Ihan hölynpölyä se, että miehet tykkää hoikista ja luonnollisista naisista
Eniten vientiä on vahvasti meikatuilla, tatuoiduilla, lävistetyillä ja shokkivärjätyillä pullukoilla.
Kommentit (102)
Tykkää varmaan, mutta onko monellakaan miehellä sellaisiin mahdollisuutta, etenkin hoikkiin?
Enemmän taitaa olla sitä hölynpölyä taas yleistää miesten kiinnostukset
Vierailija kirjoitti:
Tykkää varmaan, mutta onko monellakaan miehellä sellaisiin mahdollisuutta, etenkin hoikkiin?
Miksei olisi? Ei mulla ainakaan ole mitään älyttömiä kriteerejä.
Ap
"Eniten vientiä on vahvasti meikatuilla, tatuoiduilla, lävistetyillä ja shokkivärjätyillä pullukoilla."
Varmasti onkin, koska ne kaikki hoikat ja luonnolliset on jo viety. Miehet tyytyy silloin millaiseen ylijäämään vain.
Miehet haluaa pullukkaista hiivaviivaa - kaikki näköjään kelpaa :D
Eniten vastinpareja löytyy juuri ap:n kuvailemalle naistyypille. Suurin osa kauniista nuorista naisista on sinkkuja, koska kukaan ei lähesty heitä tosissaan missään, eikä näille naisille olisi ylipäätään oikean näköisiä miehiä lähestymään. Sen sijaan näille ap:n naisille on miehiä vaikka kuinka. Ulkonäkö vs. ulkonäkö on kaiken pariutumisen avain.
Vierailija kirjoitti:
Läskeiltä saa helpoiten pildeä.
Ei todellakaan saa. Moneen kertaan haukuttu ihminen ei niin vaan ota vaatteitaan pois toisen ihmisen edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi valehtelet, aikuinen nainen?
Tuollainen nainen vain tulee ja ottaa miehen. Eipä siin oo miehel paljoo sanomista
Jos miehellä on itsellään jenkkakahvat, riipputissit ja leveä pylly, niin ei voi olettaa hoikkien naisten viehättyvän moisesta. Jäljelle jäävät siis värisaavissa uitetut, rautanaamaiset kehopositiivarit.
Vierailija kirjoitti:
Voi kurjuus, kun sinä ja sun kaverisi haluaisivat sen missin, jolta ei irtoa sitten millään eikä ikinä. Nostakaa tasoanne, niin mahdollisuutenne paranevat!
Ne kauniit ja luonnolliset naiset ovat nirsoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi valehtelet, aikuinen nainen?
En valehtele.
Ap
Taitaa olla niin päin että vain ne pullukat kelpuuttaa miehen.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla niin päin että vain ne pullukat kelpuuttaa miehen.
Kyllä näitä myös lähestytään herkemmin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä että nainen on iso vaan pitää olla myös heikkoitsetunto ja mielenterveysongelmia. Joku päihdekoukku auttaa myös.
Siltä tosiaan näyttää :( mitä oon miestuttuja seurannu.