Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
961/1232 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit saada nuoremmankin ja varmasti myös paremman rakastajan. Miksi roikut vanhassa ukossa. Ei muutenkaan oo ukolla montaa vuotta aktiivista peliaikaa jäljellä.. 

Paremman? No aika vaikea tuota miestä parempi on olla. Parasta seksiä mitä olen saanut. Ei miehen iällä ole merkitystä kun on tunteita. Joillekin teille tunteet ilmeisesti jotakin käsittämätöntä.

Mua ei kiinnosta etsiä ketään. 

Ap

Mikä siitä seksistä tekee niin hyvää miehen kanssa joka ei sua kunnioita lainkaan?

Vierailija
962/1232 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kokemusta ei ole kuin yhdestä. Sekin vei jo pohjalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1232 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplla on tapasuhde ja riippuvuussuhde. Sellaisista pitää päästä eroon. Mieluiten jo eilen. Ei kukaan halua tuollaisessa tyhjyyttään kumisevassa tapasuhteessa elää. Eihän?

Vierailija
964/1232 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit saada nuoremmankin ja varmasti myös paremman rakastajan. Miksi roikut vanhassa ukossa. Ei muutenkaan oo ukolla montaa vuotta aktiivista peliaikaa jäljellä.. 

Paremman? No aika vaikea tuota miestä parempi on olla. Parasta seksiä mitä olen saanut. Ei miehen iällä ole merkitystä kun on tunteita. Joillekin teille tunteet ilmeisesti jotakin käsittämätöntä.

Ap

Mikä siitä seksistä tekee niin hyvää miehen kanssa joka ei sua kunnioita lainkaan?

Kotiolot opettaneet nauttimaan alistamisesta ja henkisestä hyväksikäytöstä/mitätöinnistä. 

Vierailija
965/1232 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jatkunut jo seitsemän vuotta. En vain osaa lopettaa koska en edes itekään tiedä mitä elämältä haluan. Aina kun hän koskettaa, tuntuu niin hyvältä. Tai ei aina, joistakin en välittäisi. Ei ole koskaan ollut tarvetta parisuhteeseen enkä osaisi asua kenenkään kanssa. Mies minua 5-6 vuotta nuorempi. 

Vierailija
966/1232 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koska ap ei kykene ajattelemaan tuota parasta seksiä sen syvällisemmin.

Seksi on hyvää siksi, että siinä on varatulla miehellä panoksia ja energiaa pelissä ihan eri tavalla kuin olisi avioliitossa. Miehen kiksit tulee s

PS narsisteiltahan saa jonkun mittarin mukaan parasta seksiä, jos hyvän seksin mittarina on jokin muu kuin tasa-arvoinen, kahden ihmisen välinen aito rakkaus.

Vierailija
967/1232 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Seksi on hyvää siksi, että siinä on varatulla miehellä panoksia ja energiaa pelissä ihan eri ta

Hyshys. Te kukkahattutädit pilaatte jonkun mielestään hyvän tarinan ja narratiivin. Totuus tulee pitää piilossa halkopinon takana maton alla.

Vierailija
968/1232 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Seksi on hyvää siksi, että siinä on varatulla miehellä panoksia ja energiaa pelissä ihan eri tavalla kuin olisi avioliitossa. Miehen kiksit tulee s

Anteeksi nyt vain millä oikeudella sä vastaat mun puolesta mulle esitettyyn kysymykseen??? Sä et tiedä musta yhtään mitään joten et voi vastata mun puolesta yhtään mitään. En ole tällä palstalla päivystämässä esitetäänkö mulle tässä ketjussa kysymyksiä. Sulla on erittäin ylimielinen asenne ja kuvittelet pienessä harhaisessa päässäsi, että en osaa ajatella syvällisesti mitään. Ei kuulu peen vertaa sulle mitä mä ajattelen. Pidä huolta omista asioistasi ja omasta seksistäsi. Olet niin vajaaälyinen, että et tajua mun tietävän sitä, että mies ei rakasta mua. Kai mä nyt hel vetti vieköön olen sen tajunnut!! Missään en ole väittänyt, että kuvittelen miehen rakastavan mua. Sehän mua tässä raastaakin, että itsellä on vahvoja tunteita ja toisella ei niitä ole. Kovasti yrität päteä, mutta mitään et näytä tajuavan.

Ap

Vierailija
969/1232 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kotiolot opettaneet nauttimaan alistamisesta ja henkisestä hyväksikäytöstä/mitätöinnistä. 

Älä jauha peetä. Ei todellakaan ole mulla olleet sellaiset kotiolot mitä sä harhaisessa päässäsi kuvittelet. En todellakaan nauti alistamisesta tms. Nyt on ihan kyse seksin tuomasta fyysisestä nautinnosta ja sitä mies osaa mulle tuottaa. Mies ottaa mun huomioon seksissä eikä mene vain oma nautinto edellä. Jos en nauttisi seksistä, niin en todellakaan sitä hänen kanssaan harrastaisi.

Ap

Vierailija
970/1232 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on uusi tapaaminen sovittu?

Vierailija
971/1232 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ja tuskin tuleekaan enää tapaamisia.

Ap

Vierailija
972/1232 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä mies aivan varmasti vonkaa jossakin vaiheeessa ja sä annat.

Vierailija
973/1232 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä mies aivan varmasti vonkaa jossakin vaiheeessa ja sä annat.

Sulle ei anna kukaan.

Vierailija
974/1232 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko nyt hyvä olla? Oletko kuplivan onnellinen? Koetko itsesi onnistuneeksi elämänvalinnoissasi?

Vierailija
975/1232 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko nyt hyvä olla? Oletko kuplivan onnellinen? Koetko itsesi onnistuneeksi elämänvalinnoissasi?

Mitä sä siinä vittuilet? Luuletko mun yhtäkkiä olevan onnellinen? Ei mun tunteet miestä kohtaan ole loppuneet. Ei ole hyvä olla. Tässä on kyse yhdestä valinnasta mun elämässä, ei todellakaan monikossa elämänvalinnoista. Mä olen tehnyt paljon onnistuneita valintoja elämässäni.

Ap

Vierailija
976/1232 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut samassa tilanteessa ap, ja en osaa sanoa koska se helpottaaehkä joskus kun saat jonkun rauhan ja varmuuden siitä että se on loppu, ja arvostat itseäsi sen verran ettet ole minkään keski-ikäisen möhömahan leikkikalu. 

Mikä ihmeen möhömaha? Mies on ikäisekseen hyväkuntoinen ja lisäksi kasvoistakin mun makuun. Seksi on nautinnollista molemmille. En mä suostuisi kenenkään kanssa seksiin jos en sitä itse haluaisi. 

Olenhan mä itsekin keski-ikäinen kun olen yli 40v.

Ap

Yritätkö lasta miehen avulla?

Onko pikkuisen lisääntymisbiologia hukassa? Ei noin vanhat lisäänny kun munasolut on jo viallisia. 

No en mä voi silt

Mikset? Sillähän voisit saada miehen eroamaan ja pääsisit yksinhuoltajaksi. Saisit unelmiesi miehen lapsen, mikä jottei? 

Vai ootko kuitenkin jo yrittänyt muttei onnistu?:)

Vierailija
977/1232 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tässä haettu mielipiteitä ja pohdintaa, musta noi oli ihan hyviä pohdintoja, ei kukaan voi toisen puolesta tietää millainen on lapsuus ollut tai mitä traumoja ketäki kannamme. Älkää nyt alkako rähjäämään, ap älä provosoidu jos joku provosoi. Ja tolle joka sanoi ettei täältä tule myötätuntoa niin täällähän just on ihmisiä jotka olleet samoissa tilanteissa jonain osapuolena. Kaikki osaavat sen sanoa ettei toi tilanne ole kummallekaan naiselle tyydyttävä. Ap vaan joutuu kestämään sen että tietää kuvion.

Vierailija
978/1232 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut samassa tilanteessa ap, ja en osaa sanoa koska se helpottaaehkä joskus kun saat jonkun rauhan ja varmuuden siitä että se on loppu, ja arvostat itseäsi sen verran ettet ole minkään keski-ikäisen möhömahan leikkikalu. 

Mikä ihmeen möhömaha? Mies on ikäisekseen hyväkuntoinen ja lisäksi kasvoistakin mun makuun. Seksi on nautinnollista molemmille. En mä suostuisi kenenkään kanssa seksiin jos en sitä itse haluaisi. 

Ap

Onko pikkuisen lisääntymisbiologia hukassa? Ei noin vanhat lisäänny kun munasolut on jo viallisi

Oletko ihan sekaisin?

Vierailija
979/1232 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko pikkuisen lisääntymisbiologia hukassa? Ei noin vanhat lisäänny kun munasolut on jo viallisi

Mitä sä saat tuollaisesta paskatrollaamisesta? Oletko ihan idiootti?

Ap

Vierailija
980/1232 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks tässä haettu mielipiteitä ja pohdintaa, musta noi oli ihan hyviä pohdintoja, ei kukaan voi toisen puolesta tietää millainen on lapsuus ollut tai mitä traumoja ketäki kannamme. Älkää nyt alkako rähjäämään, ap älä provosoidu jos joku provosoi. Ja tolle joka sanoi ettei täältä tule myötätuntoa niin täällähän just on ihmisiä jotka olleet samoissa tilanteissa jonain osapuolena. Kaikki osaavat sen sanoa ettei toi tilanne ole kummallekaan naiselle tyydyttävä. Ap vaan joutuu kestämään sen että tietää kuvion.

Mä teen nyt töitä kuolettaakseni tunteet miestä kohtaan sekä kuolettaakseni kiinnostuksen enää ikinä ketään miestä kohtaan. Mä en halua enää tuntea yhtään mitään ketään miestä kohtaan. Ikinä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän