Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita?

Vierailija
31.05.2024 |

Miksi naiset eivät tajua sitä että valtaosa meistä miehistä käyttäytyy aivan normaalisti eivätkä ole ahdistelijoita? Mikä obsessio tämäkin nyt on? Enää ei voi käydä edes ruokakaupassa ongelmitta, kun myyjätyttö loukkaantuu siitä kun sanon kassalla ''Hei'' tai kävelen kaupassa työntekijän ohi. Heti alkaa päät kääntymään ja tuijotetaan kuin peura ajovaloissa suoraan sieluun kun myyjätyttö kuvittelee olevansa maailman napa jonka persettä kaikki tuijottaa ja kuolaa? Aion ostaa hevosten silmälaput jotka päässä menen jatkossa tekemään ruokaostokset, niin näkevät ainakin että olen varautunut. 

Kommentit (1648)

Vierailija
861/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko että olisi jotain väärää? Tiedustelen miten ajattelet tien toiselle puolelle menemisen auttavan jos siellä seuraa häirikkö.

1. Jos mies ei lähde seuraamaan minua kun ylitän kadun niin olettaisin, että hän ei ole häirikkö.

2. Jos huomaan, että mies vilkuilee minun suuntaani ollessani kaduin toisella puolella, niin soitan esim ystävälle ja menen jotain muuta reittiä. 

Kysyin miten se auttaa. Eikö häirikkömies osaa tulla toista reittiä perässä?

Osaahan se mutta olen siinä vaiheessa jo toivottavasti tarpeeksi kaukana kyseisestä tyypistä. Sitten minulla on tarpeeksi toivottavasti välimatkaa jos pitää lähteä juoksemaan. On myöskin mahdollista, että hän ei pääse näkemään mitä reittiä minä menen. 

Voit verrata tätä oven tai pyörän lukitsemiseen. Voithan sinä aina lukita pyörän, ja totta kai joku voi esim. rikkoa lukon ja varastaa pyörän. Silti suurin osa ihmisistä lukitsee pyöränsä. 

Vierailija
862/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat varautuneet miehiin kautta aikojen. Siitä vaan puhutaan nyt julkisesti somessa. Onko tämä varautuminen loukannut ennenkin, vai ovatko ne nämä puheet aiheesta, jotka loukkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoslain uudistuksen myötä (1.1.2023) ahdistelua ovat myös muilla tavoin tehdyt seksuaaliset ahdisteluteot, kun ne ovat yhtä vakavia kuin koskettelu. Seksuaalinen ahdistelu on rangaistavaa ja se voi olla esimerkiksi sanallista, viestin tai kuvan lähettämistä tai esittämistä, kuvan ottamista tai itsensä paljastamista. Rikosuhripäivystyksestä saa tukea ja neuvoja ja sinne voi soittaa ilmaiseksi ja myös nimettömänä. Rikosilmoituksen seksuaalirikoksesta voi tehdä joko tekopaikkakunnan poliisilaitokselle tai asuinpaikkakunnan poliisille. 

Eli kyllä, ahdistelu voi olla mitä suurimmassa määrin "pelkästään ja vain" sanallista. 

Vierailija
864/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todellakin nainen eikä kukaan nainen vielä vastannut kysymykseeni että jos naisista on niin viheliäistä saada miehiltä positiivista huomiota Missä heidän ulkoista olemustaan kehutaan, niin miksi he kaikki alkavat hymyillä niin leveästi saadessaan tällaista huomiota? Tämän hymyn takia epäilen että syy narinaan ja kostoiskuihin löytyy kumminkin jostain muualta kuin itse näistä kehuista. 

Vierailija
865/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt yhtään näistä, jonka itsetuntoa miehiltä saatu positiivinen huomio olisi huonontanut, mutta todella monta kertaa olen nähnyt sen huomion nousseen päähän.

Paljon surullisempia ovat huomiota vaille jääneet seinäruusut.

Vierailija
866/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*naista

Vierailija
867/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todellakin nainen eikä kukaan nainen vielä vastannut kysymykseeni että jos naisista on niin viheliäistä saada miehiltä positiivista huomiota Missä heidän ulkoista olemustaan kehutaan, niin miksi he kaikki alkavat hymyillä niin leveästi saadessaan tällaista huomiota? Tämän hymyn takia epäilen että syy narinaan ja kostoiskuihin löytyy kumminkin jostain muualta kuin itse näistä kehuista. 

Etköhän sinäkin tajua, että on ihan eri asia jos mies kehuu esim. naisen hiuksia tai sanoo kauniiksi kuin se, että kadulla huudetaan miten tämäkin luomakunnan huippuyksilö panisi juuri sinua mielellään. 

Vierailija
868/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat varautuneet miehiin kautta aikojen. Siitä vaan puhutaan nyt julkisesti somessa. Onko tämä varautuminen loukannut ennenkin, vai ovatko ne nämä puheet aiheesta, jotka loukkaa?

vai ovatko ne nämä puheet aiheesta, jotka loukkaa

malliesimerkki leimaamisesta

Vierailija
869/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen hetero tykkään miehistä, tykkään flirttailusta ja vislailusta se saa minut tuntemaan että minulla on vielä jotain viehätysvoimaa. En ikinä ole nähnyt naista joka pahastuisi saamastaan huomiosta, päinvastoin, hymy alkaa karehtia suupielissä. Tätä myöskin tavoitellaan ja sitä Kuvitellaan jos sitä ei saada.

Näiden ahdistelusyytösten takana saattaa hyvinkin olla jokin muu katkeruus, kuten vaikkapa se että ei olla kelvattu näille miehille. Vaikka ei toki varmasti kaikilla. Mutta laajasti ottaen en ymmärrä tätä tosikkomielisyyttä. Kuka jaksaa elää niin ilotonta ja tosi komaista ja huumorintajutonta elämää kuin moni nykynainen tuntuu vaativan? He vievät oikeuden flirttailuun sitten niiltäkin jotka sitä kaipaisivat saada. 

Nyt sekoitat mukavan flirttailun ja ahdistelun. Toki ne voivat olla sama asia, mutta ei todellakaan aina. Flirtistä tuleekin just mukava ja iloinen fiilis, ahdistelusta taas ahdistunut, ikävä ja pelokas fiilis.

Vierailija
870/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle vastattiin jo.

Huomio on aina epämiellyttävää jos sen tekee epämiellyttävä henkilö. Sama teko kahdelta eri mieheltä on kaksi eri asiaa.

Vierailija
871/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etköhän sinäkin tajua, että on ihan eri asia jos mies kehuu esim. naisen hiuksia tai sanoo kauniiksi kuin se, että kadulla huudetaan miten tämäkin luomakunnan huippuyksilö panisi juuri sinua mielellään. 

No kuka sen on sanonut että nyt olisi puhe vain tuollaisista riettauksista??? Tai että miehiä syyllistettäisiin vain niistä?.. 

Vierailija
872/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän  sen tietää mikä on pakkoa ja mikä vapaaehtoista. Nainen ainakin tietää 

Ongelmahan tossa onkin, että nainen sen päättää, ja saa muuttaa päätöstään mielialansa mukaan.

Älä ole naisen kanssa, johon et luota. Toi mielialan hokeminen kertoo juuri sen, et osalle miehistä kyse on vain mielialoista, ei todellisesta kieltäytymisestä.

Vierailija
873/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle vastattiin jo.

Huomio on aina epämiellyttävää jos sen tekee epämiellyttävä henkilö. Sama teko kahdelta eri mieheltä on kaksi eri asiaa.

Et vastannut kysymykseen, miksi hymy aina alkaa karehtia sen kehutun naisten suupielissä, jos se kerran hänestä on niin iljettävää. 

Vierailija
874/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jep. Ihan oma rakas isäni antoi 80-luvulla neuvon, et kun tuun yksin pimeässä myöhään kotiin, niin kannattaa ottaa avain käteen. 

Enkä pelkää miehiä sinänsä, minulla on paljon hienoja miehiä ystävinä, upea aviomies, mukavat veljet ja ihania miestyökavereita. Silti, aina kun nainen on myöhään yksin ulkona, kannattaa olla valppaana mahdollisten marginaalihörhöjen vuoksi. Nyt vielä kun huumeita liikkuu enemmän ni sekin vielä lisää tarvetta vähän kattella ympärilleen.

Vierailija
875/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mistä minä tiedän että haluat tilanteeseen miehen etkä karhua. Ei sitä sinun otsassa lue."

Jos näet että naista raiskataan niin silloin se nainen todellakin olisi mieluummin kohdannut karhun. Eiköhän nyt jo alkaisi miehet tajuta miksi se karhu valittiin.

No siis mikä logiikka. Onko se miellyttävämpää olla karhun raadeltavana kuin miehen raiskattavana.

Todennäköisyydet. Mies ahdistelee todennäköisemmin kuin karhu raatelee.

Jos sinulle on vaikeaa olla osallistumatta raiskaukseen kun sellaisen näet, niin totta kai on hirveän hyvä vaihtoehto, että poistut paikalta.

Jos sinulle on vaikeaa olla osallistumatta raiskaukseen kun sellaisen näet,

Malliesimerkki leimaamisesta

``Jos näen puskaraizkauksen, niin poistun varmaan takavasemalle. Saatan joutua miehenä vedetyksi osalliseksi itse rikokseen. ``

No mitä päätelmiä tuosta viestistä mielestäsi pitäisi tehdä? Kerrohan, miten auttaja voidaan vetää OSALLISEKSI rikokseen, ellei hän osallistu siihen? Jos huutaa tai soittaa apua? Ei löydy asianomaisen spermaa tai muita eritteitä uhrista?

Vierailija
876/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka sen on sanonut että nyt olisi puhe vain tuollaisista riettauksista??? Tai että miehiä syyllistettäisiin vain niistä?.. 

Ehkä sinun kannattaisi olla vähemmän suurpiirteinen viesteissäsi ensi kerralla. 

Vierailija
877/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen hetero tykkään miehistä, tykkään flirttailusta ja vislailusta se saa minut tuntemaan että minulla on vielä jotain viehätysvoimaa. En ikinä ole nähnyt naista joka pahastuisi saamastaan huomiosta, päinvastoin, hymy alkaa karehtia suupielissä. Tätä myöskin tavoitellaan ja sitä Kuvitellaan jos sitä ei saada.

Näiden ahdistelusyytösten takana saattaa hyvinkin olla jokin muu katkeruus, kuten vaikkapa se että ei olla kelvattu näille miehille. Vaikka ei toki varmasti kaikilla. Mutta laajasti ottaen en ymmärrä tätä tosikkomielisyyttä. Kuka jaksaa elää niin ilotonta ja tosi komaista ja huumorintajutonta elämää kuin moni nykynainen tuntuu vaativan? He vievät oikeuden flirttailuun sitten niiltäkin jotka sitä kaipaisivat saada. 

Nyt sekoitat mukavan flirttailun ja ahdistelun. Toki ne voivat olla sama asia, mutta ei todell

Ja se riippuu minkä näköinen mies ne sanat lausuu.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQvavNHEGS5dqCD6Ge…

Vierailija
878/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa syyttää miehiä uhriutumisesta. Naiset pyrkivät uhriutumaan koko ajan, jos siitä vain koetaan olevan vähänkin hyötyä. Näin he kokevat saavansa myötätuntoa ja etuja.

Tämä näkyy siinäkin, että jos naisella menee huonosti, on syy aina yhteiskunnan ja "patriarkaatin". Jos miehellä menee huonosti, on  se taas miehen oma vika. Naiset myös vertaavat itseään parhaiten toimeentuleviin miehiin unohtaen kokonaan miesten yliedustuksen siellä ns. lattiatasolla.

Mitähän minä hyödyn siitä, kun minulla menee huonosti? Nyt pikkuhiljaa jo parempaan päin. Mut ihan mi

Eihän kukaan tiedä, miten se toinen toimii uudessa tilanteessa. Tässä ei nyt kukaan ole polkemut jalkaa. Kerrottu on, että pikkulapsiaikana miehet ovat tehneet pidempää päivää, kuin ennen lapsia. Syitä voi olla erilaisia. Miten tämäkin puhdas tosiasia on nyt kiistanalainen? Ketä tässä syytetään ja mistä?

Vierailija
879/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilikö joku sinun naiseuttasi?

Edelleenkin sekoitat positiivisen ja negatiivisen huomion. Selvää on, että kiva huomio on kivaa, ahdistelu taas epämukavaa.

toinen nainen

Vierailija
880/1648 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka sen on sanonut että nyt olisi puhe vain tuollaisista riettauksista??? Tai että miehiä syyllistettäisiin vain

Mitä ihmettä??? En minä ole tämän viestiketjun aloittaja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän