Ihan hölynpölyä se, että miehet tykkää hoikista ja luonnollisista naisista
Eniten vientiä on vahvasti meikatuilla, tatuoiduilla, lävistetyillä ja shokkivärjätyillä pullukoilla.
Kommentit (102)
Kyllä vaan useimmat miehet tykkää normaali painoisista ja luonnollisista naisista. Tatuoinnit ja liian paksu pakkeli ei ole miesten mieleen. Vähäinen ylipaino ei yleensä haittaa mutta reilu ylipaino ei herätä kiinnostusta.
Suuret tatuoinnit ja massiivinen romumäärä naamassa ovat minulle out, samoin sivusiilit ja shokkivärit.
Hiikkuus sen sijaan ei viehätä.
Pidän runsaista muodoista, mutta nimenomaan muodoista, en muodottomasta ja roikkuvasta lihavuudesta.
Kurvikkaasti pulska, pitkähiuksinen ja pyöreäkasvoinen nainen kääntää pääni.
T: heteromies 52v
Minäkin saan olla rauhassa, olen pieni nainen (lyhyt ja hoikka) ja omasta mielestäni kasvojani voisi kuvailla söpöksi/sieväksi. En ole mikään näyttävä kaunotar, vaan kasvoiltani todella lapsekas, en ruma kuitenkaan. Ainoa kerta kun minua on viimevuosina "lähestytty" baarissa, oli kun muutama mies tuli samaan pöytään istumaan ravintolan ollessa täynnä. Kysyessään onko pöydässä tilaa yksi miehistä huikkasi, että älä huoli, me ei olla mitään lapsiin sekaantujia. Olin 30 vuotias ja arvioni mukaan nuo pöytään istuneet miehet ihan max 35 vuotiaita 😅
Vierailija kirjoitti:
Totta, ettei naisen tarvitse olla pitkä ja hoikka. Riittää kunhan on 170 cm ylöspäin ja max 80 kiloinen. Ihan tuiki tavallinen nainen sinisillä tai vihreillä silmillä oleva meikattu tai meikkaamaton suomalainen nainen.
Mistä alapeukut? Eihän tuossa vaadittu melkein mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, ettei naisen tarvitse olla pitkä ja hoikka. Riittää kunhan on 170 cm ylöspäin ja max 80 kiloinen. Ihan tuiki tavallinen nainen sinisillä tai vihreillä silmillä oleva meikattu tai meikkaamaton suomalainen nainen.
Lähes kaikki naiset tällä palstalla on yli 50v naimisissa olevia tonnikeijuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on itsellään jenkkakahvat, riipputissit ja leveä pylly, niin ei voi olettaa hoikkien naisten viehättyvän moisesta. Jäljelle jäävät siis värisaavissa uitetut, rautanaamaiset kehopositiivarit.
No miksi sitten kauppakeskuksissa ja kaupungilla näkee tolkuttoman eriparisia pareja, joissa mies on ihan normaali ulkonäöltään ja vartaloltaan, jopa hyvässä kunnossa ja komea. Sitten taas hänen vieressään lastenrattaita tuuppaa tolkuttoman lihava ja tympeän näköinen nainen, jolla pituus on melkein sama kuin ympärysmitta. Koskaan ei nää asetelmia tosinpäin? Loppupäätelmä on että miehet on hyväsydämmisiä ja antavat paljon naisille anteeksi ja naiset on nirsoja.
Voisko johtua siitä, että naiset usein lihoo raskausaikana? Mulla on 3 lasta ja jokaisen kanssa raskaana lihoin sen läh
Ja raskausajan jälkeen tulee vauva-aika ja valvotut yöt ja sen jälkeenkin aika menee pikkulasten hoitoon. Tässäkin esimerkkitapauksessa nainen on se joka niitä rattaita lykkii, ihan tyypillistä että päävastuu lapsista jää äidille ja isä jatkaa omia harrastuksiaan (eikä vika kyllä ole pelkästään miehissä).
Tosin miehetkin kyllä lihoo ja varsinkin sitten keski-ikäisissä pareissa on paljon niitä kaljamaha-mies ja suht normaalipainoinen vaimo pariskuntia.
Räväkän oloiset naiset ovat oman laajan kokemuksen mukaan parempia sängyssä, niin tämä seikka siellä taustalla kiinnostaa miehiä. Ovat aktiivisia, ei ole koskaan "pääkipuja" ja himokkaasti tarjotaan kaikkea mitä nainen voi miehelle tarjota.
Ulkoisesti tavallisen hissukan oloiset naiset, jotka "uppoavat tapettiin" eivät vaan herätä mielenkiintoa samalla tavalla, vaikka punkassa olisivat suunnilleen villikissoja.
Miehet toimivat elämässä kokemusperäisesti, ja samoille miehille valikoituu samanlaisia kumppaneita, ei sen kummempaa.
Tää on aika hauska😁 https://www.reddit.com/r/NotHowGirlsWork/comments/1cw39gl/unsure_if_thi…
mitä toi ap sekoilee, suurin osa ei varmasti halua tollaisia. noita näkee eniten pienillä paikkakunnilla.
Niin, monet miehet varmasti pitää hoikkia luonnonkauniita naisia itselleen täysin saavuttamattomina, eikä siksi edes yritä. Ja toisaalta kyllähän makuja on monia, toiset tosiaan tykkää enemmän runsaammista muodoista. Ainakin oman kertomansa mukaan. Ja meikki, ainakin oma kokemus on että mitä enemmän meikkiä, sitä enemmän vientiä (baarissa ym.). Kyllä kai se reilumpi meikki antaa myös erilaisen viestin ympärilleen kuin luonnollisempi look.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin saan olla rauhassa, olen pieni nainen (lyhyt ja hoikka) ja omasta mielestäni kasvojani voisi kuvailla söpöksi/sieväksi. En ole mikään näyttävä kaunotar, vaan kasvoiltani todella lapsekas, en ruma kuitenkaan. Ainoa kerta kun minua on viimevuosina "lähestytty" baarissa, oli kun muutama mies tuli samaan pöytään istumaan ravintolan ollessa täynnä. Kysyessään onko pöydässä tilaa yksi miehistä huikkasi, että älä huoli, me ei olla mitään lapsiin sekaantujia. Olin 30 vuotias ja arvioni mukaan nuo pöytään istuneet miehet ihan max 35 vuotiaita 😅
Minulle tulee lähinnä erilaiset setämiehet avautumaan miten heillä on raskas elämä ja miten minä olen niin kaunis ja nuori ja fiksukin vielä. Kai olen kiltin näköinen. Ja olen siis n. 35v eli en mielestäni edes kovin nuori enää.
Myös lihavilla naisilla, voi olla kiree toosa :)
T.Skäbä
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mitä räväkämpi pirttihirmu, sitä enemmän on miehiä jonossa.
Nimenomaan. Esimerkkinä tekevisiojuontaja Va.. Pi.., jonka mies ihan tunnusti tämän, että hän ei olisi asettunut aloilleen ilman tuollaista bossladyä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan useimmat miehet tykkää normaali painoisista ja luonnollisista naisista. Tatuoinnit ja liian paksu pakkeli ei ole miesten mieleen. Vähäinen ylipaino ei yleensä haittaa mutta reilu ylipaino ei herätä kiinnostusta.
Miesten luonnollinen on AINA meikattu, kun mies ei edes ymmärrä, milloin naisella on meikkiä. Yksi mies luuli, etten esim. käytä ripsiväriä, vaikka sen näkee sokea Reettakin, mutta Reetta onkin nainen. Meikkaaminen tarkoittaa miehen kielellä kirkkaan punaista tai tummaa huulipunaa ja vihreää luomiväriä. Kaikki muu on "luonnollista".
Pullukoilla on tiukka pimppi koska ei niitä kukaan ole pannut vielä joten nyt kaikki miehet haluaa pullukoita.
Vierailija kirjoitti:
"Eniten vientiä on vahvasti meikatuilla, tatuoiduilla, lävistetyillä ja shokkivärjätyillä pullukoilla."
Varmasti onkin, koska ne kaikki hoikat ja luonnolliset on jo viety. Miehet tyytyy silloin millaiseen ylijäämään vain.
Olen hoikka ja luonnollinen nainen, muttei yksikään mies silti ole koskaan ollut kiinnostunut minusta. Eipä silti väliä, viihdyn hyvin sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että se on tuo pituus mikä joitakuita rassaa? Sille kun ei voi mitään, kuten pojatkin tietävät. Ei tuo minustakaan ole paljoa vaadittu.
Olin nuorena hoikka, kauniskasvoinen ja hiukseni olivat kuulemma pas*anruskeat (silloisen poikaystäväni kommentti). Olin kiltti myötäilijä ja yritin aina olla kaikille kiva. En ollut mitenkään haluttua seuraa. Nyt, vuosikymmeniä myöhemmin hiusteni väri on sama, kasvot ok, mutta vartalolle kertynyt ihraa liikaa. Kiltti en yritä ollakaan, vaan sanon mitä haluan. Miehiä on riittänyt. En ole mikään räväkkä tapaus, mutta puoleni olen opetellut pitämään. Nuorena meikkasin ja laitoin itseäni muutenkin, enää en meikkaa ja hiuksiinkaan en jaksa panostaa samoin kuin ennen.