Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestitte vanhuudet rajut muutokset kehossanne ja kasvoissanne 60-70-vuotiaina?

Vierailija
29.05.2024 |

Itse pelkään masentuvani.

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on luultu sisareni äidiksi 🤬 

Minua taas poikani isoäidiksi.

"Women I know, who look great for their age, all seem to follow the strict skincare regime called Never Having Children!" 

Vierailija
142/144 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne muutokset yhdessä yössä tule vaan pikku hiljaa jolloin niihin tottuu. Muutoksia vastaan voi myös taistella, omasta ihostaan kannattaa alkaa pitää todella hyvää huolta, painoa voi pudottaa vielä eläkeiässäkin ja vartaloa voi ikäihminenkin muokata kiinteämmäksi kuntosalilla ja muilla liikuntamuidoilla.

On tuokin kamalaa,  että seitsemänkymppisten naisten vielä pitäisi laihduttaa ja kiinteytyä. Siis elämässä viisikymmentä vuotta laihdutusta, miksi? Eivätkö naiset sinusta muuta ole kuin vaatepuita?

Ja sitten toisaalta sinä joka et saa laihdutusta aikaiseksi voit seitsemänkymppiseksi asti vihata itseäsi ja vatsamakkaroitasi ja kadehtia niitä solakoita ikäsiskoja jotka hehkuvat vetreyttä ja elämäniloa. 

Ja ei se establishmentti vain anna periksi! Naisen on laihdutettava aina, jotta hän olisi 'solakka ja hehkuisi vetreyttä ja elämäniloa'. Jos sitä ei saa aikaiseksi, vihaa itseään ja vatsamakkaroitaan seitsemänkymppiseksi, sen jälkeen kai sopii kuolla pois, -ja ne vatsamakkaratkin katoavat.

Rankkaa tekstiä. Mä en ala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 59, kolme ystävääni kuoli 39, 47 ja 54 v. Siinä mielessä olen onnekas, mitään vaikeita sairauksia ei minulla ole ollut. Olen huomannut tulevani laiskaksi, en ole niin energinen kuin ennen.Myönnän, että ikääntyminen hieman masentaa. En näe edessäni muuta kuin alamäkeä. Äitini kuoli 80 v Alzheimerin. Se on todennäköisesti minunkin kohtaloni.

Vierailija
144/144 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 59, kolme ystävääni kuoli 39, 47 ja 54 v. Siinä mielessä olen onnekas, mitään vaikeita sairauksia ei minulla ole ollut. Olen huomannut tulevani laiskaksi, en ole niin energinen kuin ennen.Myönnän, että ikääntyminen hieman masentaa. En näe edessäni muuta kuin alamäkeä. Äitini kuoli 80 v Alzheimerin. Se on todennäköisesti minunkin kohtaloni.

Oon 42,mäkään en näe edessä kuin alamäkeä. Toivoisin kuolevani jo pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän