Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
921/1232 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilassa voi velloa vuosia, rakastaa jotain saavuttamatonta. 

Vierailija
922/1232 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua olla tässä tilassa vuosia. Mä haluan tämän loppuvan. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1232 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Laita mies estoon, että ei voi enää lähestyä sua ja sitten aloitat itsesi parantamisprosessin. Kyllä sä vielä onnesi löydät, mutta sun pitää ensin parantaa itsesi.

Vierailija
924/1232 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Laita mies estoon, että ei voi enää lähestyä sua ja sitten aloitat itsesi parantamisprosessin. Kyllä sä vielä onnesi löydät, mutta sun pitää ensin parantaa itsesi.

Toi on ainoa toimiva konsepti.

Vierailija
925/1232 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten huomaat että on jo hetkiä tai päiviäkin ettet kokoajan ajattele häntä

Vierailija
926/1232 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet varakkaat 40-60v miehet käyttää nuorempia naisia seksileluinaan, ainakin näin Helsingissä. Suhde on täysin yksipuolinen ja perustuu nuoremman hyväksikäyttöön seksuaalisesti. Ota luuri käteen ja soita sille miehen vaimolle ja kerro kuinka pahalta tuntuu olla tuolllaisen pskiaisen seksilelu. 

Vierailija
927/1232 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en antaisi koskaan anteeksi, jos ottaisin yhteyttä, ja joku äijä sanoisi, *ettei ole sillä tuulella* 😳 Millä vtun _tuulella_, kassientyhjennystuulella? Kuolisi, saatana.

Vierailija
928/1232 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en antaisi koskaan anteeksi, jos ottaisin yhteyttä, ja joku äijä sanoisi, *ettei ole sillä tuulella* 😳 Millä vtun _tuulella_, kassientyhjennystuulella? Kuolisi, saatana.

Ota huomioon, että ap:n salarakas on ilmeisesti yli 60v. Ei tuon ikäisillä välttämättä toimi vehje enää niin hyvin.

Vierailija
929/1232 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sitten vaan lopetat sen. Voit vaan syyttää itseäsi siitä, että roikut moisessa läjässä.

Vierailija
930/1232 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta kyllä voi päätellä ettei miehellä ole oikeasti mitään tunteita. Pompottaa miten haluaa jos ei edes avaa miksi ei ole tapailupäällä.

Kyllä tuosta kannattaa ap pyristellä eroon. Ei arvosta sua yhtään. 

Vierailija
931/1232 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän vanhahko aloitus, mutta jos joku aprikoi AP:n lailla vastaavaa, niin ajatelkaa:

-ette tule saamaan tuosta kuin ikuisesti epäluotettavan seuralaisen, jos sitäkään

-roikutte hyväksikäyttäjässänne

-loukkaat viattomia ihmisiä

Eli, ei yhtikäs mitään sen arvoista, että kannattaisi edes miettiä varatun suuntaan. Anna hänen erota ensin, jos on erotakseen. Käytöksesi on säälittävää.

Vierailija
932/1232 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena tolkuttoman ihastunut varattuun mieheen. Yks kaks firman juhlissa kertoi minulle tykkäyksestään. Suudelmia pidemmälle ei edetty, en suostunut. Ihastus kesti vuosia. Työasioissa jouduttiin tapaamaan. Vaihdoin työtä, siihen loppui yhteys.

Kipeää teki ero, vaikken häntä olisi halunnutkaan. Sekavaa aikaa oli.

Vierailija
933/1232 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeanlainen intohimo ei katoa, vaikka kuinka arki koittaa. Sorge.

Vaikka ei katoaisi, niin kaikki nyt vaan eivät kuitenkaan halua koko elämäänsä jakaa, asua yhdessä, käydä sukuloimassa, matkustaa aina yhdessä, kävellä tuulipuvut suhisten yhdessä. Jotkut haluavat vain sen intohimon ja hellyyden, ei lääkäriaikoja, kaupassakäyntejä, autonhuoltoja, ikkunaremontteja yhdessä.

Silloin se on valittava rehellisesti. Kerrottava heto suhteen alussa että tuota haluaa. Puhtaalta pöydältä. Halveksuttavimpia ovat ne jotka valheellisesti näyttelevät vuosia eri parisuhteissaan/aviolittoissaan muuta vailla oikeasti haluavat tuota mitä sanoit.

Eik

Pettäjällä ja varsinkin tunnetulla sarjapettäjällä on kun ikää kertyy mittariin koko ajan pienempi mahdollisuus saada rakkaudellinen parisuhde. Hetken intohimoa voi pitää etäisyydellä yllä mutta väitän että kun vuodet vierii niin suhteet kaatuvat kerta toisensa jälkeen. Kunnes lapsetkin hylkäävät.

Aika kova oletus, että lapsetkin hylkäisivät. Minun isäni on entinen sarjapettäjä, enkä tietenkään tuota ominaisuutta hänessä arvosta enkä kaikkea sitä tuskaa jonka äidilleni aikanaan tuotti. Mutta hänessä on monta muutakin puolta, osa hyviä ja hienoja, joten en pelkän pettämisen perusteella häntä tuomitse. Hän on ollut hyvä isä ja aina tukenani. Iän myötä tietenkin myös rauhoittunut, eikä tietääkseni ole pettänyt nykyistä vaimoaan. Jokainen meistä on inhimillinen vikoineen kaikkineen, ja kyllä oma isä on minulle rakas, vaikkei täydellinen olekaan. 

Vierailija
934/1232 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeanlainen intohimo ei katoa, vaikka kuinka arki koittaa. Sorge.

Vaikka ei katoaisi, niin kaikki nyt vaan eivät kuitenkaan halua koko elämäänsä jakaa, asua yhdessä, käydä sukuloimassa, matkustaa aina yhdessä, kävellä tuulipuvut suhisten yhdessä. Jotkut haluavat vain sen intohimon ja hellyyden, ei lääkäriaikoja, kaupassakäyntejä, autonhuoltoja, ikkunaremontteja yhdessä.

Silloin se on valittava rehellisesti. Kerrottava heto suhteen alussa että tuota haluaa. Puhtaalta pöydältä. Halveksuttavimpia ovat ne jotka valheellisesti näyttelevät vuosia eri parisuhteissaan/aviolittoissaan muuta vailla oikeasti halua

Entinen sarjapettäjä? Lopettiko pettämisen sitten kun ei enää kulli toiminut?

Vierailija
935/1232 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ihastuu pahiksiin, on se vaan kumma.

Vierailija
936/1232 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ihastuu pahiksiin, on se vaan kumma.

Ja suhun ei ihastu kukaan. Voi snif.

Vierailija
937/1232 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeekö ap yksinäisyyttään näin lauantai-iltana?

Vierailija
938/1232 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkeekö ap yksinäisyyttään näin lauantai-iltana?

Miten on?

Vierailija
939/1232 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerro vaimolle, niin saat miehen heti. Lupaan. Sitten vaan kirmaatte auringonlaskuun yhdessä.

Vierailija
940/1232 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös suhde vanhempaan miehen, joka on naimisissa, joka ei koskaan eroa ja suhde pelkkää seksiä. Hyvää sellaista. 

nähdään milloin missäkin. Hän tekee paljon töitä eri kaupungissa ja lähden mukaan jos omiin aikatauluihin sopii.

Kesät on yleensä meidän aikaa kun hän tulee kaupunkiini tekemään etää ja vaimo on missä on.

Olemme puhuneet asiasta ja mies myöntää itse tekevän väärin. Ja on tehnyt tätä jo yli 40 vuotta. Naisia on ollut SATOJA.  Hän on riippuvainen seksistä. Tunteita ei ole. On vain puhdasta nautintoa ja hetkellisesti toteuttaa ja tehdä asioita mitä ei omassa avioliitossa tule tehtyä. 

villiä, hullua ja vapauttavaa. 

onpahan jotain mitä muistella vanhempana. 

hah hah! 

Taidan tietää kuka kyseessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä