Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita?
Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita? Mikä obsessio tämäkin nyt on? Enää ei voi käydä edes ruokakaupassa ongelmitta, kun myyjätyttö loukkaantuu siitä kun sanon kassalla ''Hei'' tai kävelen kaupassa työntekijän ohi. Heti alkaa päät kääntymään ja tuijotetaan kuin peura ajovaloissa suoraan sieluun kun myyjätyttö kuvittelee olevansa maailman napa jonka persettä kaikki tuijottaa ja kuolaa? Aion ostaa hevosten silmälaput jotka päässä menen jatkossa tekemään ruokaostokset, niin näkevät ainakin että olen varautunut.
Kommentit (1648)
Vierailija kirjoitti:
Mä tajuan, että näin on.
Sitä en tajua, miten tämä mies vs. nais-asetelma on päässyt oikeasti syntymään.
Persut Venäjän asialla vuodesta 1995.
Et vihaa viittä naists, mut yleistät muut naiset melko ala-arvoisiksi. Se on sitä naisvihaa. Sinulle ehkä sopisi ilmaisu naishalveksunta, mutta sitä yhtä ja samaa kaikki joka tapauksessa.
--
Kiitos! Samoin siis miesten yleistäminen ala-arvoisella tavalla, vähättely, halveksunta... se on sitä miesvihaa. Onhan tässä samat säännöt siis? Onhan?
Vierailija kirjoitti:
Mistä nainen voi tietää sen, että kuka miehistä on normaali ja kuka hullu raiskari?
Mistä mies voi tietää ettei nainen yöllä leikkaa vehjettä pois? Onko hulluja vähemmän naisissa? Osaako miehet lukea ihmisiä paremmmin? Eikä perus hullua miestä/naista tunnista jo kaukaa, vai naiset yrittää pelastaa jännää miestä?
Näytän keskaria seuraavalle vastaantulijalle, joka kaivaa puhelimensa esiin nimitelläkseen. Samalla mitalla takaisin naisille, jotka syyttömiä syyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Mä tajuan, että näin on.
Sitä en tajua, miten tämä mies vs. nais-asetelma on päässyt oikeasti syntymään.
aseellistettu sosiaalinen media
Vierailijat kirjoittivat:
Et vihaa viittä naists, mut yleistät muut naiset melko ala-arvoisiksi. Se on sitä naisvihaa. Sinulle ehkä sopisi ilmaisu naishalveksunta, mutta sitä yhtä ja samaa kaikki joka tapauksessa.
--
Kiitos! Samoin siis miesten yleistäminen ala-arvoisella tavalla, vähättely, halveksunta... se on sitä miesvihaa. Onhan tässä samat säännöt siis? Onhan?
Sen verran jäitä stetsoniin, että tähän asti ei ole keskusteltu koko naissukupuolesta, vaan niistä tähän keskusteluun osallistuneista naisista, jotka eivät ehkä ole pesän pörröisimpiä mehiläisiä, vaan pelkäävät vainoharhaisesti kaikkia miehiä, jotka saattavat milloin ja missä tahansa hyökätä heidän kimppuunsa pahat mielessään.
Uhka on tietysti ymmärrettävä näin kesähelteellä, kun paljas nilkka tai ranne saattaa vilahtaa muuten peittävän vaatetuksen alta.
Koska palstan naiset eivät ole nähneet miehiä muualla kuin amerikkalaisissa tv-sarjoissa.
Näköjään on se aika päivästä, kun iso pyörä suistunut rattailtaan. Joka päivä sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Koska palstan naiset eivät ole nähneet miehiä muualla kuin amerikkalaisissa tv-sarjoissa.
Oliko niissä mukana mustasukkaisia ja väkivaltaisia suomalaisia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
--
Sen verran jäitä stetsoniin, että tähän asti ei ole keskusteltu koko naissukupuolesta, vaan niistä tähän keskusteluun osallistuneista naisista, jotka eivät ehkä ole pesän pörröisimpiä mehiläisiä, vaan pelkäävät vainoharhaisesti kaikkia miehiä, jotka saattavat milloin ja missä tahansa hyökätä heidän kimppuunsa pahat mielessään.
Uhka on tietysti ymmärrettävä näin kesähelteellä, kun paljas nilkka tai ranne saattaa vilahtaa muuten peittävän vaatetuksen alta.
Paitsi että kaikki naiset pelkäävät miehiä. Se on todistettu sekä tutkimuksin, että palstan väitteissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko niissä mukana mustasukkaisia ja väkivaltaisia suomalaisia miehiä?
Mustasukkainen? Sinusta?
Oikeastiko?
tirsk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että kaikki naiset pelkäävät miehiä. Se on todistettu sekä tutkimuksin, että palstan väitteissä.
Tutkimuksia tulee ja tutkimuksia menee. Tämän palstan kommentoijat eivät ole millään mittarilla luotettava otos.
Tähän ikään mennessä muutama rohkea nainen on ihan vapaaehtoisentuntuisesti kömpinyt minunkin viereeni sänkyäni lämmittämään. Ja tekisipä mieleni väittää, että lähemmäs miljoona naista yksin Suomessa päätyy ensi yönäkin miehen viereen nukkumaan ja muihin petipuuhiin.
Itse olen törmännyt edelläkuvatunlaiseen pakonomaiseen kartteluun vain kerran vaiherikkaan elämäni aikana. Olin laivamatkalla Puolaan ja sieltä bussilla Baltian kautta takaisin Suomeen. Matkanjohtajana toiminut varttuneempi nainen tuntui tosiaan pelkäävän minua, eikä tullut viikon kestäneen matkan aikana kymmentä metriä lähemmäs minua. Tämä aiheutti ylimääräistä steppailua ja lukuisia karkuunpyrähdyksiä. Muihin miehiin hän tuntui suhtautuvan normaalimmin.
No panic.
Vierailija kirjoitti:
Juopuneen ohi? Toki.
Mutta jos joku on maannut maassa tai puistonpenkillä, ihan riippumatta syystä, olen aina mennyt kysymään, onko jokin hätänä. 112:een olen soittanut useastikin. Kerran oli kyseessä sairauskohtaus, muilla kerroilla niin voimakkasti juopunut henkilö, että ei omin voimin selviytynyt ylös ja eteenpäin. Yksikään heistä ei huutanut apua, joten palstamiehet olisivat jättäneet nämä tapaukset ajoradalle ja pakkaseen. Mutta hei, ette ole ainutlaatuisia, niin noissakin tapauksissa valtaosa muistakin ohikulkijoista teki.
--
Kyllä kyllä, jokainen nainen käy tarkastamassa voinnin, kukaan ei kulje ohi :)
Miksi puhut naisista yhtenä kollektiivina? Ei hän väittänyt, että kaikki naiset. Kaikki naiset eivät mitään, kuten ei kaikki miehetkään. Paitsi syntyy ja kuolee. Jotenkin niin mielenköyhää kommentointia taas.
Vierailija kirjoitti:
--
Yleistämisen osalta tietty! Sisällöllisesti eivät ole sama asia.
Pllua te aina ootte vailla. Ahdisteluksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nainen voi tietää sen, että kuka miehistä on normaali ja kuka hullu raiskari?
Mistä mies voi tietää ettei nainen yöllä leikkaa vehjettä pois? Onko hulluja vähemmän naisissa? Osaako miehet lukea ihmisiä paremmmin? Eikä perus hullua miestä/naista tunnista jo kaukaa, vai naiset yrittää pelastaa jännää miestä?
Monta suomalaista vehkeenleikkaajaa on tilastoitu viimeisen kymmenen vuoden aikana vs. raiscari?
Vierailija kirjoitti:
--
Aika harvassa ovat he, jotka pelkäävät kenen tahansa miehen, koska tahansa, missä tahansa hyökkäävän. Et jäät ainnekin stetsoniin tältä osin.
Kyllä me naiset miehistä tykätään. Kivat miehet otetaan avosylein vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei estä naisia äänestämästä maahan uskonnollisesti takapajuisia joiden s *ksirikostilastot ovat tähtitaivaalliset.
Miten ja missä tällaisia äänestetään? Tällä viikolla äänestin suomalaista.
Juopuneen ohi? Toki.
Mutta jos joku on maannut maassa tai puistonpenkillä, ihan riippumatta syystä, olen aina mennyt kysymään, onko jokin hätänä. 112:een olen soittanut useastikin. Kerran oli kyseessä sairauskohtaus, muilla kerroilla niin voimakkasti juopunut henkilö, että ei omin voimin selviytynyt ylös ja eteenpäin. Yksikään heistä ei huutanut apua, joten palstamiehet olisivat jättäneet nämä tapaukset ajoradalle ja pakkaseen. Mutta hei, ette ole ainutlaatuisia, niin noissakin tapauksissa valtaosa muistakin ohikulkijoista teki.
--
Kyllä kyllä, jokainen nainen käy tarkastamassa voinnin, kukaan ei kulje ohi :)