Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä saa ihmisen jäämään suhteeseen vaikka toisella ollut salasuhde vuosia?

Vierailija
29.05.2024 |

Miespuolisen ystäväni vaimo joka kerta tavatessamme korostetusti kehuu minulle, kuinka hyvin heidän parisuhteessaan menee. Hiukan kiusallista, sillä satun tietämään, että tämä mies on salasuhteessa toisen ystäväni kanssa, ollut jo vuosia.

Kommentit (225)

Vierailija
121/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestihan nää pettäjämiehet on parhaimpia rakastajia ja osaa ottaa naisen huomioon arjessakin ja antaa läheisyyttä. Sitten se toinen nainen voi hoitaa kaikki miehen ongelmat kun on kuitenkin se kuka osaa antaa ymmärrystä mitä kuulemma tämä vaimo ei osaa. Kuka häviää? 

Vierailija
122/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lopulta se mies kyllästyy kuuntelemaan tämän kakkosnaisen ongelmia eikä sitä lopulta kiinnosta enää. Pystyy pelailemaan näin vuosia. Ketä kiinnostaa näiden ylimääräisten hoitojen ongelmia lopulta kuunnella kun on elämässä niin paljon muutakin.. siltä hoidolta kuitenkin saa tarvittaessa piparia.. siihenhän lopulta nämä miesten pelailut perustuu.. kakkosnaista pystyy esiinneellistämään eri tavalla.. by the way, mies saattaa miettiä että miehen tehtävä on kuksia eri naisia eikä siihen sen enempää liity miehen puolelta.. oishan se mies nyt varmaan vähintään vapaan suhteen antanut naiselleen jos sitä ei niin paljon se kiinnosta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monestihan nää pettäjämiehet on parhaimpia rakastajia ja osaa ottaa naisen huomioon arjessakin ja antaa läheisyyttä. Sitten se toinen nainen voi hoitaa kaikki miehen ongelmat kun on kuitenkin se kuka osaa antaa ymmärrystä mitä kuulemma tämä vaimo ei osaa. Kuka häviää? 

Se mies lopulta kun loppusissaan jää yksin. Kaikki kyllästyvät lopulta hahmoon joka ei ole koskaan oikeasti läsnä.

Karrikoitu esimerkki. Kotona katsotaan leffaa vaimon kanssa ja mies samalla etsii kuumeisesti hetkeä jolloin päästä kirjoittelemaan tai soittelemaan toiselle. Tai kirjoittelee siinä samalla parhaimmillaan. Kummasti löytyy intoa lähteä lenkille tai kauppareissulle kun pääsee siinä samalla soittelemaan tai kylään.

Hohhoijakkaa. Kyllä lämmittäisi olla osa tuollaista viritystä. 😆

Vierailija
124/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten lopulta se mies kyllästyy kuuntelemaan tämän kakkosnaisen ongelmia eikä sitä lopulta kiinnosta enää. Pystyy pelailemaan näin vuosia. Ketä kiinnostaa näiden ylimääräisten hoitojen ongelmia lopulta kuunnella kun on elämässä niin paljon muutakin.. siltä hoidolta kuitenkin saa tarvittaessa piparia.. siihenhän lopulta nämä miesten pelailut perustuu.. kakkosnaista pystyy esiinneellistämään eri tavalla.. by the way, mies saattaa miettiä että miehen tehtävä on kuksia eri naisia eikä siihen sen enempää liity miehen puolelta.. oishan se mies nyt varmaan vähintään vapaan suhteen antanut naiselleen jos sitä ei niin paljon se kiinnosta? 

Yksinkertaistat miehiä aika reippaasti. Mites jos se ei anna vapaata suhdetta kenellekkään näistä, paitsi itselleen?

Tää on yksikertaisesti kuvio, jossa pitäisi kaikkien olla mukana omasta suostumuksesta, eikä huijattuna, jotta se toimisi. 

Kaikki vertailu ja kilpailu ja haukkuminen on täysin turhaa. Naisten kisailu näistä kultakimpaleista on itseasiassa asia mahdollistaa tällaisen kuvion. Itselle olis saman tien baibaiii jos mitään viitteitäkään tällaiseen olisi miehen käytöksessä. Ja nimenomaan siinä käytöksessä, se on aivan se ja sama mitä se puhuu.

Vierailija
125/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mies lopulta kun loppusissaan jää yksin. Kaikki kyllästyvät lopulta hahmoon joka ei ole koskaan oikeasti läsnä.

Karrikoitu esimerkki. Kotona katsotaan leffaa vaimon kanssa ja mies samalla etsii kuumeisesti hetkeä jolloin päästä kirjoittelemaan tai soittelemaan toiselle. Tai kirjoittelee siinä samalla parhaimmillaan. Kummasti löytyy intoa lähteä lenkille tai kauppareissulle kun pääsee siinä samalla soittelemaan tai kylään.

No eiköhän sillä ole ihan tarpeeksi omaa aikaa että tarvitsee tuollaisia aikoja käyttää näiden hoitojen miettimiseen ;)

Vierailija
126/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaistahan se on. Ja sitten harrastetaan etäsekstailua kuvapuhelussa😆

Vierailija
127/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailu nimenomaan on turhaa. Nämä kakkosnaisethan sen kilpailun mahdollistavat ketkä tästä tietävät. Mies saa itselleen koko ajan kilpailuedun. 

Vierailija
128/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaistahan

Etäsekstailu onnistuu helposti kenen kanssa vain ;)

Vierailija
129/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Olen myös joutunut katselemaan lapsuuden tätä. Äiti on aina uhannut lähteä jos ero olisi tullut, tai mitä tahansa mikä ei mennyt hänen pillinsä mukaan ja isälläni olikin sitten niitä muita naisia ja sitä riitelyä ja itkua on seurattu koko lapsuus. Välillä loppui hetkeksi alkaakseen uudestaan. Olen munankuorilla kävelemisen mestari ja pystyn aistimaan ihmisistä ja ilmapiiristä heti jos jotain skismaa on joidenkin välillä

Olisiko elämä ollut toisenlaista jos isälläsi ei olisi ollut vieraita naisia? Jospa hän olisikin laittanut lapset ja perhe-elämän  etusijalle?  Olen seurustellut miehen kanssa, jonka isä harrasti myös tätä. Perhe oli henkisesti aivan rikki, mies oli aivan rikki. Kun tämän on nähnyt, toivon ettei lapset enää joutuisi viettämään ainutkertaista lapsuuttaan perheessä jossa toinen vanhemmista uskoo, että hänellä on jakamaton oikeus pitää sivusuhteita ilman häpeän tunnetta. Moni ajattelee, että minulla on oikeus, harva miettii, minkä laskun lapset siitä kuittaa.

Vierailija
130/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän s

Vaan kun ei malta 😆

Vierailija
131/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaistahan

Videopuheluseksiä tai videoita lähetellään puolin ja toisin iltaisin kun muu perhe nukkuu. Avot kuule ihan milloinka 😄

Vierailija
132/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni suhde ei ole salasuhde. Olemme yhteisellä päätöksellä ulkoistaneet meidän parisuhteen seksin. Luuletko, että Mervi odottaa ja odottaa, että mieheni eroaisi? 

Onko miehesi Matti?

Vierailija
133/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Olen myös joutunut katselemaan lapsuuden tätä. Äiti on aina uhannut lähteä jos ero olisi tullut, tai mitä tahansa mikä ei mennyt hänen pillinsä mukaan ja isälläni olikin sitten niitä muita naisia ja sitä riitelyä ja itkua on seurattu koko lapsuus. Välillä loppui hetkeksi alkaakseen uudestaan. Olen munankuorilla kävelemisen mestari ja pystyn aistimaan ihmisistä ja ilmapiiristä heti jos jotain skismaa on joidenkin välillä

Olisiko elämä ollut toisenlaista jos isälläsi ei olisi ollut vieraita naisia? Jospa hän olisikin laittanut lapset ja perhe-elämän  etusijalle?  Olen seurustellut miehen kanssa, jonka isä harrasti myös tätä. Perhe oli henkisesti aivan rikki, mies oli aivan rikki. Kun tämän on nähnyt, toivon ettei lapset enää joutuisi viettämään ainutkertaista lapsuuttaan perheessä jossa toinen vanhemmista uskoo, että hänellä on jakamaton oikeus pitää sivusuhteita ilman häpeän tunnetta. Moni ajattelee, että minu

Ei niillä muilla naisilla ollut mitään vaikutusta sinänsä, pahinta minun näkökulmasta oli turvattomuus, vanhempien riitely ja asioiden selvittämättömyys ja keskinäiset skismat oli se isoin ongelma. Tottakai oli selvää, että toiset naiset aiheutti riitoja, mutta ei mulla tullut pieneen mieleenkään syyttää niitä. Yksi taisi käydä työkaverina kylässäkin ja annoin pyöränkin sen tytölle kun oli itselleni pieni. Äidin tyrannimaisuus oli mun näkökulmasta se isoin myrkky. Kun itse erosin, äiti huusi minulle että hänkin meidän lasten vuoksi kesti kaiken, joten munkin olisi pitänyt. Juu en halunnut.

Vierailija
134/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko elämä ollut toisenlaista jos isälläsi ei olisi ollut vieraita naisia? Jospa hän olisikin laittanut lapset ja perhe-elämän  etusijalle?  Olen seurustellut miehen kanssa, jonka isä harrasti myös tätä. Perhe oli henkisesti aivan rikki, mies oli aivan rikki. Kun tämän on nähnyt, toivon ettei lapset enää joutuisi viettämään ainutkertaista lapsuuttaan perheessä jossa toinen vanhemmista uskoo, että hänellä on jakamaton oikeus pitää sivusuhteita ilman häpeän tunnetta. Moni ajattelee, että minu

Vastaan edelliselle vaikken olekaan lainaamasi kirjoittaja: miksei äiti ota ja lähde sellaisesta suhteesta ihan reilusti omasta tahdostaan ja jätä lapsia sen kiistelyn ulkopuolelle?

Jos isä kävikin vieraissa niin minun mielipiteeni siihen on minun ja isäni välinen asia. Ei minun kuulu alkaa joksikin olkapääksi äidille tai kaupanteon välineeksi. Minä en lapsena ymmärrä asiasta hevonveetä, joten siitä ei varmaan mulle tarvitse tilittää, kummankaan. Eikä minun korville kuulu uhkaukset vanhempien välillä, että "lapsiasi et sitten enää näe". Ei sellaisia uhkauksia kuulu esittää ollenkaan, eivät lapset kuulu vain toiselle vanhemmistaan, lapset päättävät itse kehen he haluavat suhteita ylläpitää.

Come on.

Aikuisten parisuhde on kahden sopimus, jossa molemmat osapuolet voivat käynnistää neuvottelut sen päättämiseksi jos toinen osapuoli ei sopimuksen ehtoja ole noudattanut. Sinä et voi toista pakottaa itseäsi rakastamaan ja kohtelemaan nätisti, eikä sitä 'rakkautta' varsinkaan pidä ostaa lapsilla, ne eivät ole vanhempiensa valuuttaa.

Vierailija
135/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa se, miksi pitää jäädä kitumaan ja kiduttaa samalla koko perhettä. Sehän tässä oli se kysymys kait. Kulissi? Joku muu syy? 

Vierailija
136/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset nimenomaan käyttää naisia vain hyödykkeinä. Ne kauniit sanat, lahjat ja lomamatkat on palkka siitä, että saa hyödykkeen pysymään.

Vierailija
137/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset nimenomaan käyttää naisia vain hyödykkeinä. Ne kauniit sanat, lahjat ja lomamatkat on palkka siitä, että saa hyödykkeen pysymään.

On kotihyödyke ja vierashyödyke. Kuka haluaa tuommoisen kanssa parisuhteen tai minkään suhteen.

Vierailija
138/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihan täysillä käyvien pariskuntien touhuja ottaa lapset mukaan tämän tason riitelyyn. Ei todellakaan kuulu vanhempien ja sivuhoitojen seksielämä lapsien korville. Parisuhdeasiat selvitetään muualla. Ja jos ei saada sovittua  millään tavoin niin sitten se on eron paikka. Suhteelle pitää luoda jonkinlaiset säännöt, muuten kaikki voivat pahoin lapsista alkaen. 

Vierailija
139/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä näkemys, että mies on lahja naisille. Yleensähän poikkeuksetta mies, joka huijaa naistaan, on feikki. Kaikki häviää semmoisen kanssa.

Vierailija
140/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kakkosnaiset uskovat pettäjäukon tarinoihin? 

Aika outoa kuvitella, että uskoisivat. Miten uskoisivatkaan, koska niitä tarinoita ei kerrota. Ei salasuhteilijat hukkaan aikaansa jostain vaimostaan tai perheestä puhumiseen. Jutut ja kiinnostuksen aiheet ovat jotain ihan muuta.