Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan hölynpölyä se, että miehet tykkää hoikista ja luonnollisista naisista

Vierailija
23.05.2024 |

Eniten vientiä on vahvasti meikatuilla, tatuoiduilla, lävistetyillä ja shokkivärjätyillä pullukoilla.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on itsellään jenkkakahvat, riipputissit ja leveä pylly, niin ei voi olettaa hoikkien naisten viehättyvän moisesta. Jäljelle jäävät siis värisaavissa uitetut, rautanaamaiset kehopositiivarit.

No miksi sitten kauppakeskuksissa ja kaupungilla näkee tolkuttoman eriparisia pareja, joissa mies on ihan normaali ulkonäöltään ja vartaloltaan, jopa hyvässä kunnossa ja komea. Sitten taas hänen vieressään lastenrattaita tuuppaa tolkuttoman lihava ja tympeän näköinen nainen, jolla pituus on melkein sama kuin ympärysmitta. Koskaan ei nää asetelmia tosinpäin? Loppupäätelmä on että miehet on hyväsydämmisiä ja antavat paljon naisille anteeksi ja naiset on nirsoja.

Mutta millainen se suhde on, jos mies on vain tyytynyt naiseen?

<

Hyvä jos noin

Mutta samaan aikaan olen lueskellut paljon Ylilaudalta noita että on vain kyllästytty puolisoon eikä jakseta enää panostaa mihinkään

Vierailija
62/102 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit naiset ovat oksettavia. M24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen nainen vain tulee ja ottaa miehen. Eipä siin oo miehel paljoo sanomista

Tässä on varmaan osatotuus. Ne "räväkämmät" naiset ovat usein aloitteellisia, kun taas me perinteisemmät vaan ootellaan siveästi miehen tekevän aloitteen. Mitä ei Suomessa ainakaan tapahdu, muuta kuin muualta tulleiden taholta ja ne ei mulle kelpaa. 

Ja aloitteella tarkoitan sitten oman tasoista miestä, sitä ei lasketa, että jotkut nistit, alkoholistit ja puolta vanhemmat papparaiset tulee jotain sössöttämään siitä lähtien, kun alkaa tissit kasvaa. 

"muualta tulleiden taholta ja ne ei mulle kelpaa" Rasisti joutaakin jäädä yksin.

Vierailija
64/102 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kauniiksi kehuttu nainen ja saan silti olla kyllä ihan rauhassa baareissa. Joskus olen jopa tuntenut itseni näkymättömäksi. Vain kerran on juoma tarjottu. 

Et vain ole niin kaunis, kuin itse kuvittelisit. Eikä sanat merkitse, vaan teot.

Vierailija
65/102 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on itsellään jenkkakahvat, riipputissit ja leveä pylly, niin ei voi olettaa hoikkien naisten viehättyvän moisesta. Jäljelle jäävät siis värisaavissa uitetut, rautanaamaiset kehopositiivarit.

No miksi sitten kauppakeskuksissa ja kaupungilla näkee tolkuttoman eriparisia pareja, joissa mies on ihan normaali ulkonäöltään ja vartaloltaan, jopa hyvässä kunnossa ja komea. Sitten taas hänen vieressään lastenrattaita tuuppaa tolkuttoman lihava ja tympeän näköinen nainen, jolla pituus on melkein sama kuin ympärysmitta. Koskaan ei nää asetelmia tosinpäin? Loppupäätelmä on että miehet on hyväsydämmisiä ja antavat paljon naisille anteeksi ja naiset on nirsoja.

Mutta millainen se suhde on, jos mi

Ylilaudan inceleillä nyt ei edes ole ollut mitään suhdetta. Kunhan vaan trollaavat keskenään "että minäpä perseilin suhteessa ja heivasin naisen pihalle kun kyllästyin tähän"

Vierailija
66/102 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä sitten, jääpähän sitten tarjontaa meikäläiselle, ns luonnolliselle harteikkaalle normipainoiselle urheilua harrastamattomalle miehelle. 

Vierailija
67/102 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko johtua siitä, että naiset usein lihoo raskausaikana? Mulla on 3 lasta ja jokaisen kanssa raskaana lihoin sen lähes parikymmentä kiloa. Eikä niitä kiloja ihan samantein laihduteta kun on niin muutakin mietittävää kuin oma ulkonäkö. Nyt en ole ollut raskaana vuosiin, joten olen laihduttamassa ja laihtunutkin jo 25 kg, mutta vielä mulla on pitkä tie edessä, ei se hetkessä käy, eikä ole prioriteettieni kärkisijalla.

Mikä muuten on miesten syy lihomiselle? Miehet ei oo raskaana ja miehet ei muutenkaan liho yhtään niin helposti kuin naiset. Silti miehissä on yhtä paljon lihavia kuin naisissa. Oikein kadehdin mieheni annoksia. mies saa syödä tuplasti enemmän kuin minä ja vedellä grillimakkaroita kesällä ja kaikkea. Mä vaan syön linnun annoksia ja rehuja ja silti laihtuminen on tuskallisen hidasta. 

Vierailija
68/102 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskeiltä saa helpoiten pildeä.

Ei riitä että nainen on iso vaan pitää olla myös heikkoitsetunto ja mielenterveysongelmia. Joku päihdekoukku auttaa myös.

Pyh!

Vierailija
69/102 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkää varmaan, mutta onko monellakaan miehellä sellaisiin mahdollisuutta, etenkin hoikkiin?

Miksei olisi? Ei mulla ainakaan ole mitään älyttömiä kriteerejä.

Ap

No sä et ole mikään viehättävä ja hoikka.

Vierailija
70/102 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen nainen vain tulee ja ottaa miehen. Eipä siin oo miehel paljoo sanomista

Tässä on varmaan osatotuus. Ne "räväkämmät" naiset ovat usein aloitteellisia, kun taas me perinteisemmät vaan ootellaan siveästi miehen tekevän aloitteen. Mitä ei Suomessa ainakaan tapahdu, muuta kuin muualta tulleiden taholta ja ne ei mulle kelpaa. 

Ja aloitteella tarkoitan sitten oman tasoista miestä, sitä ei lasketa, että jotkut nistit, alkoholistit ja puolta vanhemmat papparaiset tulee jotain sössöttämään siitä lähtien, kun alkaa tissit kasvaa. 

"muualta tulleiden taholta ja ne ei mulle kelpaa" Rasisti joutaakin jäädä yksin.

Miks mua kiinnostaisi eri uskonnon edustajat? Olen uskossa elävä kristitty nainen. Jos se tarkoittaa yksin jäämistä, otan sen.

Vierailija
71/102 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minäkin enemmän muodokkaista naisista tykkään kuin ihan hoikista. T. bi-nainen

Vierailija
72/102 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiipä miehet kauniita, hoikkia luonnollisia naisia lähesty Suomessa. siskoni oli ainakin tuollainen nuorena ja aika rauhassa sai olla. HUomasin kyllä, että häntä usein vilkuillaan.

Eivätkä he haluakaan kenenkään lähestymisiä. Lähestykööt itse tai menkööt Tinderiin, kuten muutkin.

Vierailija
73/102 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie ainakin tykkään.

Vierailija
74/102 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko johtua siitä, että naiset usein lihoo raskausaikana? Mulla on 3 lasta ja jokaisen kanssa raskaana lihoin sen läh

Miehillä on olutvatsa.

Vierailija
75/102 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hämmästyttää tällä palstalla, miten yhä puhutaan jostain "lähestymisestä". Ihan, kuin Suomessa suhteet alkaisivat tavallisestikin siitä, että joku vieras rohkea suomalainen mies selvin päin lähestyy vierasta naista jossain kauppajonossa. En ole kuullut vuosiin (jos ikinä) tällaisesta suhteesta, joka olisi alkanut näin. Lähes kaikki tuntemani pariskunnat ovat tavanneet netissä viimeisimmän 10 vuoden aikana. Loput opiskeluissa, työpaikalla tai joissain edellämainittujen bileissä.

Vierailija
76/102 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla niin päin että vain ne pullukat kelpuuttaa miehen.

Tääkin saattaa olla totta. Itsestään huolehtivat ihmiset sukupuoleen katsomatta eivät välttämättä tartte ketään. Saattavat kyllä venailla jotain mystistä "se oikeaa", mutta ei ne missään tinderissä yms epätoivoisten likaviemäreissä hillu.

Sen sijaan, mitä enemmän sekaisin on ja kyvytön huolehtimaan itsestään, niillä ihmisillä on aina jatkuva haku päällä. Sukupuoleen katsomatta ja tietoisesti tai tiedostamatta. Ihmiset, joilla ei ole mitään annettavaa kenellekään on AINA niitä jotka etsimällä etsii parisuhdetta.

Koska se helpottaa OMAA oloa edes hetkellisesti, vaikka pieleenhän sekin menee.

Vierailija
77/102 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko johtua siitä, että naiset usein lihoo raskausaikana? Mulla on

Niin SUN miehillä kun et teletappi muunlaisia saa 😂

Vierailija
78/102 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä meikit auttaa jos pituutta on just sen verran että mahtuu pöydän alta kävelemään ja leveyttä niin paljon ettei pöydän alle mahdu makaamaan? 

Sellainen nainen on aina halvan näköinen.

Kuinka monen miehen olette kuulleet sanovan, että tahdon halvan naisen?? Suurimman luntun mitä löytyy,??

Vierailija
79/102 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sä toivot ;)

Vierailija
80/102 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kauniiksi kehuttu nainen ja saan silti olla kyllä ihan rauhassa baareissa. Joskus olen jopa tuntenut itseni näkymättömäksi. Vain kerran on juoma tarjottu. 

Sinun pitää olla nauravainen, flirttaileva ja vähän hutsahtava. Silikonitissit puoliksi esillä. Sitten on kyllä juomien tarjoajia jonoksi asti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan