Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita?

Vierailija
31.05.2024 |

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita? Mikä obsessio tämäkin nyt on? Enää ei voi käydä edes ruokakaupassa ongelmitta, kun myyjätyttö loukkaantuu siitä kun sanon kassalla ''Hei'' tai kävelen kaupassa työntekijän ohi. Heti alkaa päät kääntymään ja tuijotetaan kuin peura ajovaloissa suoraan sieluun kun myyjätyttö kuvittelee olevansa maailman napa jonka persettä kaikki tuijottaa ja kuolaa? Aion ostaa hevosten silmälaput jotka päässä menen jatkossa tekemään ruokaostokset, niin näkevät ainakin että olen varautunut. 

Kommentit (1648)

Vierailija
141/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä nainen voi tietää sen, että kuka miehistä on normaali ja kuka hullu raiskari?

Ihonväri paljastaa potentiaalin.

Mun täytyy sanoa, että tasan kerran olen joutunut ahdistavaan tilanteeseen tumman ihonvärin omaavan miehen kanssa. Sekin niin, että hän vislasi autosta. Ihan vaaleita suomalaisia nämä lukuisat ahdistelijat ovat olleet.

Vierailija
142/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä nainen voi tietää sen, että kuka miehistä on normaali ja kuka hullu raiskari?

Ihonväri paljastaa potentiaalin.

Mun täytyy sanoa, että tasan kerran olen joutunut ahdistavaan tilanteeseen tumman ihonvärin omaavan miehen kanssa. Sekin niin, että hän vislasi autosta. Ihan vaaleita suomalaisia nämä lukuisat ahdistelijat ovat olleet.

Sama. Samoin turpaan on tullut vain suomalaisilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehet loukkaantuvat ihan hirveästi siitä, että naiset suhtautuvat vähän epäilevästi tuntemattomiin miehiin.

Mutta annas jos naiselle käy jotain, joku mies on ollut väkivaltainen, kysellään että miksi sitten lähdit sen matkaan, miksi pukeuduit niin ja näin, olit humalassa, miksi kävelit yksin, olishan sun pitänyt tietää, oma vika. Että tässä tapauksessa naisten olisikin todellakin pitänyt osata pelätä miehiä, varautua kaikin keinoin, pukeutua oikein, ei luottaa kehenkään ja niin edespäin.

Näettekö tässä MITÄÄN ristiriitaa, edes ihan pientä? 

Vierailija
144/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni paikkakunta missä ei tapahdu koskaan mitään pahaa niin onhan se aika huvittavaa kun sielläkin naiset lähes peurana pomppivat paniikissa ympäriinsä kun mies tulee vastaan. Onko vähän niinkuin kadonnut jonkinlainen tosielämän taju kun roikkuu päivät jossain vauvapalstoilla.

Pieni rauhallinen paikkakunta, kuten vaikka Valkeakoski.

Vierailija
145/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehet loukkaantuvat ihan hirveästi siitä, että naiset suhtautuvat vähän epäilevästi tuntemattomiin miehiin.

Mutta annas jos naiselle käy jotain, joku mies on ollut väkivaltainen, kysellään että miksi sitten lähdit sen matkaan, miksi pukeuduit niin ja näin, olit humalassa, miksi kävelit yksin, olishan sun pitänyt tietää, oma vika. Että tässä tapauksessa naisten olisikin todellakin pitänyt osata pelätä miehiä, varautua kaikin keinoin, pukeutua oikein, ei luottaa kehenkään ja niin edespäin.

Eihän miesten loukkaantumisten takana ole mikään muu kuin, että heidän on itsensä vaikeampi ahdistella naisia, jotka ovat varuillaan ja suojaavat itseään.

Vierailija
146/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni, lähden kaupoille ja testaan ap:n väittämän loukkaantuvista kassahenkilöistä. Moikkaan myös kaupan käytävillä jos näen. 

Jos ei kuulu tunnin sisään niin olen varmaan ahdistelusta putkassa. 

Vierailija
147/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ahdistelua harrastavat ja miesasiamiehet nyt ovatkin niin loukkaantuneita näistä "syytöksistä". Mutta täytyy sanoa, että kyllä minua on aikoinaan isäni kuin myös kumppanit ja nykyinen aviomies kehottanut olemaan varovainen, jos olen jonnekin lähtenyt, tarjonneet kyytiä ym. Ja nimenomaan siltä varalta, ettei joku mies tee jotain, vaikka ei sitä suoraan sanokaan.

Vierailija
148/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset tämän tietää. Suurin osa naisista vain kohtaa uhkaavan tilanteen miesten suunnasta elämänsä aikana. Itsellä näitä on ollut useampi, vaikka olen tavallinen nainen tavallisella vaatetuksella. Olen koittanut tehdä fiksuja päätöksiä, mutta silti olen kokenut ahdistelua kadulla, työpaikalla ja kotona. Itse luokittelen ahdistelun kosketteluksi intiimiltä alueelta ja ihan fyysisen väkivallan.

Minua on lyöty ainoastaan kerran. Vieras nainen suuttui kun en innostunut hänen tarjouksestaan. 

Jaoin tämän ihan vain tiedoksi että kyllä sitä väkivaltaa on toiseenkin suuntaan, mutta siitä ei puhuta.

Kyllä naisetkin osaa ja sekin on tietenkin väärin. Itse olen hoikka ja lyhyehkö. Suurin osa miehistä on minua puolet painavampia. Ihan jo tämä asetelma on pelottava, kun ahdistellaan. Toki naisenkin lyönti sattuu eikä sitä saisi vähätellä.

Vierailija
149/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi koska suurin osa miehistä täällä käyttäytyy päin persettä ja suomessa esim, hakataan naisia euroopan eniten. jos sinä käyttäydyt hyvin, olet poikkeus. suomi miehet on sikoja, noin lähtökohtaisesti. 

Vierailija
150/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kassatyttöä on ahdisteltu seksuaalisesti siinä koko päivä. sinä ehkä et, mutta ei hän turhaan ole paniikissa keski-ikäisistä miehistä. 

Vierailija
151/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni paikkakunta missä ei tapahdu koskaan mitään pahaa niin onhan se aika huvittavaa kun sielläkin naiset lähes peurana pomppivat paniikissa ympäriinsä kun mies tulee vastaan. Onko vähän niinkuin kadonnut jonkinlainen tosielämän taju kun roikkuu päivät jossain vauvapalstoilla.

Jep. Kuten moni muukin näistä julkisuuteen nousseista tapoista ja murhista on tapahtunut pienellä paikkakunnalla. Lisäksi kotiseinien sisällä tapahtuu, eikä siinä auta vaikka olisi peltojen keskellä.

Vierailija
152/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa? Eli 49% voi olla ahdistelijoita? Ei kovin turvallista, vaikka se prosentti olisi 10%. Jos joka kymmenes vastaantulevista miehistä olisi juuri sinua Ap ahdistelevia ja isompia, et pystyisi tekemään mitään vastaan jos päättäisivät viedä sinut takakujalle, niin olisitko aivan huoletta kaupungilla kun kerran 90% ei tuota tee?

Vierailija
153/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset tämän tietää. Suurin osa naisista vain kohtaa uhkaavan tilanteen miesten suunnasta elämänsä aikana. Itsellä näitä on ollut useampi, vaikka olen tavallinen nainen tavallisella vaatetuksella. Olen koittanut tehdä fiksuja päätöksiä, mutta silti olen kokenut ahdistelua kadulla, työpaikalla ja kotona. Itse luokittelen ahdistelun kosketteluksi intiimiltä alueelta ja ihan fyysisen väkivallan.

Minua on lyöty ainoastaan kerran. Vieras nainen suuttui kun en innostunut hänen tarjouksestaan. 

Jaoin tämän ihan vain tiedoksi että kyllä sitä väkivaltaa on toiseenkin suuntaan, mutta siitä ei puhuta.

Kyllä, naisetkin osaa, mutta harvemmin kuin miehet. Kyllä miehillekin todennäköisin uhka on toinen mies. 

Vierailija
154/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2010 luvulla suomessa messuilla, kilpailelvat miesmyyjät saattoivat ottaa rinnasta kiinni julkisesti. tälläistä on messuilu suomessa, alkukantaista. 

Vierailija
155/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. 15-vuotiaana kesätöissä tuli liian lähelle +40-vuotias esimiesasemassa oleva mies. Kumartui siis ylitseni, kun istuin työpöydän vieressä. Hönkäili niskaan ja hiuksiini. Koin tilanteen todella ahdistavaksi ja siirryin. Kerroin tästä kotona ja minulle naurettiin, että niinkö muka kävi. Tämä ysärillä. Muistan jo 12-vuotiaana saaneeni iljettäviä katseita miehiltä ja tätä on jatkunut ihan tähän päivään saakka. Eli uhkaavia ja ahdistavia tila

Ensimmäiset ahdistelut aikuisilta miehiltä 11-vuotiaana. Siitä se alkoi, pahin aika oli 13-20-vuotiaana. Nyt olen 33-vuotias ja saanut olla monta vuotta jo aika rauhassa. 

Mielestäni olen nyt ihan nätti, aikuinen nainen. Silloin olin finninaamainen pikku tyttö, joka pukeutui säkkiin koska häpesi itseään. Aikuisena kammottaa ajatella, että tässä ei koskaan ole ollutkaan kyse mistään ulkonäöstä, vaan siitä, että haetaan haavoittuvaa uhria. 

Vierailija
156/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta näin miehenä  kai antautua vaan sovinnolla, tunnustaa rikoksensa syntymisestä maailmaan mieheksi ja vaatia siitä itselleen suoraan  kunnon vankilatuomio  (tai mielummin  joko pikateloitus, tai vaikka sitten  armonlaukaus) että vihdoin  oikeus tapahtuisi ja rauha maailmaan laskeutuisi.

Vierailija
157/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa typerä aloitus, vai haluatko provosoida? 

Olen nyt keski-ikäinen, niin saan jo olla rauhassa. Kun ajattelen kaikkia niitä hetkiä ja miehiä, joissa miehet ovat käyttäytyneet sikamaisesti, ällöttää. Persettä puristeltu ihan ohimennen. Siis mitä hittoa nämä miehet ovat ajatelleet? Että se olisi jotenkin ok? Ystävää taas kommentointi rinnoista, ja sama juttu, puristeltu ohi mennessä. Hyi että. Pukeutumisen, ulkonäön, vaatetuksen arvostelua ääneen, tuijottelua yms. Puhumattakaan, mitä on tapahtunut entisten poikaystävien kanssa, ei todellakaan ole kaikki ollut yhteisymmärryksessä tehtyjä. 

Olen elänyt ihan tavallisen elämän, mutta silti elämässä on tullut selväksi, että nuorta naista voi arvostella ja luvatta koskea. Ei siis todellakaan voi, se ällöttää ja asettaa naisen aivan eri asemaan maailmassa. Olen nyt useamman kerran kuullut, miten teinit puhuu puhelimeen ja valittaa, miten miehet ovat käyttäytyneet. Tuntuu siis, että sama jatkuu. 

Varmastikaan kaikki miehet eivät tätä tee, mutta miksi silti naiset kokevat tätä epäasiallisuutta? Ja ei, puristelu ja kehuminen ei todellakaan nosta naisen itsetuntoa, eikä nainen sellaista halua. Nainen haluaa elää rauhassa, niin että voi kävellä kadulla sellaisessa perseessä ja tisseissä jotka hänellä on, ilman että niistä saa kuulla tai joku tulee taputtelemaan. 

Ja miksi meteli asiasta? Koska tämä tuntuu jatkuvan sukupolvesta toiseen, ja aivan tavallinen mies tekee tätä. Olen ollut kollegan kanssa (korkeakoulutettu) kävelemässä ja mies on vaan tokaissut vastaantulevasta, että onpa isot. Itse aivan kysymysmerkkinä siinä, että mitä. En todellakaan millään tavalla kiinnittänyt huomiota vastaantulevaan, saati hänen varustukseensa. Siis niin outoa. 

Vierailija
158/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko yllätyksenä jos kerron, että Valkeakoski ei ole pieni paikkakunta. Suomessa on paljon tosi pieniä paikkakuntia, joissa jokainen tuntee toisensa.  ja se että siellä tapahtuisi jotain pahaa on, ei mahdotonta mutta epätodennäköistä.

Vierailija
159/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa miehistä tuntee jonkun ahdistelijan eikä tee asialle mitään, siispä oletan että hiljaa mielessään hyväksyvät tuon ja ovat pohjimmiltaan samanlaisia. 

Voi olla, että tuntee tai on tuntematta, koska moni ahdistelija toimii muilta piilossa. 

Pyh. Niin monet kerrat nähnyt niitä vieressä seisovia kavereita tai kuullut jälkikäteen puhetta siitä kuinka jollain kaverilla on tapana olla limainen, etten tuohon enää usko. Valtaosa ahdisteluista joita olen kohdannut, on tapahtunut ihan kirkkaassa päivänvalossa. 

Vierailija
160/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuijotat kassatytön persettä tai edes kuvittelet että hän haluaisi sitä jonkun setämiehen tuijottavan? Vaikutat juuri sellaiselta jota naisten kannattaakin vältellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä