Oletko mielestäsi monikulttuurinen ihminen? Entä kuka on oikeasti kosmopoliitti? Miten ilmenee? Mistä johtuu?
Oletko mielestäsi monikulttuurinen ihminen? Entä kuka on oikeasti kosmopoliitti? Miten ilmenee? Mistä johtuu?
Kommentit (10)
Olen asunut neljässä eri maassa ja matkustanut noin viidessäkymmenessä maassa. Mieheni on australialainen, ja ystäviä minulla on ympäri maailmaa. Rakastan etnistä ruokaa ja tutustun mielelläni uusiin kulttuureihin. Puhun viittä eri kieltä. Joten eiköhän voida sanoa, että olen aika kosmopoliitti.
En ole monikulttuurinen, mutta hyvä tyyppi on hyvä tyyppi, vaikka olisi ne*gro tai aehlaemi mutta paska tyyppi on paska tyyppi, vaikka olisi oma veli.
Lueskelin määritelmää, ja sen perusteella olen.
A global citizen of Planet Earth.
En oo matkustanu ku turkissa, mut mulla on ollut turkkilainen, pakistanilainen, afgaani ja ghanalainen mies.
Kannatan yhtenäiskulttuuria. Vastustan monikulttuuria.
Olen kosmopoliitti, työskentelen globaalissa roolissa todella kansainvälisessä ympäristössä, olen asunut koko aikuisikäni ulkomailla, puolisoni on ulkomaalainen ja ystäväpiiriini kansainvälinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut neljässä eri maassa ja matkustanut noin viidessäkymmenessä maassa. Mieheni on australialainen, ja ystäviä minulla on ympäri maailmaa. Rakastan etnistä ruokaa ja tutustun mielelläni uusiin kulttuureihin. Puhun viittä eri kieltä. Joten eiköhän voida sanoa, että olen aika kosmopoliitti.
Olet hämäläinen juntti, valitan.
Vierailija kirjoitti:
En oo matkustanu ku turkissa, mut mulla on ollut turkkilainen, pakistanilainen, afgaani ja ghanalainen mies.
Oliko afgaani talibani? Ja ottiko se rynkyn selästään pannessaan sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko afgaani talibani? Ja ottiko se rynkyn selästään pannessaan sinua?
Rynkky oli seinän nojalla mutta ei se riisunut kuin housut. Esimerkiksi panosvyö kiersi rinnan ja turbaani oli päässä.
Olen moderni ihminen.
Synnintekijä.
Saastaa täynnä.
Sairas varpaista päähän saakka.