Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
801/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:lle sanoisin, että kaikkihan aina neuvoo lopettamaan suhteen varatun miehen kanssa. Aivan kaikki. Mutta kukaan näistä neuvojista ei ole jakamassa tulevaisuudessa niitä hetkiä, jolloin olet yksin. Ne hetket, jotka olisit aiemmin viettänyt miehen kanssa. Neuvot on annettu, ja jokainen jatkaa omaa elämäänsä omien suhteidensa ja perheidensä kanssa. Kukaan ei korvaa sinulle menetettyä miestä ja hetkiä hänen kanssaan.

Itse lopetin suhteen varattuun mieheen, ja olen katunut sitä. Tilalle ei tullut mitään, paitsi satunnaisia matkoja ystävien kanssa. Ystävillä on kuitenkin omat elämänsä ja suhteensa. Eivät he vietä iltoja tai viikonloppuja kanssani kuin näillä reissuilla.

Kannattaa siis harkita, mitä tekee. Neuvojia on maailma täynnä, mutta itse elät sen tyhjyyden kanssa, kun miestä ei enää ole elämässäsi.

Niin, ei kai heti välttämättä tulekaan. Tai ehkä ei ikinä. Mutta jos tuollainen vaihtoehto on ainoa vaihtoehto, eikö ole parempi opetella olemaan yksin? Ap:hän kärsii.

Vierailija
802/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tiedän että se on vaikeaa, tiedät realiteetit ja silti et pysty itseäsi suojelemaan. Totuus on että saat miehestä vain jämät, vaimon luo palaa kuitenkin. Muilla ei ole mitään merkitystä siinä kohtaa kun mies haluaa säilyttää avioliittonsa. Heittää sut menemään yhtä nopeasti kuin juttu alkoikin jos ei ole tähän mennessä sun kanssa rehellisesti alkanut olemaan. Tee muita asioita, ihan mitä tahansa että saisit miehen pois mielestäsi. Liiku, lue, käy kirppiksillä

Hyvä seksi ja intohimo ei ole mikään "jämät". Likaiset sukat, piereskely, väkinäiset yhteiset sukulaisvierailut on niitä jämiä.

Ylimiellyttäminen ja läheisriippuvuus johtaa tuohon ajatteluun. Kenties myös lapsuuden vaillejäämiswr

Miten te jaksatte psykolog

Aika lapsellista ja keskenkasvuista on tuo. Mutta jokainen tyylillään. Ja jos tuon tyylin valitsee niin lapsia ei pidä koskaan hankkia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on outoa, että ap puhuu vahvoista tunteistaan ketjussa, mutta miehelle ei voi niistä puhua eikä niitä osoittaa. Se tuossa mättää pahasti, että hän esittää siis miehelle muuta kuin mitä oikeasti on.

Vierailija
804/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on outoa, että ap puhuu vahvoista tunteistaan ketjussa, mutta miehelle ei voi niistä puhua eikä niitä osoittaa. Se tuossa mättää pahasti, että hän esittää siis miehelle muuta kuin mitä oikeasti on.

Piilottaa itsensä. 

Vierailija
805/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoi olevansa 40 v lapset tehnyt ja nuorempi kuin mies. Onko mies 60 v ja hänellä on lastenlapsia?

Vierailija
806/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sanoi olevansa 40 v lapset tehnyt ja nuorempi kuin mies. Onko mies 60 v ja hänellä on lastenlapsia?

Oisko aloitus jonkun miehen fantasia kun kuudenkympin kieppeillä viimeinen oma lapsi lähtenyt niin saisi taas salasuhteilla?

Vierailija
807/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:lle sanoisin, että kaikkihan aina neuvoo lopettamaan suhteen varatun miehen kanssa. Aivan kaikki. Mutta kukaan näistä neuvojista ei ole jakamassa tulevaisuudessa niitä hetkiä, jolloin olet yksin. Ne hetket, jotka olisit aiemmin viettänyt miehen kanssa. Neuvot on annettu, ja jokainen jatkaa omaa elämäänsä omien suhteidensa ja perheidensä kanssa. Kukaan ei korvaa sinulle menetettyä miestä ja hetkiä hänen kanssaan.

Itse lopetin suhteen varattuun mieheen, ja olen katunut sitä. Tilalle ei tullut mitään, paitsi satunnaisia matkoja ystävien kanssa. Ystävillä on kuitenkin omat elämänsä ja suhteensa. Eivät he vietä iltoja tai viikonloppuja kanssani kuin näillä reissuilla.

Kannattaa siis harkita, mitä tekee. Neuvojia on maailma täynnä, mutta itse elät sen tyhjyyden kanssa, kun miestä ei enää ole elämässäsi.

Puhut varatusta miehestä, miehestä joka on jonkun toisen. En voi ymmärtää, miksi et etsi vapaata miestä elämääsi. 

Vierailija
808/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tiedän että se on vaikeaa, tiedät realiteetit ja silti et pysty itseäsi suojelemaan. Totuus on että saat miehestä vain jämät, vaimon luo palaa kuitenkin. Muilla ei ole mitään merkitystä siinä kohtaa kun mies haluaa säilyttää avioliittonsa. Heittää sut menemään yhtä nopeasti kuin juttu alkoikin jos ei ole tähän mennessä sun kanssa rehellisesti alkanut olemaan. Tee muita asioita, ihan mitä tahansa että saisit miehen pois mielestäsi. Liiku, lue, käy kirppiksillä

Hyvä seksi ja intohimo ei ole mikään "jämät". Likaiset sukat, piereskely, väkinäiset yhteiset sukulaisvierailut on niitä jämiä.

Ylimiellyttäminen ja läheisriippuvuus johtaa tuohon ajatteluun. Kenties myös lapsuuden vaillejäämiswr

Miten te jaksatte psykolog

Oikeanlainen intohimo ei katoa, vaikka kuinka arki koittaa. Sorge.

Vierailija
809/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on miehiä täynnä ja moni näistä viettäisi mieluusti aika APn tai sinunkin kanssa. On ihan oma valinta kärsiä varatun miehen leluna kun pieni armeija yksinäisiä sinkku miehiä odottaa yhteydenottoasi. 

Vierailija
810/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut varatusta miehestä, miehestä joka on jonkun toisen. En voi ymmärtää, miksi et etsi vapaata miestä elämääsi.

Varatusta miehestä puhuminen on vain tapa. Eihän se mies oikeasti ole varattu eikä jonkun toisen, kun ei kerran ole uskollinen. Ei noita miehiä (tai naisia) kukaan omista, koska he eivät oikeasti sitoudu kehenkään.

Itselleni sopii intohimosuhde, jossa ei jaeta kuin parhaat hetket kahden kesken. Ei onnistu yleensä sinkkumiehen kanssa.

Vierailija
811/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa tämä kakkosnaisen haukkuminen. Ei ole oikein olla tietoisesti kakkosnainen, tottakai toiminta on väärin, mutta mielestäni mies on se suurin syyllinen.

Minua on itseäni petetty ja lähdin suhteesta. Mies kertoili minusta valeita kakkosnaiselle, kiillotti petturi-imagoaan tuolle naiselle ja maalasi minusta, kiltistä avovaimosta ihmishirviön, joka ei muka edes miestä rakastanut. Valehteli, ettemme harrastaneet seksiäkään koska minua ei kiinnosta. Totaalinen vale, seksiä oli monesti viikossa ja seksi loppui vasta kun pettäminen paljastui.

Kakkosille valehdellaan ihan yhtä paljon kuin ykkösille. APllakin on miehestä aivan varmasti täysin valheellinen kuva eikä mies oikeasti ole tuon kaipauksen ja rakkauden arvoinen. AP on rakastunut haavekuvaan, oikea mies on petollinen ja itsekeskeinen mies jota kiinnostaa vain oma napa. 

Vierailija
812/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällä miehellä olisi tunteita ap:ta kohtaan, olisi hän jo vaimon jättänyt. 

Monesti asia on tuolla tavalla. Ap on ollut vain patja johon tyhjennetty paineet. Ei loppu viimein mitään muuta.

Petetyt eukotko täällä tsemppaa toisiaan?

Miksi sille miehelle pääsee tulemaan niitä paineita kanssanne? Vai oletteko vain niin ahdasmielisiä ja typeriä, että ihminen alkaa kaivata rennompaa seuraa?

Mistäs tuo sanasalaatti tuli mieleesi?

Ihan näistä tuomitsevista ja ap:tä nimittelevistä lapsekkaista kommenteista täällä.

En minäkään haluaisi noiden kommentoijien kanssa viettää aikaa. Joten en ihmettele, jos heidän miehensäkin kaipaavat toisenlaista seuraa.

Vierailija
813/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällä miehellä olisi tunteita ap:ta kohtaan, olisi hän jo vaimon jättänyt. 

Monesti asia on tuolla tavalla. Ap on ollut vain patja johon tyhjennetty paineet. Ei loppu viimein mitään muuta.

Petetyt eukotko täällä tsemppaa toisiaan?

Miksi sille miehelle pääsee tulemaan niitä paineita kanssanne? Vai oletteko vain niin ahdasmielisiä ja typeriä, että ihminen alkaa kaivata rennompaa seuraa?

Mistäs tuo sanasalaatti tuli mieleesi?

Ihan näistä tuomitsevista ja ap:tä nimittelevistä lapsekkaista kommenteista täällä.

En minäkään haluaisi noiden kommentoijien kanssa viettää aikaa. Joten en ihmettele, jos heidän miehen

Pettäminen ei ole oikein. Jos on huonossa suhteessa, erotaan ja sitten vasta aletaan uuteen suhteeseen. 

Ihmetyttää nämä petturien puolustajat.

Pettäjät pettää hyvissä suhteissakin. Miehet pettää usein koska nainen arkistuu ja mies haluaa jännitystä. Tätähän on tutkittukin. Vaikka kaikki olisi hyvin niin silti halutaan sutinaa. 

En itse ole tässä ketjussa ketään haukkunut. 

Vierailija
814/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

Sotket intohimon ja panosuhteen nyt. Aidossa intohimossa on muutakin kuin panoa. Ette selkeästi ole kokeneet oikeaa intohimoa. 

Vierailija
815/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti hyvässä suhteessa oleva pettäjä pettää siksi että hänellä on oma henkilökohtainen identiteettikriisi. Silloin se vain projisoidaan puolisoon ja muka huonoon parisuhteeseen.

Usein näillä pettäjillä on itsellään vakavia vajeita siinä miten ovat kykeneviä rehellisesti kommunikoimaan omista tarpeistaan puolisolleen.

Odotetaan että toinen lukee ajatuksia jos siihen puoliso ei pysty niin syytetään välinpitämättömyydestä ja ohikävelystå jolla oikeutetaan pettäminen. Vaikka puhumalla mitä haluaa ja tarvitsee olisi usein saanur sen.

Vierailija
816/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti hyvässä suhteessa oleva pettäjä pettää siksi että hänellä on oma henkilökohtainen identiteettikriisi. Silloin se vain projisoidaan puolisoon ja muka huonoon parisuhteeseen.

Usein näillä pettäjillä on itsellään vakavia vajeita siinä miten ovat kykeneviä rehellisesti kommunikoimaan omista tarpeistaan puolisolleen.

Odotetaan että toinen lukee ajatuksia jos siihen puoliso ei pysty niin syytetään välinpitämättömyydestä ja ohikävelystå jolla oikeutetaan pettäminen. Vaikka puhumalla mitä haluaa ja tarvitsee olisi usein saanur sen.

Tutkimusten mukaan pettämiseen on niin monta syytä kuin on pettäjiäkin. Yleisimmäksi on todettu se, ettei nykyisessä suhteessa täyty omat tarpeet. Ei tarkoita vain seksuaalisia tarpeita vaan voi olla kyse henkisistä tarpeista. Niihin ei jostain syystä saa vastetta. Sen tietää vain ihminen itse mitä hän tarvitsee ihmissuhteeltaan. Ei ole automaatio, että pettäjä pettäisi seuraavassakin suhteessa. Itse tunnen parikin pettäjää, jotka erottuaan ovat uudessa liitossaan uskollisia. Elämä ja ihmiset eivät ole mustavalkoisia.

Vierailija
817/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan pettämiseen on niin monta syytä kuin on pettäjiäkin. Yleisimmäksi on todettu se, ettei nykyisessä suhteessa täyty omat tarpeet. Ei tarkoita vain seksuaalisia tarpeita vaan voi olla kyse henkisistä tarpeista. Niihin ei jostain syystä saa vastetta. Sen tietää vain ihminen itse mitä hän t

Hyvin usein kerran pettänyt pettää seuraavaakin kumppania. Pettäjä on tässä ainoa yhteinen tekijä ja pettäjän omat selvittämättömät asiat. Kumppanin toiminnalla ei välttämättä ole mitään painoarvoa, pettäjää pettää koska ei pysty käsittelemään ongelmiaan tai kohdata itseään ja käsittelemättömiä asioita. 

Vierailija
818/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein pettäjä ei pysty kohtaamaan itseään ja ongelmiaan vaan pakenee niitä uuteen (sala)suhteeseen, kuvitellen pystyvänsä muuttumaan toisenlaiseksi uuden ihmisen kanssa. Useinhan tämä kuvio menee sarjasuhteiluksi ja sarjapettämiseksi, ennen kuin pettäjä käsittelee omat ongelmansa. Harvoinhan nuo niitä käsittelevät. Pettäminen loppuu viimein vasta kun ei kelpaa kenellekään toiselle. 

Vierailija
819/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoittanut välillä todella epäasiallisesti, mutta kyllä tässä ketjussa on muitakin epäasiallisesti kirjoittaneita. Ap on selkeästi haavoitettu nainen eikä teidän joidenkin haukkumiset mitään auta. Ap:n pitää itse tajuta lopettaa suhde eikä teidän haukkumisenne asiaa mitenkään jouduta. On väärin olla tietoisesti suhteessa varatun kanssa, mutta kertoo myös karua kieltään teistä muista teidän viestit. Moni muukin voisi tässä ketjussa katsoa peiliin ja miettiä tarkkaan minkälainen ihminen on.

Vierailija
820/1232 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei kai heti välttämättä tulekaan. Tai ehkä ei ikinä. Mutta jos tuollainen vaihtoehto on ainoa vaihtoehto, eikö ole parempi opetella olemaan yksin? Ap:hän kärsii.

Ap kärsii todennäköisesti joka tapauksessa. On riskipeliä, kärsiikö enemmän suhteessa vai yksin, kun mies ei enää ole hänen elämässään.