Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä äitinä autan miestäni lasten- ja kodinhoidossa.

Vierailija
26.05.2024 |

Aina jos hän pyytää tekemään jotain, niin toki teen sen. Mielestäni siis osallistun.  Silti nalkuttaa. Missä vika? Eikö iseille mikään riitä?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heko heko ku olet hauska.

Vierailija
2/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koittanut viedä sille kukkia niin on hetken tyytyväinen ja pääset terassille oluelle tyttökavereiden kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heko heko ku olet hauska.

Mitä hauskaa tässä olen? Olen ihan väsynyt näihin vaatimuksiin auttaa lastenhoidossa. Tekisi mieli olla rauhassa ja mennä vaikka kesäksi kavereiden kanssa mökille.

Vierailija
4/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten äitinä kerkiät tällä tehdä aloituksia? Etkö edes sununnuntaina vietä laatu aikaa valveilla ollessasi perheesi kanssa?

Vierailija
5/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää lapset oli miehen projekti. Itse olisin voinut olla ilmankin. Mutta nyt sitten pyydetään koko ajan osallistumaan. Teen kyllä kun käsketään. Mitä muuta tuo ukko oikein odottaa?

Vierailija
6/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten äitinä kerkiät tällä tehdä aloituksia? Etkö edes sununnuntaina vietä laatu aikaa valveilla ollessasi perheesi kanssa?

Aloitus on yhtä totta kuin Salatut elämät. 

Vierailija
7/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nurmikonleikkuun lomassa pidän taukoa. Ukko on parempi puuronkeitossa. Ja kiva ilma ja rauhahan täällä pihalla on.

Vierailija
8/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko on vaan luontaisesti parempi lasten kanssa ja organisoimaan juttuja. Eikö ole hyvä kun kaikki toimii vahvuusalueellaan? Osallistun kyllä kun on tarvetta ja sanotaan.

Vierailija
9/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koittanut viedä sille kukkia niin on hetken tyytyväinen ja pääset terassille oluelle tyttökavereiden kanssa?

Kyllä ukon pitää osata olla kiitollinen mun avusta lastenhoidossa ilman lahjuksiakin. Ehkä luen iltasadun lapsille. Jos sais sitten munaa.

Vierailija
10/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono -0/5

Vierailija
11/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin ihan kohtuutonta. Olin jo ti ja to iltoina lasten kanssa pihalla ja pe luin iltasadun. Nyt ajattelin lähteä pelaamaan padelia kolmeksi tunniksi aamiaisen jälkeen, mutta oudon nihkeänä taas tuo ukko tuolla lettupannun kupeessa.

Vierailija
12/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono -0/5

Ei ole provo, vaan totisinta totta äitien elämästä nykyään. Kun mikään apu iseille ei riitä.

Vierailija
13/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin ihan kohtuutonta. Olin jo ti ja to iltoina lasten kanssa pihalla ja pe luin iltasadun. Nyt ajattelin lähteä pelaamaan padelia kolmeksi tunniksi aamiaisen jälkeen, mutta oudon nihkeänä taas tuo ukko tuolla lettupannun kupeessa.

Tää on just tätä. Koko ajan vaaditaan osallistumista. Ja kun kaiken tekee mitä pyydetään, joskus toki oman aikataulunsa ja mielensä mukaan, niin ei fanfaarit soi. En tajua mikä mun rooli tässä perheessä on. Kiittämättömyys on äitiyden palkka.

Vierailija
14/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla on kaksvitonen timmi kollega. Usein fantasioin, että jätän tämä savotan ja työleirin täällä ja lähden viettämään ansaitsemaani stressitöntä elämää Timpen kanssa. On tuo ukko aika plösähtänyt ja väsähtänyt muutenkin. Ei viitsi yhtään enää laittautua mua varten.

Onko kohtalotovereita? Vertaistuki olis nyt paikallaan.

Vierailija
15/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono -0/5

Ei ole provo, vaan totisinta totta äitien elämästä nykyään. Kun mikään apu iseille ei riitä.

Lässyn, lässyn

Vierailija
16/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla on kaksvitonen timmi kollega. Usein fantasioin, että jätän tämä savotan ja työleirin täällä ja lähden viettämään ansaitsemaani stressitöntä elämää Timpen kanssa. On tuo ukko aika plösähtänyt ja väsähtänyt muutenkin. Ei viitsi yhtään enää laittautua mua varten.

Onko kohtalotovereita? Vertaistuki olis nyt paikallaan.

Huono provo.

Vierailija
17/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on just tätä. Koko ajan vaaditaan osallistumista. Ja kun kaiken tekee mitä pyydetään, joskus toki oman aikataulunsa ja mielensä mukaan, niin ei fanfaarit soi. En tajua mikä mun rooli tässä perheessä on. Kiittämättömyys on äitiyden palkka.

Yhtenä aamuna heräsin (vessahätään) ja keitin  kahvit ukolle. Arvatkaa kiittikö? Olis voinut jotenkin huomioida sen, että tein sen ekaa kertaa 12 vuoden yhdessäolon aikana. Mutta ei. Mikään ei riitä.

Vierailija
18/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin uuden tietokonepelin ja meni eilinen sitä pelaillessa. Ukko mäkätti kun en hoida lasta tai tee kotitöitä. Eikö se nyt riitä, että vaihdan ruokapöydässä muutaman sanan muksun kanssa? Pitäisi olla kiitollinen, koska jollain lapsilla ei edes ole äitiä kuvioissa.

Vierailija
19/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassamme älyvapaita aloituksia.

Vierailija
20/78 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tarkoitus lähteä vanhempieni luona käymään. Sanoin ukolle, että laittaa kohta lapset valmiiksi, kerää mun mammalle kukkakimpun pihalta ja leipasee kakun vietäväksi. Ukolla  taas naama norsunpinpillä. Missään ei voi jeesata iloisesti hymyillen. En vaan jaksa tätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä