Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet eivät ymmärrä naisia

Vierailija
31.05.2024 |

Miehet elävät jossain oudossa kuplassa mistä ne ei tunne empatiaa tai näe toisten ahdinkoja.

Miehillä on kuva miehisyydestä joka pohjautuu elokuviin ja sarjoihin mikä taas on aivan erilainen kuin kuva mikä todellisuudessa on.

Heillä ei ole mitään käsitystä paljon naiset kokevat ahdistelua tai lääppimistä.

Heillä ei myöskään ole tajua siitä kuinka paljon enemmän raiskauksia olisi jos naiset liikkuisivat yksin.

Hienoa jos olet hyvä mies! Muista etteivät kaikki ole, eikä tarvitse kuin yksi joka saa aikaan traumoja.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas harvinaisen typerä aloitus. 

Vierailija
62/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta voi naiselta odottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin puolisoni ymmärtää ja se riittää. Miksi random miesten pitäisi jotenkin erityisesti ymmärtää minua? Mitä väliä?

Vierailija
64/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkäpä olet liian yksinkertainen jotta voisit sisäistää helposti luetun ymmärtämisen?

Vierailija
65/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy ei ole misogyniaa mut sit mulla kuitenkin on tällaisia naistenvihaamiskommentteja.

Vierailija
66/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua ainakin puolisoni ymmärtää ja se riittää. Miksi random miesten pitäisi jotenkin erityisesti ymmärtää minua? Mitä väliä?

Lue kaksi viimeistä lausetta. Hienoa jos sinulla menee hyvin. Harmi että hyvät miehet ovat harvassa. 

Osa on pahoja ahdistelijoita, osa ei kuuntele vaan sulkee korvansa todellisuudelta ja loput ovat hyviä.

Vierailija
67/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue kaksi viimeistä lausetta. Hienoa jos sinulla menee hyvin. Harmi että hyvät miehet ovat harvassa. 

Osa on pahoja ahdistelijoita, osa ei kuuntele vaan sulkee korvansa todellisuudelta ja loput ovat hyviä.

Mä valitsen seurani tarkoin. Valitsen elämääni vain hyviä miehiä ja naisia. Muut suljen pois elämästäni. 

Vierailija
68/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miehille katkeroituneita naisia. Ei se mun vika oo jos jotain naista on ahdisteltu, ja sen on turha mulle siitä kiukutella.

Jep, miksi ottaa kaikki miehet kohteeksi jos muutama on kohdellut ikävästi. Naiset eivät muista niitä satoja miehiä, jotka kohtelevat heitä normaalisti. 

Valtaosa miehistä on naisille näkymättömiä, he näkevät vain komeat huippumiehet ja toisaalta sitten ahdistelijat. Ahdisteluista sitten kiukutellaan myös niille tavallisille miehille, joilla ei muuten ole mitään virkaa naisten elämässä.

Vierailija
69/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tunnemme kyllä empatiaa, koska olemme ihmisiä siinä kuin naisetkin. Emme näe ahdinkoa jos emme sitä satu näkemään, emmekä varmasti pysty hahmottamaan sitä että miten yleistä naisten häiriköinti on. Mies voi elää koko elämänsä näkemättä yhtään sopimatonta käytöstä naista kohtaan, koska normaalien miesten elinpiirissä sellaista ei harrasteta. Toki suljettujen ovien takana voi tapahtua kaikenlaista, mutta turha spekuloida asioilla joista ei ole tietoinen.

Mitä naiset oikein odottavat tällaisen tavallisen miehen tekevän näille asioille, kun ei niitä tule vastaan missään?

Vierailija
70/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, kokemuksissani suurin osa naisistakaan ei ymmärrä itseään, ja tämän myös itse ääneen hetkellisessä seesteisyyden tilassa joskus myöntävätkin.

Sieltä setä tuli manspleinaamaan. Lol. 

Vierailija
71/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miehille katkeroituneita naisia. Ei se mun vika oo jos jotain naista on ahdisteltu, ja sen on turha mulle siitä kiukutella.

naiset ovat vähän yksinkertaisia. kun mamma katkeroituu yhdelle miehelle, niin sitten se alkaa vihaamaan kaikkia miehiä.

Niin, kukaanhan mies ei ole tappanut juuri naisia, koska he ovat joutuneet naisen torjumaksi. Eikun hetkinen 

onneksi kukaan nainen ei tapa koskaan miehiä.

Mutta miehet tappavat enemmän naisia kuin naiset miehiä. Miehet tappavat muutenkin todella paljon enemmän kuin naiset ja sarjamurhaajista 94,4% ovat nimenomaan miehiä.

Tätä logiikkaa mä en ikinä ymmärrä. Naistappajia puolustellaan sillä, että miestappajia on enemmän. Ja koska miestappajia on enemmän, niin naiset ovat hyviä ja miehet pahoja. Itselleni tulee ekana mieleen, että ne tappajat ovat pahoja sukupuolesta riippumatta eikä se, että toinen sukupuoli on hyvä ja toinen paha. 

Vierailija
72/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina samat argumentit puolin ja toisin.

Miljoonannen kerran. Ja huomenna taas uusi kierros. Tsiisus...

Vierailija
73/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Ei kiinnosta. Siinä koet sitten. T. Mies

Vierailija
74/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Universumissa on fiksujakin miehiä ja sydämellisiä. Mutta taas osan pitäisi herätä ap:n mainitsemasta kuplasta. 

Vierailija
75/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskimääräinen mies varmaan tietää, että jopa suurin osa naisista on joskus kokenut ahdistelua miesvähemmistön toimesta. Naiset nimittäin tapaavat puhua asiasta hyvinkin avoimesti itselleen läheisille miehille. Eli uskoisin, että keskimääräinen mies tuntee tilanteen. Entä sitten? Mitä ap haluaisi näiden miesten tekevän, menevän joukolla kaduille valvomaan, jos joku ahdistelija saattaisi joskus ehkä iskeä? Nytkö naiset sitten tarvitsevatkin miehiä, tässä tapauksessa sitä enemmistöä miehistä, joka ei ahdistele naisia? Miehillä on varmasti yleensä ymmärrystä asiasta, ja tekojen suhteen riittää, etteivät itse ahdistele. Asialle ei paljon muuta sitten voikaan tehdä. 

Voi tehdä yhtä sun toista. Voi esimerkiksi puuttua mieskavereiden blondivitseihin ja ohikulkeville naisille viheltelyyn. Voi tuoda maltillisia kommentteja naisia vihaavien inceleiden keskustelupalstoille. Voi olla mukana luomassa kulttuuria, jossa nainen on ihminen eikä reikä.

Voi myös osoittaa myötätuntoa ja ymmärrystä niille lukuisille naisille, jotka kertovat huonoista kokemuksistaan, jos kerran heitä elämässäsi on. On yllättävän tärkeää saada ymmärrystä kun kertoo järkyttävistä kokemuksistaan läheisille. 

Noista nyt vaikka voit aloittaa, keksi itse lisää.

Vierailija
76/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy ei ole misogyniaa mut sit mulla kuitenkin on tällaisia naistenvihaamiskommentteja.

Jep. Niin on. Me vihataan teitä, niin ei pitäisi varmaan yllättää.

Vierailija
77/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naiset ovat vähän yksinkertaisia. kun mamma katkeroituu yhdelle miehelle, niin sitten se alkaa vihaamaan kaikkia miehiä.

Niin, kukaanhan mies ei ole tappanut juuri naisia, koska he ovat joutuneet naisen torjumaksi. Eikun hetkinen 

onneksi kukaan nainen ei tapa koskaan miehiä.

Mutta miehet tappavat enemmän naisia kuin naiset miehiä. Miehet tappavat muutenkin todella paljon enemmän kuin naiset ja sarjamurhaajista 94,4% ovat nimenomaan miehiä.

Tätä logiikkaa

Lopeta toi sinisilmäisyys. Naisille ei ole kyse siitä, kuka tappoi ja ketä vaan tarkoitus on vain syyllistää suomalaisia miehiä.

Vierailija
78/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naiset ovat etuoikeutettuja ja silti pahimpia ulisijoita.

eniten työpaikoissaankin ulisee hoitajat, joilla on siisti sisätyö ilmastoidussa huoneessa. miehiä kuoli viimevuonna työpaikoilla 23. naisia ei kuollut töissä yhtään, mutta silti ne valittavat eniten

"Olis niiden kannattanut käyttää kypärää ja suojavarusteita. Oma vika. "

Olisiko sinusta kivaa jos miehiä syylistettäisiin onnettomuuksista ja pahoista tilanteista samalla tasolla kuin naisia?

No noinhan juuri tehtiin. Vaaralliset työt ovat silti vaarallisia töitä, vaikka kuinka käyttäisi suojavarusteita. On eri asia saada pisto sormeen ommellessa kuin että kone yhtäkkiä menee epäkuntoon ja riuhtaisee kädet irti. Suojavaruste ei tee putoamista tai raskaan esineen t

Naisilla aina ne helpot ja kevyet työt.

Vierailija
79/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tuon vähän keksit?! Naisethan on tyhmiä kuin vasemman jalan saappaat lähkohtaisesti : )

Vierailija
80/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminä