Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miksi naiset haaveilee perheen perustamisesta 40 vuotiaana.

Vierailija
29.05.2024 |

Se on naisella aivan liian myöhään. Nainen on siis elänyt jonkun jännämiehen kanssa sitä ennen ja sitten vasta ymmärtää että voisi lapsiakin tehdä. Lapsi pitää tehdä 25 vuotiaana viimeistään.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisista on tullut omahyväisiä ja itsekkäitä. He väittää parisuhteen olevan kahleet ja lapsen olevan taakka. He haluavat kaiken ajan itselleen mutta silti he huijaavat tarpeitaan hankkimalla lemmikkejä ja harrastamalla irtosuhteita.

Miehet on rehellisiä itselleen he tunnustaa että tarvitsevat naisen elämäänsä. Miehet kokee tyydytystä kun nainen on onnellinen. Jos nainen kokee olevansa onnellinen ilman miestä. Mies jatkaa sellaisen naisen etsintää jonka tarpeet hän saa tyydytettyä.

Miksi niin moni nainen haluaa täällä että mies seurustelisi samanikäisen kanssa?

Totuus on että +30 naisissa on paljon yksinhuoltaja äitejä jotka toivoo että saisivat miestä. Kuitenkin miehet haluaa nuoren naisen koska miehille nuoruus on tärkein kriteeri kun taas naisille on taloudellinen turva.

Kun naiset hankkii itse taloudellisen turvan he eivät halua miestä kunnes tajuaa että pe

Höpö höpö.

Taas tätä, että kaikki naiset sitä ja tätä. Eikö miesten yksinkertaisiin aivoihin tosiaan uppoa, että naiset ovat erilaisia, heidän  tarpeensa ovat erilaisia, heidän taipumuksensa ja lahjakkuutensa ovat erilaisia. Samoissa olosuhteissa toinen nainen kärsii ja katkeroituu, toinen on samoissa olosuhteissa onnensa kukkuloilla.

Ja ennen kaikkea: mies ei määritä, eikä pysty määrittämään, mikä on naiselle hyvä elämä. Sen tekee nainen itse.

Vierailija
42/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viesti on se minkä kaikki miehet tietää, mutta ei saa sanoa ääneen. Onneksi on myös naisia ketkä oikeasti haluavat olla äiteinä jo ennen 30v, ja kokevat kotiäitiyden onnellisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin syyllistetään naisia, että hankkivat lapsia väärän miehen kanssa, sitten syyllistetään kun odottavat jotta voivat oppia tuntemaan miehen ensin. Kunhan naisia aina päästään jostain syyllistämään, niin (jotkut) miehet ovat tyytyväisiä.

Mites jos tutustuisi mieheen ylä-aste ikäisenä. Menis avioliittoon 18-20 vuotiaana eli molemmat sitoutuu. Ja sitten tekee lapsia?

Ne "väärät miehet" on festari panoja joista naisilla ei ole muistikuvaa.

18-20v voi sitoutua avioliittoon joo, mutta kuinka moni tuon ikäinen tajuaa mitä se tarkoittaa? Tuntee itsensä? Osaa ennakoida mitä tapahtuu kun molemmat lähtevät opiskelemaan? Mitä ylipäätään haluaa elämältään. Itse hankin esikoisen 34-vuotiaana miehen kanssa, jonka olin tuntenut 5 vuotta. Ennen tätä suhdetta seurustelin 13 vuotta eksäni kanssa. Luulin tuntevani hänet, mutta niin vain elämä osoitti, että ei olut hyvä pari. Onneksi en hankkinut lapsia hänen kanssaan, yhteinen koira oli jo ihan tarpeeksi haastava homma!

Vierailija
44/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisista on tullut omahyväisiä ja itsekkäitä. He väittää parisuhteen olevan kahleet ja lapsen olevan taakka. He haluavat kaiken ajan itselleen mutta silti he huijaavat tarpeitaan hankkimalla lemmikkejä ja harrastamalla irtosuhteita.

Miehet on rehellisiä itselleen he tunnustaa että tarvitsevat naisen elämäänsä. Miehet kokee tyydytystä kun nainen on onnellinen. Jos nainen kokee olevansa onnellinen ilman miestä. Mies jatkaa sellaisen naisen etsintää jonka tarpeet hän saa tyydytettyä.

Miksi niin moni nainen haluaa täällä että mies seurustelisi samanikäisen kanssa?

Totuus on että +30 naisissa on paljon yksinhuoltaja äitejä jotka toivoo että saisivat miestä. Kuitenkin miehet haluaa nuoren naisen koska miehille nuoruus on tärkein kriteeri kun taas naisille on taloudellinen turva.

En ymmärrä tuota, miten naiset ovat omahyväisiä ja itsekkäitä. Nykyään naisille on selvää, että nuoruus on miehille tärkein kriteeri. Siispä naisen on pakko hankkia taloudellinen turva itse, sillä hän tietää että mies jättää kun nuoruus on mennyt. Miehet hokevat koko ajan kuinka heillä on suorastaan biologinen pakko vaihtaa nainen aina nuorempaan. Rakkaudesta ei sanaakaan, kuten ei sinunkaan viestissäsi. En minä näe miten naiset ovat itsekkäitä kun eivät halua olla kertakäyttöesineitä joilta ikääntyminen on kielletty. Eihän se ole mahdollista edes. Itsekin meinaan yrittää lapsia vasta kun ura ja talous on turvattu. Pakko tehdä niin koska eihän kukaan voi luottaa mieheen jolle nuoruus on tärkein kriteeri. Jos ei miestä löydy iän takia niin on olemassa muitakin vaihtoehtoja, kuten kumppanuusvanhemmuus. 

Vierailija
45/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on parhaimmillaan alle 20-vuotiaana.

Vierailija
46/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi on venäjän ja kiinan hybridivaikuttamista. Suomen kärkifeministit on jopa venäläisiä. Feminismin tarkoitus on estää perheenmuodostus ja lapsien saanti länsimaissa. Hyvin uppoaa tyhmiin naisiin. Kootkotkotkoot.

40v sitten herätään karuun todellisuuteen että vaihdevuodet alkaa olla käsillä ja munasolut kuolleet.

Vierailija
47/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapset 39 ja 42 v. Toinen on jo aikuinen ja kumpikin lapsi on terve. Mikä ongelma tässä? Mies samaa ikäluokkaa kuin minä.

Vierailija
48/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki hävinnyt. 40 vuotias on liian vanha pikkuvauvan äidiksi. 

Vierailija
49/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisellä sitä järkeä vasta alkaa olla.

Vierailija
50/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppiset miehet eivät yleensä halua vielä lasta, joten vaikea siinä on parikymppisen naisenkaan lasta saada. Siihen pitää olla vakiintunut ja hyvä parisuhde sekä kykyä elättää lapsi, joten työpaikkakin pitää olla.

Olen 36 vuotias mies. Olen halunnut lapsen yläasteelta asti. Tietenkin tuolloin asialle naurettiin ja vielä 20 vuotiaanakin minua asiasta pilkattiin. Kun täytin 30 vuotta, 15-55 vuotiaat naiset kiinnostui mutta ainoastaan +30 vuotiaat naiset haluaa perustaa perheen. Monesti heillä on jo lapsia toisen miehen kanssa.

Haluan perheen edelleen mutta alle 20 vuotiaan naisen kanssa koska hän jaksaa pyörittää lapsi arkea. Ajattelen siis lasten parasta.

Suosittelen etsimään aasialaisen naisen. Saat helposti tuon ikäisen, jos olet kunnollinen ja kunnioittava mies. Aasialaset ovat hyvin perhekeskeisiä ja osaavat aidosti puhaltaa yhteen hiileen.

Vierailija
51/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Pitäkää terveydestänne huolta niin ei tarvitse vanhentua ennenaikaisesti.

Vierailija
52/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain lapset 39 ja 42 v. Toinen on jo aikuinen ja kumpikin lapsi on terve. Mikä ongelma tässä? Mies samaa ikäluokkaa kuin minä.

ja minkäikäisiä lasten isovanhemmat...?

Vierailija
53/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin syyllistetään naisia, että hankkivat lapsia väärän miehen kanssa, sitten syyllistetään kun odottavat jotta voivat oppia tuntemaan miehen ensin. Kunhan naisia aina päästään jostain syyllistämään, niin (jotkut) miehet ovat tyytyväisiä.

Ja sellainen lumihiutale siellä taas.

Vierailija
54/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tietosi perustuu, ilmeisesti omaan kokemukseen?

Vierailija
55/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppiset miehet eivät yleensä halua vielä lasta, joten vaikea siinä on parikymppisen naisenkaan lasta saada. Siihen pitää olla vakiintunut ja hyvä parisuhde sekä kykyä elättää lapsi, joten työpaikkakin pitää olla.

Olen 36 vuotias mies. Olen halunnut lapsen yläasteelta asti. Tietenkin tuolloin asialle naurettiin ja vielä 20 vuotiaanakin minua asiasta pilkattiin. Kun täytin 30 vuotta, 15-55 vuotiaat naiset kiinnostui mutta ainoastaan +30 vuotiaat naiset haluaa perustaa perheen. Monesti heillä on jo lapsia toisen miehen kanssa.

Haluan perheen edelleen mutta alle 20 vuotiaan naisen kanssa koska hän jaksaa pyörittää lapsi arkea. Ajattelen siis lasten parasta.

Hölötipölöti. Miksi itsekin vielä lapsi = alle 20v tyttö haluaisi tehdä vanhan papan kanssa lapsia? Alle 20v tytön kannattaa hakea opi

Terveisin Leena 46v ikäneito

Vierailija
56/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lapsen tyttöystävän kanssa 24 vuotiaana. Tyttöystäväni oli 22 v ja se sanoi että lapsia pitää tehdä sitten nuorena. Me ollaan jo yli nelikymppisiä. Äkkiä se nuoruus meni kun lapsi tehtiin niin tuntuu että 20 vuotta on mennyt todella nopeasti.

Vierailija
57/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein lapsen tyttöystävän kanssa 24 vuotiaana. Tyttöystäväni oli 22 v ja se sanoi että lapsia pitää tehdä sitten nuorena. Me ollaan jo yli nelikymppisiä. Äkkiä se nuoruus meni kun lapsi tehtiin niin tuntuu että 20 vuotta on mennyt todella nopeasti.

Haista sinä mursu paska!

T. Martti ent. Martta

Vierailija
58/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä miehen iästä ollut puhetta vaan naisen iästä.

Hyvin moni nainen halua puolison olevan samaa ikäluokkaa mitä itsekin on. Ei minua parikymppisenä kiinnostanut kolme- tai nelikymppiset miehet, nehän oli vanhoja ukkoja.

Ja kun olet saanut lapset isoiksi, saatkin alkaa miehen omaishoitajaksi. JEEEEE.

Vierailija
59/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotias on liian nuori lapsen tekoon.  Nattikoon nuoruudesta kun vielä voi.

Vierailija
60/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämän päivän kymmenes naisvihapropagandaketju.

Venäläiset trollit ovat kyllä viime päivinä kunnostautuneet täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi