Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita?

Vierailija
31.05.2024 |

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita? Mikä obsessio tämäkin nyt on? Enää ei voi käydä edes ruokakaupassa ongelmitta, kun myyjätyttö loukkaantuu siitä kun sanon kassalla ''Hei'' tai kävelen kaupassa työntekijän ohi. Heti alkaa päät kääntymään ja tuijotetaan kuin peura ajovaloissa suoraan sieluun kun myyjätyttö kuvittelee olevansa maailman napa jonka persettä kaikki tuijottaa ja kuolaa? Aion ostaa hevosten silmälaput jotka päässä menen jatkossa tekemään ruokaostokset, niin näkevät ainakin että olen varautunut. 

Kommentit (1648)

Vierailija
1421/1648 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestani olen ohjeistanut tyttäreni ja heidän kaverinsa vierailemaan uliksella katsomassa, millaisia poikia ja miehiä tuolla kaduilla vaeltaa. Että tietävät, mitä kaikkea voi olla vastassa. Ja kyllä, olen käskenyt varomaan tuntemattomia miehiä. Ja vähän tutumpiakin, jos ensimmäistä kertaa ovat jäämässä kahden kesken. 

Seuraavaksi taidan pyytää vielä tsekkaamaan myös tämän palstan, sillä täällä meno alkaa olla lähes yhtä paha kuin uliksella, kun se maksullisuudellaan hääti köyhimmät ja häiriintyneimmät ilmaisille alustoille.

--

Tee se. Mielestäni tätä palstaa ja sen naiskäyttäjien kommentteja voisi lukea ääneen pojille ensimmäiseltä luokalta

Tää hokema poikalapsien taposta on ollut poikkeuksetta miesten kirjoittamaa. Tätä miehet jankuttavat sen Scum-manifestin lisäksi. Jotenkin kummallinen tapa ilmaista naisvihaa.

heps, puhun vauvojen tappamisesta, en poikalapsien. Ollaan tarkkoja nyt ja pidetään huoli että omat tekstit pysyy omina. SCUM--manifesti on enimmäkseen ollut minulta. Nyt joku muukin on alkanut laittaa sitä jakoon aina välillä. Halvoille kopioille ei voi mitään.

Vierailija
1422/1648 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos valtaosa miehistä käyttäytyy aivan moitteettomasti ja normaalisti, miksi sitten JOKA KOLMAS SUOMALAINEN NAINEN on kokenut parisuhdeväkivaltaa?

Koska naiset ilmoittavat asiasta pienemmällä kynnyksellä.

MItä olet itse tästä mieltä: 

Terveydenhuollon hoitoilmoitusrekisterin mukaan puolison tai partnerin pahoinpitelemien 2064-vuotiaiden joukossa on ollut hoidettavana noin kaksi kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Tämä viittaa miesten korkeampaan k

Olen kyl sitä mieltä, että asia on vakava, jos tuo on puoleksikaan noin. Asiaa pitäisi tutkia ja ihmettelen, jos noin arvovaltainen ihminen tuollaisen totuuden tietää, miksi hän ei sitä tutkimusta saa edistettyä mitenkään. Vai onko tämä salaperäinen naismafia niin vaikutuavaltainrn, että onnistuu torppaamaan kaikki yritykset parantaa miesten elämää ja miehet vaan saa turpaansa jatkossakin. 

Mieti nyt itse kuinka kauan naisilta meni #metoo aikaansaamiseksi? Mitäs yrityksiä teillä oli sitä ennen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/1648 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>>Siitä ei liiemmin valiteta koska valittajat lytätään naisten toimesta välittömästi. Itsekin olen tässäkin ketjussa maininnut miesten kokeman ahdistelun joka alkaa jo pienenä poikana. Ne äidin ystävättäret tai suvun naiset ovat ihan yhtä kopeloijia kuin se limainen sukulaismies. Kokeillaan hauista, hivellään hiuksia ja selkää, kehutaan lihaksia.

Eivät pojat halua limaisia kehuja äitinsä ikäisiltä naisilta. Jättäkää ne pojat rauhaan.<<

Öö entäs oman ikäisesi naiset? Miksi puhut vain jostain äitisi ikäisistä naisista? Se ei ole mikään lähtöoletus parisuhdemarkkinoilla. 

Annetussa esimerkissä nelikymppiset, äidin ikäiset naiset koskettelee 12-vuotiasta poikaa. Kyseessä ei ole p

Yämän ketjun aihe on, miksi naiset...sillon nää naisten kirjoittamat kuuluvat ikäänkuin aiheeseen. 

Jos naiset todellakin mielestäsi lääppii pieniä poikia seksuaalisessa mielessä, tehkää nyt herrajumala asialle jotain!! Sulla siis tiedossa jotain noin kamalaa, kukaan muu ikinä puhunut mitään tuon suuntaista, ja tyydyt vaan toteamaan sen täällä. Pitäistkö teidän nostaa tästä oma meetoo?? 

Epäilemättä pitäisi. Se tapahtuu kyllä aikanaan ja siinä vaiheessa sinä olet pulassa.

Vierailija
1424/1648 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos valtaosa miehistä käyttäytyy aivan moitteettomasti ja normaalisti, miksi sitten JOKA KOLMAS SUOMALAINEN NAINEN on kokenut parisuhdeväkivaltaa?

Terveydenhuollon hoitoilmoitusrekisterin mukaan puolison tai partnerin pahoinpitelemien 2064-vuotiaiden joukossa on ollut hoidettavana noin kaksi kertaa enemmän miehi

Tutkimusnäyttö naisten kokemiin raiscauksiin perustuu lukuisiin tutkimukseen. Voisitko uskoa? Sillai niitä tutkinusnäyttöjä saadaan. Vaatikaa nyt tämän miesten kokemaa väkivaltaa tutkittavaksi. Ihmeen tyynesti asian otatte. Tyydytte käyttämään tätä mahdollista  totuutta naisia vastaan täällä palstalla, mut se sit riittää. Hyvä ase, realiteeteillä ei muuten merkitystä. 

Miten tutkitkaan ilmoittamatta jääneitä rais kauksia?

Annas kun arvaan... kyselette.

Vierailija
1425/1648 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^ Edellinen siis ketjun äänekkäimmälle miehelle. Jos joku nainen on lapsuudessasi tehnyt sinulle pahaa, muistathan, ettei sinun tarvitse pelätä kaikkia naisia. 

Tietysti tarvitsee, aivan kuten naisetkin pelkäävät kaikkia miehiä.

Olet siis sitä mieltä, että on ok pelätä kaikkia miehiä? Jos olet ap, miksi kyselet, miksi naiset eivät ymmärrä...jos et ole ap, olisit kertonut hänelle heti alkuun, että naisten ja miesten on ihan ok kaikkien pelätä toisiaan.

En ole ap ja tietysti on ok pelätä kaikkia miehiä.

Olen kertonut sen, miksi väität etten ole?

Vierailija
1426/1648 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän  sen tietää mikä on pakkoa ja mikä vapaaehtoista. Nainen ainakin tietää 

Ongelmahan tossa onkin, että nainen sen päättää, ja saa muuttaa päätöstään mielialansa mukaan.

Katselin juuri viime viikolla norjalaista dokumentti/nuorten ohjelmaa, jossa teinit olivat pussailleet tytön kimppakämpässä. Tuli yö, mutta tyttö ei raskinut komentaa poikaa kimppakämpän olohuoneen sohvalle, vaan otti tämän omaan sänkyynsä kerrottuaan tälle ens

Aika hassua olis, jos et vihais naisia, mutta todistat valheellisesti vihaa joka kommentissa. Miksi niin tekisit? 

Eri

Mitä vihaa todistan? Osoitan teille teidän oman miesvihanne. Teidän tulkinnallanne se on naisvihaa.

Vierailija
1427/1648 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kieltäydyn menemästä   samaan hissiin vieraan miehen kanssa.  Kerran etelän hotellissa en suostunut menemään kolmen hengen  hissiin isokokoisen miehen kanssa. Mies oli  11 kerrokessa asuva  hollantilainen.   Hän piti minulle oikein saarnan  kun en tulllut samaan pieneen hissiin. Kokemus opettaa  maailmalla. Olen puolta pienempi  sitä miestä.

