Ukkola: Naisjärjestö ratsastaa Valkeakosken hirvittävällä veriteolla ja syyllistää kaikki miehet
Taas täyttä asiaa Ukkolalta. Naisjärjestöt käyttää hyväkseen, ehkä jopa iloisin mielin, tätä traagista tapahtumaa jotta pääsee syyllistämään miehiä.
"UN Women Suomi käyttää hirvittävää tragediaa omien ennakkoluulojensa pönkittämiseen, yhteiskunnallisen polarisaation lietsomiseen ja miesten demonisointiin. Järjestö yrittää leimata kaikki miehet ja saada ihmiset omaksumaan käsityksen, että miehet olisivat luontaisesti vaarallisia ja uhkaavia."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/aa2327d6-8430-44f6-a497-40b8afb0bd25
Kommentit (508)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että todellinen ongelma koskien miesten väkivaltaisuutta on parisuhteessa seinien sisäpuolella tapahtuva väkivalta. Tuollaiset Valkeakosken tapaukset ovat harvinaisempia, mutta ne saavat ymmärrettävästi enemmän julkisuutta.
Tuosta olen täysin samaa mieltä. Samoin naisten väkivalta parisuhteessa. Molemmista pitäisi keskustella avoimesti ja syistä miksi ihmiset toimivat noin. Esimerkiksi mustasukkaisuudesta tai ihmisten impulssikontrollista olisi hyvä keskustella laajemminkin ja miten noita voisi kehittää.
Naiset ilmentää sitä aggressiotaan sanallisesti, harvoin fyysisesti. Henkinen väkivalta on myös väkivaltaa. Nalkuttava vaimo tuttu monelle miehelle.
Impulssikontrollin hallintaa voi suositella sekä naisille että miehille.
Niin, jos tyttö olisi kohdannut karhun metsässä hän olisi melkoisella varmuudella hengissä.
En minä miehenä ainakaan koe mitään erityistä tunnetta siitä, että kaikki miehet olisivat syyllisiä, mutta täytyy laittaa Ukkolan jutut oikeaan kontekstiin, kun kyseessä ei ollut ulkomaalainen mies joka olisi ollut mieluisampi kohde, vaikka perussuomalainen mieshän se tekee enimmäkseen suomessa naisten elämä hankalaksi, niin täytyyhän Ukkolan Matiaksiaan puolustaa jottei tuo herkeä antamasta, mistä Ukkola nyt sitten pitääkin.
En pidä siitä, että asiaa mitätöidään alkamalla tuo lässytys siitä miten kaikki miehet eivät ole jne kyllä sen normaalijärkiset ymmärtävät etteivät kaikki miehet ole, mutta tämähän onkin viestiä persuille jossa heille annetaan vapautta lupaa jatkaa elämäänsä kuin siat pellossa ammuskellen humalassa ja kähmien naisia mitä nyt sitten heille päähän sattuu pälkähtämäänkään
No, itseasiassa naisena en baarijuoksuiässä käyttäytynyt koskaan noin vaan ennakoin myös silloin ettei yksin lähdetä miesten matkaan. Myöskään miehen ei kannattaisi mennä nimittäin jälkeenpäin voi tulla syytettä vaikka mitään olisi tapahtunutkaan.
Seksikumppaneihin voi ensin tutustua ihan selvinkinpäin, jos irtosuhteita haluaa harrastaa.
Onkohan näillä lämpöisillä keleillä joku vaikutus tähän massahysteriaan.
Jos haluaa huomiota/keskustelua niin kanattaa laittaa tälläinen viesti. Maailma on sairas.
Naisjärjestön toiminta pelaa oikeiston pussiin
Miksi minun pitäisi ottaa vastuu toisten miesten tekemästä väkivallasta ja alistamisesta? Itse en sellaiseen syyllisty enkä sellaisia hyväksy tuttavapiiriini. Pitäisikö minun lähteä etsimään väkivaltaisia miehiä kaduilta ja alkaa paasata heille, että he tekevät väärin?