panosuhdetasolla mitenkään mainittavan paljon. Hoitajien keskinäisestä muhinoinnista en tiedä, ilmeisesti on aika vähäistä kun on noi mieshoitajat vähän kortilla...? : )
Itse en tiedä sairaala-arjesta kuin sen, mitä olen synnärillä käydessäni nähnyt. Kerroin vain, mitä kaverini kertoi. Turha ampua viestin tuojaa...
ap
naisvaltaisista hoitajista löytyy heteroenemmistölle aika vähän tarjontaa...ja harvaa kiinnostaa työpaikalla romanssit. Aika kuluu ihan muutenkin työn merkeissä. Toki joskus varmaan romanssejakin syntyy mutta ei yhtään sen enempää kuin muillakaan työpaikoilla. Ehkä joskus pikemminkin hoitsu-poliisi tai hoitsu-palomies/ampparikuski tms. tyyliin, ei siis oman työpaikan porukan kesken. Lääkärit etsivät/löytävät elämänkumppaninsa usein opiskeluaikana joko omasta porukasta tai toisesta tiedekunnasta(esim. oman kurssin naislääkäreistä varmaan yli 50%:lla DI-puoliso, opiskelupaikka siis Oulu ja siellä paljon teekkaritarjontaa...).
on kaksi lääkäri-hoitaja-paria. Työpaikalta ovat toisensa löytäneet.
Kummassakin suhteessa vaimo on lääkäri ja mies on hoitaja.
Olen sh.