Vierailija
1428/1648 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kieltäydyn menemästä   samaan hissiin vieraan miehen kanssa.  Kerran etelän hotellissa en suostunut menemään kolmen hengen  hissiin isokokoisen miehen kanssa. Mies oli  11 kerrokessa asuva  hollantilainen.   Hän piti minulle oikein saarnan  kun en tulllut samaan pieneen hissiin. Kokemus opettaa  maailmalla. Olen puolta pienempi  sitä miestä.

Mikä merkitys kerroksella ja kansalaisuudella?

Vierailija
1429/1648 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestani olen ohjeistanut tyttäreni ja heidän kaverinsa vierailemaan uliksella katsomassa, millaisia poikia ja miehiä tuolla kaduilla vaeltaa. Että tietävät, mitä kaikkea voi olla vastassa. Ja kyllä, olen käskenyt varomaan tuntemattomia miehiä. Ja vähän tutumpiakin, jos ensimmäistä kertaa ovat jäämässä kahden kesken. 

Seuraavaksi taidan pyytää vielä tsekkaamaan myös tämän palstan, sillä täällä meno alkaa olla lähes yhtä paha kuin uliksella, kun se maksullisuudellaan hääti köyhimmät ja häiriintyneimmät ilmaisille alustoille.

--

Tee se. Mielestäni tätä palstaa ja sen naiskäyttäjien kommentteja vo

Täällä ja muualla on hoettu tota poikalasten tappoa. Mulle ihan sama, kuka sitä hokee. Yhtä idioottimaista joka tapauksessa. Sit sitä väitetään, et naiset sitä haluaa. Ilman, että yksikään nainen on näin sanonut.

Vierailija
1430/1648 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhuollon hoitoilmoitusrekisterin mukaan puolison tai partnerin pahoinpitelemien 2064-vuotiaiden joukossa on

JJoo, sillain saadaan tietoa. Miten sinä tällaista tutkisit?

Vierailija
1431/1648 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole selkeää määrittelyä, että seksuaalinen ahdistelu voi olla jotain "sanallista". Sehän jättää asian aivan auki. Tuomariko se sen sitten saa aivan vapaasti päättää, mikä oli seksuaalista ahdistelua ja mikä ei? Vai ratkaiseeko asian näiden sanojen sanojan ulkonäkö? 

Kommentissa 915 sivulla 46 on listattu joitakin jonkin ilmeisesti naisoletettuyhteisön toiveita:

-- kaksimieliset vitsit ja härskit puheet

-- vartaloon tai seksuaalisuuteen kohdistuvat huomautukset

-- seksin ehdottaminen epäasiallisessa yhteydessä.

Jos nämä hyväksyttäisiin virallisesti kielletyiksi, Suomi olisi kai maailman ensimmäinen maa, joka kieltää kaksimieliset vitsit lailla.

Joskus 70-luvulla Suomi ylitti uutiskynnyksen maailmalla kun joku Helsingin kaupunginvaltuutettu vaati Aku Ankka -lehti

Kyllä. Tuo ei taida olla lakitekstiä, joten määritelmää lienee turha hakea hallituksen esityksestäkään.

Jos ymmärrät, voisitko antaa muutaman konkreettisen esimerkin. Myös esimerkit "asiallisesta yhteydestä" kiinnostavat.

Vierailija
1432/1648 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö muista, miehillä ei ole oikeutta sanoa että naisen paikka on keittiössä.

Muuten OK, mutta kun meillä täällä länsimaissa on tämä sananvapaus.

Minusta tuo on erinomainen avausrepliikki tutustumisvaiheessa. Voi käydä niin, että speed dating saa uuden merkityksen -- tai sitten ei.

En itse käyttäisi sitä, sillä olen kiinnostunut seksistä muuallakin kuin keittiössä. Jo edesmenneen Rauli Badding Somerjoen jalanjälkiä seuraten:

Mentiin painimalla kyökkiin,

tultiin takaperin halliin.

Sain herkkuja sormiin,

ne pyyhin salin seiniin.

Fiilaan ja höylään,

ja rakastan vain...

Vierailija
1433/1648 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisethan on innokkaita säätämään lakeja kaikesta. Tehkääpä sellainen, jossa määritelllään, että komeat miehet saavat ahdistella, mutta rumat ei.

Jokainen mies tietää sen, eli mitään uuttahan siinä ei olisi, mutta ehkä se selventäisi tilannetta, kun se olisi laissa.

Suomessa kuulemma raiskataan toppahousumummojakin, joten vastaavalle naisia koskevalle lainsäädännölle ei ole tarvetta -- jollei tasa-arvolaki vaadi (tuskin vaatii).

Nyt on sairasta settiä. Todella saisi karma iskeä ja osuttaa ison himokkaan hømòn reitillesi, kun olet siellä iltalenkillä ilman kännykkääsi.

Sairasta settä on se, että luulet ketjussa olevan vain yksi m

Totta, minä kirjoitin tuon.

Minä olen se, joka ei mene kennenkään väliin, mutta soittaa 112, jos APUA huudetaan tarpeeksi kovaa ja korkealta.

Jätät soittamatta apua, jos uhria kuristetaan tai tukahdutetaan käsillä niin, ettei hän pysty huutamaan? Okei, onhan se tuokin tapa rajata toimintaansa. Avunatovelvollisuuden laiminlyöntihän tuo on, mutta kukin tyylillään tätä elämää taaplaa ja tahkoaan kiertää.

Vierailija
1434/1648 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhuollon hoitoilmoitusrekisterin mukaan puolison tai partnerin pahoinpitelemien 2064-vuotiaiden joukossa on ollut hoidettavana noin kaksi kertaa enemmän miehi

Mieti nyt itse kuinka kauan naisilta meni #metoo aikaansaamiseksi? Mitäs yrityksiä teillä oli sitä ennen?

Implikoitko nyt, että miehiltä ei homma pysty hoitumaan yhtään sen nopeammin kuin naisiltakaan? Eivät saa aikaisiksi, eivät uskalla, eivät kehtaa, eivät tiedä mitä tehdä? Outoa, sentään niin eteviä, aikaansaavia, järkeviä, älykkäitä ja ylivertaisia kun muuten ovatkin.

Vierailija
1435/1648 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>>Siitä ei liiemmin valiteta koska valittajat lytätään naisten toimesta välittömästi. Itsekin olen tässäkin ketjussa maininnut miesten kokeman ahdistelun joka alkaa jo pienenä poikana. Ne äidin ystävättäret tai suvun naiset ovat ihan yhtä kopeloijia kuin se limainen sukulaismies. Kokeillaan hauista, hivellään hiuksia ja selkää, kehutaan lihaksia.

Eivät pojat halua limaisia kehuja äitinsä ikäisiltä naisilta. Jättäkää ne pojat rauhaan.<<

Öö entäs oman ikäisesi naiset? Miksi puhut vain jostain äitisi ikäisistä naisista? Se ei ole mikään lähtöoletus parisuhdemarkkinoilla. 

Annetussa esimerkissä nelikymppiset, äidin ikäiset naiset

Yämän ketjun aihe on, miksi naiset...sillon nää naisten kirjoittamat kuuluvat ikäänkuin aiheeseen. 

Jos naiset todellakin mielestäsi lääppii pieniä poikia seksuaalisessa mielessä, tehkää nyt herrajumala asialle jotain!! Sulla siis tiedossa jotain noin kamalaa, kukaan muu ikinä puhunut mitään tuon suuntaista, ja tyydyt vaan toteamaan sen täällä. Pitäistkö teidän nostaa tästä oma meetoo?? 

Epäilemättä pitäisi. Se tapahtuu kyllä aikanaan ja siinä vaiheessa sinä olet pulassa.

Miksi konditionaalissa? Miksi tapahtuu vasta joskus tulevaisuudessa? Nyt alat tarmokkaasti edistää tätä asiaa, että saadaan ne lukemattomat lääppivät mummot kuriin!

Vierailija
1436/1648 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa miehistä on kunnollisia, mutta siinä vaiheessa, kun on tullut ahdistelluksi töissä, sekä vapaa-ajan riennoissa ja arjen kauppareissuilla useamman kerran, alkaa väistämättä miettimään, että kuka ja missä se seuraava ahdistelija tulee vastaan. Valitettavasti.

Miksi minua ei ahdistele kukaan??.. 

Vierailija
1437/1648 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei tiedä. Kun mies saa vähän viinaa, niin hyvin moni ahdistelee. Koettu monta kertaa. Juhlissa, keikoilla, festareilla ja ravintoloissa saa olla koko ajan varuillaan. Se on tympeää. 

Vierailija
1438/1648 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisethan on innokkaita säätämään lakeja kaikesta. Tehkääpä sellainen, jossa määritelllään, että komeat miehet saavat ahdistella, mutta rumat ei.

Jokainen mies tietää sen, eli mitään uuttahan siinä ei olisi, mutta ehkä se selventäisi tilannetta, kun se olisi laissa.

Suomessa kuulemma raiskataan toppahousumummojakin, joten vastaavalle naisia koskevalle lainsäädännölle ei ole tarvetta -- jollei tasa-arvolaki vaadi (tuskin vaatii).

Nyt on sairasta settiä. Todella saisi karma iskeä ja osuttaa ison himokkaan hømòn reitillesi, kun olet siellä iltalenkillä ilman kännykkääsi.

Sairasta se

Jätät soittamatta apua, jos uhria kuristetaan tai tukahdutetaan käsillä niin, ettei hän pysty huutamaan? Okei, onhan se tuokin tapa rajata toimintaansa. Avunatovelvollisuuden laiminlyöntihän tuo on, mutta kukin tyylillään tätä elämää taaplaa ja tahkoaan kiertää.

Lähde: minilex

Yleinen esimerkki rangaistavasta pelastustoimen laiminlyönnistä on tilanne, jossa laiminlyöntiin syyllistynyt ei yritä elvyttää tai hälytä apua nähtyään maassa makaavan tajuttoman henkilön. Jotta kyseessä voi olla rangaistava laiminlyönti, edellytetään sitä, että laiminlyöntiin syyllistynyt olisi kyennyt suorittamaan pelastustoimia, tai vähintään hälyttämään apua. Hänellä on siis täytynyt olla taito ja kyky tarvittaviin pelastustoimiin.

Pelastustointa voidaan odottaa vain sellaiselta henkilöltä, jolla on sopivat välineet tai joka on riittävän lähellä vahinkopaikkaa. Jos henkilö ei esimerkiksi ole uimataitoinen, ei häneltä voida odottaa toimia hukkuvan pelastamiseksi, jos tarvittavia apuvälineitä ei ole käsillä. Myös tilanteen aiheuttama paniikki ja hämmennys voivat aiheuttaa henkilön kyvyttömyyden toimia, jolloin laiminlyönnin rangaistavuus ei täyty.

-

Ei siinä apua anneta rikolliselle vaan laiminlyödään pelastustoimia. Miksi keksitte omia termejänne?

Kertoo vain että iski hämmennys ja paniikki.

Oletteko koskaan menneet juopuneen ohi tarkastamatta sen vointia? Syyllistytte samaan rikokseen.

Vierailija
1439/1648 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhuollon hoitoilmoitusrekisterin mukaan puolison tai partnerin pahoinpitelemien 2064-vuotiaiden joukossa on

Implikoitko nyt, että miehiltä ei homma pysty hoitumaan yhtään sen nopeammin kuin naisiltakaan? Eivät saa aikaisiksi, eivät uskalla, eivät kehtaa, eivät tiedä mitä tehdä? Outoa, sentään niin eteviä, aikaansaavia, järkeviä, älykkäitä ja ylivertaisia kun muuten ovatkin.

Joo implikoin. Annamme sinulle aikaa muuttaa käytöstäsi, käytä se viisaasti.

Vierailija
1440/1648 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ei tiedä. Kun mies saa vähän viinaa, niin hyvin moni ahdistelee. Koettu monta kertaa. Juhlissa, keikoilla, festareilla ja ravintoloissa saa olla koko ajan varuillaan. Se on tympeää. 

Sama koskee naisia. Mene juttelemaan huvikses portsarien ja taksikuskien kanssa. Ne kertoo millaisia olette vaikka miehet ovat töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi