Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miksi naiset haaveilee perheen perustamisesta 40 vuotiaana.

Vierailija
29.05.2024 |

Se on naisella aivan liian myöhään. Nainen on siis elänyt jonkun jännämiehen kanssa sitä ennen ja sitten vasta ymmärtää että voisi lapsiakin tehdä. Lapsi pitää tehdä 25 vuotiaana viimeistään.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppisetkin vielä perustaa perheitä ja saa lapsia. 

Hoidoilla, jotka maksaa kymmeniä tuhansia. 

Vierailija
22/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siinä ole joku fysiologinen jutska, että liian vanhalle mutsille on suurempi todennäköisyys että lapsi ei oo terve/täysin kunnossa?

Ihan biologinen rajoite. Luonnonlaki joka on tunnetusti naiselle karvaspala niellä. Jokainen voi miettiä mitä kaikkia luonnonlakeja naiset vastustaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän naisen, joka sai kuopuksensa ihan luomuna 46v. 

Vierailija
24/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismi on demagogiaa, perhe vastainen poliittinen liike joka rohkaisee naisia jättämään miehensä, tappamaan_lapsena ja alkamaan lesboiksi.

Vierailija
25/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin syyllistetään naisia, että hankkivat lapsia väärän miehen kanssa, sitten syyllistetään kun odottavat jotta voivat oppia tuntemaan miehen ensin. Kunhan naisia aina päästään jostain syyllistämään, niin (jotkut) miehet ovat tyytyväisiä.

Vierailija
26/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 on ihan hyvä ikä hankkia lapsia, on ehtinyt elää vapaasti, elämänkokemus antaa tiettyjä valmiuksia jne.

Vierailija
27/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän naisen, joka sai kuopuksensa ihan luomuna 46v. 

Tiedän "naisen" joka on saanut esikoisen 10 vuotiaana.

Vierailija
28/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 on ihan hyvä ikä hankkia lapsia, on ehtinyt elää vapaasti, elämänkokemus antaa tiettyjä valmiuksia jne.

Minäminäminä. Tolla asenteella ei kannata lapsia hankkia koska lapselle täytyy olla epäitsekäs.

Vierailija
29/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin syyllistetään naisia, että hankkivat lapsia väärän miehen kanssa, sitten syyllistetään kun odottavat jotta voivat oppia tuntemaan miehen ensin. Kunhan naisia aina päästään jostain syyllistämään, niin (jotkut) miehet ovat tyytyväisiä.

Mites jos tutustuisi mieheen ylä-aste ikäisenä. Menis avioliittoon 18-20 vuotiaana eli molemmat sitoutuu. Ja sitten tekee lapsia?

Ne "väärät miehet" on festari panoja joista naisilla ei ole muistikuvaa.

Vierailija
30/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa miksi? Yliopisto-opintojen jälkeen piti roikkua vuosikausia erilaisissa projekteissa, silppu-, pätkä- yms. pazkahommissa ennen kuin sain elämäni ensimmäisen vakipaikan. Puoliso hiukan aiemmin.

Nyt on ikää 37 ja kokeillaan, vieläkö se perheenperustaminen onnistuu.

Vierailija
31/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapseni 42 -vuotiaana. Hän on mieheni ja minun ainokainen, terve ja toivottu. En ymmärrä mitä ongelmaa tässä olisi. 

Vierailija
32/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminä. Tolla asenteella ei kannata lapsia hankkia koska lapselle täytyy olla epäitsekäs.

Eikö huomattavasti itsekkäämpää ole hankkia lapsi parikymppisenä, ei koulutusta, ei varmaa toimeentuloa, minuuden kehitys kesken, elämänkokemusta todella vähän ynnä muuta. Kyllä 40 on monilla tavoin paljon parempi äidiksi/isäksi kuin 20v.

Vierailija
33/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppiset miehet eivät yleensä halua vielä lasta, joten vaikea siinä on parikymppisen naisenkaan lasta saada. Siihen pitää olla vakiintunut ja hyvä parisuhde sekä kykyä elättää lapsi, joten työpaikkakin pitää olla.

Olen 36 vuotias mies. Olen halunnut lapsen yläasteelta asti. Tietenkin tuolloin asialle naurettiin ja vielä 20 vuotiaanakin minua asiasta pilkattiin. Kun täytin 30 vuotta, 15-55 vuotiaat naiset kiinnostui mutta ainoastaan +30 vuotiaat naiset haluaa perustaa perheen. Monesti heillä on jo lapsia toisen miehen kanssa.

Haluan perheen edelleen mutta alle 20 vuotiaan naisen kanssa koska hän jaksaa pyörittää lapsi arkea. Ajattelen siis lasten parasta.

Hölötipölöti. Miksi itsekin vielä lapsi = alle 20v tyttö haluaisi tehdä vanhan papan kanssa lapsia? Alle 20v tytön kannattaa hakea opiskelemaan ja opiskella hyvä tutkinto EIKÄ missään nimessä piikoa jossain peräkammarin Pertin kämpillä.

Sä et ajattele kenenkään muun kuin pervon itsesi parasta.

Vierailija
34/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen salskeasta rakastajasta, en perheestä.

T:N40

Vierailija
35/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri on 38 vuotias. Vuoden ikäinen esikoinen, toinen lapsi syntyy syksyllä. Miehensä on 45. Onnea vaan ja jaksamista. Äijä on eläkkeellä kun nuorimmainen on täysi-ikäinen.

Eli hyvin meni, jos et ole elämää nähnyt niin elämässä kaikki ei mene aina 100%

Vierailija
36/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustin perheen ja sain lapsen vähän yli 40 vuotiaana. Ihanaa elämää. Nyt lapsi 25, hyväkäytöksinen, opinnoissa menestynyt. Kurjaa kun, ap, et saa määrätä kaikkien ihmisten perheenperustamis-ym asioista. Mutta etköhän sinäkin löydä jotain sisältöä omaan elämääsi niin pääset tuosta muiden elämän ihmettelystä. 

Vierailija
37/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile 

T. Vela 

Vierailija
38/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites jos tutustuisi mieheen ylä-aste ikäisenä. Menis avioliittoon 18-20 vuotiaana eli molemmat sitoutuu. Ja sitten tekee lapsia?

Ne "väärät miehet" on festari panoja joista naisilla ei ole muistikuvaa.

Millä rahalla jotkut 18-vuotiaat elättää itsensä? Heillähän on vielä koulut kesken. Yläasteikäisenä minulla oli mielessä ihan muut jutut kuin poikakaverin etsiminen siitä apinajoukosta. Kuulemma osa porukasta on nykyään ihan kunnollista, yksikin tunneilla mölisevä on itse opettajan yläasteella. Toinen samanlainen joi itsensä hengiltä nuorena.

Vierailija
39/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppiset miehet eivät yleensä halua vielä lasta, joten vaikea siinä on parikymppisen naisenkaan lasta saada. Siihen pitää olla vakiintunut ja hyvä parisuhde sekä kykyä elättää lapsi, joten työpaikkakin pitää olla.

Eihän tässä miehen iästä ollut puhetta vaan naisen iästä.

Hyvin moni nainen halua puolison olevan samaa ikäluokkaa mitä itsekin on. Ei minua parikymppisenä kiinnostanut kolme- tai nelikymppiset miehet, nehän oli vanhoja ukkoja.

Vierailija
40/83 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 36 vuotias mies. Olen halunnut lapsen yläasteelta asti. Tietenkin tuolloin asialle naurettiin ja vielä 20 vuotiaanakin minua asiasta pilkattiin. Kun täytin 30 vuotta, 15-55 vuotiaat naiset kiinnostui mutta ainoastaan +30 vuotiaat naiset haluaa perustaa perheen. Monesti heillä on jo lapsia toisen miehen kanssa.

Haluan perheen edelleen mutta alle 20 vuotiaan naisen kanssa koska hän jaksaa pyörittää lapsi arkea. Ajattelen siis lasten parasta.

Tyypillinen mies. Halutaan lapsi, mutta niin, että itse sitä ei tarvitse hoitaa eikä kasvattaa. Ei naiset nykyään tuohon suostu. Silloin ehkä, jos nainen on jättänyt koulut peruskouluun, häntä ei kiinnosta käydä töissä ja sinulla on varaa elättää koko perhe palkallasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi