Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita?

Vierailija
31.05.2024 |

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita? Mikä obsessio tämäkin nyt on? Enää ei voi käydä edes ruokakaupassa ongelmitta, kun myyjätyttö loukkaantuu siitä kun sanon kassalla ''Hei'' tai kävelen kaupassa työntekijän ohi. Heti alkaa päät kääntymään ja tuijotetaan kuin peura ajovaloissa suoraan sieluun kun myyjätyttö kuvittelee olevansa maailman napa jonka persettä kaikki tuijottaa ja kuolaa? Aion ostaa hevosten silmälaput jotka päässä menen jatkossa tekemään ruokaostokset, niin näkevät ainakin että olen varautunut. 

Kommentit (1648)

Vierailija
881/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todellakin nainen eikä kukaan nainen vielä vastannut kysymykseeni että jos naisista on niin viheliäistä saada miehiltä positiivista huomiota Missä heidän ulkoista olemustaan kehutaan, niin miksi he kaikki alkavat hymyillä niin leveästi saadessaan tällaista huomiota? Tämän hymyn takia epäilen että syy narinaan ja kostoiskuihin löytyy kumminkin jostain muualta kuin itse näistä kehuista. 

Sinulle vastattiin jo.

Huomio on aina epämiellyttävää jos sen tekee epämiellyttävä henkilö. Sama teko kahdelta eri mieheltä on kaksi eri asiaa.

Et vastannut kysymykseen, miksi hymy aina alkaa karehtia sen kehutun naisten suupielissä, jos se kerran hänestä on niin iljettävää. 

Eihän ala. Se hymy tulee vain jos sen tekee komea tai rikas mies.

Vierailija
882/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei kysytty mielipidettä vaan onko se normi. Onko ok kuvata vaikka onnettomuutta aiheuttaen haittaa pelastustoimille? Mielestäni ei, se on mielipideasia. Onko se normaalia? Taitaa se nykyään olla, ikävä kyllä.

Ymmärtänet eron?

Ja missäs olen naisia yleistänyt halventavasti?

Sinusta siis on täysin mahdollista, että tuo on normaalin miehen käytöstä. Itse olisin ollut eri mieltä, mutta enpä nyt sitten käy vastaan väittämään, kun ei mulla niitä tilastoja tosiaankaan ole. Mennään sitten sillä oletuksella, että mahdollisesti on ihan normaalia, että mies jättää auttamatta.

Tulevaisuudessa se voi tosiaan yleistyä. Naisethan kertovat kovaan ääneen kuinka eivät halua olla miesten kanssa tekemisissä.

Ehkäpä fiksut miehet kuuntelevat ja teille jää vain ahdistelijat riesaksi.

Miesten rikollisuustilastot rumenevat siis entisestään, jos noin käy. Sekä tekijät että auttamatta jättäjät, molemmat rikollisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kun myyjätyttö kuvittelee olevansa maailman napa jonka persettä kaikki tuijottaa ja kuolaa? "

tämän takia! ^^

Vierailija
884/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettivinkatkaa poliisille tuon yhden uhkailut. Sanoma rikkoo lakia antaessaan hänen häiriköidä ja uhkailla, joten ainoa keino on ilmianto viranomaiselle ja nollatoleranssi. 

Vierailija
885/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mistä minä tiedän että haluat tilanteeseen miehen etkä karhua. Ei sitä sinun otsassa lue."

Jos näet että naista raiskataan niin silloin se nainen todellakin olisi mieluummin kohdannut karhun. Eiköhän nyt jo alkaisi miehet tajuta miksi se karhu valittiin.

No siis mikä logiikka. Onko se miellyttävämpää olla karhun raadeltavana kuin miehen raiskattavana.

Todennäköisyydet. Mies ahdistelee todennäköisemmin kuin karhu raatelee.

Jos sinulle on vaikeaa olla osallistumatta raiskaukseen kun sellaisen näet, niin totta kai on hirveän hyvä vaihtoehto, että poistut paikalta.

Jos sinulle on vaikeaa olla osallistumatta raiskaukseen kun sellaisen näet,<

No mitä päätelmiä tuosta viestistä mielestäsi pitäisi tehdä? Kerrohan, miten auttaja voidaan vetää OSALLISEKSI rikokseen, ellei hän osallistu siihen? Jos huutaa tai soittaa apua? Ei löydy asianomaisen spermaa tai muita eritteitä uhrista?

Sitä että nainen nimeää sinut rikoskumppaniksi koska näki sinut ihmettelemässä mitä siellä mahtaa tapahtua.

On tapauksia jossa mies on mennyt riitelevät pariskunnan väliin ja saanut molemmat kimppuunsa. Ei kannusta auttamaan "naista hädässä"

Vierailija
886/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todellakin nainen eikä kukaan nainen vielä vastannut kysymykseeni että jos naisista on niin viheliäistä saada miehiltä positiivista huomiota Missä heidän ulkoista olemustaan kehutaan, niin miksi he kaikki alkavat hymyillä niin leveästi saadessaan tällaista huomiota? Tämän hymyn takia epäilen että syy narinaan ja kostoiskuihin löytyy kumminkin jostain muualta kuin itse näistä kehuista. 

Ahdistelu ei ole positiivista huomiota, mutta nuorempana sille tosiaan yritti vaivautuneena vain hymyillä ja hymistellä ja päästä poistumaan tilanteista vähin äänin. Ahdistelu oli niin yleistä eikä siihen kukaan puuttunut, joten ei itsekään ymmärtänyt, että se oma epämukava olo ja pelko olivat sen merkkejä, että toinen käyttäytyy väärin. Oli kasvatettu "kohteliaaksi", ei kehdannut valittaa eikä uskaltanutkaan, koska siitä ahdistelu äityi vain pahemmaksi. Jälkeenpäin on ihan oksettanut, miten suojaton sitä oli, ja etteivät nämä limanuljaskat itse tajunneet, miten ällöttäviä olivat.

Vierailija
887/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei kysytty mielipidettä vaan onko se normi. Onko ok kuvata vaikka onnettomuutta aiheuttaen haittaa pelastustoimille? Mielestäni ei, se on mielipideasia. Onko se normaalia? Taitaa se nykyään olla, ikävä kyllä.

Ymmärtänet eron?

Sinusta siis on täysin mahdollista, että tuo on normaalin miehen käytöstä. Itse olisin ollut eri mieltä, mutta enpä nyt sitten käy vastaan väittämään, kun ei mulla niitä tilastoja tosiaankaan ole. Mennään sitten sillä oletuksella, että mahdollisesti on ihan normaalia, että mies jättää auttamatta.

Tulevaisuudessa se voi tosiaan yleistyä. Naisethan kertovat kovaan ääneen kuinka eivät halua olla miesten kanssa tekemisissä.

Ehkäpä fiksut miehet kuuntelevat ja teille jää vain ahdistelijat riesaksi.

Jaa, missä he noin kertovat? Ja vielä kovaan ääneen? 

Ehkäpä fiksut miehet ovat fiksuja eivätkä juurikaan kannata näitä sinun naurettavia ulostulojasi. Et ole fiksu etkä normaali.

Vierailija
888/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti naisena sanon, että suurin ongelma on jotkut ihme pissikset jotka kuvittelevat, että kaikki heitä kohtaan osoitetut hyvät tavat ja ystävällisyys on jotain seksuaalista ahdistelua. itsekin naispuolisena työntekijänä saatan joskus ihan vitsiksi iskeä silmää toiselle naiselle, jos ollaan jotain läppää heitetty yhdessä niin sen yhteydessä, Eikä se tarkoita että olisin vikittelemässä häntä. 

Vierailija
889/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se riippuu minkä näköinen mies ne sanat lausuu.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQvavNHEGS5dqCD6Ge

Jaa ihan sama miesten kanssa. Joku akneihoinen pullukkanainen tulee ehdottamaan treffejä ni johan saat inhoavia katseita osalliseksi, toisin kuin jos joku instabeibe tulee pyytämään treffeille, täysin samoilla sanoilla.

Inhimillistä? No kyllä.

Mutta sit kuitenkin, jos nyt puhutaan oikeasta ahdistelusta, niin ei siinä auta vaikka olis mikä komistus, ahdistaa jos rupeaa härskiksi ja painostavaksi:(

Vierailija
890/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtänet eron?

Ehkäpä fiksut miehet kuuntelevat ja teille jää vain ahdistelijat ri

Miesten rikollisuustilastot rumenevat siis entisestään, jos noin käy. Sekä tekijät että auttamatta jättäjät, molemmat rikollisia.

Onko sillä väliä? Johan olette päättäneet mitä miehet ovat. 

Vierailija
891/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle vastattiin jo.

Huomio on aina epämiellyttävää jos sen tekee epämiellyttävä henkilö. Sama teko kahdelta eri mieheltä on kaksi eri asiaa.

Et vastannut kysymykseen, miksi hymy aina alkaa karehtia sen kehutun naisten suupielissä, jos se kerran hänestä on niin iljettävää. 

