Ihan hävettää pöllin vahingossa hesestä jonkun lapsiperheen ruuat
Elikkä ottelin tilausta ja nouto numero ilmestyi näytölle, työntekijä laittoi hampparit tiskiin ja nappasin ne mukaan, ihmettelin, että onpas monta kassia (kolme) Kävin nopeasti apteekissa ja näin äidin ja kaksi pientä lasta hesen edustalla lapset itki ja äiti pahoitteli, ettei oo varaa ostaa uusia joku on ottanut ne vahingossa. Tässä kohtaa en tajunnu mitään. pääsin kotiin ja avasin ekan pussin jossa oli kaksi lasten ateriaa ihmettelin ja tuhadin jaa nyt on väärät hampparit söin ne kuitenkin molemmat, sitten avasin kolmannen pussin jossa löytyi mun ateria. olin hetken et whut?? sitte tajusin katsoa pusseihin olin napannut vahingossa kahden ihmisen tilaukset kuitit. Kyseessä oli todellakin puhdasvahinko ja työntekijä laittoi ne kaikki tiskille ja luulin että ne oli mulle, oli kiirettä ja hän ei katsonut kunnolla mitä otin. Perhe tuli ilmeisesti ehkä vessasta. Eikös tämä ole periaatteessa niiden vika eikä mun.
Kommentit (22)
Ei toi sun vika oo. mitäs laittavat kaikki samaan pöydälle 🤣
Sä oot varas. Se, että henkilökunta ei pysäyttänyt sua, ei poista tosiasiaa.
Ei sitten yhtään käynyt mielessä tarkistaa asiaa, kun ihmettelit miksi on kolme pussia todennäköisesti kolmelle asialle (jos ostit aterian).
Lasten on hyvä oppia pettymyksistä. Sinä olet niille sellainen oppi-isä.
Lintsillä vietiin kerran meidän safkat. Onneksi oli yhtä hampurilaista vaajaa samanlaiset tilaukset.
Ei nyt oikein lähde. Kyllähän Hese olisi tehnyt niille uudet ruuat jos antoivat muille niiden ruuat.
Vähän samanlainen juttu kävi meillä kun pitsalähetti tuli rapussa vastaan ja luulin että se on mulle vaikka ei oltu tilattu mitään. Ihan hyvät pitsat oli.
En usko koko tarinaa. Varmasti äiti lapsien kanssa olisivat sanoneet asiasta henkilökunnalle ja olisivat saaneet korvaavat tuotteet.
Kysymykseesi, kyllä se oli sinun vika. Sinä olet ottanut matkaan myös muiden tilauksen. Miten et muka osannut arvioida, että pusseja on liikaa sinun tilaukseen. Kenen vika olisi jos tilanne olisi toisin päin?
Olet yksi v"tun rosvo ja ahne pervo.
Takahuoneeseen poliisikuulusteluihin!
Mulle vois ihan hyvin käydä noin.
Kyllä noin voi tapahtua helposti. Hesellä kun ei koskaan tiedä kuinka monessa pussissa sapuska tulee. Pussien painavuutta saattaa ohimennen vähän ihmetellä mutta sekin on vaan sellainen ohikiitävä huomio esim. kun samalla kulkee liikenteessä.
Ainoa syy miksi epäilen ap:n kertomusta on se että Hese olisi jättänyt perheen ilman ruokaa kun tilanne huomattiin. Kyllä he olisivat tehneet toisen satsin ilmaiseksi.
Tuossa olisi ollut vartijan paikka ja poliisien kutsunta
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten yhtään käynyt mielessä tarkistaa asiaa, kun ihmettelit miksi on kolme pussia todennäköisesti kolmelle asialle (jos ostit aterian).
Ei sen äo siihen riitä.
Mitäs menivät vessaan munimaan. Oppirahansa maksoivat.