Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta
Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde.
Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.
Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.
Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin.
En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.
Kommentit (1232)
Ja kakkosena on kyllä helkkarin vaikea elää. Mies elää perhe-elämää ja on yhteydessä vain kun hälle sopii eli kun vaimo muualla, ja /tai kun on tylsää ja haluaa hetken kihelmöintiä ja boostia itselleen.
Varsinkin jos on 50 tai siinä main niin ei niitä innokkaita kakkosia ja vaihtoehtoja tuosta vaan löydy. Se joka löytyy pitää pitää tarpeeksi liekassa jottei karkaa.
Miten Ap tänään olo? Mies "hiljaa"?
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin sarjapettäjän puolisona, että paketoisin hänet mieluusti lahjapakettiin, laittaisin ison rusetin päälle ja antaisin sinulle Ap kokonaan ikiomaksi. Mutta kun tuo turjake ei lähde, niin otan edes ne taloudelliset hyödyt ja leikitään nyt tässä perhettä lapsille ja lastenlapsille.
Olette kuvottavia. Liittoanne pitää kasassa siis miehen ulkoistamat suhteet. Nössöjä kumpikin.
Miten pettäjä pystyy elämään kotonaan ilman tunnontuskia? Jos siis on jo ihan vakituinen hoito jonka kanssa oikein suunnitellaan seuraavia panoja?
Yhdenillanjutut jotenkin käsittää.
Onko Ap sun tapailemalla miehellä mitään omantunnon kolkutusta, onko se syynä että on vähentänyt yhteydenpitoa?
Se on juuri tätä. Muutamat hätäiset viestit, hätäiset minuutit, lasittuneet ilmeet kun kohdataan ja et voi sanoa mitään. Se rikkoo sielun. Jos toinen ei voi olla kanssasi, mikä ikinä se syy onkaan. Lopulta olet niin hajalla ettet tiedä miten selviät. Lähde ja lopeta se suhde millä tahansa keinolla. Se mies tulee olemaan onneton ja pysymään siinä suhteessa, jos ei ole vieläkään vaimoansa takiasi jättänyt.
Jotkut ihmiset elävät kulissisuhteissa vaikka molemmat kärsivät. Elämä on liian lyhyt elettäväksi valheessa minusta.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset elävät kulissisuhteissa vaikka molemmat kärsivät. Elämä on liian lyhyt elettäväksi valheessa minusta.
Apn suhde on juurikin kulissisuhdetta.
Suhde kuin suhde, asioista kuuluu keskustella.
Tämä mies ei ole AP:tä varten. Jätä se lurjus. Ahdistus loppuu. Kannattaako olla hyväksikäytettynä. Kunnioita AP itseäsi. Sinulle tarkoitettu joku toinen ihminen. Älä tuhlaa tuollaiseen elämääsi. Pääset yli sydänsuruista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä voi olla sellaisessa suhteessa varatun kanssa mutta jos se alkaa tuottamaan niin paljon ahdistusta ja pahaa oloa, että henkinen terveys horjuu, niin kannattaa valita oma terveyden tasapaino. Ihmiset ovat erilaisia ja salasuhde on hyvin kuormittava ja stressaava. Aiheuttaa paljon ristiriitaa ja tunteiden vuoristorataa.
Ja vaikka salasuhde johtaisi oikeaan avoimeen parisuhteeseen niin 2-4 vuotta niin sekin kaatuu.
Koska suhteen perustukset pohjaavat valheellisuudella ja epärehellisyydelle.
Julkisuudessahan näitä tapauksia riittää. Tosin vain häiriintyneemmät pettäjät ja salasuhteilijat niistä ääntä pitävät.
Ai kauheeta tai olipa onni, ettei tiedetty, että olisi parisuhteen pitänyt kaatua 2-4 vuoden jälkeen. 37 vuotta eleltiin onnellisina, puolison kuolemaan saakka. Ja koska se "vakiotyyppi" tulee, meitä tuntematta, lällättelemään, niin kerron jo nyt, että ihan uskollisena toisillemme elettiin. Ja tiesin kyllä, että näin olo molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Pyhä yksinkertaisuus. Jotkut kuvittelee, että jos se pettäjä eroaa ja aloittaa parisuhteen sen toisen kanssa, niin se on avoin suhde ja muiden kanssa paneminen on edelleen ok. Ei se noin mene.
Historialla on tapana toistaa itseään. Karma. Napsahtaa se jossain vaiheessa omaan nilkkaan. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Ja mitä näitä nyt on.
En ilkeile. Kirjoittelen vain pitkän eletyn elämän varrelta toteen käyneitä sananparsia. Pettäjään ei voi koskaan täysin luottaa. Kakkosesta tulee jossain vaiheessa kolmonen. Nähty on. Monesti.
Liikut oudossa seurassa, jos olet nähnyt monesti. Kuulutko wt-ihmisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyhä yksinkertaisuus. Jotkut kuvittelee, että jos se pettäjä eroaa ja aloittaa parisuhteen sen toisen kanssa, niin se on avoin suhde ja muiden kanssa paneminen on edelleen ok. Ei se noin mene.
Historialla on tapana toistaa itseään. Karma. Napsahtaa se jossain vaiheessa omaan nilkkaan. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Ja mitä näitä nyt on.
En ilkeile. Kirjoittelen vain pitkän eletyn elämän varrelta toteen käyneitä sananparsia. Pettäjään ei voi koskaan täysin luottaa. Kakkosesta tulee jossain vaiheessa kolmonen. Nähty on. Monesti.
Liikut oudossa seurassa, jos olet nähnyt monesti. Kuulutko wt-ihmisiin?
Osui? Aika hölmöjä olette te naiset jotka miehistä tappelette. Ei ne ole sen arvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kulissisuhde on se miehen ns. oikea suhdekin. Jos asiat olisi kunnossa siinä suhteessa, niin ei miehellä olisi sivusuhdetta vuoden ajan vai kauanko se suhde nyt onkaan kestänyt.
Ihan kuinka vain. Toivon aloittajalle rakkautta, joka huomioi sinuakin💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kulissisuhde on se miehen ns. oikea suhdekin. Jos asiat olisi kunnossa siinä suhteessa, niin ei miehellä olisi sivusuhdetta vuoden ajan vai kauanko se suhde nyt onkaan kestänyt.
Jospa onkin niin että tuo mies ei kykene muuhun kuin kulissisuhteeseen riippumatta kenen kanssa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa onkin niin että tuo mies ei kykene muuhun kuin kulissisuhteeseen riippumatta kenen kanssa on.
Tämä on melko todennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä voi olla sellaisessa suhteessa varatun kanssa mutta jos se alkaa tuottamaan niin paljon ahdistusta ja pahaa oloa, että henkinen terveys horjuu, niin kannattaa valita oma terveyden tasapaino. Ihmiset ovat erilaisia ja salasuhde on hyvin kuormittava ja stressaava. Aiheuttaa paljon ristiriitaa ja tunteiden vuoristorataa.
Ja vaikka salasuhde johtaisi oikeaan avoimeen parisuhteeseen niin 2-4 vuotta niin sekin kaatuu.
Koska suhteen perustukset pohjaavat valheellisuudella ja epärehellisyydelle.
Julkisuudessahan näitä tapauksia riittää. Tosin vain häiriintyneemmät pettäjät ja salasuhteilijat niistä ääntä pitävät.
Ai kauheeta tai olipa onni, ettei tiedetty, että olisi parisuhteen pitänyt kaatua 2-4 vuoden jälkeen. 37 vuotta eleltiin onnellisina, puolison kuolemaan saakka. J
Esimerkki tuosta muutamasta vuodesta julkisuudesta kun suhde alkanut pettämällä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/05d0a2a8-2074-4929-9b0a-5b586b…
Itse kanssa olin ns. Kakkosnainen. Sain joskus tietää että miehen vaimollakin oma uusi poikaystävä mutta silti yhdessä. Eli Suomeksi heillä oli koko ajan avoin suhde ja mä olin vain piristysruiske. Nyt se mies on löytänyt varmaan uuden höynäytettävän, kun dumpas mut. Toisaalta ihan hyvä, kun aloin saamaan jo niin huonoja jämäpaloja ukosta muutenkin, kohta 50v ja ulosottoa. Eli vaimo belatar vaan . Eihän sillä miehellä varmaan kohta enää edes seiso, että ei sillä kyllä pidemmän päälle melkein puolet nuorempi nainen tee yhtään mitään. Almost worth It. Että mies teki loppujen lopuksi suuren palveluksen mulle. Haha 🤣 🤯 säälin sen uutta naisuhria mahdollisesti ja tai sitä sitten kun sen vaimo lemppaa sen kun lapset ovat aikuisia ja sillä ei enää silloin mitään, kun vaimo tuo uuden miehen... Noh kukin tyylillään. Eipä jää mun pään vaivaksi.
Eli naiset jos netissä on paljon vapaita yli 50v miehiä, niin ne on todellisia jämäpaloja suurin osa. Että siinä vaiheessa enää todella vain rahalla merkitystä. Jos ei ole edes sitä niin bye bye..
Vanhemmasta miehestä ja sen ns. Ilmainen h u Ora ei tod kannata olla. Puhuvat niin paljon palaa kun jaksavat ja sulle jää vain kaluttu luu käteen miehestä, jos nyt sen leikisti itselle joskus saisit.
Ei mitään järkeä.
Mistäs näitä tietää miten suhde on alkanut jos eivät kerro.