Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä äitinä autan miestäni lasten- ja kodinhoidossa.

Vierailija
26.05.2024 |

Aina jos hän pyytää tekemään jotain, niin toki teen sen. Mielestäni siis osallistun.  Silti nalkuttaa. Missä vika? Eikö iseille mikään riitä?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla on kaksvitonen timmi kollega. Usein fantasioin, että jätän tämä savotan ja työleirin täällä ja lähden viettämään ansaitsemaani stressitöntä elämää Timpen kanssa. On tuo ukko aika plösähtänyt ja väsähtänyt muutenkin. Ei viitsi yhtään enää laittautua mua varten.

Onko kohtalotovereita? Vertaistuki olis nyt paikallaan.

Huono provo.

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa?

Vierailija
22/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankin uuden tietokonepelin ja meni eilinen sitä pelaillessa. Ukko mäkätti kun en hoida lasta tai tee kotitöitä. Eikö se nyt riitä, että vaihdan ruokapöydässä muutaman sanan muksun kanssa? Pitäisi olla kiitollinen, koska jollain lapsilla ei edes ole äitiä kuvioissa.

No just tää. Saa kohta olla yksinhuoltajaisä ja katotaan miten sitten naurattaa. Mua on kohdeltu niin kaltoin, että teen ukon ja lasten elämästä mahdollisimman vaikeaa eron jälkeen. Mä olen hikeni tämän perheen eteen jo vuodattanut. Ja verta ja kyyneliä. Pärjätkööt omillaan sitten vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjassamme älyvapaita aloituksia.

Miten niin?

Vierailija
24/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin ihan kohtuutonta. Olin jo ti ja to iltoina lasten kanssa pihalla ja pe luin iltasadun. Nyt ajattelin lähteä pelaamaan padelia kolmeksi tunniksi aamiaisen jälkeen, mutta oudon nihkeänä taas tuo ukko tuolla lettupannun kupeessa.

Pystytkö varmasti keskittymään peliin? Jos se ukko ei muista laittaa lättytaikinaan ohrajauhoja, että lapset saa kuituja, vaan tekee sen vaan niihin valkoisiin höttöjauhoihin? Entäs jos se ei pese lasten hampaita illalla, vaan antaa niiden itse pestä, taas, jo toisen kerran tällä viikolla, vaikka olet monta kertaa asiasta muistuttanut ja yhden kerran jo itkenytkin? Astianpesukoneenkin se todennäköisesti täyttää (taas) väärin ja laittaa rumat pyjamat lapsille yöksi. Lukee taas sen saman sadun vaikka te ( = sinä) olette sopineet, että luetaan joka kerta eri satu, että lapset kehittyy kielellisesti, kun niillä on ne herkkyyskaudetkin. Uskotko, että pystyt oikeasti rentoutumaan, vaikka tiedät, että ukko tekee omia, itsenäisiä päätöksiä lasten ja kodin suhteen, joita sinä et ole valvomassa joka hetki?

Vierailija
25/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koittanut viedä sille kukkia niin on hetken tyytyväinen ja pääset terassille oluelle tyttökavereiden kanssa?

Kyllä ukon pitää osata olla kiitollinen mun avusta lastenhoidossa ilman lahjuksiakin. Ehkä luen iltasadun lapsille. Jos sais sitten munaa.

Ajattelinkin, että sillä ostaisi sen hiljaiseksi. Oletko ensimmäistä kertaa miestä kyydissä kun et tätäkään tiedä? Ne tykkää söpöistä asioista ja hoivata, kukat on herkkiä. Anna sille kimppu kukkia osoittaaksesi että sinäkin olet herkkä, sitten saat olla rauhassa eikä se pyydä mitään.

Vierailija
26/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, älyvapaalta se isukkien toiminta näyttäytyy kun roolit käännetään ja miesten siipeily tulee näkyväksi. 

Vierailija
27/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mies hoitakoot lapset, sillä on voimakkaampi hoivavietti. 

Vierailija
28/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kannoin ja synnytin ne. Yhden kanssa meinas henki mennä. Kyllä se saa multa riittää. Autan toki, jos muilta hommilta joskus kerkeän. Se saa riittää. 

Vierailija
29/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin autoin. Kävin huollattamassa auton, luulisi tämän nyt riittävän tälle vuodelle. Mutta ei, nalkuti, nalkuti. 

Vierailija
30/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kannoin ja synnytin ne. Yhden kanssa meinas henki mennä. Kyllä se saa multa riittää. Autan toki, jos muilta hommilta joskus kerkeän. Se saa riittää. 

Sitten asia on ihan eri kun ne on aikuisia ja niitten kanssa voi jutella ja käydä kaljalla. Mua ei lapset vaan kiinnosta ennen sitä. Ne on niin tarvitsevia.

Vierailija
31/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sillähän on se isänvaistokin mikä auttaa jaksamaan. Mä en voi yövalvoa kun pitää jaksaa käydä raskaissa töissä, mies vähän heiluttelee käsiään omissaan.

Vierailija
32/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin autoin. Kävin huollattamassa auton, luulisi tämän nyt riittävän tälle vuodelle. Mutta ei, nalkuti, nalkuti. 

Entäs renkaat ja lamppujen vaihto kotona? Mikä homma! Lamputkin saa vaihtaa muutaman vuoden välein. Saako siitä palkkioksi mitään? Onko suuhoito naiselle liikaa pyydetty?

Vierailija
33/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos siskot kun puhutte tästä. Luulin että meidän perhe on ainoa. 

Perjantainakin kun tulin kotiin töistä ja aattelin hetken hengähtää niin eikös äijä kolistelee sisään lasten ja kauppakassien kanssa ja selitä jotain lasagnesta ja uimareissusta ja vaikka mistä. Ja lapset huutaa. Kumma kun ei se saa niitä rauhoittumaan vaan heti alkaa kämpässä hirveä ulina kun ne tulee kotiin. 

Ei ole vaimoa  kunnioittavaa käytöstä että heti painostetaan. Luulisi olevan äidillä oikeus ottaa hetki omaa aikaa työpäivän  jälkeen.

Vierailija
34/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuitenkin käyn töissä. Ja niin kyllä mieskin. Mutta mies hoitakoot kotityöt ja lapset. Tulee häneltä niin luonnostaan se. Osaa paremmin.

Vierailija
35/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sillähän on se isänvaistokin mikä auttaa jaksamaan. Mä en voi yövalvoa kun pitää jaksaa käydä raskaissa töissä, mies vähän heiluttelee käsiään omissaan.

No älä. Onko ukkosi mahdollisesti insinööri? Tirsk. Pahoitteluni 😉.

Vierailija
36/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantainakin kun tulin kotiin töistä ja aattelin hetken hengähtää niin eikös äijä kolistelee sisään lasten ja kauppakassien kanssa ja selitä jotain lasagnesta ja uimareissusta ja vaikka mistä. Ja lapset huutaa. Kumma kun ei se saa niitä rauhoittumaan vaan heti alkaa kämpässä hirveä ulina kun ne tulee kotiin. 

Ei ole vaimoa  kunnioittavaa käytöstä että heti painostetaan. Luulisi olevan äidillä oikeus ottaa hetki omaa aikaa työpäivän  jälkeen.

No pitää saada sanomalehdet lukea ja katella Puopolon ja Rostilan uusimmat älynväläykset youtubesta vähintään. Että pysyy totuus mielessä. Ukot näistä mitään ymmärrä.

Vierailija
37/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Kyllä tuossa tilanteessa olisi ihan ok, että lähtisit vaikka ulkomaille töihin, ilman perhettä tietenkin. Tuo on niin raskasta, ei mitään tilaa tai happea kotona! Käy psyykeen päälle.

Vierailija
38/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla on kaksvitonen timmi kollega. Usein fantasioin, että jätän tämä savotan ja työleirin täällä ja lähden viettämään ansaitsemaani stressitöntä elämää Timpen kanssa. On tuo ukko aika plösähtänyt ja väsähtänyt muutenkin. Ei viitsi yhtään enää laittautua mua varten.

Onko kohtalotovereita? Vertaistuki olis nyt paikallaan.

Huono provo.

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa?

Häh?

Vierailija
39/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pitää saada sanomalehdet lukea ja katella Puopolon ja Rostilan uusimmat älynväläykset youtubesta vähintään. Että pysyy totuus mielessä. Ukot näistä mitään ymmärrä.

Ukoille sopii just se pumpatun rintamaidon tuoksuinen kupla. Ne on onnellisimmillaan siellä lasten kanssa. Mitä sinne mennä itse sörkkimään? 

Vierailija
40/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Siten niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi