Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kovat odotukset juhannuksesta?

Vierailija
27.05.2024 |

Kuinka täydellistä pitää olla?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus ei kuulu lempijuhliini. En aio sitä erityisesti juhlia. Toki mökille ja hyvää ruokaa. 

Vierailija
42/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämekko päälle ja kirkonkylän rantaan katselemaan tunnelmaa, mikä voisi mennä pieleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesämekko päälle ja kirkonkylän rantaan katselemaan tunnelmaa, mikä voisi mennä pieleen?

Toivottavasti Jamalkin viettää juhannusta ja saat kovaa ja kookasta reikiisi kesäyön valossa.

Vierailija
44/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen.

Vierailija
45/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, odotan että sataa ja myrskyää oikein kunnolla ja että olisi inhaa kaikilla.

Vierailija
46/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muuta, kuin saada olla neljän seinän sisällä omissa oloissa ja jääkaappi täynnä syötävää. Ulkona lämpötila noin +10 astetta, että voi pitää hellassa tulta.

Vierailija
47/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannus on ihan samanlainen kesäviikonloppu kuin mikä tahansa muu viikonloppu kesällä, ei aiheuta sen kummempia odotuksia eikä toimenpiteitä.

Sama täällä. Meidän työpaikalla se perjantaikin on aina vapaa niin saa levätä kolme päivää. Itse lekottelen parvekkeella, jos vain on aurinkoista. Jos sataa niin aina parempi olla kotosalla. En laita rahojani mihinkään festareihin.

Vierailija
48/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kuuskymppisillä juhannus on ihan tavallinen kesä viikonloppu. Juhlahumut ovat jääneet ajat sitten jo eikä mitään kaipuuta niihin enää oliskaan.

Ei teillä kaikilla. Meidän sukujuhannuksessa on reilu 80-vuotias mummokin vielä mukana ja ei kuulemma haluaisi viettää minkään muunlaista juhannusta missään nimessä.

No sukujuhlathan ovat maailman tylsimpiä ja hyi hitto. 😩  En nyt ihan sukujuhlia tarkoittanut. 🤣

Vierailija
49/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olen koko juhannuksen pe-su, ja ihan vapaaehtoisesti. Käärin samalla hyvät extralomarahat (noin 1000e netto) heinäkuun puolesta välistä alkavalle kesikselle👌

Vierailija
50/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole odottamassa juhannusta millään "kaikkipitääollatäydellistä" asenteella. Iloisin mielin odotan juhannusvieraita joiden kanssa käydään veneilemässä, laitetaan hyvää ruokaa, saunotaan itse tehdyillä vastoilla ja sytytetään rannalla kokko. 

Vierailija
51/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään odotuksia ja pakkojuttuja. 

Vierailija
52/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä menee juhannus( pe-la),ihan omasta toiveesta.

Su alkaa sitten viikon loma.

Vierailija
53/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei . Aina on märkä juhannus. Aina

Vierailija
54/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kovat odotukset Jussin juhlasta.  Saatin juuri kesäkuun työvuorolistat ja olen juhannuksen töissä, kuten toivoinkin.

Ei tarvitse matkustaa mihinkään juhannusta viettämään.

Matkustan vasta heinäkuun puolessa välissä, kun kesälomani alkaa.

Vierailija
55/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän seipäässä meinataan olla koko perhe. Sahtia pääläreittäin horitaan.

Kirjotuksestasi päätellen oot naamat jo nyt.

Vierailija
56/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä. Ne on olleet elämäni parhaimmat juhannukset. 

Vierailija
57/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kuin muutkin viikonloput, olen yksin kotona.

Vierailija
58/58 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään odotuksia. Edelliset juhannukset on olleet tosi kivoja, mutta nyt ollaan kotona vain, miehen ja hänen teininsä kanssa. Teinillä ei mitään omia menoja joten kärttää seuraa eikä osaa oma-aloitteisesti tehdä yhtään mitään. Luultavasti teen yksinäni 4h pyöräilyreissun hyvine eväineni, ja menen heidän jälkeensä yksin saunaan loppuillaksi. Ei vaan jaksa sitä päämäärätöntä naukumista ja teinikiukuttelua ja jatkuvaa 4-vuotiaalta kuulostavaa räpätystä ja lapsellista näsäviisastelua. Noh, ensi vuoden juhannuksena sitten paremmalla meiningillä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi