Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta
Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde.
Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.
Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.
Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin.
En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.
Kommentit (1232)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole helppoa, ja jo se ajatus siitä että tulet olemaan joulut ja muut juhlat yksin koska mies on vaimonsa kanssa.
Ja se klassinen. Kuinka monelle läheiselle tai ystävälle voi aidosti ja rehellisesti kertoa tilanteestaan? Voi käydä ahdistavaksi kun pitää salata asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole helppoa, ja jo se ajatus siitä että tulet olemaan joulut ja muut juhlat yksin koska mies on vaimonsa kanssa.
Ja se klassinen. Kuinka monelle läheiselle tai ystävälle voi aidosti ja rehellisesti kertoa tilanteestaan? Voi käydä ahdistavaksi kun pitää salata asioita.
Kuten Juice Leskinen aikanaan laulussaan:
Kadehdi en niitä jotka luotuja on kaksoiselämään. Joskus tuntuu etten eletyksi saa tätä yhtäkään.
Viisas, joskin omintakeinen, mies
Olet joutunut tilanteeseen, jossa mies hyväksikäyttää sua silloin kun hänelle sopii. Jos hän ei aio erota ja tiedät jo sen, niin oikeasti ei kannata jäädä. Tulet voimaan aina vain huonommin henkisesti ja sairastut vielä. Yritä ajatella, miten itsekäs ja törkeä mies oikeasti on ja jos olet häntä vielä nuorempikin, niin älä hyvänen aika jää tuollaiseen. Miksi vielä nuorempana ihmisenä tyytyisit tuollaisiin murusiin, mitä mies ainoastaan pystyy sinulle antamaan. Nyt itsekunnioitusta itsellesi, miehiä riittää ja vielä vapaitakin, joiden kanssa saa oikean suhteen. Jos vuosi on jo mennyt, tunteesi tulevat onneksi itsestään laantumaan vähitellen. Silloin helpottaa ja lähde elämässä eteenpäin. Paljon voimia !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku pystyy luottaman yhtään mieheen joka pettää oikeaa puolisoaan?
Kyllä minä pystyin luottamaan sillä tiesin kokoajan olevani hänelle se oikea. Hänen silloinen naisensa todellakaan ansainnut miestäni, vaan pelastin hänet huonosta suhteesta.
Millainen tossu mies on, jos täytyy "pelastaa"? Olen nainen, ei mua tähän mennessä ole kenenkään tarvinnut miltään pelastaa. Ihan omin neuvoin olen pärjännyt ja omat päätökseni itse tehnyt.
Miehet jää herkästi huonoon kuivaan suhteeseen.
Minunkin miestäni on tässä vuosien aikana ainakin neljä naista "pelastanut". Ovat sitten pettyneitä, kun ei ymmärrä parastaan.
Tuolla jo uusi aloitusketju, jossa samaa kuin tässä ketjussa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5695076/miten-paasta-yli-epatoivoisesta…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ap kerro rehellisesti ja avoimesti tuolle seksikumppanillekaan omista tunteistaan.
Kyllähän sitä voi olla sellaisessa suhteessa varatun kanssa mutta jos se alkaa tuottamaan niin paljon ahdistusta ja pahaa oloa, että henkinen terveys horjuu, niin kannattaa valita oma terveyden tasapaino. Ihmiset ovat erilaisia ja salasuhde on hyvin kuormittava ja stressaava. Aiheuttaa paljon ristiriitaa ja tunteiden vuoristorataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku pystyy luottaman yhtään mieheen joka pettää oikeaa puolisoaan?
Kyllä minä pystyin luottamaan sillä tiesin kokoajan olevani hänelle se oikea. Hänen silloinen naisensa todellakaan ansainnut miestäni, vaan pelastin hänet huonosta suhteesta.
Millainen tossu mies on, jos täytyy "pelastaa"? Olen nainen, ei mua tähän mennessä ole kenenkään tarvinnut miltään pelastaa. Ihan omin neuvoin olen pärjännyt ja omat päätökseni itse tehnyt.
Miehet jää herkästi huonoon kuivaan suhteeseen.
Minunkin miestäni on tässä vuosien aikana ainakin neljä naista "pelastanut". Ovat sitten pettyneitä, kun ei ymmärrä parast
Ihana mies sulla! Ja hyvä parisuhde.
Sanoisin sarjapettäjän puolisona, että paketoisin hänet mieluusti lahjapakettiin, laittaisin ison rusetin päälle ja antaisin sinulle Ap kokonaan ikiomaksi. Mutta kun tuo turjake ei lähde, niin otan edes ne taloudelliset hyödyt ja leikitään nyt tässä perhettä lapsille ja lastenlapsille.
Jotkut ovat elämässään tulleet riippuvaisiksi salasuhteilusta. Eivät pysty normaaleihin rehellisyyteen perustuviin suhteisiin.
Aika halveksuttavia ja tietyllä tavalla säälittäviä ihmisen muotoisia kuoria.
Ei ole varma pitäisikö vaimo miehensä, jos ei vielä tiedä pettämisestä. Kyllä se kriisin puhkaisee avioliittoon kun pettäminen paljastuu, ja noinkin pitkään. Usein on myös taloudelliset asiat, asunto, kesämökki, lapset ja lastenlapset ym niin että jatketaan vaan kylmää liittoa eteenpäin vaikka kummatkin parhaimmillaan suheltavat omiin suuntiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä voi olla sellaisessa suhteessa varatun kanssa mutta jos se alkaa tuottamaan niin paljon ahdistusta ja pahaa oloa, että henkinen terveys horjuu, niin kannattaa valita oma terveyden tasapaino. Ihmiset ovat erilaisia ja salasuhde on hyvin kuormittava ja stressaava. Aiheuttaa paljon ristiriitaa ja tunteiden vuoristorataa.
Ja vaikka salasuhde johtaisi oikeaan avoimeen parisuhteeseen niin 2-4 vuotta niin sekin kaatuu.
Koska suhteen perustukset pohjaavat valheellisuudella ja epärehellisyydelle.
Julkisuudessahan näitä tapauksia riittää. Tosin vain häiriintyneemmät pettäjät ja salasuhteilijat niistä ääntä pitävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikka salasuhde johtaisi oikeaan avoimeen parisuhteeseen niin 2-4 vuotta niin sekin kaatuu.
Julkisuudessahan näitä tapauksia riittää. Tosin vain häiriintyneemmät pettäjät ja salasuhteilijat niistä ääntä pitävät.
No ei kyllä kaadu, koska uudelle kumppanillehan pettäminen on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi uudelle kumppanille pettäminen ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, hoivasuhteethan eivät perustu aikuiseen rehelliseen rakkauteen. Vaan molemminpuoliseen läheisriippuvuteen.
Onko kellään vuoden tai vuosien mittainen toisena naisena olo päätynyt (hyvään) oikeaan suhteeseen kyseisen miehen kanssa? En tiedä yhtään tapausta, tiedättekö te?
Vierailija kirjoitti:
"Ja vaikka salasuhde johtaisi oikeaan avoimeen parisuhteeseen niin 2-4 vuotta niin sekin kaatuu."
Eikö se tuossa sanota, jos osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja vaikka salasuhde johtaisi oikeaan avoimeen parisuhteeseen niin 2-4 vuotta niin sekin kaatuu."
Eikö se tuossa sanota, jos osaa lukea.
Se, että salasuhde johtaa oikeaan parisuhteeseen ei tarkoita sitä, että se olisi avoin ja sille alunperin kakkoselle olisi ok, että häntä petetään.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään vuoden tai vuosien mittainen toisena naisena olo päätynyt (hyvään) oikeaan suhteeseen kyseisen miehen kanssa? En tiedä yhtään tapausta, tiedättekö te?
Oli päätyä, ja vähän aikaa asuimmekin yhdessä, tutustuin miehen lapsiin, kavereihin ja sisaruksiin. Mies kosi, osti sormuksen, suunnitteli jo häitä jne. Huomasin, ja lopulta hänkin huomasi, että minä toinen nainen en ota häntä tosissani.
Niin. En ole sitoutuvaa tyyppiä vaikka itsekin niin luulin.