Mikä saa ihmisen jäämään suhteeseen vaikka toisella ollut salasuhde vuosia?
Miespuolisen ystäväni vaimo joka kerta tavatessamme korostetusti kehuu minulle, kuinka hyvin heidän parisuhteessaan menee. Hiukan kiusallista, sillä satun tietämään, että tämä mies on salasuhteessa toisen ystäväni kanssa, ollut jo vuosia.
Kommentit (225)
Miksei Ap ihmettele toisen ystävän ajattelua? Miksi ystävä on salasuhteessa?
Voi pitää paikkansa että arki on ihan mukavaa. Toinen ystävä vaan roikkuu kiinni miehessä. Ehkä hänkin viihtyy?
Ap:n kommentoisin naisen kehuihin seuraavasti: Aih, sehän on mukava kuulla. Onhan se kiva, kun nykyään ollaan niin avoimia ja sallivia parisuhteissakin. Itselle olisi kyllä kovin vierasta tuollainen avoin avioliitto, siis että on kokoajan muita seksikumppaneita puolisolla ja itsellä. Itse olen enemmän perinteisen yksiavioisuuden ja uskollisuuden kannattaja avioliitossa.
Olisi kiva katsoa, miten avioliittonsa kehuskelijanainen tuollaiseen kommenttiin reagoisi. Luulen, että meni aika hiljaiseksi.
Yleensähän se on juurikin niin, että muut tietää ukkosi pettävän sinua ennen kuin sinä siitä itse saat tietää.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ettei näille salarakkaille valehdella! Varmasti. Kun valehtelee yhdelle niin valehtelee kaikille.
Mä olen ainakin rehellinen mun salarakkaalle. En ole varmaan koskaan ollut kenellekään niin avoin kun hänelle, hänhän on mun salarakas, ei salapano. Puolisoon en ole saanut samanlaista yhteyttä, vaikka sitä vuosia yritin ja halusin. Jonain päivänä hänkin saa kuulla minua rehellisenä.
Tietääkö nainen? Jos tietää niin tottumus ja muutoksen pelko. Muutos maksaa, kaikilla ei ole varaa