Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta
Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde.
Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.
Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.
Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin.
En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.
Kommentit (1232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan viestitelty miehen kanssa ja vähän vaikuttaa siltä, että miehen omatunto soimaa ja siksi ehkä jäänyt tapaamiset. Silti pyytelee multa kuvia ja toivoo erästä asiaa seksissä multa.
Ap
No et kai lähetä kuvia ja tapaa miestä?
Kuvat meni jo. Kovasti miestä ne kiinnostaa vaikka aiemmin muistutti olevansa suhteessa. Vastasin tietäväni sen.
Ap
Miksi lähetit kuvia?
Koska haluaisin tavata miehen edes kerran vielä.
Ap
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan viestitelty miehen kanssa ja vähän vaikuttaa siltä, että miehen omatunto soimaa ja siksi ehkä jäänyt tapaamiset. Silti pyytelee multa kuvia ja toivoo erästä asiaa seksissä multa.
Ap
No et kai lähetä kuvia ja tapaa miestä?
Kuvat meni jo. Kovasti miestä ne kiinnostaa vaikka aiemmin muistutti olevansa suhteessa. Vastasin tietäväni sen.
Ap
Miksi lähetit kuvia?
Koska haluaisin tavata miehen edes kerran vielä.
Ap
Miksi?
Haluaisin vielä kerran tuntea miehen kosketuksen ja läheisyyden. Sen kiihkon ja nautinnollisen seksin. Lisäksi mä haluaisin olla se joka laittaa pisteen koko jutulle.
Ap
Okei, eli haluaisit voittaa. Kun miehellä on nyt susta kuvia, jotka se voi laittaa mihin vaan internetiin. Täytyy vaan toivoa, että mies ei halua voittaa sinua, kun hänellä on kompromatkin hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Okei, eli haluaisit voittaa. Kun miehellä on nyt susta kuvia, jotka se voi laittaa mihin vaan internetiin. Täytyy vaan toivoa, että mies ei halua voittaa sinua, kun hänellä on kompromatkin hallussa.
Älä oleta. Mies ei todellakaan laita kuvia mihinkään nettiin. Ne on vain hänen omaksi ilokseen ja poistaa ne aina ettei jää kiinni. Poistaa muutenkin aina meidän viestit. Ei mies mua halua mitenkään voittaa. Hänellähän tässä isommat riskit on kun ehkä miettii, että mitä jos mä kerron puolisolle tai jäämme muuten kiinni.
Mä haluan itse päättää jutun ja saada asian käsiteltyä loppuun sillä tavalla. Ei ole kyse mistään voittamisesta vaan oman henkisen hyvinvoinnin ajattelemisesta ja yli pääsemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro vaimolle.
EN KERRO. Montako kertaa pitää sanoa, että en kerro.
Ap
"Ei mies mua halua mitenkään voittaa. Hänellähän tässä isommat riskit on kun ehkä miettii, että mitä jos mä kerron puolisolle tai jäämme muuten kiinni."
No sulla se riski on langennut jo, kun koet ahdistusta ym. Vaimot ei välttis usko ja miehet väittää joksikin hulluksi. Tunnen pariskunnan, jossa miehellä oli yli viiden vuoden sivusuhde ja lisäksi muitakin naisia ja kun vaimo sai tietää, niin mies uhriutui kertomalla, että hänelle on puhjennut seksiaddiktio. Edelleen ovat yhdessä. Mutta tsemppiä sulle lopetukseen!
Vierailija kirjoitti:
"Ei mies mua halua mitenkään voittaa. Hänellähän tässä isommat riskit on kun ehkä miettii, että mitä jos mä kerron puolisolle tai jäämme muuten kiinni."
No sulla se riski on langennut jo, kun koet ahdistusta ym. Vaimot ei välttis usko ja miehet väittää joksikin hulluksi. Tunnen pariskunnan, jossa miehellä oli yli viiden vuoden sivusuhde ja lisäksi muitakin naisia ja kun vaimo sai tietää, niin mies uhriutui kertomalla, että hänelle on puhjennut seksiaddiktio. Edelleen ovat yhdessä. Mutta tsemppiä sulle lopetukseen!
No mullahan olisi todisteena miehen lähettämät viestit mitä on mulle lähettänyt whatsappissa. Tällä hetkellä olen taas melkoisen kypsä mieheen ja mietin, että onko mitään järkeä toivoa vielä yhtä tapaamista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vaimolle.
Ap
Tottakai kerrot. Aikuistu.
Moni pääsee ukkomiehestä eroon sisaruksensa tai vanhempiensa tuella.
Jotkut vaihtavat paikkakuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vaimolle.
Ap
Tottakai kerrot. Aikuistu.
EN KERRO. Olen aikuinen eikä se tee musta lasta jos en kerro vaimolle. Lopettakaa jo tuo jankutus. Mä päätän itse tämän asian.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan muuta pois rakkaalta kotipaikkakunnalta jonkun kusipään vuoksi. Mun elämä on täällä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap:n pitäisi vaihtaa paikkakuntaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan muuta pois rakkaalta kotipaikkakunnalta jonkun kusipään vuoksi. Mun elämä on täällä.
Ap
Miksi hän on nyt kusipää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi hän on nyt kusipää?
Kysytkö ihan tosissasi?? Mieshän on kusipää ja olen ollut tätä mieltä jo jonkun aikaa.
Ap
Joko olet antanut miehelle pesää?
Ap, olen samassa tilanteessa ja ymmärrän täysin tunteiden kirjosi. Itsellä on vaan kova houkutus paljastaa kaikki ykköselle, mutta en ole vielä päättänyt mitä teen.
No en mäkään enää tätä miestä haluaisi parisuhteeseen. Enhän mä voisi häneen luottaa. Tuollaiseen mieheen voi luottaa vasta sitten kun tällä ei kulli enää toimi. Silloin ei enää fyysisesti voi pettää, mutta varmasti haikailee vieraiden naisten perään silti.
Ap