Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en kelpaa edes tavallisille naisille vaikka olen itse ihan tavallinen mies?

Vierailija
30.05.2024 |

Olen itse 179cm,ihan ok näköinen, amk koulutus,palkka keskitasoa ja ihan kiva miekkonen olen. Miksi en siis kelpaa edes tavallisille naisille eli naisille jotka on normaalipainoisia ja ihan tavallisen näköisiä?

Tiedän että minun oma taso ei riitä todella kauniisiin naisiin joten en heitä edes yritä lähestyä.

Mitä voisin tehdä toisin että kelpaisin niille keskiverto naisille?

Kommentit (165)

Vierailija
1/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ihan terve.

Vierailija
2/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tavallista nähnytkään, pakkomielteinen jankkaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti lähestyt kauniita naisia, jotka saavat akateemisia ja varakkaita miehiä. Se, että olet ehkä tylsä jutuissasi tms. ei auta asiaasi. Yrität liian tasokkaita naisia. 

Vierailija
4/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti lähestyt kauniita naisia, jotka saavat akateemisia ja varakkaita miehiä. Se, että olet ehkä tylsä jutuissasi tms. ei auta asiaasi. Yrität liian tasokkaita naisia. 

En mielestäni yritä liian tasokkaita naisia, en edes tinderissä tykkää niistä tosi kauniista naisista koska tiedän ettei he minua kelpuuta. 

En myöskään tykkää heistä jotka eivät vaan minua miellytä eli ylipainoiset ja epäkauniit.

Vierailija
5/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me olemme tavallisia. Ulkoiset asiat ovat toisarvoisia kun ihastuu ja rakastuu toiseen ihmiseen.

Vierailija
6/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvuuteen on saatavilla apua: https://www.talkspace.com

Vierailija
7/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla harrastuksia? Onko kavereita kuitenkin? Muiden ihmisten joukosta löytyy saman henkisiä ihmisiä ja myös naisia.

Nyt on kesä tuloillaan ja lomat alkamassa, ihmiset liikkuvat, käyvät tapahtumissa jne. Sinne vaan sekaan! Lykkyä tykö!

Vierailija
8/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mielestäni yritä liian tasokkaita naisia, en edes tinderissä tykkää niistä tosi kauniista naisista koska tiedän ettei he minua kelpuuta. 

En myöskään tykkää heistä jotka eivät vaan minua miellytä eli ylipainoiset ja epäkauniit.

Jälleen haetaan tienaavaa kotirouvaa...

Vierailija
9/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei riitä ulkonäkö ja miehen pitää tarjota jotain muutakin kuin seksiä.

Vierailija
10/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole tavallinen mies. Lakkaa trollaamasta vauvapalstaa ja mene terapiaan, sen jälkeen voi olla paremmat mahdollisuudet. 

Vierailija
11/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAIRAIRAI Never stop the madness ja taas mennään saatana!

Vierailija
12/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, sun ei ole pakko tykätä kenestäkään. Vastaavasti kenenkään ei ole pakko tykätä sinusta. Olet vastenmielinen aloituksesikin perusteella.

Vierailija
13/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisriippuvuuteen on saatavilla apua: https://www.talkspace.com

Ap:llä ei ole läheisiä. Hän on poikkeava.

Vierailija
14/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoinen ilmiö, että ihmisen yksinäisyyden tuska herättää "empaattisissa" (omien sanojensa mukaan) ihmisissä ilkeyttä ja pilkkaamisenhalua.

Näin niitä vihaamianne inceleitä tehdään, lähestymistoiveisiin vastataan vain ilkeydellä - ja sitten syyllistetään kun vastavuoroisesti alkaa vihaamaan vihaajiaan!

Ja sitten antaa sataa alapeukkua! 

Vierailija
15/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko tyydyttää naisen, mitä teet seksissä hänen eteensä, teetkö naiselle aina orgasmin?

Vierailija
16/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan se palsta olikin puolitoista tuntia auki ennenkuin varttihullu heräsi spammaamaan

Vierailija
17/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua tyhmeliiniä:) Sun kannattaa lähestyä naista, josta haaveilet, johon olet ihastunut, jne. Minkään maailman tasoteorioilla ei ole pätkän vertaa väliä, kun oikein kunnolla ihastuu johonkuhun mieheen:) 

Vierailija
18/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoinen ilmiö, että ihmisen yksinäisyyden tuska herättää "empaattisissa" (omien sanojensa mukaan) ihmisissä ilkeyttä ja pilkkaamisenhalua.

Näin niitä vihaamianne inceleitä tehdään, lähestymistoiveisiin vastataan vain ilkeydellä - ja sitten syyllistetään kun vastavuoroisesti alkaa vihaamaan vihaajiaan!

Ja sitten antaa sataa alapeukkua! 

Tämä mitään yksinäisyyden tuskaa ole vaan mielenvikaisen huomionhakuisuutta.

Vierailija
19/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Allua bannata kokonaan täältä??

Vierailija
20/165 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille yksinäisyyttään kitiseville yleispätevä neuvo: hanki terve itsetunto ja sen jälkeen opettele kohtaamaan ihmiset vertaisinasi. Kellään ei ole velvollisuutta tarjota seksiä kellekään.