Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kovat odotukset juhannuksesta?

Vierailija
27.05.2024 |

Kuinka täydellistä pitää olla?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auki on, luultavasti lennän Pariisiin. Kiva olis kävellä juhannuksena yössä kotimaan vijapeltojakin.

Vierailija
22/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahvaan juhla.. Itse odotan Venetsialaisia.

Heh heh heh... aika rahvaan juhla ne venetsialaisetkin, samaa paskat ja kuset housussa känni sekoilua, toki voi olla skumppaa ja valkkaria pari laatikkoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän rauhallista juhannusta kotosalla. Käyn veneilemässä ja kalassa varmaan ja sitten saunon kotona ja grillaan.

Vierailija
24/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olen luultavasti töissä juhannuksena. Olen sotealalla. Toivon vain, että pe voimme grillata perheellä töideni jälkeen, la ja su meneekin sitten vielä tiiviimmin töissä.

Vierailija
25/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Odotan, että se on ohi.

Vierailija
26/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Joulu on ainoa juhla, jossa perineet ovat mulle tärkeitä ja toivon sen menevän suunnilleen samalla tavalla aina. Kaikki muut juhlat ovat lopulta aika yhdentekeviä minulle. No, on se kiva ostaa vappupallot lapsille vappuna ja juhannuksena olisi kivaa, jos olisi hyvä sää ja viitsisi mennä mökille suvun lähelle. Mutta sateinen juhannus kotona elokuvan ja karkkien parissa on sekin ihan hauska.

Vierailija
27/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suuria odotuksia.

Vierailija
28/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuuskymppisillä juhannus on ihan tavallinen kesä viikonloppu. Juhlahumut ovat jääneet ajat sitten jo eikä mitään kaipuuta niihin enää oliskaan.

Vierailija
29/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kuuskymppisillä juhannus on ihan tavallinen kesä viikonloppu. Juhlahumut ovat jääneet ajat sitten jo eikä mitään kaipuuta niihin enää oliskaan.

Ei teillä kaikilla. Meidän sukujuhannuksessa on reilu 80-vuotias mummokin vielä mukana ja ei kuulemma haluaisi viettää minkään muunlaista juhannusta missään nimessä.

Vierailija
30/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole odotuksia koska olen yksin kotona kuten aina. Sen verran eroaa tavisviikonlopusta, että yleensä on ihanan hiljaista ja rauhallista eli voi pitää ikkunoita yöllä auki ja partsillakin saa istua ilman röökinkäryn haistelua.

Vierailija
31/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. pitäiskö olla? En ole koskaa juhlinut juhannnusta. Koska se on tänä vuonna?

Vierailija
32/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaisia odotuksia vaan ne kaikki on karisseet jo vuosia sitten. 

Vierailija
33/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahvaan juhla.. Itse odotan Venetsialaisia.

Samaa paskaa eri paketissa.

Vierailija
34/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään odotuksia. Ruoka on hyvää; varhaisperunoita voilla, ja herkullinen pihvi. Jotakin juomaa. Ehkä käyn kaupungilla yksin kulkemassa luontopaikoilla. Joku yksinäinen mies saattaa tulla juttelemaan epätoivoisena, mutta kun huomaa antisosiaalisen luonteeni, poistuu paikalta vähin äänin.

Vierailija
35/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään odotuksia, ihan tavallinen viikonloppu.

Vierailija
36/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä tavallaan, koska olen silloin joko juuri synnyttänyt, synnyttämässä tai menossa synnyttämään että ihan erilaiset odotukset on kuin koskaan aiemmin. 

Vierailija
37/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalit?? Mulle on jo täydellistä se että saamme 3 lapsemme perheet viikoksi etelänkotiimme.

Hyvää ruokaa ja juomaa, retkiä, uintia, hupailua lastenlasten kanssa, hidasta elämää lämpimässä

Vierailija
38/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Viime juhannuksena istuin yksin kotona, vaikka mulla on miesystävä. Ja ei, hän ei ollut töissä, vaan typerien sukulaistensa kanssa mökillä juomassa. Ihan mukavaa kyllä oli yksinään, sai taas itkeä vollottaa yhdelle ihanalle leffalle, lauleskella kaikkea kaunista ja nautiskella herkuista rauhassa. Ihana hiljaisuus, ei mitään turhaa ja rasittavaa höpinää ympärillä. Ei mitään roolin ylläpitämistä. Parasta.

Vierailija
39/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimerellä on aina täydellistä viettää juhannus

Vierailija
40/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Paljon mahdollista että olen silloin yksin ja ehkä ostan jtn juomaa ja katselen elokuvia. Kenties käyn ulkona ja uimassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän