Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
1021/1232 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olen samassa tilanteessa ja ymmärrän täysin tunteiden kirjosi. Itsellä on vaan kova houkutus paljastaa kaikki ykköselle, mutta en ole vielä päättänyt mitä teen.

No mulla ei ole houkutusta paljastaa mitään miehen puolisolle. Yritän nyt vain selvitä tästä ja päästä elämässä eteenpäin.

Ap

Vierailija
1022/1232 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tunnetaan myös Ylen päätoimittajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1232 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistu rauhassa, kun et halua lopettaakaan. Ei jää vaihtoehtoja

Vierailija
1024/1232 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niinkö. Enpä tiennytkään olevani Ylellä töissä. :D

Ap

Vierailija
1025/1232 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yhä suurempi syy karsia läskiä Yleltä siis.

Vierailija
1026/1232 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yhä suurempi syy karsia läskiä Yleltä siis.

Mikä sun ongelma on? En mä missään Ylellä ole töissä. Miksi sä läskittelet mua?

Ap

Vierailija
1027/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin miehelle viestin, että tämä taisi olla tässä. Mies vastasi, että katsotaan myöhemmin. Eli ei silti halua laittaa välejä poikki vaan roikottaa mua hätävarana. Olen jo melkoisen kyllästynyt koko tyyppiin, mutta silti välillä haikailen peräänsä. En vain jaksa enää tätä ihme venkoilua. 

Ap

Vierailija
1028/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin miehelle viestin, että tämä taisi olla tässä. Mies vastasi, että katsotaan myöhemmin. Eli ei silti halua laittaa välejä poikki vaan roikottaa mua hätävarana. Olen jo melkoisen kyllästynyt koko tyyppiin, mutta silti välillä haikailen peräänsä. En vain jaksa enää tätä ihme venkoilua. 

Ap

Ihan kaikella kunnioituksella: vähän ryhtiä nyt ja kerää itsekunnioituksen rippeesi! Ihan varmasti roikottaa sinua koska sinä annat roikottaa! Ei tuo ole venkoilua vaan sitä, että toinen ihminen on havainnut sinun olevan riippuvainen hänestä, ja käyttää tätä sadistisesti hyväkseen. 

Vierailija
1029/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan kaikella kunnioituksella: vähän ryhtiä nyt ja kerää itsekunnioituksen rippeesi! Ihan varmasti roikottaa sinua koska sinä annat roikottaa! Ei tuo ole venkoilua vaan sitä, että toinen ihminen on havainnut sinun olevan riippuvainen hänestä, ja käyttää tätä sadistisesti hyväkseen. 

En vain tajua, että mitä on tapahtunut. Monta kuukautta tapasimme kerran viikossa. No joistakin viesteistä saa kyllä sen kuvan, että miehellä omatunto soimaa. Ehkä puolison kanssa vietetty loma-aika sai miettimään. En tiedä. Ei auta kuin kerätä itsensä kasaan ja yrittää jatkaa elämää.

Ap

Vierailija
1030/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistu rauhassa, kun et halua lopettaakaan. Ei jää vaihtoehtoja

Eiköhän tämä juttu ole jo loppu.

Ap

Vierailija
1031/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä homma.. kyllä se ottaa päähän kun huomaa että itse on vetojuhta ja silti toinen tipauttaa ittensä kelkasta, vaikka kaikki ois "valmiina", tarjottimella.

Jaksele ap, oli tylsä viesti mieheltä. Ei lämpöä eikä ymmärrystä tippaakaan. Sanois ennemmin suoraan että oli tässä, tuo roikotushan on just pahin

Vierailija
1032/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä homma.. kyllä se ottaa päähän kun huomaa että itse on vetojuhta ja silti toinen tipauttaa ittensä kelkasta, vaikka kaikki ois "valmiina", tarjottimella.

Jaksele ap, oli tylsä viesti mieheltä. Ei lämpöä eikä ymmärrystä tippaakaan. Sanois ennemmin suoraan että oli tässä, tuo roikotushan on just pahin

No tämä! Senkus olisi vain myöntänyt, että ei halua tavata. Ystäväni sanoi, että pitää mua hätävarana ja niinhän se taitaa olla. Muka elämässä nyt kaikkea liikaa. Paskat sanon mä. Ei vain halua mua enää, mutta silti kai jonaki hätävarana pitää.

Ap

Vierailija
1033/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä! Senkus olisi vain myöntänyt, että ei halua tavata. Ystäväni sanoi, että pitää mua hätävarana ja niinhän se taitaa olla. Muka elämässä nyt kaikkea liikaa. Paskat sanon mä. Ei vain halua mua enää, mutta silti kai jonaki hätävarana pitää.

Ap

Mies ei uskalla sanoa ettei halua sinua enää. Pelkää että kilahdat ja kerrot vaimolle. 

Vierailija
1034/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa jotkut naiset tyytymään noin vähään? Kuinka huono itsetunto pitää olla että suostuu tuommoiseen? Pitäisi arvostaa itseään enemmän ja vaatia enemmän. Kaikki tai ei mitään -tyylillä. 

Vierailija
1035/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä omatunto kolkuttaa liiaksi. Mun tapailema piti hiljaiseloa loman ajan tai yhteensä siis kolmen loman ajan ja luulen että se on juuri se omatunto joka lomalla iskee kun viettää kivaa rentoa aikaa kotona perheen ja vaimon kanssa.

Mutta aina on homma sitten jatkunut. Vaikka ollut väliin välinpitämätön ja kylmäkin. En ole syyllistänyt vaan samoin kuin sinä kysynyt tässäkö tää oli. Aina on halunnut jatkaa. Ja aina olen ollut valmis.

Se on varmaan myös sitä että ei miehet (eikä naisetkaan) yhtäkkiä löydä hyvää ja sopivaa ihmistä salasuhteeseen niin että luottaa ettei toinen paljasta. Mies varmaan tietää että yhtä hyvää juttua vaikea löytää eikä siksi lopeta hommaa kokonaan jotta voi palata kun tylsistyy tai kun tilanne rauhottuu.

Voihan olla että vaimo epäilee, on terveyshuolia  työhuolia tms ja oikeasti ei pysty juuri nyt pitään yhteyttä aktiivisesti. Ja lisäksi miehet voi ajatella asiat eri tavoin, eikä tarvi jatkuvaa yhdessäoloa ja viestitystä. 

Vierailija
1036/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä omatunto kolkuttaa liiaksi. Mun tapailema piti hiljaiseloa loman ajan tai yhteensä siis kolmen loman ajan ja luulen että se on juuri se omatunto joka lomalla iskee kun viettää kivaa rentoa aikaa kotona perheen ja vaimon kanssa.

Mutta aina on homma sitten jatkunut. Vaikka ollut väliin välinpitämätön ja kylmäkin. En ole syyllistänyt vaan samoin kuin sinä kysynyt tässäkö tää oli. Aina on halunnut jatkaa. Ja aina olen ollut valmis.

Se on varmaan myös sitä että ei miehet (eikä naisetkaan) yhtäkkiä löydä hyvää ja sopivaa ihmistä salasuhteeseen niin että luottaa ettei toinen paljasta. Mies varmaan tietää että yhtä hyvää juttua vaikea löytää eikä siksi lopeta hommaa kokonaan jotta voi palata kun tylsistyy tai kun tilanne rauhottuu.

Voihan olla että vaimo epäilee, on terveyshuolia  työhuolia tms ja oikeasti ei pysty juuri nyt pitään yhteyttä aktiivisesti. Ja lisäksi miehet voi ajatella asiat eri tavoin, ei

En vaan ymmärrä tätä kuviota. Enkä näe tässä mitään "hyvää juttua", päinvastoin. 

Vierailija
1037/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa jotkut naiset tyytymään noin vähään? Kuinka huono itsetunto pitää olla että suostuu tuommoiseen? Pitäisi arvostaa itseään enemmän ja vaatia enemmän. Kaikki tai ei mitään -tyylillä. 

Eivät osaa rakastaa. Eivätkä ajattele ansaitsevansa enempää. Surullista. 

Vierailija
1038/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät osaa rakastaa. Eivätkä ajattele ansaitsevansa enempää. Surullista. 

Älä oleta yhtään mitään. Mä todellakin osaan rakastaa. Se on asia jonka tiedän itse etkä sä siitä päätä. En ajattele mitään tuollaista, että en ansaitse parempaa. Mulla nyt vain on tunteita miestä kohtaan. Olisi vaikka hän olisi sinkku. 

Typerät olettamiset voi jättää pois. 

Ap

Vierailija
1039/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä mies. Siihen loppuu.

Vierailija
1040/1232 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni." 

Kerro tämä sadalla niin tiedät miltä vaimosta tuntuu, kun jäätte kiinni ja asiat vyöryvät voimalla hänen mieleensä. Vaikka niitä kuinka yrittäisi työntää pois, ne tunkeutuvat mieleen väkisin. Herättävät yöllä kylmään hikeen.