Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet eivät ymmärrä naisia

Vierailija
31.05.2024 |

Miehet elävät jossain oudossa kuplassa mistä ne ei tunne empatiaa tai näe toisten ahdinkoja.

Miehillä on kuva miehisyydestä joka pohjautuu elokuviin ja sarjoihin mikä taas on aivan erilainen kuin kuva mikä todellisuudessa on.

Heillä ei ole mitään käsitystä paljon naiset kokevat ahdistelua tai lääppimistä.

Heillä ei myöskään ole tajua siitä kuinka paljon enemmän raiskauksia olisi jos naiset liikkuisivat yksin.

Hienoa jos olet hyvä mies! Muista etteivät kaikki ole, eikä tarvitse kuin yksi joka saa aikaan traumoja.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten?

M

Vierailija
42/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miesten paljon vaativammista suorituksista otetaan kaikki kunnia pois, miksi miehet enää suojelisivat naisia näiltä töiltä ja tekisivät niitä? Miesten pitäisi tässä feministisessä dystopiassa tehdä kaikki vaarallisimmat työt, mutta myöskin ilman kunniaa ja luonnonvoimien ja inhimillisen erehdyksen sattuessa pitäisi vain ruoskia itseään, jos on vielä kädet ja henki tallella. Kuulostaa aika huonolta diililtä.

Mitä kunniaa näistä suorituksista haluaisit? Sanoit itsekin, että miehillä on paremmat taidot tehdä näitä vaarallisia töitä. Miksi naisten pitäisi tässä feministisessä dystopiassa tehdä töitä joihin he eivät edes sovellu (sinun mukaasi)? 

Miksi te menette niihin ammatteihin jos kerta "kunniaa" haluatte?

Minä kunnioitan enemmän ihmisiä jotka auttavat toisiaan. Empatia on paljon hienompaa kuin jollain "urheudella" mässäily. 

Empaattisia ammatteja vähätellään ja halveksutaan. Ilman heitä ihmiset jotka ovat ikänsä tehnet noita urheitakin töitä olisivat p*skat vaipoissaan ja kuolisivat nälkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miesten paljon vaativammista suorituksista otetaan kaikki kunnia pois, miksi miehet enää suojelisivat naisia näiltä töiltä ja tekisivät niitä? Miesten pitäisi tässä feministisessä dystopiassa tehdä kaikki vaarallisimmat työt, mutta myöskin ilman kunniaa ja luonnonvoimien ja inhimillisen erehdyksen sattuessa pitäisi vain ruoskia itseään, jos on vielä kädet ja henki tallella. Kuulostaa aika huonolta diililtä.

Mitä kunniaa näistä suorituksista haluaisit? Sanoit itsekin, että miehillä on paremmat taidot tehdä näitä vaarallisia töitä. Miksi naisten pitäisi tässä feministisessä dystopiassa tehdä töitä joihin he eivät edes sovellu (sinun mukaasi)? 

Minä kunnioitan enemmän ihmisiä jotka auttavat toisiaan. Empatia on paljon hienompaa kuin jollain "urheudella" mässäily. 

Se raha mikä on käytetty sotimiseen tai vaikka avaruuden tutkimiseen olisi ratkaissut monta humanitääristä kriisiä.

Mielestäni on typerää sanoa, että ilman miehiä emme olisi käyneet avaruudessa. Ehkä näin, mutta vain siksi että naiset olisivat nähneet tuolle rahalle paljon järkevämpiäkin käyttökohteita. Jopa Stephen Hawkings yksinä viimeisinä sanoinaan totesi, että meidän olisi lopetettava älyllisen elämän etsimen maapallon ulkopuolelta ja keskityttävä laittamaan oma planeettamme kuntoon. 

Miesten "saavutukset" voi arvottaa paremmiksi kylmiä mittareita käyttäen, mutta tärkeämpää olisi keskustella ovatko ne alkujaan oikeita mittareita minkään arvokkuudelle?

Vierailija
44/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miehille katkeroituneita naisia. Ei se mun vika oo jos jotain naista on ahdisteltu, ja sen on turha mulle siitä kiukutella.

naiset ovat vähän yksinkertaisia. kun mamma katkeroituu yhdelle miehelle, niin sitten se alkaa vihaamaan kaikkia miehiä.

Niin, kukaanhan mies ei ole tappanut juuri naisia, koska he ovat joutuneet naisen torjumaksi. Eikun hetkinen 

onneksi kukaan nainen ei tapa koskaan miehiä.

Mutta miehet tappavat enemmän naisia kuin naiset miehiä. Miehet tappavat muutenkin todella paljon enemmän kuin naiset ja sarjamurhaajista 94,4% ovat nimenomaan miehiä.

Vierailija
45/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miesten paljon vaativammista suorituksista otetaan kaikki kunnia pois, miksi miehet enää suojelisivat naisia näiltä töiltä ja tekisivät niitä?

Onko joku mies oikeasti ajautunut ammattiin x suojellakseen naisia tuolta työltä? Eiköhän useimmat päädy työhön, koska muutakaan ei ollut tarjolla  ja ehkä joku jopa halunnutkin kyseiselle alalle.

Vierailija
46/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miehille katkeroituneita naisia. Ei se mun vika oo jos jotain naista on ahdisteltu, ja sen on turha mulle siitä kiukutella.

naiset ovat vähän yksinkertaisia. kun mamma katkeroituu yhdelle miehelle, niin sitten se alkaa vihaamaan kaikkia miehiä.

Niin, kukaanhan mies ei ole tappanut juuri naisia, koska he ovat joutuneet naisen torjumaksi. Eikun hetkinen 

onneksi kukaan nainen ei tapa koskaan miehiä.

Mutta miehet tappavat enemmän naisia kuin naiset miehiä. Miehet tappavat muutenkin todella paljon enemmän kuin naiset ja sarjamurhaajista 94,4% ovat nimenomaan miehiä.

ja ylipäänsä Suomessa aniharva 5,6 miljoonasta kansalaisesta on eläessää tappanut ketään. Kertooko tappaminen enemmän tekijästä kuin hänen jostain yksittäisestä ominaisuudesta? 

Vierailija
47/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän siinä ole aivan tarpeeksi kunniaa, että saavat enemmän palkkaa, koska kylmä fakta on se, että raha puhuu aivan kaikessa

-Eri N

Vierailija
48/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän siinä ole aivan tarpeeksi kunniaa, että saavat enemmän palkkaa, koska kylmä fakta on se, että raha puhuu aivan kaikessa

-Eri N

Riippuu toki työstä onko se miten hyvin palkattua. Osa on, mutta mahtuu tarjontaan toki huonosti palkattuja mutta vaarallisempia hommia. Yleisesti toki työturvallisuus parantunut lainsäädännön myötä. Verlan pahvitehtaalla kuulemma tunnistu kuorintalinjan miehet, kun puuttui sormia. Lohjan kaivoksella työskenteleviltä lähti tunto ja kuulo äänekkäiden porien tärinän myötä. Nyt monessa työssä vaarallisuus tulee, jos annettuja ohjeita ei noudateta tai turvavarusteita käytetä.

Vierailija
49/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti niputit kaikki miehet naisten ahdistelijoiksi. Minä en ole koskaan kohdellut naista huonosti, eikä tietääkseni kukaan ystävänikään. Tosin toisista kulttuureista tulevilla on haastavampaa suomalaisessa kulttuurissa, missä naiset ja miehet on tasa-arvoisia.

Vierailija
50/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivasti niputit kaikki miehet naisten ahdistelijoiksi. Minä en ole koskaan kohdellut naista huonosti, eikä tietääkseni kukaan ystävänikään. Tosin toisista kulttuureista tulevilla on haastavampaa suomalaisessa kulttuurissa, missä naiset ja miehet on tasa-arvoisia.

Voi herranjestas kait luit edes koko aloituksen?? Täällä vain uliset ja uhriuduit.

Sanottiin "miehet eivät ymmärrä kuinka paljon naiset kokevat ahdistelua ym"

Sinä aloit sitten itkemään kuinka "kiva kuin syytät että minä teen näin yhyy."

Pää pois oman navan ympäriltä! SINÄ ET OLE AINOA MIES.

Vierailija
51/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tosiaankaan ynmärrä mikä saa jotkut naiset otaksumaan että kun karvoituksen vaihtaa tatuihin, namskistuu seksielämä

Tiesitkö että miehet ovat lisääntymiskelpoisia 24/7 kun taas naiset yksi-kaksi päivää kuukaudessa?

P*rno tappaa teidän aivot kun luulette että naiset ovat samanlaisia kuin siinä.

Nainen joka "pihtaa" tekee sitä sen takia koska EI TEE MIELI. Eikä sen takia että vittuilisi.

Ketään ei saa painostaa seksiin.

Muutenkin miehille tärkeämpää. Mä en ymmärrä, miten ne voivat jopa PÄIVITTÄIN ajatella yhdyntää?? Oikeasti? Kenellä on aikaa edes ajatella.

Eli ei kiinnosta, ei ulkomaalaiset eikä suomalaiset. Harva muutenkaan edes erityisen viehättävän näköisiä.

Mikäs katkera mamma siellä öyhöttää. Tulit ironisesti todenneeksi että naiset eivät ymmärrä miehiä.

Vierailija
52/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjestas kait luit edes koko aloituksen?? Täällä vain uliset ja uhriuduit.

Sinähän täällä itkeä uliset ja uhriudut. Jäit ilmeisesti aikonaan ilman miesten huomiota ja nyt purat sitä kuin inselit joiksi täällä päivästä toiseen miehiä haukut. Olet saastaa.

Vierailija
53/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu vihapuheena.

Vierailija
54/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä teitä tuosta asiasta naisille kiukuttelevia miehiä. On ihan loogista, että nainen välttelee, vihaakin miehiä, jos hänelle on tehty seksuaaliväkivaltaa, kuten puolelle Suomen naisista.

Moni mies tajuaa vasta saatuaan omia tyttäriä, miten paskasti on itse käyttäytynyt naisia ja tyttöjä kohtaan. Kaikki eivät silloinkaan. 

Se naisvihakulttuuri istuu tiukasti sukupuolessasi. Olisi helppo luottaa, ellei joku teistä olisi luottamustamme rikkonut.

Vierailija
55/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset ole sen empaattisempia, varsinkaan vieraita/puolituttuja kohtaan. Naisilla vain pääsääntöisesti on paljon jaarittelevampi tapa puhua ja sen herkemmin mieltää ystävällisemmäksi kuin miesten suoremman tavan.

Sama on totta toisinkin päin, ihan samoin monella naisella on ihan ihmeellinen ajatus, että miehet elää jossain Narniassa. 

Tuo taas raiskauksista puhuminen on vain puhdasta spekulointia, ei naisilla ole siitä sen suurempaa tietoa kuin miehilläkään. 

Vierailija
56/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maksuhäiriöt, päihderiippuvuudet ja rikollisuus kasautuu lähes pelkästään miehille?

Onko miehet niin saatanan tyhmiä ja kyvyttömiä ohjaamaan itse omaa elämäänsä?

Vierailija
57/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset ole sen empaattisempia, varsinkaan vieraita/puolituttuja kohtaan. Naisilla vain pääsääntöisesti on paljon jaarittelevampi tapa puhua ja sen herkemmin mieltää ystävällisemmäksi kuin miesten suoremman tavan.

Sama on totta toisinkin päin, ihan samoin monella naisella on ihan ihmeellinen ajatus, että miehet elää jossain Narniassa. 

Tuo taas raiskauksista puhuminen on vain puhdasta spekulointia, ei naisilla ole siitä sen suurempaa tietoa kuin miehilläkään. 

Naisista joka toinen kokee itse seksuaaliväkivaltaa, joten pötyä, poika.

Vierailija
58/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä foorumi on niin miesvihamielinen paikka. Miksi monilla naisilla on noin paha olla?

Vierailija
59/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavassa viestissä taas valitat miksi naisvaltaisilla aloilla on huonot palkat. Elämä on valintoja 

Vierailija
60/97 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän täällä itkeä uliset ja uhriudut. Jäit ilmeisesti aikonaan ilman miesten huomiota ja nyt purat sitä kuin inselit joiksi täällä päivästä toiseen miehiä haukut. Olet saastaa.

Ihan kun se olisi jokin saavutus saada huomiota. Oksettavaa. Huomiota saan ihan yllinkyllin, liikaa. Enkä ole edes vanha vielä :D