Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita?

Vierailija
31.05.2024 |

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita? Mikä obsessio tämäkin nyt on? Enää ei voi käydä edes ruokakaupassa ongelmitta, kun myyjätyttö loukkaantuu siitä kun sanon kassalla ''Hei'' tai kävelen kaupassa työntekijän ohi. Heti alkaa päät kääntymään ja tuijotetaan kuin peura ajovaloissa suoraan sieluun kun myyjätyttö kuvittelee olevansa maailman napa jonka persettä kaikki tuijottaa ja kuolaa? Aion ostaa hevosten silmälaput jotka päässä menen jatkossa tekemään ruokaostokset, niin näkevät ainakin että olen varautunut. 

Kommentit (1648)

Vierailija
121/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä nainen voi tietää sen, että kuka miehistä on normaali ja kuka hullu raiskari?

No vaikkapa siitä, että jos mies muitta mutkitta tarraa hupakkoa hilloviivasta kiinni, niin on todennäköisesti ainesta Yhdysvaltain presidentiksi.

EIkö tämä sama aines ole saamassa nyt rikostuomioita, kuten pitääkin? 

Vierailija
122/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huomata, että naisten miehiä kohtaan tunteman luonnollisen pelon halveksunta tai sen kieltämisyritykset ovat omanlaistaan väkivaltaa. Samoin kuin se, että naisiin kohdistuvaa väkivaltaa vähätellään tai yritetään kääntää huomiota johonkin miesten ongelmaan, kuten keskinäisiin tappeluihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset tämän tietää. Suurin osa naisista vain kohtaa uhkaavan tilanteen miesten suunnasta elämänsä aikana. Itsellä näitä on ollut useampi, vaikka olen tavallinen nainen tavallisella vaatetuksella. Olen koittanut tehdä fiksuja päätöksiä, mutta silti olen kokenut ahdistelua kadulla, työpaikalla ja kotona. Itse luokittelen ahdistelun kosketteluksi intiimiltä alueelta ja ihan fyysisen väkivallan.

Vierailija
124/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaalit ihmiset vielä tajuavat, että on mies ja nainen, tämä kaikki on sairaiden touhua. Valtamedia syöttää sontaa.

Vierailija
125/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kaikki sen tajuavat. Kyse on siitä, että lähes kaikkia naisia on joskus ahdisteltu ja 1/3 naisesta on kohdannut väkivaltaa parisuhteessa.

Käveleppä itse tuolla kadulla tai katso kavereitasi, veljiäsi, työkavereitasi tai muita tavallisia miehiä. Harva ilmoittaa olevansa naisten ahdistelija tai saati naisten hakkaaja. Myös meidän naisten on usein mahdoton tietää ketkä ovat niitä vaarallisia ja ketkä eivät.

Mieti, jos veisit lapsesi paikkaan, jossa on 100 ihmistä, joista yksi on pedofiili, mutta et voi tietää kuka. Neuvoisitko lasta olemaan varuillaan kaikkien aikuisten suhteen? Todennäköisesti kyllä, vaikka 99% heistä olisi ihan normaaleja. 

Vierailija
126/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä nainen voi tietää sen, että kuka miehistä on normaali ja kuka hullu raiskari?

No vaikkapa siitä, että jos mies muitta mutkitta tarraa hupakkoa hilloviivasta kiinni, niin on todennäköisesti ainesta Yhdysvaltain presidentiksi.

EIkö tämä sama aines ole saamassa nyt rikostuomioita, kuten pitääkin? 

Kyllä, mutta rahasotkuista, ei tästä asiasta. 

Vierailija
127/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ymmärretty että suurin osa miehistä on tavallisia taaplaajia. 

Vierailija
128/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin tyytyväinen jos kaikki edes osaisivat lopettaa siihen kun sanoo "EI", "ei kiinnosta", tai muuta mistä selkeästi käy ilmi ettei tosiaan halua olla tekemisissä.

Toiseksi kaikki alaikäisiin kohdistuva ahdistelu, ällöttävät kommentit mukaan lukien, saisi lopettaa tyystin. Itsekin muistan vielä miten ahdistavaa ja pelottavaa tuo oli lapsena. Nuori ei välttämättä ymmärrä tai uskalla edes sanoa vastaan ja kieltää tekemästä jotain.

Kyllä me naiset tiedetään ettei JOKAINEN mies ole ahdistelija ja oikeasti tämä asia ei ole lainkaan niin hankala. Moni mies käyttäytyy kyllä aivan normaalisti eikä heitä kukaan syytä mistään. Joillain taas on ehkä muutenkin ongelmia sosiaalisessa kanssakäymisessä ja kehonkielen yms. ymmärtämisessä. Vaikka ei olisi tarkoitus ahdistella, saattaa käyttäytyä epämiellyttävällä tavalla. Epäilen, että tuo on yksi asia minkä takia aiheutuu väärinymmärryksiä ja katkeroitumista.

Toisaalta koen, että tervettä varovaisuutta on syytä noudattaa kenen tahansa kanssa. Niitä hyväksikäyttötapauksia on niin paljon kuitenkin. Samoin päässä kummittelee aina se tieto kuinka kammottavan moni miehistä tuntee vetoa lapsiin 🤮 Tämän takia en antaisi kauheasti oman lapsen olla yksinään tekemisissä tuntemattomien kanssa, tai tuttujenkaan.

Vierailija
129/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni paikkakunta missä ei tapahdu koskaan mitään pahaa niin onhan se aika huvittavaa kun sielläkin naiset lähes peurana pomppivat paniikissa ympäriinsä kun mies tulee vastaan. Onko vähän niinkuin kadonnut jonkinlainen tosielämän taju kun roikkuu päivät jossain vauvapalstoilla.

Vierailija
130/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärifeministinen ideologia elää ja kukoistaa miesten leimaamisella sairaiksi ahdistelijoiksi. Tähän on valjastettu myös "tutkimus". Takavuosina suomalaiset naistutkijat löysivät "faktan" jonka mukaan suomalaiset miehet ovat Euroopan suurimpia naisten hakkaajia. Tätä "tulosta" levitettiin aktiivisesti myös ulkomaille, mm. Sofi Olsanen Tanskan televisossa.

Vierailija
131/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni paikkakunta missä ei tapahdu koskaan mitään pahaa niin onhan se aika huvittavaa kun sielläkin naiset lähes peurana pomppivat paniikissa ympäriinsä kun mies tulee vastaan. Onko vähän niinkuin kadonnut jonkinlainen tosielämän taju kun roikkuu päivät jossain vauvapalstoilla.

Pikkupaikkakunnilla tapahtuu paljon häijympää väkivaltaa ihan tilastollisesti kuin kaupungeissa. Myös lähisuhdeväkivalta on häijympää kuin kaupungeissa.

Vierailija
132/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan saman kysymyksen mies voi tehdä naisesta. Mistä mies tietää että nainen ei ole joku murhaaja, raiskauksesta perättömästi syyttävä tms.

Vierailija
133/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset tämän tietää. Suurin osa naisista vain kohtaa uhkaavan tilanteen miesten suunnasta elämänsä aikana. Itsellä näitä on ollut useampi, vaikka olen tavallinen nainen tavallisella vaatetuksella. Olen koittanut tehdä fiksuja päätöksiä, mutta silti olen kokenut ahdistelua kadulla, työpaikalla ja kotona. Itse luokittelen ahdistelun kosketteluksi intiimiltä alueelta ja ihan fyysisen väkivallan.

Minua on lyöty ainoastaan kerran. Vieras nainen suuttui kun en innostunut hänen tarjouksestaan. 

Jaoin tämän ihan vain tiedoksi että kyllä sitä väkivaltaa on toiseenkin suuntaan, mutta siitä ei puhuta.

Vierailija
134/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan saman kysymyksen mies voi tehdä naisesta. Mistä mies tietää että nainen ei ole joku murhaaja, raiskauksesta perättömästi syyttävä tms.

Totta, mutta ero on siinä, että yksikään nainen ei loukkaannu tai suutu tästä. Miksi miehet loukkaantuvat tai suuttuvat kun puhutaan miesten naisiin kohdistamasta ahdiselusta tai väkivallasta?

Vierailija
135/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa miehistä tuntee jonkun ahdistelijan eikä tee asialle mitään, siispä oletan että hiljaa mielessään hyväksyvät tuon ja ovat pohjimmiltaan samanlaisia. 

Vierailija
136/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta ero on siinä, että yksikään nainen ei loukkaannu tai suutu tästä. Miksi miehet loukkaantuvat tai suuttuvat kun puhutaan miesten naisiin kohdistamasta ahdiselusta tai väkivallasta?

Koska miesjärjestöt ja media eivät ole demonisoimassa kaikkia naisia yksittäisten hullujen takia. Ymmärätkö eron?

Vierailija
137/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. 15-vuotiaana kesätöissä tuli liian lähelle +40-vuotias esimiesasemassa oleva mies. Kumartui siis ylitseni, kun istuin työpöydän vieressä. Hönkäili niskaan ja hiuksiini. Koin tilanteen todella ahdistavaksi ja siirryin. Kerroin tästä kotona ja minulle naurettiin, että niinkö muka kävi. Tämä ysärillä. Muistan jo 12-vuotiaana saaneeni iljettäviä katseita miehiltä ja tätä on jatkunut ihan tähän päivään saakka. Eli uhkaavia ja ahdistavia tilanteita, mutta onneksi ei suoranaista seksuaalista väkivaltaa...

Vierailija
138/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesjärjestöt ja media eivät ole demonisoimassa kaikkia naisia yksittäisten hullujen takia. Ymmärätkö eron?

Höpsö. Naiset oppivat varomaan ja pelkäämään miehiä ihan itse joutuessaan miesten ahdistelujen ja väkivallan kohteeksi. Ei siihen naisjärjestöjä tarvita.

Vierailija
139/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihonväri paljastaa potentiaalin.

Vierailija
140/1648 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa miehistä tuntee jonkun ahdistelijan eikä tee asialle mitään, siispä oletan että hiljaa mielessään hyväksyvät tuon ja ovat pohjimmiltaan samanlaisia. 

Voi olla, että tuntee tai on tuntematta, koska moni ahdistelija toimii muilta piilossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi