Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä saa ihmisen jäämään suhteeseen vaikka toisella ollut salasuhde vuosia?

Vierailija
29.05.2024 |

Miespuolisen ystäväni vaimo joka kerta tavatessamme korostetusti kehuu minulle, kuinka hyvin heidän parisuhteessaan menee. Hiukan kiusallista, sillä satun tietämään, että tämä mies on salasuhteessa toisen ystäväni kanssa, ollut jo vuosia.

Kommentit (225)

Vierailija
141/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen salasuhdenaisen oletetaan tällä palstalla olevan aina yksinäinen sinkku😳 

Todennäköisesti salasuhdenainen on hyvässä ammatissa oleva perheellinen äiti-ihminen. Ei ehkä pullantuoksuinen, mutta perheellinen itsekin.🤔 Monta rautaa tulessa ja kiirevuodet menossa. Siinä on helppo samalla pitää yllä seksisuhdetta toiseen mieheen, kun kotimies kyllästyttää.😆

Näin minulla/ meillä, molemmat naimisissa, molemmilla lapsia, molemmilla hyvä ammatti ja toimeentulo. Kummallakaan ei aie erota ja se tiedossa. Toisistamme haetaan vaan hetken hurmaa ja kokemusta olla haluttava yhä vaikka ikää 40v+

T. Nainen hunningolla

Vierailija
142/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostikossa kysyt, että mikä saa jäämään. Sitten kuitenkin selostat, että SINÄ  satut tietämään. Joskos se saa jäämään, että vaimo ei tiedä... Olipa taas ristiriitainen aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen salasuhdenaisen oletetaan tällä palstalla olevan aina yksinäinen sinkku😳 

Todennäköisesti salasuhdenainen on hyvässä ammatissa oleva perheellinen äiti-ihminen. Ei ehkä pullantuoksuinen, mutta perheellinen itsekin.🤔 Monta rautaa tulessa ja kiirevuodet menossa. Siinä on helppo samalla pitää yllä seksisuhdetta toiseen mieheen, kun kotimies kyllästyttää.😆

Näin minulla/ meillä, molemmat naimisissa, molemmilla lapsia, molemmilla hyvä ammatti ja toimeentulo. Kummallakaan ei aie erota ja se tiedossa. Toisistamme haetaan vaan hetken hurmaa ja kokemusta olla haluttava yhä vaikka ikää 40v+

T. Nainen hunningolla

Lähes sama, mutta ikää N60 ja M45, eikä haeta ihan hetken hurmaa sillä salasuhde kestänyt 11 vuotta. 

Vierailija
144/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt ei tarvitse olla mikään Einstein ymmärtääkseen, että ap on tuo toinen nainen itse.

Niinpä. Suosittelen ehdottomasti ottamaan yhteyttä vaimoon ja kertomaan suhteesta, tai lähettämään vaikka viestin anonyymisti jonkin todisteen kerä. Minä ehdottomasti haluaisin tietää vaimona, jos mies pettäisi. Niitä joilla on avoin suhde, kertominen ei haittaisi myöskään. Ainoa, jota paljastuminen haittaisi ja jotka aina palstalla kieltävät kertomasta vaimolle, on pettäjä.

Vierailija
145/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt ei tarvitse olla mikään Einstein ymmärtääkseen, että ap on tuo toinen nainen itse.

Niinpä. Suosittelen ehdottomasti ottamaan yhteyttä vaimoon ja kertomaan suhteesta, tai lähettämään vaikka viestin anonyymisti jonkin todisteen kerä. Minä ehdottomasti haluaisin tietää vaimona, jos mies pettäisi. Niitä joilla on avoin suhde, kertominen ei haittaisi myöskään. Ainoa, jota paljastuminen haittaisi ja jotka aina palstalla kieltävät kertomasta vaimolle, on pettäjä.

Kuvitteletko myös, jos sinä haluaisit leikata lyhyet hiukset tai lentää huomenna Australiaan, niin kaikki muutkin haluaisivat? Vai kykenetkö ajattelemaan muut ihmiset itsenäisinä, sinun ajattelutavasta, riippumattomina ihmisinä? 

Vierailija
146/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko myös, jos sinä haluaisit leikata lyhyet hiukset tai lentää huomenna Australiaan, niin kaikki muutkin haluaisivat? Vai kykenetkö ajattelemaan muut ihmiset itsenäisinä, sinun ajattelutavasta, riippumattomina ihmisinä? 

Jos sinulle kerrotaan, että miehesi pettää, niin ei sinun ole pakko erota, ellet halua.

Sen sijaan niillä vaimoilla, joille ei kerrota, ei ole mahdollisuutta tehdä omaa päätöstä asiasta. Jokaisella ihmisellä on oikeus päättää itse, jatkaako suhdetra pettämisen jälkeen vai ei. Sitä oikeutta tehdä päätös tosiasioiden pohjalta ei ole kellään oikeutta ottaa toiselta pois.

Siksi pitää aina kertoa.

Vierailija
147/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinu

Edelleen: Jos sinä haluat jotain, kuvitteletko, että KAIKKI muutkin haluavat samaa? 

Vierailija
148/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti manipuloitavissa oleva rassukka jää tuollaiseen suhteeseen.

Isäni on aivan hirveä sosiopaatti, joka pyöritti vuosikausia ties kuinka montaa naista yhtäaikaa ennen kuin äiti sai erottua tästä. Isällä on myös samana vuonna kahdelle eri naiselle syntyneet lapset(??!!) Isä meni sitten naimisiin yhden naisen kanssa, vaikka tämä nainen tiesi, ettei ollut ainut. Ajattelen, että tämä nainen on jotenkin niin narsisti-isäni jyräämä ja aivopesemä, ettei ole onnistunut lähtemään pois suhteesta. Isä oli myös väkivaltainen äitiäni kohtaan, joten epäilen, että ehkä tämä nainen ja naiset ylipäätään pysyvät pettäjämiestensä kanssa osittain väkivallan pelon takia, niin järjettömältä kuin se kuulostaakin.

Vierailija
149/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö vaimo sen?

Jos, niin ehkä vaimo arvottaa muut asiat tärkeimmiksi kuin seksin. Arjen, keskustelun tms.

Meillä näin. Sanoin vaimolle, että minulla on seksiä joka tapauksessa, joko kotona tai muualla, hän voi päättää. Tähän vaimoni totesi, että sitten hänkin saa hakea seuraa muulta ja asia oli käsitelty, Naimisissa ollaan ja minulla on sivusuhde, vaimosta en tiedä.

Vierailija
150/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen salasuhteessa naimisissa olevaan perheelliseen mieheen. En missään tapauksessa halua mitään muuta. Näin on hyvä. En ole kysynyt onko hänellä seksiä vaimonsa kanssa, koska minua ei se kiinnosta ollenkaan.

Vierailija
151/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sukulaisnainen alkoi kakkosnaiseksi ja teki lapset naimisissa olevan perheenisän kanssa. Myöhemmin on selvinnyt, että sama ukko tehnyt samalla tavalla salaa lapsen jonkun muunkin kanssa. Miehen vaimo tietää ainakin osasta näistä lapsista, mutta en tiedä, onko vieläkään jättänyt miestä. Tällä sukulaisnaisella elämä aivan sekaisin, kun ilmeisesti alkanut mielenterveys oireilla tuon sotkun takia. En tajua, miten tuo salaa muiden naisten kanssa lapsia tehnyt ukkokaan voi elää itsensä kanssa.

Vierailija
152/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja nämä kommentit, joissa tohkeissaan puhistaan, kuinka toiset naiset uskovat kaiken miehen kertomatta. Totuus taitaa kuitenkin olla, ettei mies kerro, eikä toista naista kiinnosta pätkääkään kuullakaan. 

Vierailija
153/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun naisen miehellä paljastui salasuhde. Olivat asumuserossa ja kauheissa riidoissa, mutta nainen otti miehen lopulta takaisin. Molemmat ovat pikkukylältä, jossa vallitsee vahva tyytymisen ja sietämisen kulttuuri. Nainen ei ehkä osannut ajatella, että hän voisi ihan oikeasti saada jotain parempaa, vaan alistui ja sieti pettäjämiestään. Joku toisenlaisessa ympäristössä kasvanut olisi saattanut tajuta lähteäkin suhteesta.

Vierailija
154/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksualismi, lapset, julkisivu, raha, puolison persoona, on parempi olla osallisena 50%:ssa hyvästä kuin 100%:ssa huonosta ajattelutapa, jollakin tavalla psykologisesti alisteinen suhde mieheen, tietämättömyys, uskonto (Jumala vihaa avioeroa, syntiselle voi ja pitää antaa anteeksi, Jumala koettelee ja koettelemus voi päättyä sivusuhteen päättymiseen, vaikkakin aviopuolison uskottomuus on kristitylle hyväksyttävä syy erota vaimo saattaa ajatella että rakkaus voittaa tämänkin). Tässä näitä arvauksia nyt alkuun, asian todellisen laidan tietää vain aviopuolisot itse. 

Vierailija
155/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin hyväksynyt toisen naisen jos sillä olisi saanut siirrettyä eroa siihen kunnes nuorimmainenkin olisi lähtenyt opiskelemaan. Esitin että jatketaan kaveripohjalla ja hän saa kulkea miten haluaa, minua ei kiinnostanut mennä. Miehelle ei sekään sopinut ja erohan siinä tuli. 

Vierailija
156/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on niin, että jos sivunainen kertoo petetylle vaimolle salasuhteesta, niin salasuhde loppuu siihen. Sitten voivat petetty ja pettäjä yltyä yhdessä haukkumaan eto hu*raksi. Aggressiot puretaan siihen ja kaikki on taas hyvin.

Vierailija
157/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo tietää asian, niin kyseessä on läheisriippuvaisuus.

Vierailija
158/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on miesten takia siksi koska mies tuo taloudellista turvaa naiselle. Miehen luonne,arvomaailma yms ei merkkaa naisille oikeastaan mitään kunhan mies on komea,koulutettu,varakas ja status kohdillaan työelämässä..

Miehen tasoon vaikuttaa nämä asiat:

-Pituus

-Ulkonäkö

-Koulutus(mitä paremmin kouluttautunut sitä parempi palkka)

-Status työelämässä(mitä parempi status työelämässä sitä parempi palkka)

-Ja sitten ihan vaan miehen palkka ja varallisuus

Vierailija
159/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero on iso prosessi. On helpompaa jatkaa entiseen tapaan ja ilmeisesti miehen salasuhde ei kuitenkaan viehätä häntä niin paljon, että viitsisi erota sen takia.

Vierailija
160/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka lähtevät salasuhteilemaan. Onko se heikko itsetunto, arjen pelko vaiko jännitystä elämään - fiilis, joka saa toimimaan noin idioottimaisesti? Jos mä saisin mun mieheni kiinni salasuhteesta, niin se olisi samantien adios. Emme ole kumpikaan taloudellisesti toisistamme riippuvaisia eikä pieniä lapsia ole. Mä jollain tasolla vielä tajuan sen, että joskus tilaisuus voi viedä mennessään ja jossain pikkujouluissa voi tapahtua jotakin. En tuotakaan kuitenkaan hyväksy. Se, että ylläpitää tai elää vuosikausia salasuhteessa kertoo mielestäni jo molemmista osapuolista surullista kertomaansa. Aikuisista, jotka eivät kykene kuitenkaan olemaan aikuisia ja kantamaan vastuuta teoistaan ja elämästään.

Minulla on salasuhde, koska en saa läheisyyttä kotona. Ilmoitin, että en lopeta seksiä. Sitä on joko kotona, tai muualla, vaimo saa päättää. Nyt sitä on muualla.