Ukkola: Naisjärjestö ratsastaa Valkeakosken hirvittävällä veriteolla ja syyllistää kaikki miehet
Taas täyttä asiaa Ukkolalta. Naisjärjestöt käyttää hyväkseen, ehkä jopa iloisin mielin, tätä traagista tapahtumaa jotta pääsee syyllistämään miehiä.
"UN Women Suomi käyttää hirvittävää tragediaa omien ennakkoluulojensa pönkittämiseen, yhteiskunnallisen polarisaation lietsomiseen ja miesten demonisointiin. Järjestö yrittää leimata kaikki miehet ja saada ihmiset omaksumaan käsityksen, että miehet olisivat luontaisesti vaarallisia ja uhkaavia."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/aa2327d6-8430-44f6-a497-40b8afb0bd25
Kommentit (508)
Ukkola kyllä onnistuu sanoittamaan omat tuntemukseni aika hyvin. Jos edes moikkaan jotakuta, on reaktio heti jotain pelonsekaisen ja halventavan luokkaa. Varsinkin nuoremmilla naisilla. Enkä edes tuntemattomia moikkaa. Eli on aina tuttu (ainakin minulle) jostain ollut. Joskus ollut niin saman näköinen henkilö, että ilmeisesti itse olen erehtynyt. Joskus se toinen ei vaan muista minua. Tai halua osoittaa muistavansa minua (tässä sitä halventavaa käytöstä esimerkiksi).
Lopputuloksena en ole missään tekemisissä kenenkään naisen kanssa. Ainakaan ellei ole pakko (töiden takia joutuu välillä jossain asioissa olemaan). Mutta kiitokset tälle sairaalle yhteiskunnalle siitä ilosta, että minut on jo syntyessä leimattu vaaralliseksi. Vain sukupuoleni takia. Eikä mikään teko, tai minkäänlainen käytös ikinä riitä todistamaan muuta.
Jaa ketjun aihe olikin: Persut, vihervasemmisto, incel?
Miksi fiksut ihmiset ohjaavat keskustelun tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkola on persu. Miehensä toimi Totuus kiihottaa-seksuaaliopppan oikolukijana; löysi vain pari alatyylistä ilmaisua, joista huomautti- muuten kuulemma täysin perussuiomalaisten ideologian mukainen asiateos.
Matias sanelee, Sanna kirjoittaa. Niinhän se näissä menee.
Eikö ole naisvihamielistä vihjailla, että naisella ei ole omia näkemyksiä? Kunnon nainen on ainoastaan kulleja naisten tiloihin haluava vihervassu ja intersektionaali.
En oikein ymmärrä näiden woke/vasemmisto/anarkisti/diipadaaba-naisten logiikkaa. Kaikki miehet ovat uhka naisille ja paha mutta mekkoa pitävä mies hyvä ja pitää lakimuutoksilla saada vapaa pääsy naisten tiloihin.
N42
Vierailija kirjoitti:
Ukkola kyllä onnistuu sanoittamaan omat tuntemukseni aika hyvin. Jos edes moikkaan jotakuta, on reaktio heti jotain pelonsekaisen ja halventavan luokkaa. Varsinkin nuoremmilla naisilla. Enkä edes tuntemattomia moikkaa. Eli on aina tuttu (ainakin minulle) jostain ollut. Joskus ollut niin saman näköinen henkilö, että ilmeisesti itse olen erehtynyt. Joskus se toinen ei vaan muista minua. Tai halua osoittaa muistavansa minua (tässä sitä halventavaa käytöstä esimerkiksi).
Lopputuloksena en ole missään tekemisissä kenenkään naisen kanssa. Ainakaan ellei ole pakko (töiden takia joutuu välillä jossain asioissa olemaan). Mutta kiitokset tälle sairaalle yhteiskunnalle siitä ilosta, että minut on jo syntyessä leimattu vaaralliseksi. Vain sukupuoleni takia. Eikä mikään teko, tai minkäänlainen käytös ikinä riitä todistamaan muuta.
Nuoret pelkää sinua, koska setämiehet ahdistelee. Eivät voi tietää, että sinä et tee niin.
Lisäksi tytöt ei välttämättä voi olla ystävällisiä, koska se tulkitaan isku yrityksenä tai vihreänä valona.
Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti
Vierailija kirjoitti:
"Järjestö yrittää leimata kaikki miehet ja saada ihmiset omaksumaan käsityksen, että miehet olisivat luontaisesti vaarallisia ja uhkaavia."
Ukkola politikoi. Järjestö huomauttaa, että netissä naisvihaa ja väkivaltafantasioitaan julistava mikkihiiri voi ja todennäköisesti tekeekin jotain vihaamilleen kohteille. Perussuomalaisia on liuta oikeudessa tälläkin hetkellä terrorismirikoksiat.Miksi Ukkola ei heihin ota kantaa?
kosk a se on sitä parempaa väkivaltaa ja lastenraiskausta koska peruloidisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ei vasemmistolta ole palstalla näkynyt ensimmäistäkään fiksua keskustelijaa vuosiin. Kaiken tilan vie nuo persujankuttajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret pelkää sinua, koska setämiehet ahdist
A. En ole setämies. B. Olet idiootti. C. Oliko yllätys?
"A. En ole setämies. B. Olet idiootti. C. Oliko yllätys?"
En kyllä tarkoittanut että sinä olet setämies, vaan setämiehet pelottelee tytöt.
Ehkä sun hurmaava luonne paistaa sitten kuitenkin läpi?
Vierailija kirjoitti:
Uusi sukupolvi on pääsyt vallankahvaan ja kaikessa tullaan alas että kolina käy. Kyllä kaiholla saa muistella tervejärkisyyden menneitä aikakausia.
Suomi on muistaakseni EU:n toisiksi turvattomin maa naisille. Vaikka tämä Valkeakosken veriteko ei ehkä ole hyvä viitekehys ruveta puhumaan aiheesta eikä kaikkia miehiä missään nimessä tule syyllistää, niin jotenkin tätä pitäisi käsitellä. Miettiä syitä ja keksiä keinoja vähentää väkivaltaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ukkola on ruma lihava possu. Kokoomus suvusta ja äijänsä hullu persu.
Vierailija kirjoitti:
Yrittääkö Ukkola vierittä syytä uhrille ja peittää sen, että tekijä oli persun jälkeläinen?
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vasemmistolta ole palstalla näkynyt ensimmäistäkään fiksua keskustelijaa vuosiin. Kaiken tilan vie nuo persujankuttajat.
9 kymmenestä törkyviestistä täällä tulee yhdeltä ja samalta luuserilta.
Yle taas vauhdissa parhaaseen kuunteluaikaan Radio 1:llä Uutispodcast-ohjelmassa vartti sitten: puhuttiin Valkeakosken tapauksesta ja syynä jokin merkillinen ilmiö, joka kantaa nimeä "naisviha". Kaikenlaista sitä internetin pxskasivuilla taitaa ollakin. Itse en ole tähän naisvihaan käyttämilläni sivuilla saatika oikeassa elämässä törmännyt. Sanallakaan ei mainittu eräiden ryhmien 42- ja 41-kertaisia syyllistymisiä sxksuaalirikoksiin. Katujengeissä on huomattu sama ilmiö Ylen uutisissa: näitä tiettyjä yhteisiä tekijöitä rikoksissa ei mainita.
Vierailija kirjoitti:
"A. En ole setämies. B. Olet idiootti. C. Oliko yllätys?"
En kyllä tarkoittanut että sinä olet setämies, vaan setämiehet pelottelee tytöt.
Ehkä sun hurmaava luonne paistaa sitten kuitenkin läpi?
Sun narsismisi paistaa läpi kuin Naantalin aurinko
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä näiden woke/vasemmisto/anarkisti/diipadaaba-naisten logiikkaa. Kaikki miehet ovat uhka naisille ja paha mutta mekkoa pitävä mies hyvä ja pitää lakimuutoksilla saada vapaa pääsy naisten tiloihin.
N42
Onhan ne mekkoa pitävät partasuut turvallinen näky, eikö🥸🤓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittääkö Ukkola vierittä syytä uhrille ja peittää sen, että tekijä oli persun jälkeläinen?
Lähde?
Sun "lähteesi" ei kiinnosta ketään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9 kymmenestä törkyviestistä täällä tulee yhdeltä ja samalta luuserilta.
Jep. Sillä on pakkomielle tätä kommenttipalstaa kohtaan. Ei kestä kriittistä keskustelua ollenkaan eikä siedä muita näkemyksiä kuin oman harhaisen kuvansa asioista.
Mikä persu? Demarin jälkeläinen, tyypillinen hieman kipeä punavihreän kasvatuksen saanut vässykkä.