Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä saa ihmisen jäämään suhteeseen vaikka toisella ollut salasuhde vuosia?

Vierailija
29.05.2024 |

Miespuolisen ystäväni vaimo joka kerta tavatessamme korostetusti kehuu minulle, kuinka hyvin heidän parisuhteessaan menee. Hiukan kiusallista, sillä satun tietämään, että tämä mies on salasuhteessa toisen ystäväni kanssa, ollut jo vuosia.

Kommentit (225)

Vierailija
161/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kakkosnaiset uskovat pettäjäukon tarinoihin? 

Minä ainakin olen kertonut tilanteen kakkosnaiselle ihan rehellisesti. Hän on eronnut, lapset asuvat puoliksi hänellä ja hän ei halua uutta ihmistä arkeen. Annamme molemmat toisillemme jotain sellaista, mitä vailla molemmat olemme.

Vierailija
162/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kerro vaimolle vaan kuuntelet vain hänen juttujaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen salasuhdenaisen oletetaan tällä palstalla olevan aina yksinäinen sinkku😳 

Todennäköisesti salasuhdenainen on hyvässä ammatissa oleva perheellinen äiti-ihminen. Ei ehkä pullantuoksuinen, mutta perheellinen itsekin.🤔 Monta rautaa tulessa ja kiirevuodet menossa. Siinä on helppo samalla pitää yllä seksisuhdetta toiseen mieheen, kun kotimies kyllästyttää.😆

Näin minulla/ meillä, molemmat naimisissa, molemmilla lapsia, molemmilla hyvä ammatti ja toimeentulo. Kummallakaan ei aie erota ja se tiedossa. Toisistamme haetaan vaan hetken hurmaa ja kokemusta olla haluttava yhä vaikka ikää 40v+

T. Nainen hunningolla

Jotenkin pistää surulliseksi, että näin käsittämättömästä julmia ihmisiä on olemassa.

Vierailija
164/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka lähtevät salasuhteilemaan. Onko se heikko itsetunto, arjen pelko vaiko jännitystä elämään - fiilis, joka saa toimimaan noin idioottimaisesti? Jos mä saisin mun mieheni kiinni salasuhteesta, niin se olisi samantien adios. Emme ole kumpikaan taloudellisesti toisistamme riippuvaisia eikä pieniä lapsia ole. Mä jollain tasolla vielä tajuan sen, että joskus tilaisuus voi viedä mennessään ja jossain pikkujouluissa voi tapahtua jotakin. En tuotakaan kuitenkaan hyväksy. Se, että ylläpitää tai elää vuosikausia salasuhteessa kertoo mielestäni jo molemmista osapuolista surullista kertomaansa. Aikuisista, jotka eivät kykene kuitenkaan olemaan aikuisia ja kantamaan vastuuta teoistaan ja elämästään.

Minulla on salasuhde, koska en saa läheisyyttä kotona. Ilmoitin, että en lopeta seksiä. Sitä on joko kotona, tai muualla, vaimo saa päättää.

Ei sinulla ole salasuhdetta, jos kerran olet kertonut vaimollesi pettäväsi. Teillä on avoin suhde. Se on ihan ok, koska perustuu rehellisyyteen. Salasuhde ja pettäminen on sitä, että väittää puolisolle olevansa uskollinen, vaikka oikeasti ei ole.

Vierailija
165/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka lähtevät salasuhteilemaan. Onko se heikko itsetunto, arjen pelko vaiko jännitystä elämään - fiilis, joka saa toimimaan noin idioottimaisesti? Jos mä saisin mun mieheni kiinni salasuhteesta, niin se olisi samantien adios. Emme ole kumpikaan taloudellisesti toisistamme riippuvaisia eikä pieniä lapsia ole. Mä jollain tasolla vielä tajuan sen, että joskus tilaisuus voi viedä mennessään ja jossain pikkujouluissa voi tapahtua jotakin. En tuotakaan kuitenkaan hyväksy. Se, että ylläpitää tai elää vuosikausia salasuhteessa kertoo mielestäni jo molemmista osapuolista surullista kertomaansa. Aikuisista, jotka eivät kykene kuitenkaan olemaan aikuisia ja kantamaan vastuuta teoistaan ja elämästään.

Minulla on salasuhde, koska en saa läheisyyttä kotona. Ilmoitin, että en lopeta seksiä. Sitä

Puoliso tietää, että seksiä voi olla muualla ja hänelläkin on lupa sivusuhteisiin. Sen sijaan hän ei tiedä, että minulla on suhde toisen naisen kanssa, jossa on paljon muutakin kuin vain seksiä. En kuitenkaan tule eroamaan vaimostani ja tämä toinen nainen tietää sen eikä myöskään ainakaan nyt ole hakemassa perinteistä parisuhdetta.

Vierailija
166/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monestihan nää pettäjämiehet on parhaimpia rakastajia ja osaa ottaa naisen huomioon arjessakin ja antaa läheisyyttä. Sitten se toinen nainen voi hoitaa kaikki miehen ongelmat kun on kuitenkin se kuka osaa antaa ymmärrystä mitä kuulemma tämä vaimo ei osaa. Kuka häviää? 

Huutonaurua

Vierailija
167/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanopa se, miksi pitää jäädä kitumaan ja kiduttaa samalla koko perhettä. Sehän tässä oli se kysymys kait. Kulissi? Joku muu syy? 

Ukko voi ihan itse lähteä, tai kakkonen tulla hakemaan. Vainlaiskuusko vaivaa?

Vierailija
168/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanopa se, miksi pitää jäädä kitumaan ja kiduttaa samalla koko perhettä. Sehän tässä oli se kysymys kait. Kulissi? Joku muu syy? 

Ukko voi ihan itse lähteä, tai kakkonen tulla hakemaan. Vainlaiskuusko vaivaa?

Suomeksi: Olen läheisriippuvainen, siksi hyväksyn pitkin hampain mieheni salasuhteen

Vierailija
169/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kysyä, että miksi mies ei kerro vaimolleen salasuhteesta. 

Vierailija
170/225 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti onnistunut salasuhde, niin ei se toinen rakkaudessaan tiedä eikä epäile.

Ja vuosien pettäjä puolestaan on kylmäverisesti nössö ja mielisairas.

Vierailija
171/225 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kysyä, että miksi mies ei kerro vaimolleen salasuhteesta. 

Miksi? Sehän on salaisuus. 

Vierailija
172/225 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että vahingonilo sitä kolmatta osapuolta kohtaan. Ajatelkaa nyt, siltä menee vuosikaudet elämää hukkaan.

Vierailija
173/225 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin että vahingonilo sitä kolmatta osapuolta kohtaan. Ajatelkaa nyt, siltä menee vuosikaudet elämää hukkaan.

Hmm, kenellä menee elämä hukkaan? 

Vierailija
174/225 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän usein unelmoi parisuhteesta sen seksikumppanin kanssa. Aika kuluu ja tilanne junnaa paikallaan. Pysyy silti edelleen heikossa asemassa siellä vuokrayksiössään.

Vierailija
175/225 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset, julkisivu, raha, kuten tuolla aiemmin mainittiin. Kokee että asiat muuttuisivat huonommaksi jos lähtee. Sitten kun lapset aikuisia, monet eroavat. 

Vierailija
176/225 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja muillako ei 😁 se kolmas on halutessaan vapaa tekemään mitä vain koska tahansa, ne kaksi on lain edessä sitoutuneet toisiinsa vaikka luottamusta ei ole, ja eroon pääseminen maksaa jonkun satasen plus omaisuuden jaon ja sen mitä siitä seuraa. Tai sitten hukkaavat sen lopun elämänsä. 

Arvaus, juuri tuo "kosto" on se syy miksi aloittajan kuvaamassa tilanteessa ollaan, ja se tilanne purkautuu heti, jos salasuhdenainen lähtee. Perustelen tämän sillä, että tuossahan vaimo lähetti "terveisiä" miehen ystävän kautta tälle salasuhdenaiselle. Mies on vain sen verran hidas tai yksinkertainen, ettei ole ymmärtänyt, että vaimo tietää.

Vierailija
177/225 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän usein unelmoi parisuhteesta sen seksikumppanin kanssa. Aika kuluu ja tilanne junnaa paikallaan. Pysyy silti edelleen heikossa asemassa siellä vuokrayksiössään.

Mistäs sinä sen tiedät? 🤭

Entäs jos hän nauttii elämästään, hänellä on omistusasunto, ystäviä, hyvä työ, hän urheilee, huolehtii itsestään, lapsistaan, harrastaa, toteuttaa unelmiaan ja rakentaa itselleen sellaista elämää kuin haluaa, ja tämä varattu mies pitää paikkaa lämpimänä sen verran, mitä hän nyt juuri tässä elämäntilanteessaan tarvitsee tai siihen sopii juuri nyt?

Kellä se elämä meneekään hukkaan?

Vierailija
178/225 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt ei tarvitse olla mikään Einstein ymmärtääkseen, että ap on tuo toinen nainen itse.

Niinpä. Suosittelen ehdottomasti ottamaan yhteyttä vaimoon ja kertomaan suhteesta, tai lähettämään vaikka viestin anonyymisti jonkin todisteen kerä. Minä ehdottomasti haluaisin tietää vaimona, jos mies pettäisi. Niitä joilla on avoin suhde, kertominen ei haittaisi myöskään. Ainoa, jota paljastuminen haittaisi ja jotka aina palstalla kieltävät kertomasta vaimolle, on pettäjä.

Näitä on itseasiassa yllättävän paljon jotka tulevat kiljumaan, etteivät missään nimessä haluaisi tietää, ettei saa tulla kertomaan, että se kertoja pilaa heidän elämänsä. 😁

Pettämätön logiikka.

Vierailija
179/225 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin hyväksynyt toisen naisen jos sillä olisi saanut siirrettyä eroa siihen kunnes nuorimmainenkin olisi lähtenyt opiskelemaan. Esitin että jatketaan kaveripohjalla ja hän saa kulkea miten haluaa, minua ei kiinnostanut mennä. Miehelle ei sekään sopinut ja erohan siinä tuli. 

Kysymys; miksi teette lapsillenne tämän? Luuletteko, etteivät lapset ymmärrä, että olette vain odotelleet ja siirtäneet sitä eroa heidän vuokseen? Aikamoinen painolasti kannettavaksi.

Vierailija
180/225 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö vaimo sen?

Jos, niin ehkä vaimo arvottaa muut asiat tärkeimmiksi kuin seksin. Arjen, keskustelun tms.

Meillä näin. Sanoin vaimolle, että minulla on seksiä joka tapauksessa, joko kotona tai muualla, hän voi päättää. Tähän vaimoni totesi, että sitten hänkin saa hakea seuraa muulta ja asia oli käsitelty, Naimisissa ollaan ja minulla on sivusuhde, vaimosta en tiedä.

Oletteko te salasuhteilijat uhranneet ajatustakaan terveydelle? Jos harrastatte seksiä useamman henkilön kanssa ilman ehkäisyä, että mitä kaikkea siitä voi seurata? Vai miten nämä asiat hoidatte? Vai ettekö vain uhraa ajatustakaan koko asialle?