Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta
Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde.
Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.
Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.
Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin.
En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.
Kommentit (1232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalan ohjeet selkänsä taakse heittäneillä, jumalattomilla, on monta vaivaa.
Jumalaa ei ole olemassa joten ihan turhaan pelottelet mua jollakin satuolennolla.
Ap
Jotkut ovat nähneet ja kokeneet elämässään liian paljon niin että heille on myöhäistä uskotella ettei Jumalaa ole. "Hänessä me elämme ja liikumme ja olemme."
Itselläni salasuhteen mies oli alussa maailman ihanin mies mm. rakkauspommittaja, jota oli liian vaikea uskoa todeksi. Ja niin se myös osottautui, ettei se ollut totta. Puolen vuoden jälkeen miehestä alkoi paljastua hyvin itsekeskeisiä ja manipuloivia ja kontrolloivia piirteitä. Salasuhteen varattu osapuoli on aina tavallaan manipuloija, koska hänen ehdoillaan mennään. Olimme pitkään suhteessa, mutta aloin olla tietoinen miehen vaikeasta luonteesta, tunne-elämän ongelmista ja alkoholiriippuvuudesta. Aloin jarruttaa suhdetta, koska jouduin olemaan siinä lähinnä hänen hoivaajansa ja tukijansa. Eli käyttöä sekin. Kaikenlainen hyötyminen minusta kuului asiaan. Lopun kruununa pääsin selville, että hän oli ottanut uudenkin suhteen jo someen, varapatruunaksi ;) Tein jo tuota ennen kauan päätöstä itsekseni irrottautua ja hain apua ja tukea itselleni, ja niin lähdin. En unohda juttua koskaan, oli niin rikkinäinen olo lopuksi jättäessäni hänet. Älkää naiset koskaan uhratko itseänne, elämäänne ja aikaanne varattuihin miehiin. Heistä niin pieni osa oikeasti eroaa, he puhuvat yhtä ja tekevät toista. Pettäjämiehen tunne-elämä on usein varsin matalalla tasolla, vaikka rakkauden tunteita osaisivat näyttää ja varmasti ne ovat aitojakin. Heiltä puutuu kyky olla mies, jolla on selkäranka ja tekee mitä lupaa. He pyrkivät ratkaisemaan avioliiton ongelmat ottamalla sivusuhteen, kun ongelmat oikeasti pitäisi puhua ja jutella siellä kotona vaimon kanssa. Itselläni ei salasuhteen miehestä jäänyt mitään haikailemista, koska hän osottautui ihan muuksi, mitä oli itsestään kertonut. Valhe toisensa jälkeen alkoi paljastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalaa ei ole olemassa joten ihan turhaan pelottelet mua jollakin satuolennolla.
Ap
Jotkut ovat nähneet ja kokeneet elämässään liian paljon niin että heille on myöhäistä uskotella ettei Jumalaa ole. "Hänessä me elämme ja liikumme ja olemme."
Mene muualla jeesustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuinka vain. Toivon aloittajalle rakkautta, joka huomioi sinuakin💕
Miksi tätä on joku alapeukuttanut? Pitäisikö kaikkien vain toivoa ap:lle epäonnea loppuelämäksi?
Minulla on myös suhde vanhempaan miehen, joka on naimisissa, joka ei koskaan eroa ja suhde pelkkää seksiä. Hyvää sellaista.
nähdään milloin missäkin. Hän tekee paljon töitä eri kaupungissa ja lähden mukaan jos omiin aikatauluihin sopii.
Kesät on yleensä meidän aikaa kun hän tulee kaupunkiini tekemään etää ja vaimo on missä on.
Olemme puhuneet asiasta ja mies myöntää itse tekevän väärin. Ja on tehnyt tätä jo yli 40 vuotta. Naisia on ollut SATOJA. Hän on riippuvainen seksistä. Tunteita ei ole. On vain puhdasta nautintoa ja hetkellisesti toteuttaa ja tehdä asioita mitä ei omassa avioliitossa tule tehtyä.
villiä, hullua ja vapauttavaa.
onpahan jotain mitä muistella vanhempana.
hah hah!
Vierailija kirjoitti:
Olet samassa tilanteessa kuin usea nainen.seksi varatun miehen kanssa on nielemistä munan luokitusta ja persereiän kairaamista mitä kotia ei saa tunnistatko itsesi tästä tekstistä
Taisit olla kännissä kun kirjoitit viestisi?
Itse olen ollut toinen nainen ja pillun perään se mies oli. Toki otin suihinkin, mutta kyllä mieskin nuoli mua. Yhtälailla mä sain ja nautiin. Ei seksi ole pelkästään miehen nautintoa varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mä olen kokenut elämässä paljon vaikeita asioita eikä kyllä kertaakaan ole käynyt mielessä, että olisi olemassa joku Jumala. Jumala on satuolento ja Raamattu on satukirja.
Ei maailma ainakaan oikeudenmukainen ole.
Olen salasuhteen mies. Olen naimisissa avoimessa, kylmässä liitossa, josta en kuitenkaan ole lähdössä mihinkään. Olen alusta asti tehnyt tilanteen selväksi ja minulla on suhde mukavan yksinhuoltajan kanssa. Tähän ei liity mitään katteettomia lupauksia tai odotuksia, vaan molemmat saavat kaipaamaansa hellyyttä, huomiota ja seksiä.
Mä en käsitä mitä joku saa jostain petturista? Itse en kykene kiinnostumaan, jos tiedän toisen osapuolen olevan varattu, päinvastoin. Ja ihan sama onko kylmä liitto tai sitä tai tätä. Jos ei kykene eroamaan, niin toivottelisin vaan hyvät jatkot ja että niin makaa kuin petaa
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös suhde vanhempaan miehen, joka on naimisissa, joka ei koskaan eroa ja suhde pelkkää seksiä. Hyvää sellaista.
nähdään milloin missäkin. Hän tekee paljon töitä eri kaupungissa ja lähden mukaan jos omiin aikatauluihin sopii.Kesät on yleensä meidän aikaa kun hän tulee kaupunkiini tekemään etää ja vaimo on missä on.
Olemme puhuneet asiasta ja mies myöntää itse tekevän väärin. Ja on tehnyt tätä jo yli 40 vuotta. Naisia on ollut SATOJA. Hän on riippuvainen seksistä. Tunteita ei ole. On vain puhdasta nautintoa ja hetkellisesti toteuttaa ja tehdä asioita mitä ei omassa avioliitossa tule tehtyä.
villiä, hullua ja vapauttavaa.
onpahan jotain mitä muistella vanhempana.
hah hah!
Jep, näitä ns myyntimiehiä riittää. Irstaita ja elostelevia tautipesäkkeitä. Varjojen maan viitoittajia jo täällä.
Näitä naisia jonottaa tusina vuoronumerolla sitä komeaa ja supliikkia miestä.. Miks aina nää samat aiheet?
Vain kunnollinen, miehekäs alfa kelpaa, niin jokaisella alfauroolla 10 naista ja pari reservissä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, miksi poistit ne tarinat, jossa avauduit mummosi lapsuudenmuistoista? Niistä sai kuvan, että traumaattisen miessuhteesi taustalla olivat mummon kissanlihakeittokokemukset. Ja sitten yhtäkkiä käänsitkin kelkkasi. Miksi?
Ei ap niitä kirjoittanut vaan ne oli jonkun sun sivupersoonan suoltamaa sontaa. Sä spämmäät useita ketjuja noilla sairailla jutuilla. Mene jo hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies ollut yhteyksissä?
Mun ei pitänyt palata enää tähän ketjuun, mutta palaan nyt kuitenkin. Olen tuskaillut, itkenyt, ollut ahdistunut ja vihainen kun miehestä ei ole mitään kuulunut. Olen yrittänyt tehdä häneen pesäeroa ja kasvattaa vihaa häntä kohtaan, että saisin muut tunteet häntä kohtaan loppumaan. Eilen illalla mies laittoi viestin, että hänellä on nyt kaikenlaista, että ei ole sillä päällä. Ei kertonut tarkemmin, että mistä kyse enkä kysele. Eihän mulla ole oikeutta tuollaisia kysellä eikä mies varmasti mulle mitään kertoisikaan. En tiedä kuuluuko miehestä nyt sitten enää mitään ja onko homma kokonaan ohi. En tiedä ja alan olla aika väsynyt kaikkeen. Mä vain haluaisin tämän pahan olon loppuvan.
Ei, en ole trolli. Tämä tiedoksi niille joillekin paskapäille jotka mua trolliksi syyttää. Tulee entistä pahempi olo kun purkaa sydäntään ja palaa oloaa ja saa vain kuulla olevansa trolli. En tiedä missä todellisuudessa nämä jotkut pellet asuu kun kaikkea täällä pitää syytellä trolliksi. No itse ainakin tiedän olevani todellinen ja tiedän omat tekoni ja tunteeni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies ollut yhteyksissä?
Mun ei pitänyt palata enää tähän ketjuun, mutta palaan nyt kuitenkin. Olen tuskaillut, itkenyt, ollut ahdistunut ja vihainen kun miehestä ei ole mitään kuulunut. Olen yrittänyt tehdä häneen pesäeroa ja kasvattaa vihaa häntä kohtaan, että saisin muut tunteet häntä kohtaan loppumaan. Eilen illalla mies laittoi viestin, että hänellä on nyt kaikenlaista, että ei ole sillä päällä. Ei kertonut tarkemmin, että mistä kyse enkä kysele. Eihän mulla ole oikeutta tuollaisia kysellä eikä mies varmasti mulle mitään kertoisikaan. En tiedä kuuluuko miehestä nyt sitten enää mitään ja onko homma kokonaan ohi. En tiedä ja alan olla aika väsynyt kaikkeen. Mä vain haluaisin tämän pahan olon loppuvan.
Ei, en ole trolli. Tämä tiedoksi niille joillekin paskapäille jotka mua trolliksi syyttää. Tulee entistä pahempi olo kun purkaa sydäntään
Eli kun mies kutsuu niin sä avaat taas jalkasi.
Olen ollut samassa tilanteessa ap, ja en osaa sanoa koska se helpottaaehkä joskus kun saat jonkun rauhan ja varmuuden siitä että se on loppu, ja arvostat itseäsi sen verran ettet ole minkään keski-ikäisen möhömahan leikkikalu.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut samassa tilanteessa ap, ja en osaa sanoa koska se helpottaaehkä joskus kun saat jonkun rauhan ja varmuuden siitä että se on loppu, ja arvostat itseäsi sen verran ettet ole minkään keski-ikäisen möhömahan leikkikalu.
Mikä ihmeen möhömaha? Mies on ikäisekseen hyväkuntoinen ja lisäksi kasvoistakin mun makuun. Seksi on nautinnollista molemmille. En mä suostuisi kenenkään kanssa seksiin jos en sitä itse haluaisi.
Olenhan mä itsekin keski-ikäinen kun olen yli 40v.
Ap
Ehkä tuon kirjoittaja yritti saada sua näkemään miestä edes hiukan eri valossa, että olisi helpompi irroittautua. Jos se mies ei vaimoaan jätä niin sun osa tulee olemaan aina se että odotat koska hänelle sopii. Jossain vaiheessa se alkaa harmittaa.
Monenlaisia luihuja typeryksiä sitä ihminen joutuu lähiesimiehenään sietämäänkin.