Nenäkorun otto
Moi! Haluaisin siis ottaa nenäkorun, mutta muutama juttu mietityttää… Esim jos en tykkääkkään siitä enää parin vuoden päästä ja otan korun pois, jääkö nenään sellainen arpi/reikä? Entä hankaloittaako lävistys työpaikan saantia vielä nykypäivänä? Kertokaa ihmeessä omia kokemuksianne kyseisestä läväristä ja kannattaako ottaa :) .
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin itsekin, mutta en pidä nenästäni. Jotenkin tuntuu, että ihmiset alkaisivat kiinnittää nenääni lisää huomiota, jos siinä olisi koru.
Olen ollut huomaavinani, että monet tytöt tai nuoret naiset, joilla on juuri erityisen ruma nenä, ottaa varsin isoja ja paksuja septum-lävistyksiä.
Alkuperäisiin kysymyksiin:
- Minulle jäi pysyvä jälki nenäkorusta.
- Maalaisjärki sanoisi, että hankaloittaa, mutta ei estä työn saantia.
Mua lähinnä mietityttää, että miten paljon siihen tarttuis räkää.
Ottaisin itsekin, mutta en pidä nenästäni. Jotenkin tuntuu, että ihmiset alkaisivat kiinnittää nenääni lisää huomiota, jos siinä olisi koru. Omasta mielestä siis nättejä varsinkin ne renkaan muotoiset sivussa. Voihan korun ottaa pois esim. työhaastattelun ajaksi jos on epävarma. Aina löytyy kivikaudelle jämähtäneitä ihmisiä, mutta kyllä työnantajien ainakin pitäisi nykyään hyväksyä lävistykset ja tatuoinnit (riippuu tietenkin myös mitä työtä haet). Onhan niitä feikkikorujakin myynnissä missä on klipsikiinnitys. Kokeile sellaista hetken aikaa ja totuttele siihen, miltä se näyttää. Arpeutuminen kai jokaiselle henkilökohtaista, jos lävistyksen jättää umpeutumaan.