Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta
Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde.
Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.
Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.
Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin.
En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.
Kommentit (1232)
Riippuvuuksien vuoksi kannattaa mennä oikeaan terapiaan. Ei puoskareille.
Tässä ketjussa näyttää pöyhityn ja ruoditun oikein kunnolla salasuhteilun valuvikoja. Mikäs siinä. Ja mitäpä tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kaikki ihastuneet ja rakastuneet riippuvaisia? Kaikki jotka eivät osaa heti lopettaa tunteitaan ovat riippuvaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kaikki ihastuneet ja rakastuneet riippuvaisia? Kaikki jotka eivät osaa heti lopettaa tunteitaan ovat riippuvaisia?
Läheisriippuvuushan on oikea kansantauti joidenkin moninkertaisten salasuhtelijoiden mielestä. Sitä varten käskevät normaaleja ihmisiä jotka kritisoivat salasuhteilua menemään terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mäkin ihmettelen. Ei saa ilmeisesti tuntea yhtään mitään koska on muuten riippuvainen. Vai onko vain kyse siitä, että mä en saisi tuntea mitään tätä miestä kohtaan. Että joidenkin mielestä kyse ei voi olla aidoista tunteista vaan olen vain riippuvainen. No näin asia ei kuitenkaan ole vaan tunteet ovat aitoja ja se on asia minkä mä tiedän itse parhaiten. Sitä ei muut päätä mun puolesta. Jos olisin miehestä riippuvainen, niin kyllä mä käyttäytyisin toisin miehen suhteen, mutta eihän nämä paskapäät sitä tajua vaan pitää vain päästä haukkumaan mua.
Ap
Ollaan viestitelty miehen kanssa ja vähän vaikuttaa siltä, että miehen omatunto soimaa ja siksi ehkä jäänyt tapaamiset. Silti pyytelee multa kuvia ja toivoo erästä asiaa seksissä multa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ollaan viestitelty miehen kanssa ja vähän vaikuttaa siltä, että miehen omatunto soimaa ja siksi ehkä jäänyt tapaamiset. Silti pyytelee multa kuvia ja toivoo erästä asiaa seksissä multa.
Ap
No et kai lähetä kuvia ja tapaa miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuvat meni jo. Kovasti miestä ne kiinnostaa vaikka aiemmin muistutti olevansa suhteessa. Vastasin tietäväni sen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuvat meni jo. Kovasti miestä ne kiinnostaa vaikka aiemmin muistutti olevansa suhteessa. Vastasin tietäväni sen.
Ap
Miksi lähetit kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Miksi lähetit kuvia?
Koska haluaisin tavata miehen edes kerran vielä.
Ap
Ilmoita ap miehen puolisolle , että se on käynyt hoitelemassa sinua jo pitkään.
Sitten tulee ainakin joku muutos tuohon kurjaan tilanteeseen.
Minkälainen, sitä ei tiedä.
Voit jopa saada äijän itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuvat päätyvät hänen ja hänen vaimonsa käyttöön. Tekevät pilkkaa kustannuksellasi.
Ikuisesti nämä samat voimasuhteet olemassa: omistusasuja käy hyväksikäyttämässä vuokra-asukasta. Nämä koetaan alemmiksi ja niitä saa hyväksikäyttää - asuvathan ne *meidän* maksamilla verorahoilla.
Mullakin on kokemusta. Tosin niin, että en ensin tiennyt miehen olevan varattu. Kun sain sen tietää, niin lopetin suhteen. Mutta miespä oli ehtinyt jo ihastua (omien sanojensa mukaan rakastua) muhun. Hän jätti puolisonsa, että voitais olla yhdessä.
En mä kuitenkaan halua suhteeseen ihmisen kanssa, joka voi pettää puolisoaan "tuosta vaan" hetken mielijohteesta tilaisuuden tullen. Mulle ei kuulemma ikinä tekis niin, mutta enhän mä voi sitä tietää. Ollaan nyt molemmat vapaita, tavataan ja vietetään aikaa yhdessä sillon kun molemmille sopii. Mies haluais oikean, "kunnon" suhteen mun kanssa. Mutta mä en uskalla luottaa. Koen, että tavallaan petti myös mut sillon heti alussa, kun ei kertonut olevansa varattu.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on kokemusta. Tosin niin, että en ensin tiennyt miehen olevan varattu. Kun sain sen tietää, niin lopetin suhteen. Mutta miespä oli ehtinyt jo ihastua (omien sanojensa mukaan rakastua) muhun. Hän jätti puolisonsa, että voitais olla yhdessä.
En mä kuitenkaan halua suhteeseen ihmisen kanssa, joka voi pettää puolisoaan "tuosta vaan" hetken mielijohteesta tilaisuuden tullen. Mulle ei kuulemma ikinä tekis niin, mutta enhän mä voi sitä tietää. Ollaan nyt molemmat vapaita, tavataan ja vietetään aikaa yhdessä sillon kun molemmille sopii. Mies haluais oikean, "kunnon" suhteen mun kanssa. Mutta mä en uskalla luottaa. Koen, että tavallaan petti myös mut sillon heti alussa, kun ei kertonut olevansa varattu.
Tämähän se on; ei tiikeri pääse raidoistaan. Tiedän myös jo kohta ikämiehen, joka jokaisen uuden suhteen alussa vannoo, että tätä hän ei koskaan pettäisi. Historiassa monikymmenvuotinen avioliitto, jonka aikana niin Aasian maksullisia kuin työpaikkaromanssejakin. Plus tietysti kaikki muu säätö ja häröily. Ei jotenkin itse sisäistä omaa epävakauttaan eikö sitä, että häneen ei ole mitään luottamista. Loukkaantuu jos asiasta sanoo. Tämä on kai sitä, kun sanotaan että ihminen on sokea itselleen. Oikeasti kuvittelee olevansa todella luotettava ihminen, ydinperheen vakaa iskä, ja yhteiskunnan tukipilari, jolla kepun jäsenkirja takataskussa tästä todisteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se on; ei tiikeri pääse raidoistaan. Tiedän myös jo kohta ikämiehen, joka jokaisen uuden suhteen alussa vannoo, että tätä hän ei koskaan pettäisi.
Tuossa ei varmasti enää ole kyse mistään korkeasta libidosta/kassientyhjennyksestä, vaan yksinkertaisesti häiriintyneestä persoonallisuudesta. Jossakin vaiheessa - ihan aina - kaikki alussa kovin hyvältä tuntunut vaihtuu pettymykseksi ja kyllästymiseksi - ja sen jälkeen aktivoituu oikeutuksen tunne; minulla on _oikeus_ parempaan, minulla on oikeus pettää luottamus. Jäätävää, vaan siltikin yllättävän yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuvat päätyvät hänen ja hänen vaimonsa käyttöön. Tekevät pilkkaa kustannuksellasi.
Älä viitsi olla typerä. Kuvat on vain miehen omaan käyttöön. Miehen puoliso ei todellakaan tiedä meistä eikä hyväksyisi meitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ikuisesti nämä samat voimasuhteet olemassa: omistusasuja käy hyväksikäyttämässä vuokra-asukasta. Nämä koetaan alemmiksi ja niitä saa hyväksikäyttää - asuvathan ne *meidän* maksamilla verorahoilla.
Mitä ihmettä sä oikein selität?! Mikä ihmeen omistusasuja ja vuokra-asukas??? Oletko ihan pimeä???
Ap
Mitä alapeukuttamista tuossa mun viimeisimmässä kommentissa oli?? Tuntuu, että kirjoitan mä tänne mitä tahansa niin aina joku peepää on alapeukuttamassa. Ihan sama mitä mä teen niin se on joskus paskan mielestä väärin.
Ap