Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan hävettää pöllin vahingossa hesestä jonkun lapsiperheen ruuat

Vierailija
06.03.2026 |

Elikkä ottelin tilausta ja nouto numero ilmestyi näytölle, työntekijä laittoi hampparit tiskiin ja nappasin ne mukaan, ihmettelin, että onpas monta kassia (kolme) Kävin nopeasti apteekissa ja näin äidin ja kaksi pientä lasta hesen edustalla lapset itki ja äiti pahoitteli, ettei oo varaa ostaa uusia joku on ottanut ne vahingossa. Tässä kohtaa en tajunnu mitään. pääsin kotiin ja avasin ekan pussin jossa oli kaksi lasten ateriaa ihmettelin ja tuhadin jaa nyt on väärät hampparit söin ne kuitenkin molemmat, sitten avasin kolmannen pussin jossa löytyi mun ateria. olin hetken et whut?? sitte tajusin katsoa pusseihin olin napannut vahingossa kahden ihmisen tilaukset kuitit. Kyseessä oli todellakin puhdasvahinko ja työntekijä laittoi ne kaikki tiskille ja luulin että ne oli mulle, oli kiirettä ja hän ei katsonut kunnolla mitä otin. Perhe tuli ilmeisesti ehkä vessasta. Eikös tämä ole periaatteessa niiden vika eikä mun.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs menivät vessaan munimaan. Oppirahansa maksoivat.

Vierailija
2/22 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heseissä nyt on vähän sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopa joo

Vierailija
4/22 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi sun vika oo. mitäs laittavat kaikki samaan pöydälle 🤣

Vierailija
5/22 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten yhtään käynyt mielessä tarkistaa asiaa, kun ihmettelit miksi on kolme pussia todennäköisesti kolmelle asialle (jos ostit aterian). 

Vierailija
6/22 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintsillä vietiin kerran meidän safkat. Onneksi oli yhtä hampurilaista vaajaa samanlaiset tilaukset.

Vierailija
7/22 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt oikein lähde. Kyllähän Hese olisi tehnyt niille uudet ruuat jos antoivat muille niiden ruuat. 

Vierailija
8/22 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos olisi oikeasti noin käynyt, niin Hese olisi tehnyt uudet annokset varastettujen tilalle.

Vierailija
9/22 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin mahdollista, että saivatkin uudet. Itse näin heidät tiskin edustalla ihmettelemssä asiaa. Työntekijää ei silloin näkynyt. En tiedä saivatko uudet vai ei.

ap

Vierailija
10/22 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin mahdollista, että saivatkin uudet. Itse näin heidät tiskin edustalla ihmettelemssä asiaa. Työntekijää ei silloin näkynyt. En tiedä saivatko uudet vai ei.

ap

Miksi ne lapset sitten Hesen edustalla itki ja miksi äiti sanoi, ettei ole varaa ostaa uusia. Etkö muista mitä valehtelit tässä aloituksessa?

Vierailija
11/22 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

No niin nyt sun trolli kosahti lopullisesti. Kannattaa trollia tehdessään muistaa mitä aiemmin kirjoitti.

Vierailija
12/22 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
13/22 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttävää, että näin pitkän paskan sepustuksen eteen jaksoit noin paljon vaivaa nähdä!

Vierailija
14/22 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap oikeassa. Vahingossa kun varastaa niin se on kaupan (ja tarvittaessa vartian) syytä.

Ihan oikein lapsille ja äidille.

Vierailija
15/22 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitushan on täyttä puppua, mutta minulle on oikeasti käynyt niin, että kotiinkuljetuksessa kuski oli sekoittanut minun ja jonkun toisen tilaukset. Nelihenkiselle perheelleni tilattujen aterioiden sijaan saimme aterian yhdelle ja sekin vegehampurilainen, josta kukaan ei ollut kiinnostunut. Tämä jäi omaksi tappioksi, koska kuski oli todistettavasti toimittanut lähetyksen. Silloin "hieman" harmitti.

Vierailija
16/22 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Huono. Yksinkertaisesti huono.

Vierailija
17/22 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin YHDEN aterian ja otit tiskistä KOLME ateriaa.

Tyh mä 

Vierailija
18/22 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yksi ateria ole yhdessä pussissa. Jos ostat yhden aterian niin otat yhden paperipussinkin.

Vierailija
19/22 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallas sinä saatanan läskisika ne lasten ruuat söit.

Vierailija
20/22 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Huono. Yksinkertaisesti huono.

1/5. Yritystä kuitenkin olla originelli 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän