Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: 30kg laihduttaneet,miten saitte motivaation pysymään? Minulla ylipainoa 47kg ja aina repsahdan.

Vierailija
24.05.2024 |

Päätin olla 6kk miettimättä painoa. Virhe!

Olin 2 vuotta pysynyt 98kg laihduttamalla. No,tuon puolen vuoden tauon jälkeen paino oli 113kg :(

Pari kertaa kysynyt laihdutuslääkettä,en ole saanut.

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla toiminut mikään muu kuin lääkitys. Siihen loppui jojottelu, 25 vuotta ja satoja kiloja.

Vierailija
122/122 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi normaalipainoisena kuulla, että mitä te syötte, joilla on runsaasti ylipainoa? En tarkoita tätä mitenkään ilkeästi, mutta joskus kun ihmiset kysyy, että miten olen pysynyt hoikkana koko ikäni, niin on vaikea sanoa, koska en tiedä miten ruokavalioni eroaa ylipainoisten ruokavaliosta. Tiedän, että tässä kysyttiin nyt laihduttaneista, mutta aika lailla samat jutut tehoaa laihduttamiseen kuin sitten siihen terveellisen ruokavalion ylläpitämiseen. Mutta pitäisi ensin tunnistaa, että mitkä on ne jutut siellä omassa ruokavaliossa, jotka on aiheuttaneet lihomisen alun alkaenkaan. Eli miltä teidän normaali viikko näyttää? Miten paljon syötte, mitä syötte, minkä verran herkkuja, ja mitä ne herkut on?

Täällä keski-ikäinen 120 kg täti-ihminen. Mun normi ruokapäivä on vaikka tällainen

Aamu: Kreikkalainen jogurtti, mysliä, desi pakastem

Juomat jotka mainitset; aamutee, iltapäiväkahvi, olut, viiniä... Kuinka paljon juot vettä? Se on eka mitä (yleensä) kannattaa lisätä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla