Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta
Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde.
Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.
Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.
Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin.
En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.
Kommentit (1232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies ollut yhteyksissä?
Mun ei pitänyt palata enää tähän ketjuun, mutta palaan nyt kuitenkin. Olen tuskaillut, itkenyt, ollut ahdistunut ja vihainen kun miehestä ei ole mitään kuulunut. Olen yrittänyt tehdä häneen pesäeroa ja kasvattaa vihaa häntä kohtaan, että saisin muut tunteet häntä kohtaan loppumaan. Eilen illalla mies laittoi viestin, että hänellä on nyt kaikenlaista, että ei ole sillä päällä. Ei kertonut tarkemmin, että mistä kyse enkä kysele. Eihän mulla ole oikeutta tuollaisia kysellä eikä mies varmasti mulle mitään kertoisikaan. En tiedä kuuluuko miehestä nyt sitten enää mitään ja onko homma kokonaan ohi. En tiedä ja alan olla aika väsynyt kaikkeen. Mä vain haluaisin tämän pahan olon loppuvan.
Ei, en ole trolli. Tämä tiedoksi niille joillekin paskapäille jotka mua trolliksi syyttää. Tulee entistä pahempi olo kun purkaa sydäntään
Paljonko sulla on ikää? Entä miehellä?
Minulle monen vuoden salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa ahdistusta siksi, että se mies roikkuu minussa, ja olen liian kiltti sanomaan, että nyt riittää, olen kyllästynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut samassa tilanteessa ap, ja en osaa sanoa koska se helpottaaehkä joskus kun saat jonkun rauhan ja varmuuden siitä että se on loppu, ja arvostat itseäsi sen verran ettet ole minkään keski-ikäisen möhömahan leikkikalu.
Mikä ihmeen möhömaha? Mies on ikäisekseen hyväkuntoinen ja lisäksi kasvoistakin mun makuun. Seksi on nautinnollista molemmille. En mä suostuisi kenenkään kanssa seksiin jos en sitä itse haluaisi.
Olenhan mä itsekin keski-ikäinen kun olen yli 40v.
Ap
Yritätkö lasta miehen avulla?
Vierailija kirjoitti:
Se on juuri tätä. Muutamat hätäiset viestit, hätäiset minuutit, lasittuneet ilmeet kun kohdataan ja et voi sanoa mitään. Se rikkoo sielun. Jos toinen ei voi olla kanssasi, mikä ikinä se syy onkaan. Lopulta olet niin hajalla ettet tiedä miten selviät. Lähde ja lopeta se suhde millä tahansa keinolla. Se mies tulee olemaan onneton ja pysymään siinä suhteessa, jos ei ole vieläkään vaimoansa takiasi jättänyt.
Sulla taitaa olla kokemusta. Monenko vuoden ajalta? Montako varattua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset elävät kulissisuhteissa vaikka molemmat kärsivät. Elämä on liian lyhyt elettäväksi valheessa minusta.
Apn suhde on juurikin kulissisuhdetta.
No kulissisuhde on se miehen ns. oikea suhdekin. Jos asiat olisi kunnossa siinä suhteessa, niin ei miehellä olisi sivusuhdetta vuoden ajan vai kauanko se suhde nyt onkaan kestänyt.
Tarkoitat kai että jos kaikki olisi miehellä kunnossa. Hän tarvitsee terapiaa.
Itse en harrasta salasuhteita, mutta oon antanut asuntoni avaimet kaverille jolla on salasuhde työkaverinsa kanssa.
Ovat varmaan käyneet siellä nussimassa jo lähes 10 vuotta.
Välillä oon niille snonut että eivätkö jo jo voisi tuon julkustaa
Mies on meinannut ettei voi, vaimo ei sen jälkeen antaisi tavata lapsia ja nainen on meinannut että että mun mies haluaisi tappaa mut jos tietäisi että oon tuon miehen kanssa.
Minä olen sitten vaan todennut että voi helvata, mutta mun puolesta voitte kyllä harrastaa tuota edelleen mun kämpässä silloin kun en itse ole paikalla.
Mutta silti, kuinka kauan te kuvittelette että tämä pysyy salassa, minä en ikinä kerro kenellekään, mutta joku sen ennen pitkää tajuaa ja minäkin voin joutua välikäteen.varsinkin kun olen toisen ospuolen puolison tuttava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ei pitänyt palata enää tähän ketjuun, mutta palaan nyt kuitenkin. Olen tuskaillut, itkenyt, ollut ahdistunut ja vihainen kun miehestä ei ole mitään kuulunut. Olen yrittänyt tehdä häneen pesäeroa ja kasvattaa vihaa häntä kohtaan, että saisin muut tunteet häntä kohtaan loppumaan. Eilen illalla mies laittoi viestin, että hänellä on nyt kaikenlaista, että ei ole sillä päällä. Ei kertonut tarkemmin, että mistä kyse enkä kysele. Eihän mulla ole oikeutta tuollaisia kysellä eikä mies varmasti mulle mitään kertoisikaan. En tiedä kuuluuko miehestä nyt sitten enää mitään ja onko homma kokonaan ohi. En tiedä ja alan olla aika väsynyt kaikkeen. Mä vain haluaisin tämän pahan olon loppuvan.
Ei, en ole trolli. Tämä tiedoksi niille joillekin paskapäille jotka mua trolliksi syyttää.
Olen yli 40v ja mies yli 15 vuotta vanhempi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut samassa tilanteessa ap, ja en osaa sanoa koska se helpottaaehkä joskus kun saat jonkun rauhan ja varmuuden siitä että se on loppu, ja arvostat itseäsi sen verran ettet ole minkään keski-ikäisen möhömahan leikkikalu.
Mikä ihmeen möhömaha? Mies on ikäisekseen hyväkuntoinen ja lisäksi kasvoistakin mun makuun. Seksi on nautinnollista molemmille. En mä suostuisi kenenkään kanssa seksiin jos en sitä itse haluaisi.
Ap
No en todellakaan. Mistä tuollaista keksit?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itkeekö ap yksinäisyyttään näin lauantai-iltana?
Olen yksin kotona toki, mutta en itke. Juon tässä samalla vähän olutta ja kuoharia sekä kuuntelen musiikkia. Kavereiden kanssa nähdään myöhemmin baarissa. En todellakaan istu kotona odottamassa miehen yhteydenottoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko pikkuisen lisääntymisbiologia hukassa? Ei noin vanhat lisäänny kun munasolut on jo viallisia.
Vierailija kirjoitti:
Itse en harrasta salasuhteita, mutta oon antanut asuntoni avaimet kaverille jolla on salasuhde työkaverinsa kanssa.
Ovat varmaan käyneet siellä nussimassa jo lähes 10 vuotta.
Välillä oon niille snonut että eivätkö jo jo voisi tuon julkustaa
Mies on meinannut ettei voi, vaimo ei sen jälkeen antaisi tavata lapsia ja nainen on meinannut että että mun mies haluaisi tappaa mut jos tietäisi että oon tuon miehen kanssa.
Minä olen sitten vaan todennut että voi helvata, mutta mun puolesta voitte kyllä harrastaa tuota edelleen mun kämpässä silloin kun en itse ole paikalla.
Mutta silti, kuinka kauan te kuvittelette että tämä pysyy salassa, minä en ikinä kerro kenellekään, mutta joku sen ennen pitkää tajuaa ja minäkin voin joutua välikäteen.varsinkin kun olen toisen ospuolen puolison tuttava.
Nössö. En ikinä suostuisi tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko pikkuisen lisääntymisbiologia hukassa? Ei noin vanhat lisäänny kun munasolut on jo viallisia.
No en mä voi silti ilman ehkäisyä olla. Kyllä yli 40v voi vielä raskaaksi tulla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin kotona toki, mutta en itke. Juon tässä samalla vähän olutta ja kuoharia sekä kuuntelen musiikkia. Kavereiden kanssa nähdään myöhemmin baarissa. En todellakaan istu kotona odottamassa miehen yhteydenottoa.
Ap
Löysitkö baarista parempaa miesseuraa?
Munkin salasuhdemies taas vaihteeks unohti mut ja ottaa yhteyttä kun kotona aika käy liian puuduttavaksi.
Miks ihmeessä tämä riittää mulle, pää ja sydän ihan eri mieltä. Aina kun ottaa yhteyttä oon intoa täynnä vaikka just hetki aiemmin oisin ollut surun murtama.
Ei käy järkeen. Mutta niin harvoin kukaan mies sytyttää että kun sellaisen löysi ei pysty päästään irti vaikka järkeilis niin ja ois parempi niin.
No joskus sitten tämäkin päätyyy.
Miten Ap, onko ihan hiljaa mies ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Löysitkö baarista parempaa miesseuraa?
Mä olin siellä pitämässä hauskaa enkä mitään seuraa etsimässä. Ei kiinnosta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Munkin salasuhdemies taas vaihteeks unohti mut ja ottaa yhteyttä kun kotona aika käy liian puuduttavaksi.
Miks ihmeessä tämä riittää mulle, pää ja sydän ihan eri mieltä. Aina kun ottaa yhteyttä oon intoa täynnä vaikka just hetki aiemmin oisin ollut surun murtama.
Ei käy järkeen. Mutta niin harvoin kukaan mies sytyttää että kun sellaisen löysi ei pysty päästään irti vaikka järkeilis niin ja ois parempi niin.
No joskus sitten tämäkin päätyyy.
Miten Ap, onko ihan hiljaa mies ollut?
Siis niin mun ajatuksia! Järki sanoo kyllä, että pitäisi lopettaa suhde, mutta sydän ei halua kuunnella. Tunnistan niin tuon tilanteen, että olen ihan surun murtama ja kun mies ottaa yhteyttä ja tapaamme niin olen niin innoissani. Aina taas seuraavaan kertaan jolloin homma toistuu.
Tiistaina vaihdoimme muutaman viestin. Emme ole tavanneet reiluun kolmeen viikkoon.
Ap
Olette aika avutonta sakkia. Kasvattakaa selkäranka ja ukko luiskaan. Prkl!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, en ole trolli. Tämä tiedoksi niille j
Voisit saada nuoremmankin ja varmasti myös paremman rakastajan. Miksi roikut vanhassa ukossa. Ei muutenkaan oo ukolla montaa vuotta aktiivista peliaikaa jäljellä..
Voisit saada nuoremmankin ja varmasti myös paremman rakastajan. Miksi roikut vanhassa ukossa. Ei muutenkaan oo ukolla montaa vuotta aktiivista peliaikaa jäljellä..
Paremman? No aika vaikea tuota miestä parempi on olla. Parasta seksiä mitä olen saanut. Ei miehen iällä ole merkitystä kun on tunteita. Joillekin teille tunteet ilmeisesti jotakin käsittämätöntä.
Mua ei kiinnosta etsiä ketään.
Ap
Miksihän liittonne on kylmä, mietipä sitä.