Eihän ala. Se hymy tulee vain jos sen tek

No en sanoisi. Kyllä se hymy aika vähästä tulee. Ja naisen ystävätär huomaa että hymy on aitoa. Koska nainen saattaa kääntyä pois siitä kehuja miehestä ystävättärensä puoleen kommentoimaan saamiaan kehuja ja arvailemaan niiden syytä. Toki jos se mies on selvästi aineissa ja haisee paskalle ja räkä ja kuola valuu pitkin partaa ja viiksiä, niin silloin voi hymyt jäädä saamatta. Mutta ei tuollaisia nyt paljon ihmisten ilmoilla yleensä ole.

Naiset tykkäävät miehistä enemmän kuin myöntävät. 

Vierailija
892/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tajua että yksi häirikköukko voi ahdistella 20 eri naista päivän aikana. Sitten kun kysellään naisilta että oletko kokenut ahdistelua ja iso osa sanoo että kyllä niin leimataan kaikki miehet ahdistelijoiksi. Ja ihmetellään että miten kummassa kukaan mies ei mukamas tunne ketään ahdistelijaa.

No tuossa se syy. Tästähän ei uutisoida tai puhuta, ei sovi agendaan.

Edelleen, ei leimata kaikkia miehiä. Mut kaikkien kohdalla saattaa nainen varautua. Kun ei voi tietää...

Mieheni on todella pitkä ja kookas. Uskon, et yksin kohdatessaan useampi nainen saattaisi pelästyä, fyysisen koon takia. Ei siksi, että mieheni koskaan olisi kenellekään mitään tehnyt, eikä siksi, että käyttäytyisi epämääräisesti. Normikohtaamisissa työn puolesta hänet koetaan turvalliseksi ja luotettavaksi. Ja sit muutamissa tilanteissa miehet ovat kokeneet hänet riittävän pelottavaksi, että ovat lopettaneet oman riehumisen tai epäasiallisen käytöksen. Työssä ja vapaa-ajalla. Eli tässä tapauksessa varautuneita ovat miehet ja naiset. Eipä tuo miestäni haittaa yhtään. Kertaakaan ei ole tarvinnut hänen käyttää voimaa, riittää vaikuttava habitus. 

Vierailija
893/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei tajua että yksi häirikköukko voi ahdistella 20 eri naista päivän aikana. Sitten kun kysellään naisilta että oletko kokenut ahdistelua ja iso osa sanoo että kyllä niin leimataan kaikki miehet ahdistelijoiksi. Ja ihmetellään että miten kummassa kukaan mies ei mukamas tunne ketään ahdistelijaa.

Mielestäni tässä on ongelma se, ettei miehet tajuu tätä...

Vierailija
894/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtänet eron?

Ehkäpä fiksut miehet kuuntelevat ja teille jää vain ahdistelijat ri

Jaa, missä he noin kertovat? Ja vielä kovaan ääneen? 

Ehkäpä fiksut miehet ovat fiksuja eivätkä juurikaan kannata näitä sinun naurettavia ulostulojasi. Et ole fiksu etkä normaali.

Täällä, sosiaalisessa mediassa.

Yhtenä esimerkkinä "karhu vai mies"

Ei mikään pikkujuttu että tasa-arvojärjestö UN WOMEN FINLAND tekee julkaisun jossa kertoo 15-vuotiaan tytön voineen jäädä henkiin jos olisi kohdannut karhun eikä miestä.

Vierailija
895/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettivinkatkaa poliisille tuon yhden uhkailut. Sanoma rikkoo lakia antaessaan hänen häiriköidä ja uhkailla, joten ainoa keino on ilmianto viranomaiselle ja nollatoleranssi. 

Nettivinkatkaa poliisille tuon yhden uhkailut.

Malliesimerkki leimaamisesta

Vierailija
896/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, ei leimata kaikkia miehiä. Mut kaikkien kohdalla saattaa nainen varautua. Kun ei voi tietää...

Mieheni on todella pitkä ja kookas. Uskon, et yksin kohdatessaan useampi nainen saattaisi pelästyä, fyysisen koon takia. Ei siksi, että mieheni koskaan olisi kenellekään mitään tehnyt, eikä siksi, että käyttäytyisi epämääräisesti. Normikohtaamisissa työn puolesta hänet koetaan turvalliseksi ja luotettavaksi. Ja sit muutamissa tilanteissa miehet ovat kokeneet hänet riittävän pelottavaksi, että ovat lopettaneet oman riehumisen tai epäasiallisen käytöksen. Työssä ja vapaa-ajalla. Eli tässä tapauksessa varautuneita ovat miehet ja naiset. Eipä tuo miestäni haittaa yhtään. Kertaakaan ei ole tarvinnut hänen käyttää voimaa, riittää vaikuttava habitus. 

Tuo "ei voi tietää" on leimaamista.

Eihän sinustakaan voi tietää oletko maksullinen vai et. Siksi ei haittaa kysyä?

Leimaamista vai ei?

Vierailija
897/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mistä minä tiedän että haluat tilanteeseen miehen etkä karhua. Ei sitä sinun otsassa lue."

Jos näet että naista raiskataan niin silloin se nainen todellakin olisi mieluummin kohdannut karhun. Eiköhän nyt jo alkaisi miehet tajuta miksi se karhu valittiin.

No siis mikä logiikka. Onko se miellyttävämpää olla karhun raadeltavana kuin miehen raiskattavana.

Todennäköisyydet. Mies ahdistelee todennäköisemmin kuin karhu raatelee.

Jos sinulle on vaikeaa olla osallistumatta raiskaukseen kun sellaisen näet, niin totta kai on hirveän hyvä vaihtoehto, että poistut paikalta.

Jos sinulle on vaikeaa ol

Sitä että nainen nimeää sinut rikoskumppaniksi koska näki sinut ihmettelemässä mitä siellä mahtaa tapahtua.

On tapauksia jossa mies on mennyt riitelevät pariskunnan väliin ja saanut molemmat kimppuunsa. Ei kannusta auttamaan "naista hädässä"

No miksi ihmeessä sinä jäät siihen ihmettelemään ja töllistelemään etkä soita hätänumeroon? Eiköhän puhelutiedoista silloin selviä, että olet soittanut apua? Miten helvetin tyhmä sä oikein olet?

Vierailija
898/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä naiset kestäisivät olla jostain Italiassa tai Espanjassa Missä kaikille naisille huudetaan Bella bellaa ja vihellellään kaduilla???. 

Ei muuten kukaan ole täällä Suomessa huutanut mimulle että olen kaunis. "Pantavan näköinen pikkutyttö" on yksi minkä muistan että on huudettu. Vahva veikkaus ettei ne italialaiset ja espanjalaiset sitä myöskään ottaisi kovin hyvin vastaan. Mitä mieltä sinä olet?

En missään ole kannattanut mitään oikeutta esittää toiselle törkeyksiä tai velvollisuutta vastaanottaa niitä. Se mistä mediassa on viime päivinä puhuttu on esim työkaverin oikeus taputtaa sinua selkään tai halata. Nämä ovat pikkuisen eri juttu kuin tuo mistä sinä puhut. 

No niin onkin ihan eri juttu.

Minä vastasin viestiin jossa puhutaan kadulla huutelusta. Olitko vastaamassa mitä ajattelet että ne italialaiset ja espanjalaiset on mieltä siitä jos heille huutaa kadulla että ovat pantavan näköisiä pikkutyttöjä?

Vierailija
899/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti naisena sanon, että suurin ongelma on jotkut ihme pissikset jotka kuvittelevat, että kaikki heitä kohtaan osoitetut hyvät tavat ja ystävällisyys on jotain seksuaalista ahdistelua. itsekin naispuolisena työntekijänä saatan joskus ihan vitsiksi iskeä silmää toiselle naiselle, jos ollaan jotain läppää heitetty yhdessä niin sen yhteydessä, Eikä se tarkoita että olisin vikittelemässä häntä. 

Ja naisena sanon, että "jopa" minun miespuolinen työkaverini on vinkannut minulle silmää, eikä se tuntunut ahdistelulta vaan liittyi meidän vitsailuun. Tutun ja vieraan käytös on vähän eri juttu noin niinkuin ylipäänsä.

Varmaan on jotain hassuja pissiksiä jotka eivät erota ystävällisyyttä ja ahdistelua, mutta ei se valitettavasti poista faktaa, että ihan oikeaakin ahdistelua esiintyy aivan liikaa. En oikein ymmärrä, miksi koitat vesittää asiaa.

Vierailija
900/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se että kerrotaan kokeneen ahdistelua on kaikkien miesten leimaamista?

No tämä. Jotenkin tuntuu että pelkästään se että kerrotaan että ahdistelua on olemassa, loukkaa joitain miehiä. Mikä siinä on takana?

Koska he haluavat sitä seksiä tai kosketusta itse niin jumalattoman paljon. Eivätkä saa. Eivätkä kestä sitä, että naiset saa sitä haluamattaankin. Eivät vaan tajua, että se ei ole naisten mielestä toivottua, koska itse sitä niin kaipaavat, ilmeisesti keneltä tahansa naiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän